2:06 zie je die Sharky voorbij komen toch?quote:
ja sharkyGODquote:Op donderdag 29 september 2016 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2:06 zie je die Sharky voorbij komen toch?Echt de meestev an die blanke gasten, echt man man wat fout
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
hij was in zuid amerika geweest toch
ik moet hem sprekenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mij
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)quote:Op donderdag 29 september 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mij
Die act kennen we inmiddels wel jaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)
Dan moet ik hem ZEKER sprekenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)
lolquote:Op donderdag 29 september 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die act kennen we inmiddels wel ja
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?quote:
heb je hem bedreigdquote:Op donderdag 29 september 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een wanbetaler, maar inmiddels heeft ie mij mooi mn PONDEN overgemaakt.
Paxcon is een eenvoudig persoon en ambieert geen hoge functie.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?
treurige boel, lijkt me een vreselijk wereldjequote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?
Mooi dat die hele ongein afgeschaft gaat worden. Allemaal machtswellustquote:Op donderdag 29 september 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon is een eenvoudig persoon en ambieert geen hoge functie.
Eng vooral.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Mooi dat die hele ongein afgeschaft gaat worden.
Eng als je iemand hersenletsel veroorzaakt en je argument introductie is. Dan is er wat geknapt hoorquote:
Die gozer had niet eens aangifte gedaan en is toch gewoon lid geworden?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eng als je iemand hersenletsel veroorzaakt en je argument introductie is. Dan is er wat geknapt hoor
Nee, kan je nagaan hoe gebrainwashed ze zijn. Als je daar neit eens aangifte van doetquote:Op donderdag 29 september 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer had niet eens aangifte gedaan en is toch gewoon lid geworden?
En degene die straks vrijwel alles te zeggen gaan hebben in een land.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan hoe gebrainwashed ze zijn. Als je daar neit eens aangifte van doet![]()
Complete waanzin. Nu zijn die figuren die dat ondergaan verder ook wel geboren zonder ruggengraat maar oke
Dat is pas eng ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En degene die straks vrijwel alles te zeggen gaan hebben in een land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |