2:06 zie je die Sharky voorbij komen toch?quote:
ja sharkyGODquote:Op donderdag 29 september 2016 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2:06 zie je die Sharky voorbij komen toch?Echt de meestev an die blanke gasten, echt man man wat fout
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
hij was in zuid amerika geweest toch
ik moet hem sprekenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mij
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)quote:Op donderdag 29 september 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mij
Die act kennen we inmiddels wel jaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)
Dan moet ik hem ZEKER sprekenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)
lolquote:Op donderdag 29 september 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die act kennen we inmiddels wel ja
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?quote:
heb je hem bedreigdquote:Op donderdag 29 september 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een wanbetaler, maar inmiddels heeft ie mij mooi mn PONDEN overgemaakt.
Paxcon is een eenvoudig persoon en ambieert geen hoge functie.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?
treurige boel, lijkt me een vreselijk wereldjequote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?
Mooi dat die hele ongein afgeschaft gaat worden. Allemaal machtswellustquote:Op donderdag 29 september 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon is een eenvoudig persoon en ambieert geen hoge functie.
Eng vooral.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Mooi dat die hele ongein afgeschaft gaat worden.
Eng als je iemand hersenletsel veroorzaakt en je argument introductie is. Dan is er wat geknapt hoorquote:
Die gozer had niet eens aangifte gedaan en is toch gewoon lid geworden?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eng als je iemand hersenletsel veroorzaakt en je argument introductie is. Dan is er wat geknapt hoor
Nee, kan je nagaan hoe gebrainwashed ze zijn. Als je daar neit eens aangifte van doetquote:Op donderdag 29 september 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer had niet eens aangifte gedaan en is toch gewoon lid geworden?
En degene die straks vrijwel alles te zeggen gaan hebben in een land.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan hoe gebrainwashed ze zijn. Als je daar neit eens aangifte van doet![]()
Complete waanzin. Nu zijn die figuren die dat ondergaan verder ook wel geboren zonder ruggengraat maar oke
Dat is pas eng ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En degene die straks vrijwel alles te zeggen gaan hebben in een land.
Iedereen mag lid worden, o.a. door ongroeningen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is pas eng ja.
Allemaal door pappie en door pappie van Floris.
Ze lieten aspirant-leden zwijgcontracten tekenen, vind je het gek dat universiteiten zich daar van willen distantierenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees ook alleen dat universiteiten banden willen doorknippen.
Nee dat gaat zoden aan de dijk zetten als die verenigingen gewoon miljoenen aan old boys money uit kunnen geven aan lustrumfeesten.
Staat ze vrij. Lost verder geen enkel probleem op.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lieten aspirant-leden zwijgcontracten tekenen, vind je het gek dat universiteiten zich daar van willen distantieren
boete van 50k was het toch?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lieten aspirant-leden zwijgcontracten tekenen, vind je het gek dat universiteiten zich daar van willen distantieren
25k. Hilarisch ja.quote:
Ik vind het vooral in Nederland wel lachen omdat het zo weinig met echte upper class te maken heeft.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25k. Hilarisch ja.
Ach ik vind dat hele dispuut-wereldje echt kotsopwekkend, ik zal er wel een gekleurde mening op nahouden.
Als je ambitieus bent en je ambieert een succesvolle carrière kan je talent er ook wel uitgepikt worden zonder dat je met dit soort clubjes hoeft te netwerkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral in Nederland wel lachen omdat het zo weinig met echte upper class te maken heeft.
Maar de meeste mensen hebben er jarenlange goede ervaringen mee, zelfs decennia na hun afstuderen hebben ze er profijt van.
Ik snap wel dat je daar lid van wil worden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij houdt niet van die GEKKIGHEID
Dat valt dus erg mee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ambitieus bent en je ambieert een succesvolle carrière kan je talent er ook wel uitgepikt worden zonder dat je met dit soort clubjes hoeft te netwerken
Onze MP heeft bijvoorbeeld nooit bij een studentenvereniging gezetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken echt niemand in een hoge functie die niet met zulke clubjes heeft genetwerkt.
Zeker in het bedrijfsleven.
ik ook niet en kijk wat er van me geworden isquote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onze MP heeft bijvoorbeeld nooit bij een studentenvereniging gezeten
En die is docent geschiedenis en pakt nog geen 2ton per jaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onze MP heeft bijvoorbeeld nooit bij een studentenvereniging gezeten
Ja, als je lid was geworden had je vast een baan gehadquote:Op donderdag 29 september 2016 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet en kijk wat er van me geworden is
Maar zoals je zelf al zei, het zal er in UK wel anders aan toegaan bij studentenverenigingen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken echt niemand in een hoge functie die niet met zulke clubjes heeft genetwerkt.
Zeker in het bedrijfsleven.
Dat is nog veel enger onder de logica van dankzij de pappa van Floris.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoals je zelf al zei, het zal er in UK wel anders aan toegaan bij studentenverenigingen.
Maar die sluiten zich dan ook niet aan. Volgens jouw redenering in Nederland wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is nog veel enger onder de logica van dankzij de pappa van Floris.
Daar ben je gewoon kansloos als je upper middle class of lager bent.
Tuurlijk. Mensen uit de upper class die ambitieus zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl ik denk dat het ook in Nederland wel een bepaald slag volk is wat zich daarvoor aanmeldt.
jij bent opgegroeid tot een volwassen man met het hart op de juiste plekquote:Op donderdag 29 september 2016 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet en kijk wat er van me geworden is
Staat dat al in de planning ja?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn vrouw in de zomer zwanger is kunnen we de trails misschien overslaan.
niet actief mee bezig als in timing enzo met cyclus, en we hebben het allebei toch drukquote:Op donderdag 29 september 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat dat al in de planning ja?
denk het welquote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je lid was geworden had je vast een baan gehad
het plan was toch de huwelijksnacht?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet actief mee bezig als in timing enzo met cyclus, en we hebben het allebei toch druk
maar ligt in gods handen
Jij weet overduidelijk weinig van het vrouwelijk lichaamquote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het plan was toch de huwelijksnacht?
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk weinig van het vrouwelijk lichaam
Wist niet dat nee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]lol weet nog dat ik jou over de cyclus moest vertellen
cusco en omgeving ontkom je niet aan natuurlijk. Lima (miraflores) voor het eten. Arequipa misschienquote:
ik moet trail doenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cusco en omgeving ontkom je niet aan natuurlijk. Lima (miraflores) voor het eten. Arequipa misschien
Inca trail? Moet je lang van te voren reserveren hè als je de eckte wil doenquote:
hoe langquote:Op donderdag 29 september 2016 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
Inca trail? Moet je lang van te voren reserveren hè als je de eckte wil doen
valt mee opzichquote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen idee. Is ook duur geloof ik
zou niet durvenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet mijn niet voor de gek houden pax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |