anders grote problemen zoals op mount everest met mensen die rotzooi doen en file lopenquote:
Ja is ook wel zo.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders grote problemen zoals op mount everest met mensen die rotzooi doen en file lopen
ben bang van welquote:Op donderdag 29 september 2016 12:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar doe jij sowieso niet omdat je dan in tent moet slapen
linkquote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Fok-it het volgende:
Soow die Sanctuary Lodge vlakbij Machu Pichu even 1k per nacht lol
Wat voor concessies?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb namelijk pittige consessies moeten doen om met de winter naar zo-azie te gaan
ik moet naar zuid-amerikaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor concessies?
Ga je trail doen
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet naar zuid-amerika
het moet meer budget die reis
het moet actiever
en ik moet een trail doen ben ik abng
Ik snap niet waarom mijn vrouw dat wilquote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Rip
Dan denk je nog wel terug aan the good life in Thailand als je daar in een weggeregend tentje zit
tis meer dat mensen viesziek worden van altitude sicknessquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het allemaal nog wle meevallen die Inca Trail als ik de fotos zie
Als dat 4000 meter is op hoogste punt, zal allemaal wel meevallen met hoe pittig dat is
Die wil een stuk meer zien van de wereld dan jij heb ik het ideequote:Op donderdag 29 september 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mijn vrouw dat wil
Ja mja, dan blijf je toch eerst 2 dagen vooraf om te acclimatiseren, wordt ook aangeradenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis meer dat mensen viesziek worden van altitude sickness
kan ook gewoon luxequote:Op donderdag 29 september 2016 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wil een stuk meer zien van de wereld dan jij heb ik het idee
Misschien vind ze je te verwend wordenquote:
denk hetquote:Op donderdag 29 september 2016 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vind ze je te verwend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |