Nee nog nooit, ook niet op fastpokemap.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:52 schreef Valerie. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ooit een Charizard in het wild gezien? Nooit iemand over gehoord.
Allemaal minstens 35 uur. Degenen in groen 75 uur. Geen van allen nonstop helaas, daar heb ik de middelen niet voor.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:42 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hoelang heb je die plekken bij gehouden? Want eigenlijk best wel weinig verschillende in sommige spawns, vooral die 3e en 5e.
Charmeleon dan? Ook nog nooit iemand over gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Nee nog nooit, ook niet op fastpokemap.
Volgens mij is dat ook wel de zeldzaamste van het spel in het wild.
2x op kijkduin gezien van de drie bezoekenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Charmeleon dan? Ook nog nooit iemand over gehoord.
Beter verhuizen ze Kuikduin naar Arnhem.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
2x op kijkduin gezien van de drie bezoeken
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Beter verhuizen ze Kuikduin naar Zuilen, Utrecht.
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Beter verhuizen ze Kuikduin naar Corpus
[..]
Beter verhuizen ze Kuikduin naar Zandvoort.
Valt mee, is vooral grinden daarquote:Op donderdag 29 september 2016 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
Vanaf zondag zit ik paar daagjes in Den Haag, misschien ook maar naar Kijkduin...Al vrees ik dat pokemongo dan enorm suf wordt als ik dat heb meegemaakt...
Is die hotstpot dan op het Deltaplein?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Valt mee, is vooral grinden daar
Jupquote:Op donderdag 29 september 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is die hotstpot dan op het Deltaplein?
Nice, bedanktquote:Op donderdag 29 september 2016 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JupLangs de boulevard ook een aantal stops waar veel lures op zitten maar niet te vergelijken met wat er op het plein voorbij komt. Wel proberen middenop de trap te gaan zitten, te veel naar rechts of links en je hebt maar 3 stops die je kan pakken in plaats van 4
Dan gaat het nog harder met je ballen.
Met tussendoor af en toe een wandeling, een pauze voor een frietje en de nodige telefoonproblemen pikte ik daar elke keer ongeveer 100~120 pokemon per uur op.
En elke avond werd ik schijtziek van het transferren van een miljoen magnemites en voltorbs.. maar goed, alles voor de dust
Ik heb een bag van 1000 (sinds ik een keer zonder zat, emotioneel trauma).quote:Op donderdag 29 september 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nice, bedankt![]()
Morgen maar m'n inventory clearen van alle potions en beginnen met ballen en berries verzamelen, misschien wat extra ruimte kopen voor pokemon, heb nog wel wat coins over.
Poeh, ik heb een bag van 500quote:Op donderdag 29 september 2016 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb een bag van 1000 (sinds ik een keer zonder zat, emotioneel trauma).
Standaard heb ik een voorraad van tussen de 300 en 400 great balls en 150-200 ultra balls. Daarbij 80 berries (en nog nooit tekort gekomen).
De rest is voor revives, max revives en max potions.
Dan hoop ik voor je dat je niet meer dan een uur of drie in gedachten had voor Kijkduinquote:Op donderdag 29 september 2016 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Poeh, ik heb een bag van 500.
Ik heb het de vorige keren in 2 uren ook gered met de standaardbag hoor... gewoon alleen de bijzondere pokemon vangen... ik had geen zin in de zoveelste Voltorb, Magnemite, Pidgey, Weedle of Rattataquote:Op donderdag 29 september 2016 23:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet meer dan een uur of drie in gedachten had voor Kijkduin
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het de vorige keren in 2 uren ook gered met de standaardbag hoor... gewoon alleen de bijzondere pokemon vangen... ik had geen zin in de zoveelste Voltorb, Magnemite, Pidgey, Weedle of Rattata.
Ik heb ruim 265.000 aan stardust... nog nooit iets van gebruiktquote:Op donderdag 29 september 2016 23:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Maar the grind! Al dat stardust!
Ik heb 7000quote:Op donderdag 29 september 2016 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ruim 265.000 aan stardust... nog nooit iets van gebruikt.
Mijn laatste eieren..quote:Op donderdag 29 september 2016 23:29 schreef DaMart het volgende:
Nog 1,5 km voor mijn 10 km-ei... ik hoop dat ik een Snorlax of Lapras aan de pokedex kan toevoegen.
Ik blijf redelijk stabiel op 300.000 nu, wat ik gebruik grind ik er ook weer bij. Maar dan ben je niet echt actief met gyms veroveren en defenden of welquote:Op donderdag 29 september 2016 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ruim 265.000 aan stardust... nog nooit iets van gebruikt.
En die stardust heb ik nodig zoals ik net al posttequote:Op donderdag 29 september 2016 23:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Maar the grind! Al dat stardust!
Die bag vergroten was de beste investering ooit, als ik nu nog iets wil kopen zijn het incubators.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En die stardust heb ik nodig zoals ik net al postte.
M'n bag is opeens 600 groot nu overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!!!!!!11
Ik heb inmiddels meer plezier van de 2km eieren dan de 10 km eieren
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Jij woont heul niet in Hoek van Hollandquote:Op donderdag 29 september 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
37 minuten fietsen volgens Google, dat is prima.
Vanaf zondag woon ik een paar dagen op de IJsclubwegquote:Op donderdag 29 september 2016 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont heul niet in Hoek van Holland
Ik heb een Jynx, 3x Scyther, Chansey, Omanyte en Electabuzz uit 10 km-eieren gehad.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn laatste eieren..
- Magmar
- Magmar
- Magmar
- Scyther
- Magmar
- Magmar
- Scyther
- ScytherDaarom schep ik nooit op over de 10km eitjes die ik op pik. Allemaal rommel
[..]
Klopt. Heb 1 keer een gym veroverd, waar alleen een Dewgong in stond... verder vul ik af en toe een vrije plek in een blauwe gym op voor muntjes, maar dat is het ook wel. Moet me nog eens verdiepen in hoe je effectief gyms kan veroveren of trainen en welke pokemon je tegen welke kunt gebruikenquote:Ik blijf redelijk stabiel op 300.000 nu, wat ik gebruik grind ik er ook weer bij. Maar dan ben je niet echt actief met gyms veroveren en defenden of wel
Zeker doen, gyms veroveren is naar mijn mening wel het meest sociale onderdeel van het spelquote:Op donderdag 29 september 2016 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een Jynx, 3x Scyther, Chansey, Omanyte en Electabuzz uit 10 km-eieren gehad.
[..]
Klopt. Heb 1 keer een gym veroverd, waar alleen een Dewgong in stond... verder vul ik af en toe een vrije plek in een blauwe gym op voor muntjes, maar dat is het ook wel. Moet me nog eens verdiepen in hoe je effectief gyms kan veroveren of trainen en welke pokemon je tegen welke kunt gebruiken.
Vooral als die domme hypno je aanstaart vanaf de onderste linie. Dom kutbeest.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Trainen daarentegen... hel op aarde
Misschien ligt het aan de stats van mn Graveler maar met Stone Edge als special krijgt die hypno tot 200CP hoger nog platquote:Op donderdag 29 september 2016 23:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vooral als die domme hypno je aanstaart vanaf de onderste linie. Dom kutbeest.
Nee. Mensen zetten altijd een fucking 1500+ beest onderaan. Zelfs een fucking fire-type krijg ik dan niet dood met mijn Lapras.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vooral als die domme hypno je aanstaart vanaf de onderste linie. Dom kutbeest.
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Wow dit is nu in Arnhem:
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik een starternest ziequote:Op donderdag 29 september 2016 23:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Wow dit is nu in Arnhem:
[ afbeelding ]
Die firetypes vind ik juist prima, heb vier 900 tot 1100 Seadra's die daar wel raad mee weten en een 800CP vaporeon genaamd Dweil.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Mensen zetten altijd een fucking 1500+ beest onderaan. Zelfs een fucking fire-type krijg ik dan niet dood met mijn Lapras.
Ja is voor mij ook het eerst, alleen het is op een golf baan dus denk niet dat ik er zo maar kan komen.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een starternest zie
Ik heb enkel deze:
[ afbeelding ]
Dom kutbeest midden in een weiland
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb enkel deze:
[ afbeelding ]
Kan je voor de lol zo'n kaart van Oost-Souburg maken?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb enkel deze:
[ afbeelding ]
Ik ben liever zuinig op mijn 12 slavenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan je voor de lol zo'n kaart van Oost-Souburg maken?
Helemaal gelijk. Heb ook het idee dat alleen vlak bij mij de bijzondere pokemon zitten, tijdens al mijn uitstapjes in de rest van het dorp was het een weedle/ratata/pidgey fest, hier en daar een magikarp/poliwag bij het kanaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben liever zuinig op mijn 12 slaven
Denk dat het nogal opvalt als ze op eens 100km verderop zitten
Had je maar niet moeten verhuizen. Op jouw oude adres is het natuurlijk een wahalla nuquote:Op donderdag 29 september 2016 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Heb ook het idee dat alleen vlak bij mij de bijzondere pokemon zitten, tijdens al mijn uitstapjes in de rest van het dorp was het een weedle/ratata/pidgey fest, hier en daar een magikarp/poliwag bij het kanaal.
Dit is uiteraard de beloning van Niantic voor al mijn inzet met Ingress.
Vraag me af hoe het in Breda nu is, in mn oude wijkje. Binnen had ik maar 1 keer per dag wat.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten verhuizen. Op jouw oude adres is het natuurlijk een wahalla nu
Je hebt fpm nog.
Volgens die op het moment: troep in mn oude wijk in Breda. In Souburg spot hij ook de cubone die ik nu ziet, werkt best goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten verhuizen. Op jouw oude adres is het natuurlijk een wahalla nu
Je hebt fpm nog.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:21 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Oke leuk een Lapras op de radar. Ik erheen gefietst, kom ik aan: batterij leeg.____
Paleistuinen bij vredespaleis, westbroekpark, zuiderpark, koninklijke stallen en kijkduin zijn de enige die ik echt kenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
Wat waren de andere hotspots van Den Haag? Een of ander museum las ik ergens.
Nee, geen last van hier. Enkel als ik vergeet om mijn wifi uit te zetten als ik de deur uit ga. Dat vindt hij over het algemeen niet zo leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:37 schreef DaMart het volgende:
De GPS is er met de laatste update niet echt op vooruit gegaan... spel is bij mij steeds vaker de verbinding kwijt, waarbij ik het regelmatig opnieuw moet starten om de verbinding terug te krijgen. Andere apps hebben op dat moment dan geen moeite om de locatie te vinden...
Meer mensen die dit ervaren?
quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:37 schreef DaMart het volgende:
De GPS is er met de laatste update niet echt op vooruit gegaan... spel is bij mij steeds vaker de verbinding kwijt, waarbij ik het regelmatig opnieuw moet starten om de verbinding terug te krijgen. Andere apps hebben op dat moment dan geen moeite om de locatie te vinden...
quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:37 schreef DaMart het volgende:
Dat had ik een tijdje terug met de enige Snorlax die ik ooit op de radar heb gezien... zat er nog minder dan een minuut en het zou me zeker twee minuten kosten om er te komenquote:Op vrijdag 30 september 2016 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blastoise op de scanner tegenkomen met nog 3 minuten terwijl het zeker 5 minuten racen is
Geef maar hier dan, die heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:29 schreef Debsterr het volgende:
2e Aerodactyl uit een 10km eiik wil Snorlax/Lapras!
Als het kon zou ik het doen!quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geef maar hier dan, die heb ik nog niet.
De meeste telefoons gebruiken zo min mogelijk GPS voor lokatie bepaling maar WiFi access points, echter als je in een gebied bent met niet zoveel wifi activiteit kan dit een stuk minder nauwkeurig zijn, staat je wifi uit, dan word wel native GPS gebruikt, en dat is uiteraard een stuk exacter.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen last van hier. Enkel als ik vergeet om mijn wifi uit te zetten als ik de deur uit ga. Dat vindt hij over het algemeen niet zo leuk.
als ik de deur uit ga en PoGo speel,zet ik altijd mijn wifi uit,omdat hij dan niet steeds verbinding probeert te maken met de wifi-points.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
De meeste telefoons gebruiken zo min mogelijk GPS voor lokatie bepaling maar WiFi access points, echter als je in een gebied bent met niet zoveel wifi activiteit kan dit een stuk minder nauwkeurig zijn, staat je wifi uit, dan word wel native GPS gebruikt, en dat is uiteraard een stuk exacter.
Ja, alleen nadeel is dat GPS wel een stuk meer stroom trekt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als ik de deur uit ga en PoGo speel,zet ik altijd mijn wifi uit,omdat hij dan niet steeds verbinding probeert te maken met de wifi-points.
Hopelijk zit er wat leuks in je eieren. Ook nog nieuwe evoluties?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:39 schreef raptorix het volgende:
Wederom allemaal rommel uit de eieren, nu wel 2 10km eieren erbij
Wel dit weekend een aantal mooie evolves in de planning.
Jup, ik kan als het meezit mijn Gloom, Weepingbell en Bulbasour evolueren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk zit er wat leuks in je eieren. Ook nog nieuwe evoluties?
steeds wisselen tussen verschillende spots kost meer ergernis.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, alleen nadeel is dat GPS wel een stuk meer stroom trekt.
nicequote:Op vrijdag 30 september 2016 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup, ik kan als het meezit mijn Gloom, Weepingbell en Bulbasour evolueren.
Ik heb een redelijke highend phone, geen last vanquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
steeds wisselen tussen verschillende spots kost meer ergernis.
Ik heb het idee dat de wifi-points hier net niet overlappend zijn. Als ik uit bereik van de ene raak, kom ik nog niet binnen bereik van een andere.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke highend phone, geen last van
Neem je toch eerder weekend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:53 schreef raptorix het volgende:
Geen zin om te werken vandaag, bleg.
Ja, denk dat ik paar uurtjes eerder wegga, alleen wat nare issues wegwerkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem je toch eerder weekend.
komt dan agent jenny langs?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pas maar op jullie, straks komt de pokepolitie!
pogobag bedoel ik, kun je je Pokemons raten, let wel op, het is niet echt toegestaan om dit te gebruiken, maar je krijgt er geen bans van.quote:
Moest googlen naar Agent Jenny, ik heb namelijk nog nooit van mijn leven Pokemons gekeken of gespeeltquote:
Ik gebruik het alternatief uit de OP alquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
pogobag bedoel ik, kun je je Pokemons raten, let wel op, het is niet echt toegestaan om dit te gebruiken, maar je krijgt er geen bans van.
Ik ben opgegroeid met de tv serie. Dus ik ben wel bekend met de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moest googlen naar Agent Jenny, ik heb namelijk nog nooit van mijn leven Pokemons gekeken of gespeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |