De meeste telefoons gebruiken zo min mogelijk GPS voor lokatie bepaling maar WiFi access points, echter als je in een gebied bent met niet zoveel wifi activiteit kan dit een stuk minder nauwkeurig zijn, staat je wifi uit, dan word wel native GPS gebruikt, en dat is uiteraard een stuk exacter.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen last van hier. Enkel als ik vergeet om mijn wifi uit te zetten als ik de deur uit ga. Dat vindt hij over het algemeen niet zo leuk.
als ik de deur uit ga en PoGo speel,zet ik altijd mijn wifi uit,omdat hij dan niet steeds verbinding probeert te maken met de wifi-points.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
De meeste telefoons gebruiken zo min mogelijk GPS voor lokatie bepaling maar WiFi access points, echter als je in een gebied bent met niet zoveel wifi activiteit kan dit een stuk minder nauwkeurig zijn, staat je wifi uit, dan word wel native GPS gebruikt, en dat is uiteraard een stuk exacter.
Ja, alleen nadeel is dat GPS wel een stuk meer stroom trekt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als ik de deur uit ga en PoGo speel,zet ik altijd mijn wifi uit,omdat hij dan niet steeds verbinding probeert te maken met de wifi-points.
Hopelijk zit er wat leuks in je eieren. Ook nog nieuwe evoluties?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:39 schreef raptorix het volgende:
Wederom allemaal rommel uit de eieren, nu wel 2 10km eieren erbij
Wel dit weekend een aantal mooie evolves in de planning.
Jup, ik kan als het meezit mijn Gloom, Weepingbell en Bulbasour evolueren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk zit er wat leuks in je eieren. Ook nog nieuwe evoluties?
steeds wisselen tussen verschillende spots kost meer ergernis.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, alleen nadeel is dat GPS wel een stuk meer stroom trekt.
nicequote:Op vrijdag 30 september 2016 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup, ik kan als het meezit mijn Gloom, Weepingbell en Bulbasour evolueren.
Ik heb een redelijke highend phone, geen last vanquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
steeds wisselen tussen verschillende spots kost meer ergernis.
Ik heb het idee dat de wifi-points hier net niet overlappend zijn. Als ik uit bereik van de ene raak, kom ik nog niet binnen bereik van een andere.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke highend phone, geen last van
Neem je toch eerder weekend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:53 schreef raptorix het volgende:
Geen zin om te werken vandaag, bleg.
Ja, denk dat ik paar uurtjes eerder wegga, alleen wat nare issues wegwerkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem je toch eerder weekend.
komt dan agent jenny langs?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pas maar op jullie, straks komt de pokepolitie!
pogobag bedoel ik, kun je je Pokemons raten, let wel op, het is niet echt toegestaan om dit te gebruiken, maar je krijgt er geen bans van.quote:
Moest googlen naar Agent Jenny, ik heb namelijk nog nooit van mijn leven Pokemons gekeken of gespeeltquote:
Ik gebruik het alternatief uit de OP alquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
pogobag bedoel ik, kun je je Pokemons raten, let wel op, het is niet echt toegestaan om dit te gebruiken, maar je krijgt er geen bans van.
Ik ben opgegroeid met de tv serie. Dus ik ben wel bekend met de hoofdrolspelers.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moest googlen naar Agent Jenny, ik heb namelijk nog nooit van mijn leven Pokemons gekeken of gespeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |