I know, maar ik dacht gp van singapore is ook al geweest. (anders wou ik de TT veranderen naar OlavGod, omdat in het vorig topic weer werd gebash op Olav Mol)quote:
Sinds wanneer is Olav heilig verklaard?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht gp van singapore is ook al geweest. (anders wou ik de TT veranderen naar OlavGod, omdat in het vorig topic weer werd gebash op Olav Mol)
Nattekat, waar ben je om de TT aan te passen
Ik kan mijn eigen bericht niet rapporteren![]()
Omdat ik hem heilig verklaarquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Olav heilig verklaard?
Dan heb je er weinig van begrepen.quote:
Er werd niet gebashed, louter geconstateerd dat hij er erg vaak naast zit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik snap het gebash op Olav niet. Als je zijn commentaar niet wil horen pak je toch sky stream.
Lang leve het internet
Jammer dat je geen gefundeerde kritiek hier mag hebben op Olav Mol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik snap het gebash op Olav niet. Als je zijn commentaar niet wil horen pak je toch sky stream.
Lang leve het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Ach hij zat er 1 letter naast. Fonetisch gezien dan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Olav. Brain management. Niet 1 niet 2 maar gewooon 3x. Faalhaas
okquote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Rossdale het volgende:
Speciaal voor Beach een mooie Rosberg compilatie
Koffiezetapparaat mee naar bed nemen!quote:Op donderdag 29 september 2016 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt van 't weekend dus weer niet uitslapen.
Geen koffieinfuus hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Twieki het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat mee naar bed nemen!
Daar wordt de nacht niet langer van.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Twieki het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat mee naar bed nemen!
geen bier- en nootjesinfuus hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen koffieinfuus hebben
Geprobeerd, maar de nootjes blokkeren de leiding steeds.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:31 schreef Beach het volgende:
[..]
geen bier- en nootjesinfuus hebben
Pindakaas ipv nootjes. Geen dank.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar de nootjes blokkeren de leiding steeds.
En wel meer dan 1x; volgens mij hebben we de komende 8 weken 6 GP's toch?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wel weer back to back! Hoezee!
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pindakaas ipv nootjes. Geen dank.
twitter:autosport twitterde op donderdag 29-09-2016 om 12:44:03Teenage @fiaf3europe leader Lance Stroll close to completing 2017 Williams #F1 race deal to replace Felipe Massa:… https://t.co/7HIp3NS9K9 reageer retweet
Komende twee zijn respectievelijk om 09:00 en 07:00 NL tijd. De rest is allemaal 's avonds/'s middags.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
En wel meer dan 1x; volgens mij hebben we de komende 8 weken 6 GP's toch?
Hopelijk wel niet allemaal van die vroege; daar heb ik een hekel aan.
Zeker ook omdat ik die altijd samen met dikke Mike keek en op zo'n momenten dan mis ik hem toch echt nog wel
Japan is toch om 08.00u?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komende twee zijn respectievelijk om 09:00 en 07:00 NL tijd. De rest is allemaal 's avonds/'s middags.
Google maar eensquote:Op donderdag 29 september 2016 13:56 schreef Twieki het volgende:
[..]
GPupdate.net zegt van wel. Wintertijd zeker?
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich vind ik die ochtendraces prettiger dan die middagraces. Nu heb je nog wat aan je dag.
Kunnen de Europese races ook niet 's ochtends verreden worden?quote:
Commercieel gezien is 14 uur de meest ideale tijd.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen de Europese races ook niet 's ochtends verreden worden?
Ja maar niet vroeger dan 11 uur. Wil ook nog wel uitslapen.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou mijn voorkeur juist uitgaan naar 's avonds om een uur of 8. Lekker met een pintje erbij.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, of met eten er bij!quote:Op donderdag 29 september 2016 15:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zou mijn voorkeur juist uitgaan naar 's avonds om een uur of 8. Lekker met een pintje erbij.
Zeker! Alleen met die vroege tijden op zondag neem ik het liever op, zorg dat we niks te weten komen en dan om 10.00 of 11.00 uur kijken tijdens een lekker uitgebreid ontbijt.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
dat kan 's ochtends om 8u ook
Maleisië valt dan nog wel mee wat dat betreft. Japan is wat minder inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
twee weken niet uitslapen. Joepie
Japan kom ik net uit mijn nachtdienst ben ik ong 06:45 thuisquote:Op donderdag 29 september 2016 19:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maleisië valt dan nog wel mee wat dat betreft. Japan is wat minder inderdaad.
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zou mijn voorkeur juist uitgaan naar 's avonds om een uur of 8. Lekker met een pintje erbij.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
dat kan 's ochtends om 8u ook
Jij zit natuurlijk om 4:30 al aan Skyquote:Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
Of gewoon je wekker zetten, kijken en weer doorslapen. Dat gaat'm zeker bij Japan worden met een (voor ons) 6 uur start...!
kampvuurtjequote:Op vrijdag 30 september 2016 04:17 schreef Jane het volgende:
Ik zet hem net aan. Alweer van alles gemist, merk ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 04:23 schreef Jane het volgende:
En de tijd loopt door. Kom ik hier m'n bed voor uit?![]()
En dan het spannendste moment nog missen.![]()
Dat vond Rosberg ook. Die heeft wat verzameld om mee te nemen naar huis.quote:Op vrijdag 30 september 2016 05:15 schreef Sjemmert het volgende:
Die nieuwe grindbakken zijn wel nice trouwens
Zondag voor de race stopt hij dat stiekem in Hamilton zijn schoenquote:Op vrijdag 30 september 2016 05:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat vond Rosberg ook. Die heeft wat verzameld om mee te nemen naar huis.
ideaal toch?quote:Op vrijdag 30 september 2016 05:39 schreef franklop het volgende:
Zit helemaal mis met mijn timing ook. Is 21.39u hier
Paaltje gepasseerd = naar binnen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:46 schreef Sjemmert het volgende:
Huh hij kon beter gewoon de baan weer opgaan
7 uur race start toch?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
Of gewoon je wekker zetten, kijken en weer doorslapen. Dat gaat'm zeker bij Japan worden met een (voor ons) 6 uur start...!
Ja, duidelijk nu, maar Winkelman op Ziggo wist het ook ff niet. En ik zat zelf maar half op te letten toen hij er ineens over begon.quote:
Ah zo, ik zie ons als één groot geheelquote:Op vrijdag 30 september 2016 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VOOR ONS (Wolve en mijzelf)
Ja, nee, sorry voor de verwarring (al had ik het er wel expres bijgezet om onderscheid te maken en jullie niet te verwarren!quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:25 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ah zo, ik zie ons als één groot geheel
Dat wordt een klus om de wagen weer schoon te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:31 schreef Abed het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien:
https://streamable.com/yqsq
[ afbeelding ]
Kimi had om een ijsje gevraagd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:32 schreef Nober het volgende:
FP1
[ afbeelding ]
FP2
[ afbeelding ]
Mietje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie eigenlijk sowieso geen voordeel van zo'n halo.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:53 schreef F1gamer het volgende:
Die fik bij Magnussen bewijst dat het invoeren van Halo geen zin heeft. Je wil het liefst zo snel mogelijk uit die auto komen
Jammer dat hij alsnog achteraan mag startenquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:34 schreef Geralt het volgende:
Alonso zat er ook goed bij met die knakenbak zo te zien
Dat lukt me niet meer man, ik ben geen 18 meer.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon een treetje redbull halen en zo het weekend doortrekken
Daarom zeggen trainings uitslagen altijd weinig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Max z'n long runs waren snel in ieder geval http://www.auto-motor-und(...)sia-2016-777993.html
Olav is niet slecht maar echt geen god.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
Lang leve het internet
Ach, hoef ik de Q niet te kijken, scheelt weer. Vind ik dit seizoen toch het enige interessante aan de kwalificaties; de vraag haalt Alonso Q3.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jammer dat hij alsnog achteraan mag starten
Tijdverschilquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:12 schreef Geralt het volgende:
Q van 11 tot 12 en de race om 9??
Wat is deze?
quote:
quote:
11 uur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:08 schreef Fer het volgende:
Huh, ik schrik wakker, start snel Horizon Go en niks, nada geen Q?
2 uur te vroegquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:08 schreef Fer het volgende:
Je paniek is best wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:08 schreef Fer het volgende:
Ik kwam daar gelukkig gisteravond achter toen ik de recorder wilde startenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:48 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht ook dat het om 9u wasWel al in het ritme voor morgen
En dan ben je blij met de informatie in de OP, toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:08 schreef Fer het volgende:
Of je kijkt gewoon in de OP..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze app op me telefoon. Staan de lokale starttijden en de Nederlandse startijden in vermeld
[ afbeelding ]
quote:
Op formula1.com kun je de tijden ook zien. Op de homepage naar beneden scrollen, actieve GP klapt uit en je klikt op convert to your local time. Ik snap die moeilijkdoenerij niet zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb deze app op me telefoon. Staan de lokale starttijden en de Nederlandse startijden in vermeld
[ afbeelding ]
Ervanuit gaan dat het 9:00 is, waarna je natuurlijk niet opzoekt hoe laat het is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Op formula1.com kun je de tijden ook zien. Op de homepage naar beneden scrollen, actieve GP klapt uit en je klikt op convert to your local time. Ik snap die moeilijkdoenerij niet zo
Wat is s/f?quote:
Ik zit nog wakker te worden.quote:
Ik was een uur te laat wakker voor fp3quote:
Was Button in bocht 14quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:06 schreef Gezicht het volgende:
Wat is met die geel meldingen telkens.
Dan is het een vrij normale plaats voor hem, aangezien Ferrari/RedBull op medium rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet op gelet maar daar kun je wel van uit gaan ja.
Zo dicht mogelijk bij de grond voor betere grip. Die bodemplaten zijn gemaakt om af en toe te tikken (kunnen ze tegen).quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie best veel auto's die met vonken en al rondrijden. Is daar een reden voor?
Dat is de bodemplaat die de grond raaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie best veel auto's die met vonken en al rondrijden. Is daar een reden voor?
remt dat niet af?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:10 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is de bodemplaat die de grond raakt. Sinds een paar jaar zit daar weer wat anders dan hout.
Ja maar toch mooi om te zien hoe Force India iedere race sneller lijkt te worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan is het een vrij normale plaats voor hem, aangezien Ferrari/RedBull op medium rijden
titanium skidblokken toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:10 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is de bodemplaat die de grond raakt. Sinds een paar jaar zit daar weer wat anders dan hout.
+ Skid Blocks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij de grond voor betere grip. Die bodemplaten zijn gemaakt om af en toe te tikken (kunnen ze tegen).
Mja, die titanium blokjes zorgen voor de mooie vonkjesquote:
Nee je zag duidelijk dat verstappen begon aan een tweede run maar niet heeft afgemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zei Olav maar volgens mij zat 'ie weer ernaast.
Ah dat heb ik ff niet gezien dan. P8 lijkt me voor nu toch safe iig dus zou ook niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee je zag duidelijk dat verstappen begon aan een tweede run maar niet heeft afgemaakt.
Het team riep wij zijn tevreden als jij tevreden bent, wij prefereren een tweede run.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ah dat heb ik ff niet gezien dan. P8 lijkt me voor nu toch safe iig dus zou ook niet nodig zijn.
Maar de klok gaat gewoon weer op nul.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:19 schreef Sjemmert het volgende:
Hmm toch een beetje een slordige q1 van Max
nog ff wat testen ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:20 schreef Gezicht het volgende:
Waarom sturen ze Max überhaupt nog naar buiten als 'ie z'n lap toch niet afmaakt?
Toch logisch, nu kon die hem afbreken omdat het toch niet nodig bleek, als er toch een zooi rijders onder gingen, had die in ieder geval kunnen reageren nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:20 schreef Gezicht het volgende:
Waarom sturen ze Max überhaupt nog naar buiten als 'ie z'n lap toch niet afmaakt?
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar de klok gaat gewoon weer op nul.
Die zien we volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer terug bij Renault. Zelfde waarschijnlijk ook voor Magnussen.quote:
Medium band en traffic... daarna nog op soft naar buiten, maar was niet nodig dus heeft ie dat setje gespaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Val net pas in, wat is de reden van de plek van Verstappen?
neuh, prima Medium tijd tussen alle Softs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:19 schreef Sjemmert het volgende:
Hmm toch een beetje een slordige q1 van Max
Hij kan er geen ene klote vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Val net pas in, wat is de reden van de plek van Verstappen?
Het contract dat Palmer tekende was ook nog met Lotus, lijkt mij ook dat Renault daar niet mee verder gaat na dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die zien we volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer terug bij Renault. Zelfde waarschijnlijk ook voor Magnussen.
Het team was er anders niet helemaal tevreden mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, prima Medium tijd tussen alle Softs.
Dat is waar. Ik vond zijn STR ook wel leuker eigenlijk tot nu toequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och. q1 en 2 zijn niet echt heul spannend meer sinds VES bij RBR zit
-Nvm-quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja, die titanium blokjes zorgen voor de mooie vonkjesMaar de bodemplaat zelf slijt ook wel.
Renault schijnt twee nieuwe coureurs voor 2017 te willen: http://www.auto-motor-und(...)-sainz-11563026.htmlquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het contract dat Palmer tekende was ook nog met Lotus, lijkt mij ook dat Renault daar niet mee verder gaat na dit seizoen.
Pastor en Perez.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Renault schijnt twee nieuwe coureurs voor 2017 te willen: http://www.auto-motor-und(...)-sainz-11563026.html
Olav zei tijdens Q1 iets over Perez maar werd me nu niet echt duidelijk wat 'ie bedoelde. Geloof dat 'ie er op doelde dat hij bij Force India zou blijven?quote:
ja, zie Redditquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geloof dat 'ie er op doelde dat hij bij Force India zou blijven?
Perez is ongeduldig omdat z'n contract met FI uitblijft. Haas zou ook interesse hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Olav zei tijdens Q1 iets over Perez maar werd me nu niet echt duidelijk wat 'ie bedoelde. Geloof dat 'ie er op doelde dat hij bij Force India zou blijven?
Perez is allang bevestigd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Perez is ongeduldig omdat z'n contract met FI uitblijft. Haas zou ook interesse hebben.
http://www.motorsport.com(...)ne-looms-831503/?s=1quote:
Er zijn ook gewoon twee kampioenschappen. Eentje om de titel tussen de beide Mercs en eentje in de titel best of the rest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:30 schreef Sjemmert het volgende:
Pff wat een tijden weer van die silver arrows
Geloof het wel, ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:33 schreef Gezicht het volgende:
Iedereen op softs neem ik aan? Heb de bandenkeuzes van de Red Bulls en FI effe gemist.
Ja soft allemaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:33 schreef Gezicht het volgende:
Iedereen op softs neem ik aan? Heb de bandenkeuzes van de Red Bulls en FI effe gemist.
Ik ontken niks. Contracten zijn alleen niet zoveel waard in de F1 wereldquote:
Daar weet Giedo alles vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ontken niks. Contracten zijn alleen niet zoveel waard in de F1 wereld![]()
Eerst maar eens afwachten.
ja, dit zijn de racebanden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:33 schreef Gezicht het volgende:
Dat het team zegt dat hij blijft is wat anders dan dat het contract getekend is.quote:
Dat zei hij ook gewoon.quote:
hij werd eruit gedrukt door hulkenberg en niet door perezquote:
En dan ook nog de race voor Ricciardo eindigenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:49 schreef Sjemmert het volgende:
Zou mooi zijn als Max weer een keer voor Daniel kan eindigen.
regen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:50 schreef zoem het volgende:
Verschil in poletijd tussen 2005 en 2006 is massive
En goed wegkomen bij de start..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En dan ook nog de race voor Ricciardo eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |