I know, maar ik dacht gp van singapore is ook al geweest. (anders wou ik de TT veranderen naar OlavGod, omdat in het vorig topic weer werd gebash op Olav Mol)quote:
Sinds wanneer is Olav heilig verklaard?quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht gp van singapore is ook al geweest. (anders wou ik de TT veranderen naar OlavGod, omdat in het vorig topic weer werd gebash op Olav Mol)
Nattekat, waar ben je om de TT aan te passen
Ik kan mijn eigen bericht niet rapporteren![]()
Omdat ik hem heilig verklaarquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Olav heilig verklaard?
Dan heb je er weinig van begrepen.quote:
Er werd niet gebashed, louter geconstateerd dat hij er erg vaak naast zit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik snap het gebash op Olav niet. Als je zijn commentaar niet wil horen pak je toch sky stream.
Lang leve het internet
Jammer dat je geen gefundeerde kritiek hier mag hebben op Olav Mol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik snap het gebash op Olav niet. Als je zijn commentaar niet wil horen pak je toch sky stream.
Lang leve het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Ach hij zat er 1 letter naast. Fonetisch gezien dan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Olav. Brain management. Niet 1 niet 2 maar gewooon 3x. Faalhaas
okquote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Rossdale het volgende:
Speciaal voor Beach een mooie Rosberg compilatie
Koffiezetapparaat mee naar bed nemen!quote:Op donderdag 29 september 2016 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt van 't weekend dus weer niet uitslapen.
Geen koffieinfuus hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Twieki het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat mee naar bed nemen!
Daar wordt de nacht niet langer van.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Twieki het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat mee naar bed nemen!
geen bier- en nootjesinfuus hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen koffieinfuus hebben
Geprobeerd, maar de nootjes blokkeren de leiding steeds.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:31 schreef Beach het volgende:
[..]
geen bier- en nootjesinfuus hebben
Pindakaas ipv nootjes. Geen dank.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar de nootjes blokkeren de leiding steeds.
En wel meer dan 1x; volgens mij hebben we de komende 8 weken 6 GP's toch?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wel weer back to back! Hoezee!
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pindakaas ipv nootjes. Geen dank.
twitter:autosport twitterde op donderdag 29-09-2016 om 12:44:03Teenage @fiaf3europe leader Lance Stroll close to completing 2017 Williams #F1 race deal to replace Felipe Massa:… https://t.co/7HIp3NS9K9 reageer retweet
Komende twee zijn respectievelijk om 09:00 en 07:00 NL tijd. De rest is allemaal 's avonds/'s middags.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
En wel meer dan 1x; volgens mij hebben we de komende 8 weken 6 GP's toch?
Hopelijk wel niet allemaal van die vroege; daar heb ik een hekel aan.
Zeker ook omdat ik die altijd samen met dikke Mike keek en op zo'n momenten dan mis ik hem toch echt nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |