grappig, ik heb totaal andere indruk. Maar goed, dit labeltje levert niks opquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef Yamahihi het volgende:
[..]
Ik vind r wel enthousiast, ik weet dat ze Cup c heeft dus dat flirtatious klopt ook wel. Vivacious moet ik ff googlen. (Levendig ja ook wel)
Degenen die dit daarom denken hebben duidelijk dit topic niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien omdat je de vorige ook gemanipuleerd hebt?
Lol nee alleen vanaf een ruim btjequote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus met cup A ben je niet flirterig meer?
Je zei juist dat je zelf niet goed weet hoe om te gaan met bijv. steun geven. Als je het zelf niet weet heeft proberen ook weinig zin he. En niks mis met hulp vragen hoor, is juist moedig.;)quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet in de vorm van een sova-cursus iig.
Hoe wel. Geen idee. Zelf proberen?
Als ik het goed heb begrepen niet nee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef Yamahihi het volgende:
Pagina 9 alweer nog ff en het topic zit vol, mag ook geen nieuwe geopend worden he?
Waarom wil je hpd niet overwegen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ja. Ik stop maar met uitleggen dat ik geen (sova)cursus ga doen.
Ik heb nog altijd geen goede reden gehoord om het niet te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ja. Ik stop maar met uitleggen dat ik geen (sova)cursus ga doen.
Het gaat niet om overwegen, of hoe je het noemde in die betreffende post.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Yamahihi het volgende:
[..]
Waarom wil je hpd niet overwegen?
Ik weet niet wanneer je in bent gestapt in dit topic, maar lees de reacties van mij uit dit topic eens. Heb het meer dan zat keer uitgelegd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen goede reden gehoord om het niet te doen.
Oke, dus over tien jaar ben je nog steeds de zelfde aandachtvragende, hulpeloze persoon die je nu bent? Even denken hoor, wie hadden we nou ook alweer nog meer met zulke denkpatronen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je in bent gestapt in dit topic, maar lees de reacties van mij uit dit topic eens. Heb het meer dan zat keer uitgelegd.
Jij bent niet helderziend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat niet om overwegen, of hoe je het noemde in die betreffende post.
Het gaat erom wat er uit onderzoeken bij een officiële instantie met echte psychologen en psychiaters komt.
Jij hebt geen test bij me afgenomen, jij hebt niet overlegd met andere psychiaters. Je bent zelf niet eens psychiater.
Daarom!
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En daar stop ik geen energie meer in.
Maar degene die dat ooit hebben gedaan vertrouw je volgens mij ook niet, want anders was er (misschien ) wel geen autisme uit gekomen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat niet om overwegen, of hoe je het noemde in die betreffende post.
Het gaat erom wat er uit onderzoeken bij een officiële instantie met echte psychologen en psychiaters komt.
Jij hebt geen test bij me afgenomen, jij hebt niet overlegd met andere psychiaters. Je bent zelf niet eens psychiater.
Daarom!
Nee, want het gaat ondanks geen hulp op dit moment toch steeds ietsje beter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke, dus over tien jaar ben je nog steeds de zelfde aandachtvragende, hulpeloze persoon die je nu bent? Even denken hoor, wie hadden we nou ook alweer nog meer met zulke denkpatronen?
Nou de dokter is in mijn plaats iig dicht. Ik weet niet hoe het bij jou zit?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar degene die dat ooit hebben gedaan vertrouw je volgens mij ook niet, want anders was er (misschien ) wel geen autisme uit gekomen.
Maargoed, je wilt dus ewl opnieuw getest worden. Heb je daar al stappen voor ondernomen?
Alsof je dat morgen of ergens anders 'binnenkort' wel gaat doenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nou de dokter is in mijn plaats iig dicht. Ik weet niet hoe het bij jou zit?Dus bellen voor een afspraak is nou niet echt mogelijk...
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:55 schreef Norma_Jeane het volgende:
En je wil alleen een diagnose van een psychiater omdat dat wel lekker makkelijk is bij het UWV om gemeenschapsgeld te cashen. Je bent immers ook alleen bij je vriend uit financiele overwegingen.
Nee, ik wil een diagnose, zodat ik duidelijkheid heb waarom ik doe zoals ik doe. Waarom sommige dingen zo moeilijk gaan, enz.
Ik ben bij mijn vriend omdat hij de ware is. Dit voelen we allebei vanaf het begin. Alleen door mijn verleden kan ik geen verliefdheid voelen, en ook geen houden van, zoals andere normale mensen. Ik geef om hem op mijn eigen manier.
Weet je, niet iedere egoistische dominante vent krijgt het label narcist. Soms is een klootzak gewoon een klootzak.
Zo kan ik ook wel wat bedenken bij jouw gemakzucht, egoisme, stronteigenwijsheid etc.
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."
En toch weet ik zeker dat er wel degelijk iets mankeert aan mij.
Het moet toch ooit gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Alsof je dat morgen of ergens anders 'binnenkort' wel gaat doen![]()
Neem aan dat je die duidelijkheid al langer wilt. Dus waarom niet al die afspraak gemaakt? Of vanmiddag bvquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nou de dokter is in mijn plaats iig dicht. Ik weet niet hoe het bij jou zit?Dus bellen voor een afspraak is nou niet echt mogelijk...
Alles.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wat precies? Staat zoveel in die post.
Omdat ik toch opzie tegen het gedoe. En bang ben voor een gigantische rekening achteraf.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat je die duidelijkheid al langer wilt. Dus waarom niet al die afspraak gemaakt? Of vanmiddag bv
En hoelang zie je er al tegenop? Hoelang loop je al met t idee die duidelijkheid te willen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik toch opzie tegen het gedoe. En bang ben voor een gigantische rekening achteraf.
En je denkt, als ik maar hard genoeg roep gebeurt het vanzelf?quote:
Zal ik je er morgen om 08:00 even aan herinneren om de huisarts te bellen dan?quote:
Dat verwacht ik ook niet. Heb net nog iemand de waarheid gezegd dat hij als user mij niet kan gaan lopen diagnosticeren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je denkt, als ik maar hard genoeg roep gebeurt het vanzelf?
Jouw probleem ligt bij jezelf, jij moet het erkennen en het oplossen. Daar gaat geen enkele FOK!user je bij kunnen helpen.
Dan lig ik nog in bed. Dat hoef je niet voor 11:00 te doen. Dan ben ik klaar met alles.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zal ik je er morgen om 08:00 even aan herinneren om de huisarts te bellen dan?
Geef jezelf dan een schop onder je hol.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Heb net nog iemand de waarheid gezegd dat hij als user mij niet kan gaan lopen diagnosticeren.
En ik wéét dat ik er zelf mee aan de slag moet. Zelf de eerste stap moet zetten.
Dan ligt ze nog in bed..quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan lig ik nog in bed. Dat hoef je niet voor 11:00 te doen. Dan ben ik klaar met alles.
Waarschijnlijk heb ik morgen weer een nacht zonder slaap achter de rug, dus ik heb alle recht om nog een beetje slaap in de ochtend te pakken!quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan ligt ze nog in bed..![]()
Schop je zelf je nest uit. Bel de dokter en DOE eens wat in plaats van alleen maar te janken en te zeuren en te klagen. JIJ bent het probleem. Go fix.
Pak die na je belletje. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik morgen weer een nacht zonder slaap achter de rug, dus ik heb alle recht om nog een beetje slaap in de ochtend te pakken!
Slaap zegt zequote:Op dinsdag 27 september 2016 22:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik morgen weer een nacht zonder slaap achter de rug, dus ik heb alle recht om nog een beetje slaap in de ochtend te pakken!
Goed zo. 👍quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ik wéét dat ik er zelf mee aan de slag moet. Zelf de eerste stap moet zetten.
Het is ook geen makkelijke stap om hulp te zoeken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik toch opzie tegen het gedoe. En bang ben voor een gigantische rekening achteraf.
Want na 11:00 kan ik de dokter niet meer bellenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pak die na je belletje. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Tenzij je niet echt wilt natuurlijk. En daar lijkt het wel op.
Je kan natuurlijk ook nu alvast op bed gaan. Rusten is ook een goed idee in plaats van de hele dag op internet lopen klagen en niks doenquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Want na 11:00 kan ik de dokter niet meer bellen![]()
Waarom me nou weer gelijk beschuldigen van niet willen, alleen omdat ik aangeef niet om 8:00 op te zijn om te bellen, maar 3 uurtjes later, omdat ik m'n slaap juist hard nodig heb?
En dat van een modje...
Lijkt me dat het oplossen van je problemen prioriteit zijnquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Want na 11:00 kan ik de dokter niet meer bellen![]()
Waarom me nou weer gelijk beschuldigen van niet willen, alleen omdat ik aangeef niet om 8:00 op te zijn om te bellen, maar 3 uurtjes later, omdat ik m'n slaap juist hard nodig heb?
En dat van een modje...
En dat oplossen kan alleen om 8:00quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me dat het oplossen van je problemen prioriteit zijn.
En daarvoor moet je bij de dokter zijn. Die je over het algemeen genomen maar beperkt kunt bellen voor een afspraak en je beste kans 's ochtends is.
En omdat ik mod ben mag ik niet van mening zijn dat je overkomt als iemand die gewoon niet wil.
Dank je.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Goed zo. 👍
Ik lees wel dat je babystapjes(dubbelop klein) in de richting van een oplossing maakt.
Jij zeurt, zoals je het zelf noemt. Doe dat lekker als het jou helpt. Er zal altijd wel een topic zijn waarin dat kan. Desnoods in CZ. Boeien!
En toch heb je nog steeds niet gebeld. Hoe lang loop je met deze problemen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En dat oplossen kan alleen om 8:00En echt absoluut niet meer om 11:00
Je valt over 3 uurtjes? Omdat ik om 11:00 zou bellen heb ik geen prioriteiten? Die heb ik wel, alleen liggen die momenteel bij voldoende slaap te pakken krijgen. Omdat ik zonder een hel van een persoon word. Dus mag ik mijn prioriteit eerst bij slapen neerleggen?
Ik kan zelfs om 16:50 nog bellen voor een afspraak...
Maar je slaapt altijd slecht? Dus je bent altijd een hel van een persoon, of ernstig geïrriteerd?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je valt over 3 uurtjes? Omdat ik om 11:00 zou bellen heb ik geen prioriteiten? Die heb ik wel, alleen liggen die momenteel bij voldoende slaap te pakken krijgen. Omdat ik zonder een hel van een persoon word. Dus mag ik mijn prioriteit eerst bij slapen neerleggen?
Ja je kan ook om 11 uur bellen, maar je had ook gisteren of eergisteren al kunnen bellen. Dus de vraag is. Ga je morgen wel bellen? Voor 17 uurquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zullen we er een weddenschap op afsluiten?quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het gaat tot nu toe wel. Ik loop momenteel niet echt ergens tegenaan. Dus zou het in feite (ik zeg in feite hè) niet nodig zijn om te bellen en een afspraak regelen. Dan zou het zijn omdat ik het zelf wil weten (en dat is het dus ook).quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch heb je nog steeds niet gebeld. Hoe lang loop je met deze problemen?
En uit de rib van adam creëerde hij Eva.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:41 schreef Droopie het volgende:
September 26
Just for today,
“It will not make us better people to judge the faults of another.”
Basic Text, p. 38
––––=––––
How easy it is to point out the faults of others! There’s a reason for this: The defects we identify most easily in others are often the defects we are most familiar with in our own characters. We may notice our best friend’s tendency to spend too much money, but if we examine our own spending habits we’ll probably find the same compulsiveness. We may decide our sponsor is much too involved in service, but find that we haven’t spent a single weekend with our families in the past three months because of one service commitment or another.
What we dislike in our fellows are often those things we dislike most in ourselves. We can turn this observation to our spiritual advantage. When we are stricken with the impulse to judge someone else, we can redirect the impulse in such a way as to recognize our own defects more clearly. What we see will guide our actions toward recovery and help us become emotionally healthy and happy individuals.
––––=––––
Just for today: I will look beyond the character defects of others and recognize my own.
-----
Inb4 ja maar zij begon
Inb4 ja maar die andere is echt ziek met een briefje
Dus er is niks aan de hand en je wilt eigenlijk gewoon aandacht? Je kan altijd een trol worden!quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe wel. Ik loop momenteel niet echt ergens tegenaan. Dus zou het in feite (ik zeg in feite hè) niet nodig zijn om te bellen en een afspraak regelen. Dan zou het zijn omdat ik het zelf wil weten (en dat is het dus ook).
Uhm, even snel wat dingen uit het topic gehaald:quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe wel. Ik loop momenteel niet echt ergens tegenaan. Dus zou het in feite (ik zeg in feite hè) niet nodig zijn om te bellen en een afspraak regelen. Dan zou het zijn omdat ik het zelf wil weten (en dat is het dus ook).
quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zeer slecht tegen slecht/niet slapen kunnen. Slecht eetpatroon hebben (door iets niet kunnen accepteren). Vatbaar voor depressie. Zieke gedachtes/fantasieën hebben. Moeilijk met mensen om kunnen gaan. (Onzinnige) angsten.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar wat als er ooit iets gebeurt wat mij doet knakken? Ik ben heel dichtbij geweest
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat ik bijv geen werk kan houden. Totaal geen behoefte heb aan vriendinnen (al loop ik daar niet echt tegenaan). Dat ik moeilijk om kan gaan met mensen. Dat ik niet tegen slecht slapen kan, vaak moe ben.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Gewoon voor mezelf. Dat ik dan een diagnose heb.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Daarnaast kan ik een gesprek niet op gang brengen en niet op gang houden. Vallen er dus akelige stiltes en worden mensen ongemakkelijk. Het overkomt me elke keer weer als er een verjaardag is, met mensen die ik dus wel enigzins ken.
Zelfs bij m'n eigen familie en schoonfamilie, vriendin en m'n vriend heb ik last van de introvertie.
En wat je zelf nog eens zegt:quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik kan wellicht met een diagnose gerichter hulp zoeken,
quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ehm, ik loop juist tegen een aantal dingen aan. Er is wel degelijk iets mis met mij, maar wát precies? Dat zou ik moeten laten uitzoeken.
En toch gaat het momenteel wel...quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, even snel wat dingen uit het topic gehaald:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat je zelf nog eens zegt:
[..]
Kan het topic ook wel gesloten worden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En toch gaat het momenteel wel...
Nee want ik wilde dit juist om me te kunnen en mogen uiten. Niet dat ik het CZ-topic moet "vervuilen" met m'n posts. Daar zitten ze echt niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan het topic ook wel gesloten worden.
Ah joh we zijn er bijna.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zei overigens in die post "niet echt ergens tegenaan lopen". Betekent niet helemaal niet. Betekent ook niet juist helemaal wel...quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, even snel wat dingen uit het topic gehaald:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat je zelf nog eens zegt:
[..]
het is een kut streek en niet helemaal normaal (en laf) en erg beperk maar gestoord lijkt me ook niet echt de termquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat parkeerverhaal is daadwerkelijk gebeurd. Ik heb mijn sleutel genomen en ben teruggelopen en 1 keer langs de auto gelopen. Ik heb geen idee of het "gelukt" (ik drukte namelijk niet heel hard) was, heb niet uitgebreid staan controleren.
Gestoord? Jazeker. Maar toen was ik ook nog een stuk zieker qua psyche, door het slaapgebrek van het werk waar ik ziek uitgevallen ben. Het is dus sindsdien een stuk beter, hoewel ik nog wel flinke woedeaanvallen kan hebben en daarbij graag met iets ram.Maar het heeft zich nooit meer op iets van een vreemde gericht. Alleen op dingen van mezelf/in huis.
Het was ook toen in die tijd dat ik de trigger in de Mac kreeg van dat krijsende kind. Heb ik sindsdien ook nooit meer gehad, zo'n trigger.
Zelfde geld voor "het gaat momenteel wel". Betekent ook niet dat het keigoed gaat en er niks aan de hand is. Maar het betekent ook niet dat het ontzettend slecht gaat...quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is volgens jou wel gestoord?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:12 schreef Allures het volgende:
[..]
het is een kut streek en niet helemaal normaal (en laf) en erg beperk maar gestoord lijkt me ook niet echt de term
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat je graag gestoord wil zijn. Of zo gezien wil worden
Eens!quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:12 schreef Allures het volgende:
[..]
het is een kut streek en niet helemaal normaal (en laf) en erg beperk maar gestoord lijkt me ook niet echt de term
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat je graag gestoord wil zijn. Of zo gezien wil worden
In die omschrijving vindt iedereen zich.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zeer slecht tegen slecht/niet slapen kunnen. Slecht eetpatroon hebben (door iets niet kunnen accepteren). Vatbaar voor depressie. Zieke gedachtes/fantasieën hebben. Moeilijk met mensen om kunnen gaan. (Onzinnige) angsten.
Zie post boven je...quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef hoechst het volgende:
[..]
In die omschrijving vindt iedereen zich.
wedden dat als ik hier iets noem je het toevallig vorige week gedaan hebt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wat is volgens jou wel gestoord?
Ik vind het namelijk niet bepaald normaal te noemen...
Wat normaal is, is veel ruimer dan jij denkt. Volkomen normaal? Nee. Je grootste 'probleem' is dat je niet kunt functioneren in een werkomgeving. Maar je hebt een manier gevonden om te functioneren zonder werk, dus dat probleem is daarmee ook weer relatief. Je bent slecht in normale sociale contacten, maar je hebt er ook geen behoefte aan. Dus ook dàt is niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nou dan ben ik volkomen normaal...
het gaat om afwenden van verantwoordelijkheid betreffende keuzes.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:21 schreef Allures het volgende:
Nogmaals, ik denk wel dat er iets mis met je is. Al is het maar omdat je zo graag wil dat er wat mis met je is, maar dat je ook zelf 0 inzicht hebt in de richting waar dat zit
En dus heb je nog genoeg reden om je huisarts te bellen voor een afspraak. En daar je verhaal eens te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zelfde geld voor "het gaat momenteel wel". Betekent ook niet dat het keigoed gaat en er niks aan de hand is. Maar het betekent ook niet dat het ontzettend slecht gaat...
Maar dat baseren ze toch niet op een test maar ook op gesprekken met familie bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Oh dat kun je zeker wel... Als je maar iets van autisme afweet.Ik heb 'm zo ingevuld dat er autisme uitkwam, is dat niet manipuleren? Ik heb dus een officiële test bij de GGZ gedaan.
post je dagindelingquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 27 september 2016 23:18 schreef hoechst het volgende:
[..]
In die omschrijving vindt iedereen zich.
Dit. TS ging zo bellen toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 07:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dus heb je nog genoeg reden om je huisarts te bellen voor een afspraak. En daar je verhaal eens te doen.
Maar om 16:50 moet ze plotseling poepen en dus kan ze - helaas, weer niet bellen.quote:
Zie ik wel gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2016 07:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar om 16:50 moet ze plotseling poepen en dus kan ze - helaas, weer niet bellen.
O ja. Wist niet dat dat kon eigenlijk, voorzover ik weet is het altijd een periode van 1 of 2 uur in de ochtend dat je kan bellen en anders niet.quote:
Ligt misschien aan je huisarts?quote:Op woensdag 28 september 2016 08:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O ja. Wist niet dat dat kon eigenlijk, voorzover ik weet is het altijd een periode van 1 of 2 uur in de ochtend dat je kan bellen en anders niet.
bellen voor een afspraak bij ons ook alleen bepaalde tijden. Maar ja daarna kan je rustig bellen natuurlijk, en dan komen melden dat het niet gelukt is om afspraak te makenquote:Op woensdag 28 september 2016 08:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O ja. Wist niet dat dat kon eigenlijk, voorzover ik weet is het altijd een periode van 1 of 2 uur in de ochtend dat je kan bellen en anders niet.
Bij ons kun je bellen tot 15:00, maar als je nog kans wil maken op afspraak op diezelfde dag moet je asap bellen.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja maar jij spoort ook niet!quote:Op woensdag 28 september 2016 09:15 schreef Copycat het volgende:
Zeer slecht tegen slecht/niet slapen kunnen. Dat klinkt inderdaad psychisch niet helemaal in orde ...
Ik kan hartstikke goed tegen slecht of niet slapen.
Juist wel! Want blijkbaar ben je psychisch niet helemaal jofel als je daar niet tegen kunt.quote:
Ehm....quote:Op woensdag 28 september 2016 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist wel! Want blijkbaar ben je psychisch niet helemaal jofel als je daar niet tegen kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |