abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165600198
Oké, ik ga het proberen om een eigen topic te hebben, in plaats van CZ vol te plempen met m'n posts, wat niet door iedereen wordt gewaardeerd.

Ik wil hier graag bepaalde dingen kwijt kunnen, verhalen van a tot z, die niet in het CZ-topic of een ander topic kunnen (omdat ik het topic dan over zou nemen). Zodat het CZ-topic weer als vanouds wordt.

[ Bericht 41% gewijzigd door Jaimy_Luca op 27-09-2016 20:03:04 ]
pi_165600318
Op wat voor manier ben je psychisch ziek?
pi_165600651
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:09 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Op wat voor manier ben je psychisch ziek?
Zeer slecht tegen slecht/niet slapen kunnen. Slecht eetpatroon hebben (door iets niet kunnen accepteren). Vatbaar voor depressie. Zieke gedachtes/fantasieën hebben. Moeilijk met mensen om kunnen gaan. (Onzinnige) angsten.
pi_165600662
Ik ben benieuwd wat je hebt en hoe je er mee om gaat.

Succes met je topic :)
Hell To The Liars
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:26:03 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165600692
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Zieke gedachtes/fantasieën hebben.
Die heeft iedereen wel eens. Wat voor "zieke" gedachtes?
pi_165600709
Mooi dat dit topic er is. Misschien kan je in de OP nog toelichten (desnoods in de spoiler) wat je precies mankeert?
pi_165600819
quote:
Slecht eetpatroon hebben (door iets niet kunnen accepteren).
Bedoel je je diabetes?
Twiddel
pi_165600993
Even een kick naar R&P.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_165601128
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Die heeft iedereen wel eens. Wat voor "zieke" gedachtes?
Ik weet niet of ik dat wel zo expliciet moet zeggen, maar zeg maar gerust zieke gedachtes. (Jaren geleden kreeg ik bijv een trigger toen ik in de Mac zat en er inene een kind door merg en been krijste.)

quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Bedoel je je diabetes?
Jep.
pi_165601160
Ok, en voordat we hier leuk gaan speculeren over wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn ... Zou je dan niet eerst eens ergens een eerlijke en volledige diagnose regelen?

Of wordt dit zoiets waarbij je eerst over je angst/wantrouwen voor psychische hulpverlening moet komen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_165601169
2e vraag .. waarom wil je een diagnose van autisme krijgen?
pi_165601220
"It's no measure of health, to be well-adjusted to a profoundly sick society."

Kop op gozah!~
pi_165601436
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Oké, ik ga het proberen om een eigen topic te hebben, in plaats van CZ vol te plempen met m'n posts, wat niet door iedereen wordt gewaardeerd.

Ik ben dus psychisch ziek, ik wil hier graag bepaalde dingen kwijt kunnen (even zeuren), die niet in het CZ-topic kunnen. Zodat dat topic weer als vanouds wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, waar wil je over zeuren?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165601519
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:46 schreef probeer het volgende:
Ok, en voordat we hier leuk gaan speculeren over wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn ... Zou je dan niet eerst eens ergens een eerlijke en volledige diagnose regelen?

Of wordt dit zoiets waarbij je eerst over je angst/wantrouwen voor psychische hulpverlening moet komen?
Ja, heb ik over nagedacht en weet ook al waar ik dat zou willen doen. Maar er is idd een angst en eigenlijk wil ik niet weer "dat gedoe". Ik weet dat het moet, vrees wel een behoorlijke rekening achteraf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:46 schreef probeer het volgende:
2e vraag .. waarom wil je een diagnose van autisme krijgen?
Ik wou een uitleg van bepaalde dingen. Geen excuus, dat bedoel ik niet.
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:06:23 #15
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_165601606
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dat wel zo expliciet moet zeggen, maar zeg maar gerust zieke gedachtes. (Jaren geleden kreeg ik bijv een trigger toen ik in de Mac zat en er inene een kind door merg en been krijste.)

[..]

Jep.
Mja, dat is toch niet speciaal gelijk psychisch? Gooi het anders even in een spoiler tag.
pi_165601668
Wat is precies de bedoeling van je topic? Volgens mij mogen 'dagboek' topics niet
pi_165601800
quote:

[..]

Zeer slecht tegen slecht/niet slapen kunnen. Slecht eetpatroon hebben (door iets niet kunnen accepteren). Vatbaar voor depressie. Zieke gedachtes/fantasieën hebben. Moeilijk met mensen om kunnen gaan. (Onzinnige) angsten.
Ziek op wat voor manier? Gewelddadig? Sadistisch? Seksueel? Wanen?

Het slechte eetpatroon zal vroeg of laat zichzelf wreken. Als je suikerziekte hebt zal het resulteren in ernstige gezondheidsschade. Dat kun je accepteren of niet, het is nou eenmaal niet anders. Wanneer accepteer je het wel? Als je been geamputeerd is?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165601888
Een test voor autisme kan je niet manipuleren, of je moet zo'n stomme vragenlijst van internet ingevuld hebben. Wat dus sowieso niets zegt. Bij zulke tests komen er wel meer zaken aan te pas dan enkel een formuliertje.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_165602156
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja, heb ik over nagedacht en weet ook al waar ik dat zou willen doen. Maar er is idd een angst en eigenlijk wil ik niet weer "dat gedoe". Ik weet dat het moet, vrees wel een behoorlijke rekening achteraf.
Snap ik. Het diagnostiek gedeelte is gewoon echt ruk. Steeds hetzelfde soort vragen, tig gestandaardiseerde vragenlijsten zonder enige ruimte voor nuance of inbreng van jouw kant. Maar daar moet je toch echt doorheen.

quote:
Ik wou een uitleg van bepaalde dingen. Geen excuus, dat bedoel ik niet.
Dat snap ik, maar dan kan je toch beter die testen eerlijk en volledig ondergaan (en wachten op wat er dan uit rolt) in plaats van het oordeel proberen te sturen.
pi_165602397
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed, waar wil je over zeuren?
Van alles...
pi_165602460
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:10 schreef Allures het volgende:
Wat is precies de bedoeling van je topic? Volgens mij mogen 'dagboek' topics niet
Dit ja. Je geeft ons summiere input en vraagt niets duidelijks.

Wij kunnen geen diagnoses stellen want we zijn geen professionals in de psychische hulpverlening. Zoek dus goede professionele begeleiding.

Het invullen van testen om een uitslag te manipuleren is overigens het domste wat je kunt doen. Je hebt er alleen jezelf mee en achterhaalt niet wat echt je probleem is.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_165602498
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

Mja, dat is toch niet speciaal gelijk psychisch? Gooi het anders even in een spoiler tag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165602516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:10 schreef Allures het volgende:
Het werd mij met klem gezegd zo'n topic als dit te openen. ;)
pi_165602557
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ziek op wat voor manier? Gewelddadig? Sadistisch? Seksueel? Wanen?

Het slechte eetpatroon zal vroeg of laat zichzelf wreken. Als je suikerziekte hebt zal het resulteren in ernstige gezondheidsschade. Dat kun je accepteren of niet, het is nou eenmaal niet anders. Wanneer accepteer je het wel? Als je been geamputeerd is?
Zie eerdere post (net boven deze).

En ja, misschien dan pas wel. Ik weet het niet. Tot nu toe schop ik er voornamelijk tegenaan.
pi_165602595
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Dit is volgens mij niet meteen dat je psychisch ziek bent
Hoop ik, want anders zijn een boel mensen het

Ik denk dat er wel wat met je is hoor, daar niet van. Je post history zegt inderdaad genoeg, maar ik vraag me af of je er een goed beeld van hebt
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het werd mij met klem gezegd zo'n topic als dit te openen. ;)
Door de mods van een ander subforum gok ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')