Och sommige mensen wil ik ook best wat aandoen als ze irritant zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat kan best, maar niet durven is natuurlijk geen reden om zomaar iemands auto te bekrassen. Dat vind ik hoe dan ook gestoord.
Ja, maar ik neem aan dat je iemand dan eerst aanspreekt op zijn irritante gedrag, en pas als dat niet helpt dat je uithaalt. TS zegt juist dat ze door die angst het stadium van aanspreken op gedrag overslaat en zomaar gaat zitten krassen met een sleutel. Lijkt mij hoe dan ook niet echt gezond.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och sommige mensen wil ik ook best wat aandoen als ze irritant zijn.
Alleen bij t geschreven woord lijkt t gelijk zo heftig.
Ow wacht, ze doet t ook echtquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je iemand dan eerst aanspreekt op zijn irritante gedrag, en pas als dat niet helpt dat je uithaalt. TS zegt juist dat ze door die angst het stadium van aanspreken op gedrag overslaat en zomaar gaat zitten krassen met een sleutel. Lijkt mij hoe dan ook niet echt gezond.
Ik kan eerlijk gezegd niet uit de post opmaken of het alleen een gedachte was of niet. Alleen omdat ze zegt 'zó contactgestoord ben ik' nam ik aan dat dit echt een keer was gebeurd. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht, ze doet t ook echtdacht te lezen dat ze dat zou willen doen. Dan wordt het een ander verhaal natuurlijk. Sorry
Wat is dan de meerwaarde van je posts op een forum als deze voor jou? En wat voor reacties hoop je dan op? Of is het echt het eruit gooien, zoals je dat irl niet wil/kan en boeien reacties hier je verder niet?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mijn probleem is dus niet dat ik niet weet wat sociale vaardigheden zijn, of hoe ik die toe kan passen. Dat weet ik wel en kan ik ook toepassen, als ik wil. Ik durf gerust mensen aan te spreken op straat, iets te zeggen tegen ze. Ik ben absoluut niet verlegen, noch onzeker.
Mijn probleem is dat ik geen contact wil met mensen. Dus ook geen medecursisten/collega's/meer vriendinnen dan ik nu heb (1). En dat kan ik blijven proberen uit te leggen...
Ik ga er altijd vanuit dat mensen zichzelf gekker, leuker, raarder, unieker vinden dan ze echt zijn, dus dergelijke uitspraken Neem ik met een enorme schep zout.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet uit de post opmaken of het alleen een gedachte was of niet. Alleen omdat ze zegt 'zó contactgestoord ben ik' nam ik aan dat dit echt een keer was gebeurd. Maar zeker weten doe ik het niet.
Daar kan je best gelijk in hebben. Maar gezien de pohi van TS zie ik het nog best gebeuren dat het verhaal met de slecht geparkeerde auto echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen zichzelf gekker, leuker, raarder, unieker vinden dan ze echt zijn, dus dergelijke uitspraken Neem ik met een enorme schep zout.
Maar is dat erg? Je kan simpelweg niet naar de psychiatrie gaan met het idee "ik ga alles zo invullen dat er autisme uitkomt". Daar prikken ze zo doorheen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Daar ben ik dus zeker van, dat er een andere - wellicht heel andere - diagnose uitkomt.
Ts is een zij en heeft een vriendquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de vriendin van ts. Waarom klikt het met haar wel?
Ik las ook iets over een vriendin (wss dan gewoon vriendschappelijk) . Dat ze niet meer vriendinnen hoefde, behalve die ene.quote:
Ah ja. Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een vriendin (wss dan gewoon vriendschappelijk) . Dat ze niet meer vriendinnen hoefde, behalve die ene.
En idd dan ook benieuwd naar der vriend.
Ik heb haar heel vroeg ontmoet. Voor de puberteit, waarin ik heel erg veranderde.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de vriendin van ts. Waarom klikt het met haar wel?
En dus..?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:02 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb haar heel vroeg ontmoet. Voor de puberteit, waarin ik heel erg veranderde.
Alleen mijn ouders eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:50 schreef DoubleDip het volgende:
TS welke contacten/vrienden/kennissen heb je nog meer buiten familie en je vriend om? M.a.w. wie zijn jouw 'vangnet' als het uit gaat met je vriend?
In ieder geval manipulatief. Probeer je in dit topic ook al.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Daar ben ik dus zeker van, dat er een andere - wellicht heel andere - diagnose uitkomt.
Maar dat is niet gebeurd, het klinkt nog steeds met haar qua vriendschap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dus..?
Je had ook uit elkaar kunnen groeien bv
En als die er niet meer zijn? Dan ben je dus echt helemaal contactloos?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Alleen mijn ouders eigenlijk...
Ehm nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
In ieder geval manipulatief. Probeer je in dit topic ook al.
En waar zit die klik in dan? Wat doet de of doet ze juist niet. Wat is er leuk aan haar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Maar dat is niet gebeurd, het klinkt nog steeds met haar qua vriendschap.
Alleen vriendin dus, maar die wil ik niet belasten daarmee, als het uit zou gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En als die er niet meer zijn? Dan ben je dus echt helemaal contactloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |