Als ze echt een goede vriendin van je is, dan zal ze dat geen probleem vinden. Daar heb je juist vrienden voor. Als haar relatie uit ging en ze is verdrietig, steun je haar dan? Ik neem aan dat het antwoord ja is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Alleen vriendin dus, maar die wil ik niet belasten daarmee, als het uit zou gaan.
Gewoon ja. Je zou en moet je topic hebben, net als je met alle geweld een diagnose voor het UWV wil, zodat je niet aan de bak hoeft.quote:
Dat het niet erg is, als we lange tijd niets van elkaar horen. Dat ze ook klein is, van dezelfde dingen houdt. En ze me neemt zoals ik ben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En waar zit die klik in dan? Wat doet de of doet ze juist niet. Wat is er leuk aan haar.
Wacht even, dit topic is er juist omdat het in Chronisch Ziek uit de hand liep. Is imo nog altijd een betere oplossing dan het CZ topic verzieken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon ja. Je zou en moet je topic hebben, net als je met alle geweld een diagnose voor het UWV wil, zodat je niet aan de bak hoeft.
Samzz heeft aangekondigd dit topic geen reeks te laten worden...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:11 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wacht even, dit topic is er juist omdat het in Chronisch Ziek uit de hand liep. Is imo nog altijd een betere oplossing dan het CZ topic verzieken.
Had ik gezien ja. Maar het aanmaken van het topic was volgens mij wel met die intentie gedaan. Ik hoop alleen dat als deze dicht is de sfeer in CZ blijvend verbetert, want het verbaast me niks dat mensen daar zijn weggerend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Samzz heeft aangekondigd dit topic geen reeks te laten worden...
Ze zal het ook geen probleem vinden, maar ik wel. Ik wil niet lastig zijn voor mensen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als ze echt een goede vriendin van je is, dan zal ze dat geen probleem vinden. Daar heb je juist vrienden voor. Als haar relatie uit ging en ze is verdrietig, steun je haar dan? Ik neem aan dat het antwoord ja is.
Waarom zou ik een nieuw onderzoek willen, en zeggen dat ik daar geheel blanco inga, als ik een autismediagnose zou willenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:43 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Maar is dat erg? Je kan simpelweg niet naar de psychiatrie gaan met het idee "ik ga alles zo invullen dat er autisme uitkomt". Daar prikken ze zo doorheen.
Daar hebben mensen inderdaad niet veel aan. Waarom trok je je hand terug?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ze zal het ook geen probleem vinden, maar ik wel. Ik wil niet lastig zijn voor mensen.
Ik ben helaas niet goed in steunen. En dan ook echt niet goed. Het is zelfs een keer voorgekomen dat mijn vriend tijdens begrafenis mijn hand zocht ter steun en ik (bewust) mijn hand terug heb getrokken zonder hem aan te kijken.
Dus ik heb geen idee of ik in zo'n situatie er als een echte vriendin kan zijn. Als ik in gewone gesprekken (met mensen) al niet weet wat ik moet zeggen, waarom zou dat in zo'n moeilijke situatie inene wel zo zijn?
Ik kan alleen maar hopen van wel...
omdat je t fijn zou vinden om een diagnose te krijgen die kloppend is en niet doordat je die gemanipuleerd hebt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom zou ik een nieuw onderzoek willen, en zeggen dat ik daar geheel blanco inga, als ik een autismediagnose zou willenDie heb ik toch al?!
Maar je zei dat er waarschijnlijk iets anders is. Dan vraag je toch juist een nieuw onderzoek aan om dáár over zekerheid te krijgen? Dan is het toch enorm dom (sowieso) om de uitslag te willen manipuleren?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom zou ik een nieuw onderzoek willen, en zeggen dat ik daar geheel blanco inga, als ik een autismediagnose zou willenDie heb ik toch al?!
Histrionic people are lively, dramatic, vivacious, enthusiastic, and flirtatious.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:26 schreef Yamahihi het volgende:
Histrionic Personality disorder, weet ff niet het Nederlandse woord. Maar is dat niet wat voor je?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder
Omdat ik niet goed wist wat hij ermee wilde. Gewoon vasthouden? Moet ik z'n hand strelen? Erin knijpen? Hoelang moet ik 'm vasthouden? Moet ik 'm aankijken? Maar wat als ik dan moet lachen? Of juist moet huilen (het was geen dierbare van mij, dan vind ik huilen nogal stom)?quote:
Als je een stukje verder leest komt er imo heel wat herkenbaars voorbij. Althans, gebaseerd op wat TS hier vertelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Histrionic people are lively, dramatic, vivacious, enthusiastic, and flirtatious.
Dramatisch ja, maar enthousiast en de rest?
Ik vind r wel enthousiast, ik weet dat ze Cup c heeft dus dat flirtatious klopt ook wel. Vivacious moet ik ff googlen. (Levendig ja ook wel)quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Histrionic people are lively, dramatic, vivacious, enthusiastic, and flirtatious.
Dramatisch ja, maar enthousiast en de rest?
Gewoon handje vasthouden en verder niet te veel over nadenken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik niet goed wist wat hij ermee wilde. Gewoon vasthouden? Moet ik z'n hand strelen? Erin knijpen? Hoelang moet ik 'm vasthouden? Moet ik 'm aankijken? Maar wat als ik dan moet lachen? Of juist moet huilen (het was geen dierbare van mij, dan vind ik huilen nogal stom)?
En zulke dingen vragen gaat moeilijk tijdens een begrafenis, als iemand aan het woord is (of muziek wordt gedraaid).
Ook hierin is te merken dat ik nogal suck in sociale situaties.
Juist. Dus waarom zou ik alles invullen gericht op autisme?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat je t fijn zou vinden om een diagnose te krijgen die kloppend is en niet doordat je die gemanipuleerd hebt?
Dus met cup A ben je niet flirterig meer?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef Yamahihi het volgende:
[..]
ik weet dat ze Cup c heeft dus dat flirtatious klopt ook wel
Wtf?? Echt, hoe kómen mensen erbij dat ik dat nieuwe onderzoek ook wil gaan manipuleren (al dan niet naar autisme)??quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar je zei dat er waarschijnlijk iets anders is. Dan vraag je toch juist een nieuw onderzoek aan om dáár over zekerheid te krijgen? Dan is het toch enorm dom (sowieso) om de uitslag te willen manipuleren?
Misschien omdat je de vorige ook gemanipuleerd hebt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wtf?? Echt, hoe kómen mensen erbij dat ik dat nieuwe onderzoek ook wil gaan manipuleren (al dan niet naar autisme)??
Ik heb toch JUIST gezegd dat ik er blanco inga en hun laat uitzoeken wat ik mankeer?!
Niet in de vorm van een sova-cursus iig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gewoon handje vasthouden en verder niet te veel over nadenken.
Maar ik stelde de vraag al eerder: ga je hier iets aan doen en zo ja: wat?
Ik heb serieus de diagnose voor je. Hoef je dat hele traject ook niet te doorlopen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wtf?? Echt, hoe kómen mensen erbij dat ik dat nieuwe onderzoek ook wil gaan manipuleren (al dan niet naar autisme)??
Ik heb toch JUIST gezegd dat ik er blanco inga en hun laat uitzoeken wat ik mankeer?!
Nou met het dramagehalte zit het ook wel goed zit ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou het niet werken denk je? Heb je er slechte ervaringen mee dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet in de vorm van een sova-cursus iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |