abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf woensdag 28 september 2016 @ 17:49:47 #241
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_165628411
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Kolere. Iets voor de vrekkenkrant.

Theezakjes bewaren. Pot zetten met een zakje voor 1 kop... Reet afvegen met foldertjes...

De markt afstevenen na sluiting om rot fruit en groenten te snaaien... Achter oogstmachines aanlopen om restjes te rapen... Zelf gaan vissen... De zeebaars verkopen en dan zelf de gevangen makreel eten....

Pffff
Knijpen in je wc rol zodat hij daarna niet zo makkelijk rolt is ook een uit de vrek categorie :X
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 28 september 2016 @ 17:58:13 #242
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_165628613
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef nikky het volgende:

[..]

Knijpen in je wc rol zodat hij daarna niet zo makkelijk rolt is ook een uit de vrek categorie :X
maar wel weer goed voor het milieu.
pi_165628776
Edit: Nee, dat doen we dus niet :W

TS vraagt tips om te besparen, geen oplichtingstips, en als hij dat wel gevraagd had dan was het topic gelijk dichtgegaan.

[ Bericht 78% gewijzigd door Leandra op 28-09-2016 18:08:02 ]
I feel kinda Locrian today
pi_165629049
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja die snap ik nooit. Ik pak altijd 3 velletjes, het is nu niet dat ik dan meer velletjes op mijn rol heb :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_165629127
Theezakjes laten drogen doe ik ook altijd. Kun je zo drie keer hergebruiken

Handdoeken drogen ipv na één keer wassen. Onderbroek nog een keer binnenstebuiten aan. Shirts en broeken gewoon even laten uitwaaien op het balkon
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_165629353
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
Theezakjes laten drogen doe ik ook altijd. Kun je zo drie keer hergebruiken

Handdoeken drogen ipv na één keer wassen. Onderbroek nog een keer binnenstebuiten aan. Shirts en broeken gewoon even laten uitwaaien op het balkon
Ik hergebruik ook wel eens een theezakje, maar niet vaker dan 1 keer. Daarna droogt het op en wordt het viezig. Overigens is losse thee stukken goedkoper, laatst voor iets meer dan 30 euro een hele zooi gekocht waar ik zo een jaar mee door kan. Als je dan toch zakjes gebruikt kun je inderdaad best 3 tot 4 kopjes zetten met 1 zakje.
pi_165630010
Volgens mij heeft TS zijn internet abonnement al aangepast naar een goedkoper abonnement.

Hij reageert niet meer!
42 is the Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything.
pi_165630411
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:04 schreef starla het volgende:
Edit: Nee, dat doen we dus niet :W

TS vraagt tips om te besparen, geen oplichtingstips, en als hij dat wel gevraagd had dan was het topic gelijk dichtgegaan.
Hahaha ik word een beetje verliefd op starla zo. Wat een wijf...

Maargoed... Mijn vrouw gebruikt theezakjes ook een hele pot thee lang. Voor heel. Goede groene thee moet je zelfs meerdere keren trekken van 1 soort. Dus het was ook vooral een grapje.

Maar die echte extreme vrekkentrucen vind ik onzin. Er zijn zat zaken om verspilling te voorkomen zonder dat je meteen alle comfort verwijdert.
Whatever...
pi_165631092
Zoek eens op FOK! naar het knierten topic ;)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_165631347
Ps wie maakt een samenvatting van bruikbare en realistisch haalbare tips?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_165633909
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Kolere. Iets voor de vrekkenkrant.

Theezakjes bewaren. Pot zetten met een zakje voor 1 kop... Reet afvegen met foldertjes...

De markt afstevenen na sluiting om rot fruit en groenten te snaaien... Achter oogstmachines aanlopen om restjes te rapen... Zelf gaan vissen... De zeebaars verkopen en dan zelf de gevangen makreel eten....

Pffff
Er was ooit zo"n vrekkentips topic hier ofzo en die is me altijd bijgebleven :D

Net als een emmer tussen je benen zetten tijdens het douchen zodat je daarmee de wc weer door kon spoelen..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_165634063
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ps wie maakt een samenvatting van bruikbare en realistisch haalbare tips?
Niemand want die zijn voor iedereen anders, daarom lopen dit soort topics ook altijd uit de klauwen en breekt er ruzie uit over welk merk pindakaas je nu het beste kunt nemen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_165635342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:50 schreef MCH het volgende:
Een half blokje in de vaatwasser ipv een hele, doe je twee keer langer met een pak.
Waarom een blokje? Los poeder is makkelijker doseren, goedkoper en je plakt je leidingen niet vol met de zooi waar ze die blokjes mee smeden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_165635492
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waarom een blokje? Los poeder is makkelijker doseren, goedkoper en je plakt je leidingen niet vol met de zooi waar ze die blokjes mee smeden.
Ik ben geen huisvrouw he, kan niet alles weten.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:01:30 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165635529
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daarom doe ik 'm 1 keer in de zoveel keer op het heetste programma. Of helpt dat niets?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165635578
Er bestaan vast tabletten die je machine weer reinigen.
pi_165635632
Dan zou ik eerder al je spul ff vluchtig afspoelen, dus geen kwak saus en allerlei zooi op je bord laten zitten. Dat gaat onmeunig rieken.
  Moderator/colorchick woensdag 28 september 2016 @ 22:03:35 #258
382129 crew  Donna
pi_165635638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef MCH het volgende:
Er bestaan vast tabletten die je machine weer reinigen.
Jup, machinereiniger van Finish of Sun kan je ook weer heel goedkoop in de aanbieding scoren bij Action of Kruidvat.
pi_165635809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Daarom doe ik 'm 1 keer in de zoveel keer op het heetste programma. Of helpt dat niets?
Geen idee. Ik gebruik geen blokjes :D

Ooit een monteur gehad die op die dingen liep te schelden omdat alles ervan verstopt. Toen ben ik overgestapt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_165635838
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Geen idee. Ik gebruik geen blokjes :D

Ooit een monteur gehad die op die dingen liep te schelden omdat alles ervan verstopt. Toen ben ik overgestapt.
Hij ook van werk?
pi_165635990
Heb ik m niet gevraagd.
pi_165636365
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:12 schreef Vanyel het volgende:
Heb ik m niet gevraagd.
Ik heb jou echt nog nooit zien posten terwijl je al wel een tijdje meedraait. :@
pi_165641242
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Daarom is er wel elke 3 maanden (en meestal nog wel vaker) een 1+1 actie of route 99 of weet ik veel wat. Dan hoef je die goedkope troep ook niet te kopen. Die heet trouwens AH Basic en niet Euroshopper zoals dat modje zegt. Leeft zij in het verleden ofzo. :')
Bij de deka nu 2 potten voor een euro volgens mij :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_165641774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:03 schreef MCH het volgende:
Dan zou ik eerder al je spul ff vluchtig afspoelen, dus geen kwak saus en allerlei zooi op je bord laten zitten. Dat gaat onmeunig rieken.
Ik heb gelezen dat je dit juist niet moet doen, dat de machine dan de borden soms niet meer als echt vuil registreert zeg maar. Moet zeggen dat sinds we niet meer voorspoelen de vaat er gevoelsmatig inderdaad schoner uit komt, maar misschien zit het puur tussen m'n oren. Scheelt wel werk ^O^

Verder: als je het leuk vindt om soms in de stad te eten/lunchen of iets extra's (gebak) te halen o.i.d., houd dan socialdeal en Groupon in de gaten. Heb vorige week een bon gekocht om met twee personen ergens (de daghap, dus niet iets bijzonders) te gaan eten voor een tientje. Als je echt om geld verlegen zit is dit natuurlijk ook luxe maar wij halen zo soms ook extra lekker gebak zonder het volle pond ervoor kwijt te zijn.

Eén van de beste tips is m.i. van tevoren bedenken wat je die week gaat eten en dat baseren op de Bonus (of aanbiedingen van jouw supermarkt).
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_165641911
Mensen en hun pindakaas.. Calve is helemaal niet gezond/goed. Als je een goeie goedkopere pindakaas wilt, pak je 100% pinda's. En dan ook nog kritiek leveren wat men geeft aan hun kids.. terwijl ze zelf rommel geven.
Hypocriet much.
pi_165642303
Goed topic dit!
pi_165642587
En dan voor de echte bezuinigers:
Als je ¤ 1,02 moet afrekenen, betaal dan cash. Bespaar je direct 2%.
Als je ¤ 1,03 moet afrekenen, betaal dan met pinpas. Dan wordt er niet afgerond.

Tot in den extreme, haal in de supermarkt steeds maar één of enkele dingen zodanig dat je op een zo klein mogelijk, maar naar beneden af te ronden bedrag uitkomt.

Of, als je b.v. een bus deodorant van 3,99 wil hebben, koop er dan gelijk drie en betaal cash. Dan bespaar je zomaar 5 cent t.o.v. drie keer een losse bus.

Tot zover het gemiereneuzel.
<a href="https://initiativeq.com/invite/Bz7c4Q0iQ" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" > InitiativeQ, de nieuwe crypto, maar net even anders.</a>
pi_165642645
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:24 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat je dit juist niet moet doen, dat de machine dan de borden soms niet meer als echt vuil registreert zeg maar. Moet zeggen dat sinds we niet meer voorspoelen de vaat er gevoelsmatig inderdaad schoner uit komt, maar misschien zit het puur tussen m'n oren. Scheelt wel werk ^O^

Verder: als je het leuk vindt om soms in de stad te eten/lunchen of iets extra's (gebak) te halen o.i.d., houd dan socialdeal en Groupon in de gaten. Heb vorige week een bon gekocht om met twee personen ergens (de daghap, dus niet iets bijzonders) te gaan eten voor een tientje. Als je echt om geld verlegen zit is dit natuurlijk ook luxe maar wij halen zo soms ook extra lekker gebak zonder het volle pond ervoor kwijt te zijn.

Eén van de beste tips is m.i. van tevoren bedenken wat je die week gaat eten en dat baseren op de Bonus (of aanbiedingen van jouw supermarkt).
Wat voor machine heb jij dan, dat hij de borden kan checken of ze schoon zijn of niet? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2016 11:24:12 ]
pi_165642682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:20 schreef tsagld het volgende:
En dan voor de echte bezuinigers:
Als je ¤ 1,02 moet afrekenen, betaal dan cash. Bespaar je direct 2%.
Als je ¤ 1,03 moet afrekenen, betaal dan met pinpas. Dan wordt er niet afgerond.

Tot in den extreme, haal in de supermarkt steeds maar één of enkele dingen zodanig dat je op een zo klein mogelijk, maar naar beneden af te ronden bedrag uitkomt.

Of, als je b.v. een bus deodorant van 3,99 wil hebben, koop er dan gelijk drie en betaal cash. Dan bespaar je zomaar 5 cent t.o.v. drie keer een losse bus.

Tot zover het gemiereneuzel.
Doe ik al :Y)
pi_165642726
Ik lever mijn statiegeldflessen uit Duitsland (8 cent per fles) in Nederland in (10 cent). Twee cent winst per fles. Bij elke 15 kratten bier die ik koop levert mij dat 1 gratis krat op. :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')