Wantquote:
Slim. Alleen die rukeenden van Sun en Dreft, hebben er een condoompje om gedaan met een deel vloeibaar zodat je 'm niet kunt halveren. Nou ja, dan maar de vaatwasser stampvol en eens twee dagen draaien. Scheelt nog electrisch ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:50 schreef MCH het volgende:
Een half blokje in de vaatwasser ipv een hele, doe je twee keer langer met een pak.
Koop je de blokjes dan wel alleen in de bonus? Lidl heeft gewoon blokjes in vaste vorm en ook wel redelijk vaak in de aanbieding.quote:Op woensdag 28 september 2016 14:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Slim. Alleen die rukeenden van Sun en Dreft, hebben er een condoompje om gedaan met een deel vloeibaar zodat je 'm niet kunt halveren. Nou ja, dan maar de vaatwasser stampvol en eens twee dagen draaien. Scheelt nog electrisch ook.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 28 september 2016 12:50 schreef MCH het volgende:
Een half blokje in de vaatwasser ipv een hele, doe je twee keer langer met een pak.
Ik kom daarnet toevallig op tweakers tegen dat die site vrijwel uitsluitend onzin bevat. Waar je al achter was.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die link verwijst naar een site die het water in Amersfoort (tussen de 5.2 en 6.7) als "tamelijk hard" beoordeelt, terwijl ze net boven die link zelf dit lijstje neerzetten:
0-4 dH: zeer zacht water
4-8 dH: zacht water
8-12 dH: gemiddeld water
12-18 dH: vrij hard water
18-30 dH: hard water
En die bankrekeningen zijn gratis aan te houden?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:52 schreef MCH het volgende:
Neem bij meerdere banken een spaarrekening en sluis het geld altijd door naar de aanbieder met de hoogste rente. Kost maar een paar klikken.
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:12 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
En die bankrekeningen zijn gratis aan te houden?
Je kunt ook de vlotter anders afstemmen lijkt me handiger.....quote:Op woensdag 28 september 2016 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
2 bakstenen in de spoelbak van de wc doen, dan gebruik je per keer iets minder water.
Kolere. Iets voor de vrekkenkrant.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
2 bakstenen in de spoelbak van de wc doen, dan gebruik je per keer iets minder water.
Doe ik altijd en gaat precies. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Spanky78 het volgende:
Theezakjes bewaren. Pot zetten met een zakje voor 1 kop... Reet afvegen met foldertjes...
Knijpen in je wc rol zodat hij daarna niet zo makkelijk rolt is ook een uit de vrek categoriequote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Kolere. Iets voor de vrekkenkrant.
Theezakjes bewaren. Pot zetten met een zakje voor 1 kop... Reet afvegen met foldertjes...
De markt afstevenen na sluiting om rot fruit en groenten te snaaien... Achter oogstmachines aanlopen om restjes te rapen... Zelf gaan vissen... De zeebaars verkopen en dan zelf de gevangen makreel eten....
Pffff
maar wel weer goed voor het milieu.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Knijpen in je wc rol zodat hij daarna niet zo makkelijk rolt is ook een uit de vrek categorie
Ja die snap ik nooit. Ik pak altijd 3 velletjes, het is nu niet dat ik dan meer velletjes op mijn rol hebquote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Knijpen in je wc rol zodat hij daarna niet zo makkelijk rolt is ook een uit de vrek categorie
Ik hergebruik ook wel eens een theezakje, maar niet vaker dan 1 keer. Daarna droogt het op en wordt het viezig. Overigens is losse thee stukken goedkoper, laatst voor iets meer dan 30 euro een hele zooi gekocht waar ik zo een jaar mee door kan. Als je dan toch zakjes gebruikt kun je inderdaad best 3 tot 4 kopjes zetten met 1 zakje.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
Theezakjes laten drogen doe ik ook altijd. Kun je zo drie keer hergebruiken
Handdoeken drogen ipv na één keer wassen. Onderbroek nog een keer binnenstebuiten aan. Shirts en broeken gewoon even laten uitwaaien op het balkon
Hahaha ik word een beetje verliefd op starla zo. Wat een wijf...quote:Op woensdag 28 september 2016 18:04 schreef starla het volgende:
Edit: Nee, dat doen we dus niet
TS vraagt tips om te besparen, geen oplichtingstips, en als hij dat wel gevraagd had dan was het topic gelijk dichtgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |