quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 23:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja
Maar Niet zo extreem als in Israel en N korea
hi ha hoquote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom ?
Vrijheid van meningsuiting ..
Genot.quote:
Trek die lijn dan eens door Samsop.quote:Op maandag 26 september 2016 23:27 schreef Confetti het volgende:
Samsom is tegen een volledig kinderpardon voor kinderen die hier 5 jaar hebben verbleven.
Niet omdat de heel fucking Oost-Europa dan hier zal komen..
..maar omdat de eerste 5 jaar in de illegaliteit vreselijk is voor die kinderen.
Is in zijn geval ook wel zo verstandigquote:Op maandag 26 september 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roemer had weer eens geen cijfers klaar liggen
Had ik dat nog niet verteld?quote:Op maandag 26 september 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent eindredacteur tegenwoordig?
Ik loop weer eens achter merk ikquote:Op maandag 26 september 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet verteld?
Dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik loop weer eens achter merk ik
Allemaal van die mannen van middelbare leeftijd zekerquote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ruim 300.000 YouTube abonnees schijnbaar, ¤¤¤
Pauw weet niets van sportquote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken wat voor kritische vragen er komen.
Valt meequote:Op maandag 26 september 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ruim 300.000 YouTube abonnees schijnbaar, ¤¤¤
Voetbalvrouw in de dop.quote:Op maandag 26 september 2016 23:30 schreef wuuht het volgende:
https://www.youtube.com/user/JoyBeautyNezz
Naar materialistisch bjoetie vlogger meisje.
Ik dacht dat iedereen dat gedrocht wel kende.quote:Op maandag 26 september 2016 23:30 schreef wuuht het volgende:
Ik zit niet in de doelgroep.quote:Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat gedrocht wel kende.
Die kamer van haarquote:Op maandag 26 september 2016 23:30 schreef wuuht het volgende:
Denk je dat Pauw de Telegraaf leest?quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Jeroen hem vragen wat hij van de zure stukjes van objectief journalist Mike Verweij vindt.
Hij heeft mij geblocked nadat ik zei dat ik vond dat zijn stukje van geen kant klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Jeroen hem vragen wat hij van de zure stukjes van objectief journalist Mike Verweij vindt.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dat Pauw de Telegraaf leest?
Wat een walgelijke vent ook, 0,0 zelfkritiekquote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblocked nadat ik zei dat ik vond dat zijn stukje van geen kant klopt.
Jeetjequote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblocked nadat ik zei dat ik vond dat zijn stukje van geen kant klopt.
Nee, maar komt vaak langs als voorbeeld van een kutvlog.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit niet in de doelgroep.
Ik haat dat soort mensen die alle mensen met kritische replies op hun tweets blokkerenquote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nu je Oost en Centraal Europeanen haat ben je helemaal persona non grata.quote:Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
haha joden in israel zijn geen semieten, maar oost en centraal Europeanen.
Derde met een baggerteam. Niet slecht.quote:
Ik haat niemand in tegenstelling tot de meeste fokersquote:Op maandag 26 september 2016 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu je Oost en Centraal Europeanen haat ben je helemaal persona non grata.
Wat zijn fokers?quote:Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik haat niemand in tegenstelling tot de meeste fokers
Interessante vraag, ja. Goed antwoord van Bosz ook, trouwens.quote:Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel goed dat Jeroen dit aan hem voorlegt.
ok, helderquote:Op maandag 26 september 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
een ander woord voor autistische PSVers
Alleen die van Arsenalquote:Op maandag 26 september 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je wel Sanchez toelaten tot je achterwerk?
Iedereen die denkt dat het probleem van Nederland in fysiek of winnaarsmentaliteit ligtquote:Op maandag 26 september 2016 23:37 schreef Brammess het volgende:
Stijn ligt inmiddels te kroelen over de grond.
Gaat PSV winnen?quote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook met Ziyech zou Ajax het niet hebben gered IN ROSTOV.
In Rostov.
In Rostov
Met Ziyech hadden we thuis tegen Rostov al met 5-0 gewonnen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook met Ziyech zou Ajax het niet hebben gered IN ROSTOV.
In Rostov.
In Rostov
Waar ligt het probleem dan?quote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat het probleem van Nederland in fysiek of winnaarsmentaliteit ligt.
Zo dom.
Wat is het probleem dan wel?quote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat het probleem van Nederland in fysiek of winnaarsmentaliteit ligt.
Zo dom.
Met Dolberg in de spitsquote:Op maandag 26 september 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Ziyech hadden we thuis tegen Rostov al met 5-0 gewonnen.
Ik mis het ook omdat ik een zeer leuke film in de bioscoop ga kijken.quote:Op maandag 26 september 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog steeds geen goede visie op Rostov.
Ik ga overigens niet kijken.
quote:Op maandag 26 september 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem dan?
ERVARING?
Ik geef als tip mee om de eerste half uur van Panathinaikos - Ajax te kijken. Ajax wist 30 minuten geen enkele kans te creëren. Geen enkele.quote:
Gudelj eruit. Traoré op rechtsbuiten.quote:
Zodat Pauw hem kan interviewen.quote:
Ik ga Atletico - Bayern kijken.quote:Op maandag 26 september 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis het ook omdat ik een zeer leuke film in de bioscoop ga kijken.
nederland is mede verantwoodelijk voor dit ,samen met de rest van het westen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Wat zielig.
Haal ze naar Nederland, de voorzieningen zijn hier aanzienlijk beter.
Jesse Klaver wil heel Syrië naar Nederland importeren. Het liefst zou Jesse zelf vluchtelingetje spelen. Zo solidair.quote:Op maandag 26 september 2016 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Wat zielig.
Haal ze naar Nederland, de voorzieningen zijn hier aanzienlijk beter.
Dat is ook wel een goede keuze.quote:Op maandag 26 september 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Atletico - Bayern kijken.
we?quote:Op maandag 26 september 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj eruit. Traoré op rechtsbuiten.
Maar ach in de CL hebben we toch niks te zoeken, EL is eigenlijk wel leuker. Spannender en kunnen we winnen.
Noord-Nigeria, daar waar de islam aan de macht is. Zal wel weer een leuke vluchtelingenstroom naar Europa opleveren.quote:
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 26 september 2016 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga Atletico - Bayern kijken.
Ik heb veel zin in Dortmund - Real morgen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede keuze.
Schakelkanaaltje bij Ziggo is ook erg fijn.
Jullie gaan er ook gewoon twee keer hard af tegen Bayern.quote:
Hopelijk wint Dortmund met 5-0quote:Op maandag 26 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb veel zin in Dortmund - Real morgen.
Alles is de schuld van het westen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
nederland is mede verantwoodelijk voor dit ,samen met de rest van het westen.
Als Dortmund maar wint.quote:Op maandag 26 september 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk wint Dortmund met 5-0
Wel genot, PSV en Robbenquote:Op maandag 26 september 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie gaan er ook gewoon twee keer hard af tegen Bayern.
Geeft niet gezien het budget, PSV hoort ook gewoon in de EL.
Klopt,maar PSV bied teminste nog wat tegenstand terwijl ajax zich kansloos liet afslachten.quote:Op maandag 26 september 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie gaan er ook gewoon twee keer hard af tegen Bayern.
Geeft niet gezien het budget, PSV hoort ook gewoon in de EL.
Laten we eerst de wedstrijden tegen Bayern maar afwachten voor we dit soort conclusies gaan trekkenquote:Op maandag 26 september 2016 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar PSV bied teminste nog wat tegenstand terwijl ajax zich kansloos liet afslachten.
Het meeste wel ja,jij kent de geschiedenis van het westen niet ?quote:Op maandag 26 september 2016 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alles is de schuld van het westen.
Oja, en de joden. Die de moslims altijd maar moeten opjutten.
Klopt. PvdA'ers staan daar inderdaad niet om bekend. Er is een hoge verzuringsgraad binnen die partij.quote:Op maandag 26 september 2016 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
PvdA'ers hebben geen humor. VI Hooligans
De sterken tegen de zwakke incest iddquote:Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het meeste wel ja,jij kent de geschiedenis van het westen niet ?
Eeuwen lang kolonisatie/plundeingen in afrikaanse landen...
Geen religie heeft zich wereldwijd gewelddadiger verspreid dan de islam.quote:Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef ik absoluut niets aan te doen om dat goed te maken.quote:Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam laat zich niet zomaar wegvagen nee.quote:Op maandag 26 september 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen religie heeft zich wereldwijd gewelddadiger verspreid dan de islam.
En jij zit op het niveau om mij geschiedenisles te geven?quote:Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij kan beter bij Voetbal Inside gaan zitten.quote:Op maandag 26 september 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was het dus met Bosz
Leuk gesprek allemaal, gelukkig heeft hij net kunnen genieten van Jong Ajax
Real Madrid is dit seizoen nog niet overtuigend geweest, zeg gerust meer zwak dan bijzonder. Sowieso presteert Madrid redelijk lachwekkend in CL-uitwedstrijden de laatste tijd. Werden in april door een alleraardigst zwak Wolfsburg weggespeeld in het Volkswagenpark notabene.quote:
Viggo waas kon niet eens lachen om de legendarische kutscheet grap van Johan Derksen. Teringlijerquote:Op maandag 26 september 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er nou naar een theatervoorstelling van deze gasten
Jong PSV koploper en Jong Ajax derde in de Jupiler League, terwijl ze feitelijk voor spek en bonen meedoen. Geeft te denken over het niveau in die competitie.quote:Op maandag 26 september 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was het dus met Bosz
Leuk gesprek allemaal, gelukkig heeft hij net kunnen genieten van Jong Ajax
Daar wil je niet dood worden gevondenquote:Op maandag 26 september 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan beter bij Voetbal Inside gaan zitten.
de feiten spreken voor zich.quote:Op maandag 26 september 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij zit op het niveau om mij geschiedenisles te geven?
Tegen Dortmund zullen ze wel gewoon een goede focus hebben en zal Ronaldo er wel twee in peren.quote:Op maandag 26 september 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid is dit seizoen nog niet overtuigend geweest, zeg gerust meer zwak dan bijzonder. Sowieso presteert Madrid redelijk lachwekkend in CL-uitwedstrijden de laatste tijd. Werden in april door een alleraardigst zwak Wolfsburg weggespeeld in het Volkswagenpark notabene.
Als je op basis van dat afleidt, hoeft dat niet per se het probleem te zijn.quote:Op maandag 26 september 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jong PSV koploper en Jong Ajax derde in de Jupiler League, terwijl ze feitelijk voor spek en bonen meedoen. Geeft te denken over het niveau in die competitie.
De andere clubs moeten zich kapot gaan schamen ja, maar dat heeft ook wel te maken met financien. Je verdient gewoon beter in 2e divisiequote:Op maandag 26 september 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jong PSV koploper en Jong Ajax derde in de Jupiler League, terwijl ze feitelijk voor spek en bonen meedoen. Geeft te denken over het niveau in die competitie.
Wacht maar even tot mei met dat soort conclusies, ik verwacht dat ze nog wel weg gaan zakkenquote:Op maandag 26 september 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was hij toen ook al een silver fox?quote:Op maandag 26 september 2016 23:49 schreef superniger het volgende:
Joep presenteerde ooit een programma op Discovery.
Krijgt hij wel kritische vragen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood worden gevonden
De wereld zou er een stuk van opknappen als dat wel gebeurde. Honderdduizenden mensen zouden er qua mensenrechten met sprongen op vooruit gaan. Het zou ook geweldig nieuws zijn voor de ontwikkeling van gebieden, voor de vooruitgang en voor de leefbaarheid in die landen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam laat zich niet zomaar wegvagen nee.
Ik schat Tuchel tactisch vele malen beter in dan Zidane. BVB is veel beter in vorm. Zijn gelukscultus begint eindelijk een beetje af te brokkelen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Dortmund zullen ze wel gewoon een goede focus hebben en zal Ronaldo er wel twee in peren.
Voetbal blijft een gek spelletje.
Ik hoop het, al verloor Dortmund ook gewoon van Leipzig.quote:Op maandag 26 september 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat Tuchel tactisch vele malen beter in dan Zidane. BVB is veel beter in vorm. Zijn gelukscultus begint eindelijk een beetje af te brokkelen.
Leipzig is een vele malen agressiever pressende club dan Real Madrid.quote:Op maandag 26 september 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het, al verloor Dortmund ook gewoon van Leipzig.
Weer een fok Islamkenner die denkt kennis hebben te hebben over de Islam.quote:Op maandag 26 september 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De wereld zou er een stuk van opknappen als dat wel gebeurde. Honderdduizenden mensen zouden er qua mensenrechten met sprongen op vooruit gaan. Het zou ook geweldig nieuws zijn voor de ontwikkeling van gebieden, voor de vooruitgang en voor de leefbaarheid in die landen.
"Feiten" zijn een nogal relatief begrip bij de gehersenspoelde moslim. Dan heb je zo je eigen setje "feiten" ontwikkeld.quote:
Energydrinkgodquote:Op maandag 26 september 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leipzig is een vele malen agressiever pressende club dan Real Madrid.
Stoppen met dat te drinken helpt ook voor een goed slaapritme.quote:
Ik drink dat echt nooit, want ik vind dat walgelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 23:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stoppen met dat te drinken helpt ook voor een goed slaapritme.
aldus een gehersenspoelde mediaslaaf.quote:Op maandag 26 september 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Feiten" zijn een nogal relatief begrip bij de gehersenspoelde moslim. Dan heb je zo je eigen setje "feiten" ontwikkeld.
Ik trek geen conclusie. Ik kijk gewoon naar de stand van zaken na zeven duels. En Jong Ajax won vanavond niet nipt, maar met 7-0. Dat is een forse uitslag. Eentje die suggereert dat de ploeg gewoon een maatje te groot is voor de tegenstander.quote:Op maandag 26 september 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht maar even tot mei met dat soort conclusies, ik verwacht dat ze nog wel weg gaan zakken
Ik heb geen anti-islamsites nodig. Ik kijk naar feiten, volg het nieuws en geloof niet in sprookjes. Die combinatie doet wonderen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weer een fok Islamkenner die denkt kennis hebben te hebben over de Islam.
Van welk Anti Islam websites haal jij je info ?
Nee maar serieus, ik denk dat dit qua positiespel de eerste echte test voor Zidane wordt. Enrique is niet gerenommeerd om zijn positiespel of zo.quote:
Als een 7-0 uitslag direct te denken geeft over het niveau van de competitie kunnen we het hele voetbal opdoekenquote:Op maandag 26 september 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusie. Ik kijk gewoon naar de stand van zaken na zeven duels. En Jong Ajax won vanavond niet nipt, maar met 7-0. Dat is een forse uitslag. Eentje die suggereert dat de ploeg gewoon een maatje te groot is voor de tegenstander.
Komt er nog een wedstrijdtopic voor die pot?quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik denk dat dit qua positiespel de eerste echte test voor Zidane wordt. Enrique is niet gerenommeerd om zijn positiespel of zo.
Ik heb best wel zin in die pot dus ik maak er wel even een OP voor.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er nog een wedstrijdtopic voor die pot?
Naar welk feiten?quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen anti-islamsites nodig. Ik kijk naar feiten, volg het nieuws en geloof niet in sprookjes. Die combinatie doet wonderen.
Ik had het over de klassering van Jong PSV en Jong Ajax na 7 wedstrijden.quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een 7-0 uitslag direct te denken geeft over het niveau van de competitie kunnen we het hele voetbal opdoeken
De misvatting van jou en soortgenoten is dat je inhoudelijke kennis van de islam moet hebben om iets over de islam te vinden. Alsof de islam een soort norm is. Voor mij is religie op geen enkele wijze een norm. Het is iets dat mensen dom en bekrompen maakt, dat mensen tegen elkaar opzet, dat verhindert dat mensen zelf nadenken, enzovoort.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Naar welk feiten?
Als je niks over de Islam weet.
Lijkt me wel logisch dat je ergens iets vanaf moet weten om er een meing over te kunnen vormen,...Maar je hebt dus geen kennis over de Islam?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De misvatting van jou en soortgenoten is dat je inhoudelijke kennis van de islam moet hebben om iets over de islam te vinden. Alsof de islam een soort norm is. Voor mij is religie op geen enkele wijze een norm. Het is iets dat mensen dom en bekrompen maakt, dat mensen tegen elkaar opzet, dat verhindert dat mensen zelf nadenken, enzovoort.
Ik heb meer dan genoeg kennis over de islam. Maar niet wat jij verstaat onder "kennis over de islam", want dat is puur religieus-inhoudelijk, met de islam als norm voor alles. Je kunt prima een mening over de islam als religie hebben, zonder inhoudelijk op de religie in te gaan. Ik heb niks met die inhoud te maken, des te meer met hoe de islam zich op het wereldtoneel manifesteert.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch dat je ergens iets vanaf moet weten om er een meing over te kunnen vormen,...Maar je hebt dus geen kennis over de Islam?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Gijp en Van Egmond vanavond bij Pauw. U las het hier.
¤¤¤quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Normaal heeft Gijp het er niet zo op om over zichzelf te praten op tv maar nu kun je geen programma aanzetten of je hoort Gijp over zijn overleden vriendin, zijn kleine, zijn vrienden, etc
Pechtold en Margriet van der Linden zullen echt wel objectief oordelen hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor ongefundeerde Trump demonisering en Hillary adoratie.
Matig, matigquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel vermakelijk.
We zullen ook totaal geen zorgvuldige gekozen scheef gemonteerde selectie beelden te zien krijgen, daar zorgt Pauw wel voor.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pechtold en Margriet van der Linden zullen echt wel objectief oordelen hoor!
Ik ben voor Trump omdat al die feministen tegen zijn!quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pechtold en Margriet van der Linden zullen echt wel objectief oordelen hoor!
Even gekeken maar wat een aids.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:55 schreef luxerobots het volgende:
Op NPO2 een docu over muziek van immigranten uit Calais.
Op het journaal ook, Rob Trip al met de vraag: 'de pers hebben Hillary als winnaar uitgeroepen, hoe kan dat?' Mooie suggestieve vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
We zullen ook totaal geen zorgvuldige gekozen scheef gemonteerde selectie beelden te zien krijgen, daar zorgt Pauw wel voor.
Hij wil nog meer boekjes verkopen. Logisch dus dat hij bij Pauw aan tafel schuift.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Gijp heeft toch al verteld over z'n boek?
We gaan dood… allemaal.quote:
Toen ze stierf blablabla. Misschien is haar man een transgender inderdaad.quote:
Oooh ja dat was bij DWDDquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wil nog meer boekjes verkopen. Logisch dus dat hij bij Pauw aan tafel schuift.
Zie je nou wel dat je ooraids krijgt van die reclame.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toen ze stierf blablabla. Misschien is haar man een transgender inderdaad.
Alle online pols zijn dan ook gekaapt door 4chan en de Russen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op het journaal ook, Rob Trip al met de vraag: 'de pers hebben Hillary als winnaar uitgeroepen, hoe kan dat?' Mooie suggestieve vraag.
Daarbij gaven ze in elk fragment Hillary het laatste woord.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle online pols zijn dan ook gekaapt door 4chan en de Russen.
[ afbeelding ]
ssssssttttquote:
Het volk is gewoon veel conservatiever dan de media en deskundigen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle online pols zijn dan ook gekaapt door 4chan en de Russen.
[ afbeelding ]
Ik zag vanmiddag een plaatje met iets van 10 tweets waarin hij global warming ontkentquote:
Tot dan!quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:04 schreef 2dope het volgende:
"We gaan beginnen!"
Zo irritant als Jeroen dat zegt
Anders had die vader toch wel het gezin verlaten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
Zo'n beetje elk zwart gezin is broken maar het is de schuld van de blanke man
het was een foutjequote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is wat
Heeft Hilary nog gelogen over haar mails?
Hillary noemde TTIP ook de gouden standaard.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is wat
Ik heb dat stukje gezien, ze zitten alleen de bal terug te kaatsen (bij Trump is het iets met belastingonderduiking)quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is wat
Gaat zometeen exponentieel harder naarmate hij dichterbij de clou komtquote:
"Enkele private server."quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is wat
Jaja. En dan liegen over TTIP.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Clinton was inhoudelijk totaal superieur, maar ja.... dat zegt niks.
Wat dat betreft is het een vrij doorsnee Republikein inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een plaatje met iets van 10 tweets waarin hij global warming ontkent
iedereen loogquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
het is wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |