Ik zit niet in de doelgroep.quote:Op maandag 26 september 2016 23:31 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat gedrocht wel kende.
Die kamer van haarquote:Op maandag 26 september 2016 23:30 schreef wuuht het volgende:
https://www.youtube.com/user/JoyBeautyNezz
Naar materialistisch bjoetie vlogger meisje.
Denk je dat Pauw de Telegraaf leest?quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Jeroen hem vragen wat hij van de zure stukjes van objectief journalist Mike Verweij vindt.
Hij heeft mij geblocked nadat ik zei dat ik vond dat zijn stukje van geen kant klopt.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Jeroen hem vragen wat hij van de zure stukjes van objectief journalist Mike Verweij vindt.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dat Pauw de Telegraaf leest?
Wat een walgelijke vent ook, 0,0 zelfkritiekquote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblocked nadat ik zei dat ik vond dat zijn stukje van geen kant klopt.
Jeetjequote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblocked nadat ik zei dat ik vond dat zijn stukje van geen kant klopt.
Nee, maar komt vaak langs als voorbeeld van een kutvlog.quote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit niet in de doelgroep.
Ik haat dat soort mensen die alle mensen met kritische replies op hun tweets blokkerenquote:Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nu je Oost en Centraal Europeanen haat ben je helemaal persona non grata.quote:Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
haha joden in israel zijn geen semieten, maar oost en centraal Europeanen.
Derde met een baggerteam. Niet slecht.quote:
Ik haat niemand in tegenstelling tot de meeste fokersquote:Op maandag 26 september 2016 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu je Oost en Centraal Europeanen haat ben je helemaal persona non grata.
Wat zijn fokers?quote:Op maandag 26 september 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik haat niemand in tegenstelling tot de meeste fokers
Interessante vraag, ja. Goed antwoord van Bosz ook, trouwens.quote:Op maandag 26 september 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel goed dat Jeroen dit aan hem voorlegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |