"Feiten" zijn een nogal relatief begrip bij de gehersenspoelde moslim. Dan heb je zo je eigen setje "feiten" ontwikkeld.quote:
Energydrinkgodquote:Op maandag 26 september 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leipzig is een vele malen agressiever pressende club dan Real Madrid.
Stoppen met dat te drinken helpt ook voor een goed slaapritme.quote:
Ik drink dat echt nooit, want ik vind dat walgelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 23:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stoppen met dat te drinken helpt ook voor een goed slaapritme.
aldus een gehersenspoelde mediaslaaf.quote:Op maandag 26 september 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Feiten" zijn een nogal relatief begrip bij de gehersenspoelde moslim. Dan heb je zo je eigen setje "feiten" ontwikkeld.
Ik trek geen conclusie. Ik kijk gewoon naar de stand van zaken na zeven duels. En Jong Ajax won vanavond niet nipt, maar met 7-0. Dat is een forse uitslag. Eentje die suggereert dat de ploeg gewoon een maatje te groot is voor de tegenstander.quote:Op maandag 26 september 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht maar even tot mei met dat soort conclusies, ik verwacht dat ze nog wel weg gaan zakken
Ik heb geen anti-islamsites nodig. Ik kijk naar feiten, volg het nieuws en geloof niet in sprookjes. Die combinatie doet wonderen.quote:Op maandag 26 september 2016 23:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weer een fok Islamkenner die denkt kennis hebben te hebben over de Islam.
Van welk Anti Islam websites haal jij je info ?
Nee maar serieus, ik denk dat dit qua positiespel de eerste echte test voor Zidane wordt. Enrique is niet gerenommeerd om zijn positiespel of zo.quote:
Als een 7-0 uitslag direct te denken geeft over het niveau van de competitie kunnen we het hele voetbal opdoekenquote:Op maandag 26 september 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusie. Ik kijk gewoon naar de stand van zaken na zeven duels. En Jong Ajax won vanavond niet nipt, maar met 7-0. Dat is een forse uitslag. Eentje die suggereert dat de ploeg gewoon een maatje te groot is voor de tegenstander.
Komt er nog een wedstrijdtopic voor die pot?quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik denk dat dit qua positiespel de eerste echte test voor Zidane wordt. Enrique is niet gerenommeerd om zijn positiespel of zo.
Ik heb best wel zin in die pot dus ik maak er wel even een OP voor.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er nog een wedstrijdtopic voor die pot?
Naar welk feiten?quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen anti-islamsites nodig. Ik kijk naar feiten, volg het nieuws en geloof niet in sprookjes. Die combinatie doet wonderen.
Ik had het over de klassering van Jong PSV en Jong Ajax na 7 wedstrijden.quote:Op maandag 26 september 2016 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een 7-0 uitslag direct te denken geeft over het niveau van de competitie kunnen we het hele voetbal opdoeken
De misvatting van jou en soortgenoten is dat je inhoudelijke kennis van de islam moet hebben om iets over de islam te vinden. Alsof de islam een soort norm is. Voor mij is religie op geen enkele wijze een norm. Het is iets dat mensen dom en bekrompen maakt, dat mensen tegen elkaar opzet, dat verhindert dat mensen zelf nadenken, enzovoort.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Naar welk feiten?
Als je niks over de Islam weet.
Lijkt me wel logisch dat je ergens iets vanaf moet weten om er een meing over te kunnen vormen,...Maar je hebt dus geen kennis over de Islam?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De misvatting van jou en soortgenoten is dat je inhoudelijke kennis van de islam moet hebben om iets over de islam te vinden. Alsof de islam een soort norm is. Voor mij is religie op geen enkele wijze een norm. Het is iets dat mensen dom en bekrompen maakt, dat mensen tegen elkaar opzet, dat verhindert dat mensen zelf nadenken, enzovoort.
Ik heb meer dan genoeg kennis over de islam. Maar niet wat jij verstaat onder "kennis over de islam", want dat is puur religieus-inhoudelijk, met de islam als norm voor alles. Je kunt prima een mening over de islam als religie hebben, zonder inhoudelijk op de religie in te gaan. Ik heb niks met die inhoud te maken, des te meer met hoe de islam zich op het wereldtoneel manifesteert.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch dat je ergens iets vanaf moet weten om er een meing over te kunnen vormen,...Maar je hebt dus geen kennis over de Islam?
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Gijp en Van Egmond vanavond bij Pauw. U las het hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |