Lickytung bestaat!quote:Op maandag 26 september 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee heb ik ook nog nooit gezien. Helemal nergens, ooit. Twijfel aan hun bestaan.
Klopt, mijn vriend heeft hem uit een ei gekregen.quote:
En natuurlijk mew en mewtwo... en dan nog een paar die je alleen zult krijgen als je internationaal reist.quote:Op maandag 26 september 2016 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Articuno, Zapdos en Moltres zijn de echte mythen
Voor altijd lege plekken in de pokedex
Dratini candy kun je nooit genoeg hebben denk ik. Dragonite is gewoon de beste pokemon voor gyms. (Van de pokemon die je ook bij elkaar kunt sparen.)quote:Op maandag 26 september 2016 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel echt een leegte nu
Mijn doel was de afgelopen weken om dratini's te sparen. Nu weet ik het even niet meer. Misschien het bij elkaar sparen van candy om de pokedex te vullen...
Het vliegende spaghetti monster komt best vaak uit eitjes hoorquote:Op maandag 26 september 2016 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee heb ik ook nog nooit gezien. Helemal nergens, ooit. Twijfel aan hun bestaan.
Dat zijn geen gatenquote:Op maandag 26 september 2016 19:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
En natuurlijk mew en mewtwo... en dan nog een paar die je alleen zult krijgen als je internationaal reist.
Nog steeds nooit gezienquote:Op maandag 26 september 2016 19:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het vliegende spaghetti monster komt best vaak uit eitjes hoor
Blauwe spaghetti is toch al dubieus.quote:
Heb ik 3 van uit een 5km ei gekregen. Maar die Tangela echt nog nooit, laat staan dat ik die ooit in het wild tegenkom.quote:
Eigenlijk moet ik hem even uppen.. maar zo dicht bij lvl 24 en dan vliegt die stardust er al doorheen voor de nuttiger exemplarenquote:
Ok...Mr. Noodle is een leukere naam dan Nattekat voor dezequote:Op maandag 26 september 2016 19:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb ik 3 van uit een 5km ei gekregen. Maar die Tangela echt nog nooit, laat staan dat ik die ooit in het wild tegenkom.
Ja dat doe ik ook, maar dat genereert niet zoveel traffics als 5 bots + snipes + location feedersquote:Op maandag 26 september 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik bot met 10 bots, om een pokemonkaart te maken
Let op, je kan dit maar één keer doen.quote:
Ik heb puur uit nieuwsgierigheid met een nieuw account 15 min gebot.quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef So_Surreal het volgende:
Over dat bannen op account / IP.
Ik bot/snipe wel eens op andere accounts dan mijn hoofd-account waar ik eerlijk op speel.
Ik heb wel eens een tijdelijke IP-ban gehad, maar dat kwam doordat we toen met meer dan 3 bots tegelijkertijd aan het botten waren.
Die account zijn later gewoon geband op account niveau.
Het IP-adres doet het wel gewoon nog, die ban was tijdelijk.
Sinds 2-3 dagen heb ik de perfecte Cloyster, en die is zojuist begonnen aan zijn gym debuut.quote:Op maandag 26 september 2016 20:36 schreef Rabieluh het volgende:
Dragonite aanvallen met een Cloyster met dubbele ice attack is dolle pret trouwens, dat beest smelt zo weg.
Ik heb al best veel gebot, en beide IP-adressen die ik gebruikt heb doen het nog.quote:Op maandag 26 september 2016 20:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb puur uit nieuwsgierigheid met een nieuw account 15 min gebot.
Ik vond er écht niets aan...
Mijn vraag was dan ook, komt mijn legit account hierdoor in het gedrang?
Ik dacht dat Niantic vooral keek naar de log in gegevens van de accounts en minder naar de IP's?
Denk dat veel mensen zich daar op zullen verkijken, opeens is je Dragonite verdwenenquote:Op maandag 26 september 2016 20:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sinds 2-3 dagen heb ik de perfecte Cloyster, en die is zojuist begonnen aan zijn gym debuut.
Ben benieuwd hoe lang ie erin zit!
Ik heb een dewgong met dezelfde moveset. Maar lagere IV en lagere cp.quote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen zich daar op zullen verkijken, opeens is je Dragonite verdwenen. Jammer dat ie zo weinig health heeft, de betere versie daarvan is de Dewgong maar daar is wat lastiger aan te komen.
Oh nice, ik heb een Dewgong met Ice Shard en Blizzard.quote:Op maandag 26 september 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen zich daar op zullen verkijken, opeens is je Dragonite verdwenen. Jammer dat ie zo weinig health heeft, de betere versie daarvan is de Dewgong maar daar is wat lastiger aan te komen.
Ik dacht van wel... heeft in ieder geval meer health dus je kan nog eens een charge move incaseren.quote:Op maandag 26 september 2016 20:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb een dewgong met dezelfde moveset. Maar lagere IV en lagere cp.
In welk opzicht is dewgong beter? Hogere max theoretical cp?
Er is ook niks tegen een Snorlaxquote:Op maandag 26 september 2016 20:46 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn twee 2.100CP Lapras' met Frost breath/Blizzard Ice shard/Blizzard is echt mega tegen Dragonites
Ik heb alleen nog niks goed tegen die Snorlax' .
Een Lapras met frost breath / blizzard zal vermoed ik nog beter zijn. Heb ik helaas nog niet. Beetje geluk hebben met de eitjes.quote:Op maandag 26 september 2016 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik dacht van wel... heeft in ieder geval meer health dus je kan nog eens een charge move incaseren.
Die is uiteraard veel beter, de Dewgong is een soort Lapras 0.5quote:Op maandag 26 september 2016 20:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een Lapras met frost breath / blizzard zal vermoed ik nog beter zijn. Heb ik helaas nog niet. Beetje geluk hebben met de eitjes.
Ik zit net even te kijken naar m'n dewgong... het is de goeie moveset, maar IV 51% is wel heel laag. Scoort maar 2 op defense. Daar ga ik geen dust in steken.quote:Op maandag 26 september 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is uiteraard veel beter, de Dewgong is een soort Lapras 0.5Waarbij een Cloyster het budgetmodel is voor arme mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik vind dat echt een creepquote:Op maandag 26 september 2016 21:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind de meeglurende omanyte bij jou wel heel schattig.
quote:Op maandag 26 september 2016 21:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind de meeglurende omanyte bij jou wel heel schattig.
Toch binnen 24 uur gevonden, je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 26 september 2016 22:09 schreef Lois2803 het volgende:
verdorie ik kan mezelf wel voor mn hoofd slaan dat ik dit nu pas zie!
Hier ook minder zin in. Net alles wat geevolueerd en zo. Kan niet verder meer. Alles is om mij heen blauw. Meh..quote:Op maandag 26 september 2016 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
De afgelopen dagen heb ik nog maar amper gespeelt, moet nog altijd de grimer nog vinden maar die is hier in Dokkum maar zeldzaam helaas. De rest van de pokemon heb ik inmiddels wel, meer vangen heb ik geen zin meer in. Mocht er een grimee alert komen wil ik nog wel vangen maar voor de rest....
Alle gyms rondom de stad zijn geel met minimaal level 9, in de stad zijn ze rood met minimaal lv8..
Blauw is hier aan de verliezende hand, en geen zin om al die gyms in mijn eentje neer te halen, als im al die gyms neer zou halen kost me dat een vermogen aan drankjes...heb niet eens een voorraad om 1 gym neer te halen.
Nee pokemon go stast hier de meeste dagrn hit, mijn vriendin speelt het nog wel. Het is wachten op de veranderingen die het hopelijk weer wat leuker maakt.
Vang 20 pokemon terwijl je een Pikachu-pak draagt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vang 20 pokemon terwijl je een Pikachu-pak draagt.
ja gelijk heb je! raakte een beetje in de gekte door dit interessante topic en de inspirerende discussie. excusesquote:Op maandag 26 september 2016 22:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch binnen 24 uur gevonden, je kan ook overdrijven.
Dank! Heb expres candy gespaard omdat ik nu als het goed is het max haalbare kan tegenkomen, dus als er mooie IV's opduiken kan ik gelijk evolven. Prepare for my army!quote:Op maandag 26 september 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhh 30, feli, dat is niet mals.
Was het bij mij maar zo'n feest.quote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Valerie. het volgende:
What the fuck is er aan de hand, heb de hele avond ineens mijn huis vol pidgeys en rattatas
ik heb ze echt nog nooit in huis gehad, en nu aan 1 stuk door. Misschien krijg jij het ook nog wel!quote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het bij mij maar zo'n feest.
Heb ze nodig voor mijn lucky egg
Ik kreeg zo'n nutteloze Krabby waar ik er al één van hadquote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
ik heb ze echt nog nooit in huis gehad, en nu aan 1 stuk door. Misschien krijg jij het ook nog wel!
HAHAHAhahaahahah waaaauw was het bij mij maar zo'n feest!! in geen velden of wegen een pokemon te zien bij mij thuisquote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Valerie. het volgende:
What the fuck is er aan de hand, heb de hele avond ineens mijn huis vol pidgeys en rattatas
never give up real dreams, zal ik maar zeggen hihihquote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
ik heb ze echt nog nooit in huis gehad, en nu aan 1 stuk door. Misschien krijg jij het ook nog wel!
Als je de linker alt ingedrukt hebt terwijl je op het quote knopje drukt kan je meerdere berichten quoten. Hoef je ook niet voor elke quote een nieuw bericht te plaatsen ;-)quote:Op maandag 26 september 2016 23:43 schreef Lois2803 het volgende:
[..]
never give up real dreams, zal ik maar zeggen hihih
jeetje hihahe bedankt KapiteinGasthof! Met zulke tips kan ik verder. ben nieuw op de site, weet je. is altijd moeilijk om dan van jezelf alle trucs te ontdekken.quote:Op maandag 26 september 2016 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je de linker alt ingedrukt hebt terwijl je op het quote knopje drukt kan je meerdere berichten quoten. Hoef je ook niet voor elke quote een nieuw bericht te plaatsen ;-)
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.quote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Valerie. het volgende:
Yayquote:Op dinsdag 27 september 2016 00:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.
Net even gescanned in mijn omgeving, nu ook een Electabuzz nest in het park hier, niet dat ik daar iets aan heb. Maar wel leuk voor de verandering.
Nou fijn, vanaf nu constant mijn huis vol pidgey/rattata/spearow dus?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.
Net even gescanned in mijn omgeving, nu ook een Electabuzz nest in het park hier, niet dat ik daar iets aan heb. Maar wel leuk voor de verandering.
Ik heb er gisteren thuis genoeg kunnen vangen voor een stuk of 10 extra evolutiesquote:Op maandag 26 september 2016 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het bij mij maar zo'n feest.
Heb ze nodig voor mijn lucky egg
Oh, wat een gelukquote:Op dinsdag 27 september 2016 07:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Magmar spawn lijkt verandert te zijn in een Omanyte.
Dat dacht ik ook, van 't weekend, of misschien vanavond daar maar eens heen.quote:
Geef maar hier dan, die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 09:19 schreef Norrage het volgende:
Bah booring...Mijn 2e Chansey uit een ei
Holy shitquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:03 schreef sssshady het volgende:
Lees af en toe op dit forum maar had geen acc op deze site :p na 2 weken eindelijk dan weer een level
[ afbeelding ]
max revive? Wat doet dat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:03 schreef sssshady het volgende:
Lees af en toe op dit forum maar had geen acc op deze site :p na 2 weken eindelijk dan weer een level
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen, er zijn spawns bijeenkomenquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:37 schreef Nightquest777 het volgende:
Ehh het lijkt er op dat de spawn plaatsen veranderd zijn? Nu in plaats van alleen waterpokemons ook een normal type spawn bij mijn werk lijkt het. En naast mijn huis zat opeens midden op staat een weedle waar normaal nooit iets zit, dus ook daar lijkt iets veranderd...
Edit: weet het wel zeker nuScan even mijn huis, zit er een Eevee en een Ekans op plekken die er eerst niet waren.
Als je pokemon k.o is heeft ie meteen volle hp ipv half balkje met normale revive :pquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
max revive? Wat doet dat?
Dat is wel beter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:12 schreef sssshady het volgende:
[..]
Als je pokemon k.o is heeft ie meteen volle hp ipv half balkje met normale revive :p
Mooie botprestatie welquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:03 schreef sssshady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben level 33, nou heb ik 5 weken niet gespeeld.. Maar alsnog van 33 naar 35 in 5 weken is wel heel snel. Vaak op kijkduin geweest? En heb je alle Pokemon al?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:25 schreef sssshady het volgende:
[..]
Haha dank je ik vat dat op als compliment <3
Ik krijg al bijna geen gewone revives.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:19 schreef sssshady het volgende:
[..]
Jup, alleen ze zijn best zeldzaam :-( 1-2 van de 50 pokestops ongeveer
Had alle pokemon op lvl 30 snorlax was de laatste 12-8-2016quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben level 33, nou heb ik 5 weken niet gespeeld.. Maar alsnog van 33 naar 35 in 5 weken is wel heel snel. Vaak op kijkduin geweest? En heb je alle Pokemon al?
Netjes, ik heb ze ook allemaal (buiten de legend en regio) + Taurosquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:32 schreef sssshady het volgende:
[..]
Had alle pokemon op lvl 30 snorlax was de laatste 12-8-2016
Ben in totaal iets van 10 keer op kijkduin geweest. Woon er helaas 100km vanaf
[ afbeelding ]
Gaaf! Was je in USA geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Netjes, ik heb ze ook allemaal (buiten de legend en regio) + Tauros
Ja 3 weken, 7 Tauros in de voorraadquote:
Vet man! Was je ook naar central park geweest?? Ik ga in december naar Indonesie en australie toe om kerst en oud en nieuw te vieren met familie, ( was al voor pokemon uitkwam geplanned hoor :p ) dus vang die 2 dan hopelijk!quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja 3 weken, 7 Tauros in de voorraad.
Aleen jammer dat ik nooit Kangaskhan of Farfetch'd zal krijgen waarschijnlijk![]()
Maar mijn vraag is, hoe blijf je gemotiveerd om te blijven spelen? Nu ik alles heb is er geen motivatie meer
Nice, wel jaloers hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:41 schreef sssshady het volgende:
[..]
Vet man! Was je ook naar central park geweest?? Ik ga in december naar Indonesie en australie toe om kerst en oud en nieuw te vieren met familie, ( was al voor pokemon uitkwam geplanned hoor :p ) dus vang die 2 dan hopelijk!
Hahaha ik wil 20 dragonites 10 charizards en 50 gyarados , lance was altijd mijn favo van de eite 4 sinds pokemon blauw ( die dragon master )
Wowquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:03 schreef sssshady het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn dat nu Omanytes geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:04 schreef Rabieluh het volgende:
De spawns zijn dus weer goed anders, benieuwd of ik nog steeds Magmars in de buurt heb...
Dat las ik ook, maar ik lees ook dat het ook andere pokemon kan worden in plaats van die algehele roulatie van vorige keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is zijn dat nu Omanytes geworden.
Nu zitten er 2 Eeveequote:Op dinsdag 27 september 2016 11:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat las ik ook, maar ik lees ook dat het ook andere pokemon kan worden in plaats van die algehele roulatie van vorige keer.
Het aantal pokemon in huis is nu helemaal debiel trouwens, wtf.
Hier in huis geen verandering, enkel nog Rattata en Weedle en af en toe een Pidgey.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:09 schreef Rabieluh het volgende:
Magmar - > Bulbasaur / Pikachu komt ook veel voor als ik het interniks moet geloven.
Niceeeeequote:Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef maikel112 het volgende:
Yoehoe een bulbasaur, abra en charmander nest in de buurt!
De Magmar zijn Omanytes geworden, er zaten er 2quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier in huis geen verandering, enkel nog Rattata en Weedle en af en toe een Pidgey.
Lekker hoor. Vanavond maar eens langs gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De Magmar zijn Omanytes geworden, er zaten er 2.
Ff een leger aan Omastars bouwen, omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker hoor. Vanavond maar eens langs gaan.
Een Lapras in de Schuiffelstraat (nog 7 minuten)quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ff een leger aan Omastars bouwen, omdat het kan.
Fffuu, dat red ik nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Lapras in de Schuiffelstraat (nog 7 minuten)
Dat had ik dus ook, dat haal ik niet.quote:
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listquote:Pros:
Fantastic typing matches up very well against multiple elite attackers.
Rock Slide’s long duration and low energy requirement allow Omastar to be STAB Rock Sliding almost non-stop during the fight.
Double-resists fire.
Counters Lapras !
Counters Dragonite !
Cons:
Double-weakness to Grass leaves him punished by Exeggutor, Venusar, Vileplume, and Victreebel.
Low CP and highly-underrated community perception of Omastar may invite more attackers (though this is counterbalanced by the joy you will feel seeing attackers getting beaten back by Omastar)
Optimal Moveset
Water Gun + Rock Slide
De kwelling is over, hij is weer weg.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kwelling is over, hij is weer weg.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor een rondje dorp, eens zien wat er nog meer kan spotten.
quote:
Hmm, ik hoop niet dat daarmee de Utrechtse bulbaspot ook tot het verleden behoort. Ik heb nog steeds geen hoeheetieookweer derde evolutie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jaaa 6 weken zomervakantie non stop gespeeld :$ haha. Jij bent ook lekker bezig met je level 30, vangen nu allemaal het zelfdequote:
Ja lijkt alsof het een Oddish spawn geworden is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop niet dat daarmee de Utrechtse bulbaspot ook tot het verleden behoort. Ik heb nog steeds geen hoeheetieookweer derde evolutie.
Wel daar een oddish gevonden vanmorgen..
Sinds ik hem eindelijk had gevangen, kom ik hem steeds vaker tegen jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Koffing echt enorm veel voorkomt?
Welke extra spawnpunten in buitengebieden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds ik hem eindelijk had gevangen, kom ik hem steeds vaker tegen ja.
Zouden die extra spawnpunten er zijn om mensen in de buitengebieden tegemoet te komen?
Was er daar wel mobiel bereik?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedenk me helaas te laat dat ik op vakantie de ultieme plek had om die theorie te testen dat een incense het meeste oplevert in gebieden waar niets spawnt.. kans gemist.
Wifiquote:
Leiden ligt niet echt op de route....quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Stap 1:
Ga naar Oude Vest in Leiden
Stap 2:
Wacht tot de GPS je midden in de gracht zet
Stap 3: Fiets naar de andere kant van de straat en pak alle pokestops mee die je tegenkomt
Stap 4:
Fiets terug
Stap 5:
Herhaal stap 1
Resultaat:
100 pokeballen en 35 great ballen
Vast niet de enige plek waar het zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leiden ligt niet echt op de route....
Ik heb hem ook nog niet zo lang, zie de laatste tijd wel meer sightings in Amsterdam, ving hem trouwens in een natuurgebied.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk had ik een Diglett uit een ei, die heb ik hier nog nooit gezien.
Bij mij werkt ie precies zoals ie deed. En plots een squirtlespawn in de buurt en nog beter, net ontdekt dat lickitung niet alleen bestaat, maar zich ook nog laat vangenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een grafupdate... minder pokemons, nog meer gpsgezeik, vaak geen reactie op tikken op het scherm, vastlopers... pfffff!
Ik heb ze beide gevangen :-)quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef White__Tiger het volgende:
Ben nog nooit een Hitmonlee en Hitmonchan tegengekomen ook nog niet uit een ei ontvangen.
Hitmonchan uit ei, maar nog allebei nog nooit in het wild gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef White__Tiger het volgende:
Ben nog nooit een Hitmonlee en Hitmonchan tegengekomen ook nog niet uit een ei ontvangen.
Ik heb beiden 1 keer gezien. Hitmonchan vlakbij mijn huis en Hitmonlee kwam ik afgelopen weekend tegen in het centrum van Emmen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef White__Tiger het volgende:
Jij zag hem ook al?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie precies zoals ie deed. En plots een squirtlespawn in de buurt en nog beter, net ontdekt dat lickitung niet alleen bestaat, maar zich ook nog laat vangen
voor mijn zevende gyarados. Twister.
Rest van souburg niks bijzonders, richting mburg bij de Mac een onix op de radar, mburg zelf het gebruikelijke. Maar goed is maar een momentopname.quote:
Zagen wij dezelfde?quote:
Hoeveel stops in 5 minuten?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Stap 1:
Stap 2:
Stap 3: Fiets naar de andere kant van de straat en pak alle pokestops mee die je tegenkomt
Stap 4:
Fiets terug
Stap 5:
Herhaal stap 1
Resultaat:
Elke moveset van Dragonite is wel goed toch? Steel Wing is misschien een beetje balen, maar wel erg goed als gym defender.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Dragonite heeft de slechtste moves die er zijn gekregen.
Ik heb de neiging om m'n telefoon uit het raam te gooien
Dat kan bijna niet fout zijn nee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Elke moveset van Dragonite is wel goed toch? Steel Wing is misschien een beetje balen, maar wel erg goed als gym defender.
Voor minder dan perfect doe ik het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Elke moveset van Dragonite is wel goed toch? Steel Wing is misschien een beetje balen, maar wel erg goed als gym defender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat is wel weer matig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
En net als je denkt dat het niet erger kan... iets met Rainer en Water Pulse
Leg uit?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet fout zijn nee.
Naja laat ik het zo zeggen, welke moveset hij ook heeft, het is bijna altijd beter dan de meeste andere pokemon.quote:
Aanvallen verschillen allemaal maar minimaal in DPS. Bijna elke combinatie van Dragonite aanvallen is goed. Sowieso in vergelijking met alle andere pokemon.quote:
Ik heb ze beide binnen een half uur gevangen op het Sandepark in Groote Keeten, daar zit tevens een Magneton-, Voltorb-, en Growlithe-nest.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hitmonchan uit ei, maar nog allebei nog nooit in het wild gezien.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Met Mud Shot en Hydro Pump, niet het beste, maar ook weer geen drama.
En zie hier wat de verhoogde spawnrate doet met de beestenboel die het al was:Bijna twee keer zo sterk als mijn sterkste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het alleen die zijn die spawnen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En Seaking!!!!!!!....quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bijna twee keer zo sterk als mijn sterkste.
Jammer dat het alleen die zijn die spawnen.
Mja... ik had er meer van verwacht. Was ik eindelijk verlost van die dratini's.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naja laat ik het zo zeggen, welke moveset hij ook heeft, het is bijna altijd beter dan de meeste andere pokemon.
Op diezelfde plek (kruispunt) nu een Cubone.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nodig voor mijn dex.
Die heb ik al.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op diezelfde plek (kruispunt) nu een Cubone.
Idem, daarom is het ook m'n buddy geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik al.Moet 'm alleen nog evolueren.
Wat zijn dan de slechtste Dragonite moves?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb momenteel Squirtle als buddy. Heb intussen 23.6 km met hem gelopen. tot nu toe 40 candy, dus moet nog even.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idem, daarom is het ook m'n buddy geworden.
Steel Wing is sowieso al klote, maar als Hyper Beam de charge is... bahquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat zijn dan de slechtste Dragonite moves?
Je beschrijft 1 van mijn Aero's nuquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Steel Wing is sowieso al klote, maar als Hyper Beam de charge is... bah
Bij mij alleen gyms van level of 9 of 10quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Is bij jullie de performance ook drastisch verslechterd? Dat gyms nog slomer laden met dikke framerate drops is wel algemeen bekend, maar m'n accu gaat nog sneller leeg.
Een dragonite op level 18 das echt snel man haha, had mijn eerste pas op 26 ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben dus niet de enige. Zo frustrerend als de app opeens stopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Is bij jullie de performance ook drastisch verslechterd? Dat gyms nog slomer laden met dikke framerate drops is wel algemeen bekend, maar m'n accu gaat nog sneller leeg.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Zo frustrerend als de app opeens stopt.
Ik ook wel. Al wat crashes gehad ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben net level 18 en nog geen Pokémon tegengekomen van 1000+cp.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik had laatst ook een gym geclaimd gelukkig nog wel de coins er uit gehaald.
want volgende ochtend zaten er ineens alweer 2 of 3 anderen opgelukkig wel van het zelfde kleur team
Iemand een idee waar het vanaf hangt welke wanneer je pokemons tegenkomt van meer dan 1000CP?
Ik ben zelf nu bijna level 17.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Chansey en Pinsir toegevoegd aan de Pokédex, 7 eieren uitgelopen waaruit helaas niets nieuws kwam, en lekker van de zon genoten
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Yay, charmander en vulpix spawn in de buurt! Ik ben blij met de update
Zal de boer blij mee zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:53 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is er een nieuwe Charmander-spawn.
Probleem? Hij is alleen te bereiken per drone
Echt midden in een weiland.
Ideaal als je ff zonder ballen zit inderdaad. Ik rijd daar tegenwoordig vaak ff langs als ik ergens via het centrum heen moetquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Stap 1:
Stap 2:
Stap 4:
Fiets terug
Stap 5:
Herhaal stap 1
Resultaat:
Die Clefairy -> Seaking klopt niet, dat was gewoon een random spawn, het is nu iedere keer een Cubonequote:Op dinsdag 27 september 2016 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een wat langer rondje gedaan dan eigenlijk de bedoeling was. Was de bedoeling om enkel de stops in de wijk te doen en dan weer naar huis, maar ben ook nog even naar Souburg geweest.
Uiteindelijk het volgende gevangen:
Eevee (3)
Magikarp (1)
Dratini (1)
Paras (1)
Spearow (1)
Venonat (1)
Tevens heeft Squirtle 2 candy gevangen.
Daarnaast kwam mijn 5 km ei uit en daar zat een Poliwag in.
Ook nog level 18 bereikt en bijna gelijk daarna bij een stop een 10km ei gekregen.Eindelijk weer eens.
Oh dat is wel zonde, Magnemite zijn toch iets minder zeldzaam dan Machop. Kwam zelfs een Magnemite tegen zo'n 200 meter hier vandaan, das nieuw.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
De Machop-spawn is gedowngrade tot een Magnemite-spawn
Ik had er meer gebruik van moeten maken toen het nog kon.
Het erge is dat ik er maar twee heb, terwijl de spawn minimaal de helft van de uren een Machop gaf. Daarnaast zat er nog eentje die er regelmatig eentje gaf.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde, Magnemite zijn toch iets minder zeldzaam dan Machop. Kwam zelfs een Magnemite tegen zo'n 200 meter hier vandaan, das nieuw.
Achter het station hier zitten bijna de hele dag door Magnemites en Voltorbs, dus als je nog eens een dagje in Zandvoort bent, kun je je hart ophalenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde, Magnemite zijn toch iets minder zeldzaam dan Machop. Kwam zelfs een Magnemite tegen zo'n 200 meter hier vandaan, das nieuw.
Texel kan Zandvoort niet tegenopquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Achter het station hier zitten bijna de hele dag door Magnemites en Voltorbs, dus als je nog eens een dagje in Zandvoort bent, kun je je hart ophalen.
Ik vergat een screenshot te maken vanavond. Zal er de volgende keer aan proberen te denken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Texel kan Zandvoort niet tegenop
Oja, en pics.
Kan nog steeds als het constant zo isquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vergat een screenshot te maken vanavond. Zal er de volgende keer aan proberen te denken.
Da's een hoop feetjesquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:34 schreef DaMart het volgende:
Even naar de duinen gefietst voor een kort rondje wandelen... leuke vangst daar... Diglet uit mijn 5 km-ei, mijn eerste Pinsir gevangen en volgens mij ben ik op een nieuw Clefairynest gestuit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voorheen zat daar een Tentacoolnest, dus er is duidelijk een en ander omgegooid. Heb nu wel ineens genoeg candy voor een Clefable.
Bij jou in de buurt dan. Ik verzuip momenteel in de magikarps en volgens mij zijn er ook meer dratini dan eerder.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Het ergste nog is dat de helft van de waterspawns foetsie zijn, wat de jacht er niet echt makkelijker op maakt
Ik kwam vandaag ook echt ziek veel Rattatta tegen. Spearow lijkt ook gestegen te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Leuke update hoor.
Rattata en Pidgey gestegen van 15 naar 20 procent
Ik had een paar dagen geleden een lijst met frequenties gepost. Is wel leuk vergelijkingsmateriaalquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag ook echt ziek veel Rattatta tegen. Spearow lijkt ook gestegen te zijn.
Wel hoorde ik dat er een Lapras in de TU Delft wijk was eerder deze avond. En de Omanyte spawns zijn weg daarHad ze eindelijk gevonden
Heb je enig idee om de hoeveel dagen de spawns veranderen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen geleden een lijst met frequenties gepost. Is wel leuk vergelijkingsmateriaal
Appel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je enig idee om de hoeveel dagen de spawns veranderen?
Hier zijn het juist de Squirtles die overal en nergens zitten. Interessantquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:01 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Bij meer mensen dat er meer bulbasaur spawnen in de buurt?
Als ik af en toe op snellepokeradar kijk dan zie ik er meestal wel ergens 1 zitten.
En ook pikachu zie ik veel vaker.
Hier ook... #14 op de lijst inmiddelsquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn het juist de Squirtles die overal en nergens zitten. Interessant
Ah ja, logisch ook eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer Niantic er zin in heeft
Bezoekje aan de Waterleidingduinen leverde me er genoeg opquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een hoop feetjesEn ik maar wandelen met eentje naast me, voor de evolutie. Nog maar 0.4km!
Er leek een systeem in te zitten van om de 22 tot 24 dagen, maar dit keer duurde het langer, waarschijnlijk om het minder voorspelbaar te makenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja, logisch ook eigenlijkDeze game soms...
Ja dat van die squirtles was hier in Arnhem ook al week dat ik ze veeeel vaker zie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn het juist de Squirtles die overal en nergens zitten. Interessant
Pikachu wel, maar bulbasaur net zo zeldzaam als eerst. Terwijl het aantal grasspawns zijn toegenomen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:07 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ja dat van die squirtles was hier in Arnhem ook al week dat ik ze veeeel vaker zie.
Maar sinds die laatste update nu ook pikachu en bulbasaur.
Ik ken alleen Pewdiepie van naam, verder volg ik geen Youtubersquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:14 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Owja kennen jullie ReversalYoutube al?
Is een youtuber die Pokemon Go echt no life speelt (dacht dat ik erg was).
Hij is momenteel level 36 geloof ik doordat hij gemiddeld iets van 8 uur per dag speelt met altijd een lucky egg aan. En hij heeft al 1500 euro aan de game uitgegeven, maar met zn youtube kanaal verdient hij dat bedrag dik terug.
Ja 8 uur is best veel, soms speelt hij wel meer uren op een dag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken alleen Pewdiepie van naam, verder volg ik geen YoutubersSnap ook niet dat je zoiets 8 uur per dag kunt doen... Sommige games okay, maar PoGo?
Ik was op de plek van de Omanyte spawn, maar geen Omanyte, toen ik daar op de terugweg wer langs liep, nog steeds geen Omanyte.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die Clefairy -> Seaking klopt niet, dat was gewoon een random spawn, het is nu iedere keer een Cubone.
Wanneer kan je eigenlijk spreken van een nest? Moeten er dan een paar van dezelfde spawnen? Of is 1 spawn per uur al genoeg? Hier in park sonsbeek spawnt nu elk uur op precies dezelfde plek een pikachu, wat voorheen een onix spawn was.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Een Onix nest
Net zo nutteloos als dat Jynxnest wat ze niet hebben veranderd na de update.
Dat noem ik een spawn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:24 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wanneer kan je eigenlijk spreken van een nest? Moeten er dan een paar van dezelfde spawnen? Of is 1 spawn per uur al genoeg? Hier in park sonsbeek spawnt nu elk uur op precies dezelfde plek een pikachu, wat voorheen een onix spawn was.
Maar onix is wel leuk voor de volgende generatie btw, Steelix is best wel een beest.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat noem ik een spawn.
Nest is minimaal 2x per uur.
Wobbuffetquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar onix is wel leuk voor de volgende generatie btw, Steelix is best wel een beest.
De max CP van gen2 pokemon zijn trouwens bekend:
http://pokemongopokedex.site/#johto_pokemons
Hoe kan je dit zien?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon als spawn, maar het begint wel interessant te worden
Zo dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan nog steeds als het constant zo is
Van de radar hč.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit echt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Maar onix is wel leuk voor de volgende generatie btw, Steelix is best wel een beest.
Ik weet niet, ik kreeg de website via een youtuber die pogo speelt.quote:
Altijd handig voor candy.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Squirtle in huis.Helaas maar 61CP.
Wow wtf, is dat gewoon een Dratini nest?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef sssshady het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk na voetbal trainen :p
quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:25 schreef sssshady het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk na voetbal trainen :p
Steeds stukjes hard fietsen 1-2km lekkere cooling down hahaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wow wtf, is dat gewoon een Dratini nest?
Oke beter welke plaats is dat dan? Hier in Arnhem kom ik ze niet veel tegen meeste wat ik gevangen heb binnen 30 min was 4. Maar op de manier met fietsen en snellepokemap.com heb in 5 dagen wel een dragonite gespaart.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:30 schreef sssshady het volgende:
[..]
Steeds stukjes hard fietsen 1-2km lekkere cooling down haha
Alkmaar en heerhugowaard, met de auto/scooter is et helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:32 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Oke beter welke plaats is dat dan? Hier in Arnhem kom ik ze niet veel tegen meeste wat ik gevangen heb binnen 30 min was 4.
Hoeveel dragonites heb je al dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:35 schreef sssshady het volgende:
[..]
Alkmaar en heerhugowaard, met de auto/scooter is et helemaal makkelijk
Niet superveel hoor 13, die spawn rate is ook er pas sinds buddy update denk ik. Was altijd wel redelijk wat langs de grachten in Alkmaar, maar laatste tijd echt heel veel! (ren nog steeds als een malle voor elke dratini, ook op kijkduin:p ) 1tje in het wild gezien maar die rende weg!:-(quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:38 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hoeveel dragonites heb je al dan?
Wow 13!! Ik heb er nu 2, 1 gevangen en 1 geevolueert. Maar die 2e ben ik wel blij mee: 100% IV en dragon breath en dragon claw. En ik moet nog 1 dratini vangen voor m'n 3e met 98% IV.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:42 schreef sssshady het volgende:
[..]
Niet superveel hoor 13, die spawn rate is ook er pas sinds buddy update denk ik. Was altijd wel redelijk wat langs de grachten in Alkmaar, maar laatste tijd echt heel veel! (ren nog steeds als een malle voor elke dratini, ook op kijkduin:p ) 1tje in het wild gezien maar die rende weg!:-(
Super nice man! Ben jaloers! mijn 100% hebben die niet gekregen die moveset. Heb er van de 13 maar 1 met die moveset, en wil er zo graag 6 van die :p voor de ultimate dragon attack team whahaquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:47 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wow 13!! Ik heb er nu 2, 1 gevangen en 1 geevolueert. Maar die 2e ben ik wel blij mee: 100% IV en dragon breath en dragon claw.
Gratz! Nooit een lapras of snorlax uit mijn 10km ei gekomen xDquote:Op dinsdag 27 september 2016 23:52 schreef marp0 het volgende:
Snorlax uit mijn 10km ei. 108/109 nu.
Is mijn 4e 10km ei pas, heb uit de andere een Lapras, Magmar en een Hitmonlee gehad. Heb niet vaak een 10km ei, maar als ik ze krijg heb ik wel goede pokemons gelukkig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef sssshady het volgende:
[..]
Gratz! Nooit een lapras of snorlax uit mijn 10km ei gekomen xD
Dat wel ja, scheelt me weer 12 km lopen.quote:
Dat wil ik ook. En feli.quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:52 schreef marp0 het volgende:
Snorlax uit mijn 10km ei. 108/109 nu.
Dratini's kom je vrijwel altijd in de buurt van kanalen en grachten tegen.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:28 schreef NikeyAjax het volgende:
Is er iets van een lijst met nesten? Het lukt me maar niet om Dratini's te vinden.
Ik vind het apart dat iedereen denkt dat de evoluties in gen 2 hetzelfde zullen gaan als in gen 1.Ik denk dat het volstrekt anders gaat. Misschien wel weer door traden etc :-)quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit een ei.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Er is vannacht een Tangela gespawnd bij mij in de buurt. Zouden ze dan toch bestaan?
Tjah hoe moedig je mensen aan om GPS spoofing te gebruiken, nou zo dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vind wel dat er voor regiopokemon iets anders bedacht moet worden
Eens.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vind wel dat er voor regiopokemon iets anders bedacht moet worden
Misschien is het traden ook helemala niet zoals wij het denken.Misschien kan je alleen bepaalde pokemon traden om te laten evolueren etc. Ik verwacht dat Niantic ons op het verkeerde been heeft gezet en er tegen die tijd spannende updates komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |