Nice, wel jaloers hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:41 schreef sssshady het volgende:
[..]
Vet man! Was je ook naar central park geweest?? Ik ga in december naar Indonesie en australie toe om kerst en oud en nieuw te vieren met familie, ( was al voor pokemon uitkwam geplanned hoor :p ) dus vang die 2 dan hopelijk!
Hahaha ik wil 20 dragonites 10 charizards en 50 gyarados , lance was altijd mijn favo van de eite 4 sinds pokemon blauw ( die dragon master )
Wowquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:03 schreef sssshady het volgende:
Lees af en toe op dit forum maar had geen acc op deze site :p na 2 weken eindelijk dan weer een level
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn dat nu Omanytes geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:04 schreef Rabieluh het volgende:
De spawns zijn dus weer goed anders, benieuwd of ik nog steeds Magmars in de buurt heb...
Dat las ik ook, maar ik lees ook dat het ook andere pokemon kan worden in plaats van die algehele roulatie van vorige keer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is zijn dat nu Omanytes geworden.
Nu zitten er 2 Eeveequote:Op dinsdag 27 september 2016 11:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat las ik ook, maar ik lees ook dat het ook andere pokemon kan worden in plaats van die algehele roulatie van vorige keer.
Het aantal pokemon in huis is nu helemaal debiel trouwens, wtf.
Hier in huis geen verandering, enkel nog Rattata en Weedle en af en toe een Pidgey.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:09 schreef Rabieluh het volgende:
Magmar - > Bulbasaur / Pikachu komt ook veel voor als ik het interniks moet geloven.
Niceeeeequote:Op dinsdag 27 september 2016 11:29 schreef maikel112 het volgende:
Yoehoe een bulbasaur, abra en charmander nest in de buurt!
De Magmar zijn Omanytes geworden, er zaten er 2quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier in huis geen verandering, enkel nog Rattata en Weedle en af en toe een Pidgey.
Lekker hoor. Vanavond maar eens langs gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De Magmar zijn Omanytes geworden, er zaten er 2.
Ff een leger aan Omastars bouwen, omdat het kan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker hoor. Vanavond maar eens langs gaan.
Een Lapras in de Schuiffelstraat (nog 7 minuten)quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ff een leger aan Omastars bouwen, omdat het kan.
Fffuu, dat red ik nooit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Lapras in de Schuiffelstraat (nog 7 minuten)
Dat had ik dus ook, dat haal ik niet.quote:
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listquote:Pros:
Fantastic typing matches up very well against multiple elite attackers.
Rock Slide’s long duration and low energy requirement allow Omastar to be STAB Rock Sliding almost non-stop during the fight.
Double-resists fire.
Counters Lapras !
Counters Dragonite !
Cons:
Double-weakness to Grass leaves him punished by Exeggutor, Venusar, Vileplume, and Victreebel.
Low CP and highly-underrated community perception of Omastar may invite more attackers (though this is counterbalanced by the joy you will feel seeing attackers getting beaten back by Omastar)
Optimal Moveset
Water Gun + Rock Slide
De kwelling is over, hij is weer weg.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kwelling is over, hij is weer weg.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor een rondje dorp, eens zien wat er nog meer kan spotten.
quote:
Hmm, ik hoop niet dat daarmee de Utrechtse bulbaspot ook tot het verleden behoort. Ik heb nog steeds geen hoeheetieookweer derde evolutie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De spawn points zijn aangepast en uitgebreid sinds ongeveer 22 uur vanavond. Veel meer spawn punten nu.
Net even gescanned in mijn omgeving, nu ook een Electabuzz nest in het park hier, niet dat ik daar iets aan heb. Maar wel leuk voor de verandering.
Jaaa 6 weken zomervakantie non stop gespeeld :$ haha. Jij bent ook lekker bezig met je level 30, vangen nu allemaal het zelfdequote:
Ja lijkt alsof het een Oddish spawn geworden is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop niet dat daarmee de Utrechtse bulbaspot ook tot het verleden behoort. Ik heb nog steeds geen hoeheetieookweer derde evolutie.
Wel daar een oddish gevonden vanmorgen..
Sinds ik hem eindelijk had gevangen, kom ik hem steeds vaker tegen jaquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Koffing echt enorm veel voorkomt?
Welke extra spawnpunten in buitengebieden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds ik hem eindelijk had gevangen, kom ik hem steeds vaker tegen ja.
Zouden die extra spawnpunten er zijn om mensen in de buitengebieden tegemoet te komen?
Was er daar wel mobiel bereik?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedenk me helaas te laat dat ik op vakantie de ultieme plek had om die theorie te testen dat een incense het meeste oplevert in gebieden waar niets spawnt.. kans gemist.
Wifiquote:
Leiden ligt niet echt op de route....quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Stap 1:
Ga naar Oude Vest in Leiden
Stap 2:
Wacht tot de GPS je midden in de gracht zet
Stap 3: Fiets naar de andere kant van de straat en pak alle pokestops mee die je tegenkomt
Stap 4:
Fiets terug
Stap 5:
Herhaal stap 1
Resultaat:
100 pokeballen en 35 great ballen
Vast niet de enige plek waar het zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leiden ligt niet echt op de route....
Ik heb hem ook nog niet zo lang, zie de laatste tijd wel meer sightings in Amsterdam, ving hem trouwens in een natuurgebied.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk had ik een Diglett uit een ei, die heb ik hier nog nooit gezien.
Bij mij werkt ie precies zoals ie deed. En plots een squirtlespawn in de buurt en nog beter, net ontdekt dat lickitung niet alleen bestaat, maar zich ook nog laat vangenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een grafupdate... minder pokemons, nog meer gpsgezeik, vaak geen reactie op tikken op het scherm, vastlopers... pfffff!
Ik heb ze beide gevangen :-)quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef White__Tiger het volgende:
Ben nog nooit een Hitmonlee en Hitmonchan tegengekomen ook nog niet uit een ei ontvangen.
Hitmonchan uit ei, maar nog allebei nog nooit in het wild gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef White__Tiger het volgende:
Ben nog nooit een Hitmonlee en Hitmonchan tegengekomen ook nog niet uit een ei ontvangen.
Ik heb beiden 1 keer gezien. Hitmonchan vlakbij mijn huis en Hitmonlee kwam ik afgelopen weekend tegen in het centrum van Emmen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:11 schreef White__Tiger het volgende:
Jij zag hem ook al?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie precies zoals ie deed. En plots een squirtlespawn in de buurt en nog beter, net ontdekt dat lickitung niet alleen bestaat, maar zich ook nog laat vangen
voor mijn zevende gyarados. Twister.
Rest van souburg niks bijzonders, richting mburg bij de Mac een onix op de radar, mburg zelf het gebruikelijke. Maar goed is maar een momentopname.quote:
Zagen wij dezelfde?quote:
Hoeveel stops in 5 minuten?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Stap 1:
Ga naar Oude Vest in Leiden
Stap 2:
Wacht tot de GPS je midden in de gracht zet
Stap 3: Fiets naar de andere kant van de straat en pak alle pokestops mee die je tegenkomt
Stap 4:
Fiets terug
Stap 5:
Herhaal stap 1
Resultaat:
100 pokeballen en 35 great ballen
Elke moveset van Dragonite is wel goed toch? Steel Wing is misschien een beetje balen, maar wel erg goed als gym defender.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Dragonite heeft de slechtste moves die er zijn gekregen.
Ik heb de neiging om m'n telefoon uit het raam te gooien
Dat kan bijna niet fout zijn nee.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Elke moveset van Dragonite is wel goed toch? Steel Wing is misschien een beetje balen, maar wel erg goed als gym defender.
Voor minder dan perfect doe ik het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Elke moveset van Dragonite is wel goed toch? Steel Wing is misschien een beetje balen, maar wel erg goed als gym defender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat is wel weer matig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
En net als je denkt dat het niet erger kan... iets met Rainer en Water Pulse
Leg uit?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet fout zijn nee.
Naja laat ik het zo zeggen, welke moveset hij ook heeft, het is bijna altijd beter dan de meeste andere pokemon.quote:
Aanvallen verschillen allemaal maar minimaal in DPS. Bijna elke combinatie van Dragonite aanvallen is goed. Sowieso in vergelijking met alle andere pokemon.quote:
Ik heb ze beide binnen een half uur gevangen op het Sandepark in Groote Keeten, daar zit tevens een Magneton-, Voltorb-, en Growlithe-nest.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hitmonchan uit ei, maar nog allebei nog nooit in het wild gezien.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Met Mud Shot en Hydro Pump, niet het beste, maar ook weer geen drama.
En zie hier wat de verhoogde spawnrate doet met de beestenboel die het al was:Bijna twee keer zo sterk als mijn sterkste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het alleen die zijn die spawnen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En Seaking!!!!!!!....quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bijna twee keer zo sterk als mijn sterkste.
Jammer dat het alleen die zijn die spawnen.
Mja... ik had er meer van verwacht. Was ik eindelijk verlost van die dratini's.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naja laat ik het zo zeggen, welke moveset hij ook heeft, het is bijna altijd beter dan de meeste andere pokemon.
Op diezelfde plek (kruispunt) nu een Cubone.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nodig voor mijn dex.
Die heb ik al.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op diezelfde plek (kruispunt) nu een Cubone.
Idem, daarom is het ook m'n buddy geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik al.Moet 'm alleen nog evolueren.
Wat zijn dan de slechtste Dragonite moves?quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb momenteel Squirtle als buddy. Heb intussen 23.6 km met hem gelopen. tot nu toe 40 candy, dus moet nog even.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idem, daarom is het ook m'n buddy geworden.
Steel Wing is sowieso al klote, maar als Hyper Beam de charge is... bahquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat zijn dan de slechtste Dragonite moves?
Je beschrijft 1 van mijn Aero's nuquote:Op dinsdag 27 september 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Steel Wing is sowieso al klote, maar als Hyper Beam de charge is... bah
Bij mij alleen gyms van level of 9 of 10quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Is bij jullie de performance ook drastisch verslechterd? Dat gyms nog slomer laden met dikke framerate drops is wel algemeen bekend, maar m'n accu gaat nog sneller leeg.
Een dragonite op level 18 das echt snel man haha, had mijn eerste pas op 26 ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben dus niet de enige. Zo frustrerend als de app opeens stopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Is bij jullie de performance ook drastisch verslechterd? Dat gyms nog slomer laden met dikke framerate drops is wel algemeen bekend, maar m'n accu gaat nog sneller leeg.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Zo frustrerend als de app opeens stopt.
Ik ook wel. Al wat crashes gehad ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben net level 18 en nog geen Pokémon tegengekomen van 1000+cp.quote:Op dinsdag 27 september 2016 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik had laatst ook een gym geclaimd gelukkig nog wel de coins er uit gehaald.
want volgende ochtend zaten er ineens alweer 2 of 3 anderen opgelukkig wel van het zelfde kleur team
Iemand een idee waar het vanaf hangt welke wanneer je pokemons tegenkomt van meer dan 1000CP?
Ik ben zelf nu bijna level 17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |