Een radio of het gejengel van een boedistische viering, ik zie geen verschil.quote:Op maandag 26 september 2016 12:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Chapeau hiervoor.
Hahaha spijker op zijn kop!quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef grimselman het volgende:
Myanmarezen moeten maar eens wat respect opbrengen voor de gewoonten en gebruiken van buitenlanders. Integratie komt van twee kanten.
Zoveel was duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een radio of het gejengel van een boedistische viering, ik zie geen verschil.
Ja, op één of andere manier passen we ons niet zo goed aan buiten de landsgrenzen.quote:
Friesland hoort soberso niet bij onsquote:Op maandag 26 september 2016 11:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig dan kunnen we altijd doen alsof die sukkel niet bij ons hoort.
Maar zolang wij het van Groningen niet aan Duitsland mogen schenken moeten wij het maar zo goed mogelijk exploiteren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Friesland hoort soberso niet bij ons
Hij wou gewoon een statement maken denk ik en had deze reactie niet verwacht. Brutaal zijn loont dus niet in deze situatie.quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me af wat door z'n hoofd heen ging toen hij besloot dat het een goed idee was om die mensen en hun gedoe zo te onderbreken.
Een Fries van 30 met de naam Klaas. Dat is volgens mij het enige (op z'n woonplaats na) dat bekend is.quote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor type toerist het is eigenlijk.
Een random toerist heeft helemaal niet het recht om een statement te maken in een ander land mbt religiequote:Op maandag 26 september 2016 13:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hij wou gewoon een statement maken denk ik en had deze reactie niet verwacht. Brutaal zijn loont dus niet in deze situatie.
Daar zijn we het allang over eens.quote:Op maandag 26 september 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een random toerist heeft helemaal niet het recht om een statement te maken in een ander land mbt religie
Op democratische wijze de verfransing ongedaan maken? Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef begaaierd het volgende:
Pffff alle Nederlanders terug naar Brussel?
Ja komt omdat wij het misschien in ons eigen land ook zien dat mensen zich niet zo goed aanpassen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier passen we ons niet zo goed aan buiten de landsgrenzen.
30 pas? Zou toch geen backpacker zijn geweest?quote:Op maandag 26 september 2016 13:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een Fries van 30 met de naam Klaas. Dat is volgens mij het enige (op z'n woonplaats na) dat bekend is.
Zijn leeftijd staat gewoon in de OP. Lees je die nooit? En dertig vind ik niet bepaald jong.quote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
30 pas? Zou toch geen backpacker zijn geweest?
Het is niet iets van de laatste jaren hoor, voor een klein kikkerlandje hebben veel van ons toch het idee dat de wereld om Nederland draait.quote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja komt omdat wij het misschien in ons eigen land ook zien dat mensen zich niet zo goed aanpassen.
Hij reisde met de Trans-syberie express naar China, dan ben je een backpackerquote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
30 pas? Zou toch geen backpacker zijn geweest?
Heb over de 30 heen gelezen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zijn leeftijd staat gewoon in de OP. Lees je die nooit? En dertig vind ik niet bepaald jong.
Maar wat als hij nou een koffer heeft in plaats van een rugzak?quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij reisde met de Trans-syberie express naar China, dan ben je een backpacker
Dan is deze vorm van reizen toch niet helemaal zijn dingquote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een luxe reiziger gaat niet voor de lol 5 dagen in een slome trein zitten levend op opwarmnoodles en sultanasquote:Op maandag 26 september 2016 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar wat als hij nou een koffer heeft in plaats van een rugzak?
Ik vind het ook meer een actie voor klootjesvolk wat normaal naar Benidorm gaat jaquote:Op maandag 26 september 2016 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is deze vorm van reizen toch niet helemaal zijn ding
Ja das beetje mijn punt. Wat doet zo iemand dan helemaal daarquote:Op maandag 26 september 2016 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook meer een actie voor klootjesvolk wat normaal naar Benidorm gaat ja
Misschien moest ie mee van zijn vriendin.quote:Op maandag 26 september 2016 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das beetje mijn punt. Wat doet zo iemand dan helemaal daar
Ik gok dat er ook wel wat luxere opties zijn dan dat.quote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een luxe reiziger gaat niet voor de lol 5 dagen in een slome trein zitten levend op opwarmnoodles en sultanas
Dat begrijp ik, daarom vraag ik me af wat hij wel precies had verwacht dat er zou gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hij wou gewoon een statement maken denk ik en had deze reactie niet verwacht.
Dat hij er als brutale grote westerling wel mee weg zou komen bij die kleine boeddhistische spleetogen misschien?quote:Op maandag 26 september 2016 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daarom vraag ik me af wat hij wel precies had verwacht dat er zou gebeuren.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je daar niet mee om kunt gaan had je lekker een ander hotel in een ander land moeten boeken.
Lees je in in je bestemming, en als het allemaal te moeilijk voor je is dan kun je beter een all inclusive aan de Costa Brava boeken, of gewoon een vakantiehuisje in Kootwijk.
Dat trekt wel meer volk als alleen backpackers. Is toch wel de 'ultieme extreme reis' van veel mensen. Hangt ook niet echt een backpackersprijskaartje aan.quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je door sociale druk je gedwongen voelt je horizon te verbreden terwijl je Friesland nog niet uit bent geweest in je leven. Om maar een optie te noemen. Dan krijg je dit soort taferelen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das beetje mijn punt. Wat doet zo iemand dan helemaal daar
Mensen die zo serieus reageren op een opzichtige trollpost verdienen niet meer.quote:Op maandag 26 september 2016 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is dat een rare reactie?
En eigenlijk ook dat denigrerende gebral dat je dan maar naar een costa moet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is dat een rare reactie?
Ben het eigenlijk wel met haar eens. Als je een wat de boer niet kent vreet die niet type is dat niet de plek denk ik om heen te gaan :pquote:Op maandag 26 september 2016 13:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen die zo serieus reageren op een opzichtige trollpost verdienen niet meer.
Ja probeer dan Thailand :pquote:Op maandag 26 september 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je door sociale druk je gedwongen voelt je horizon te verbreden terwijl je Friesland nog niet uit bent geweest in je leven. Om maar een optie te noemen. Dan krijg je dit soort taferelen.
Dan is Catalonië dat ook niet.quote:Op maandag 26 september 2016 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk wel met haar eens. Als je een wat de boer niet kent vreet die niet type is dat niet de plek denk ik om heen te gaan :p
Nja daar krijg je dus niet dat monotone geluid waar deze persoon last van had :pquote:
Of gewoon Europa. Zijn er genoeg die het zo ver mogelijk zoeken maar dat uit hunzelf totaal niet willen volgens mij.quote:
Net alsof aqua, fanta, cerveza op het strand van de Costa Brava geen montoon irritant geluid is.quote:Op maandag 26 september 2016 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja daar krijg je dus niet dat monotone geluid waar deze persoon last van had :p
Echt zo stom wat deze jongen heeft gedaan.
Is toch compleet anders?quote:Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Net alsof aqua, fanta, cerveza op het strand van de Costa Brava geen montoon irritant geluid is.
Ik vind eerder de mensen die hier hun afkeuring laten blijken een beetje stom.quote:Op maandag 26 september 2016 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch compleet anders?
Je vindt dit toch ook een stomme actie?
Serieus?quote:Op maandag 26 september 2016 13:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind eerder de mensen die hier hun afkeuring laten blijken een beetje stom.
Omdat het echt heel aso is wat deze man heeft gedaan? Vraag mij dan echt af wat je daar dan doet?quote:
Misschien raakte hij in een delirium van de malariapillen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het echt heel aso is wat deze man heeft gedaan? Vraag mij dan echt af wat je daar dan doet?
Oke, dat is helder. Maar hoe zou jij daar mee om gaan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het echt heel aso is wat deze man heeft gedaan? Vraag mij dan echt af wat je daar dan doet?
Waarmee? De irritatie van dat geluid?quote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Oke, dat is helder. Maar hoe zou jij daar mee om gaan?
Ja oke als het zoiets zou zijn dan is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien raakte hij in een delirium van de malariapillen.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef sacha het volgende:
die niet doorhad dat het iets boeddhistisch was![]()
We vinden het gedrag van die man volgens mij beide niet goed? Hoe vind jij dat hun daarmee moeten omgaan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarmee? De irritatie van dat geluid?
Oh de autoriteiten. Ja gewoon uitzetten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We vinden het gedrag van die man volgens mij beide niet goed? Hoe vind jij dat hun daarmee moeten omgaan?
En hoe die mensen op straat hebben gehandeld?quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh de autoriteiten. Ja gewoon uitzetten.
Ja beetje overdreven maar religie doet rare dingen met mensen. Deze jongen had gewoon moeten weten dat hij dit niet kon doen zonder de mensen daar voor hun hoofd te stoten. Snap ook niet dat hij dan zogenaamd niet door had dat het een religieus ding was en gewoon bijdehand die stekker er uit trok?quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En hoe die mensen op straat hebben gehandeld?
Nee, dat ben ik. Volgens mij heet er iemand K44s of zo met wie ik wel eens word verwisseld.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij nou die homokaas van Fok! of is dat weer iemand anders?!
Zulke mensen moeten nooit aan kinderen beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:07 schreef sacha het volgende:
eerst op wereldreis, dan aan kinderen beginnen
Volgens mij is vrouwenbesnijdenis strafbaar hier, net als kinderen uithuwelijken.quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn ze daar niet een beetje tolerant naar deze man? Hij komt uit een andere (Nederlandse) cultuur. Wij zetten toch ook niet allerlei vreemdelingen vast die illegaal besnijden en vrouwen van 11 jaar huwen, dat is cultuur daar moet je respect voor hebben. Blijkbaar is dat voor die Birmezen teveel gevraagd.
het was dan ook een inkoppertjequote:Op maandag 26 september 2016 14:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten nooit aan kinderen beginnen.
Dat wordt oogluikend toegestaan.quote:Op maandag 26 september 2016 14:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij is vrouwenbesnijdenis strafbaar hier, net als kinderen uithuwelijken.
Ik ben in Thailand geweest. 100x toeristischer. Maar daar kun je ook niet alles maken. "Moest" een keer stilstaan in de middag toen het Thaise volkslied uit een radio klonk. Je wordt dan nadien vriendelijk toegeknikt door locale mensen, die dit kunnen waarderen. Ik ben van mening dat het op zo'n moment een "meerwaarde" kan zijn om dan de cultuur van zo'n land te beleven.quote:Op maandag 26 september 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje overdreven maar religie doet rare dingen met mensen. Deze jongen had gewoon moeten weten dat hij dit niet kon doen zonder de mensen daar voor hun hoofd te stoten. Snap ook niet dat hij dan zogenaamd niet door had dat het een religieus ding was en gewoon bijdehand die stekker er uit trok?
Ik snap gewoon echt niet hoe je dat dan niet door hebt en dan toch besluit om naar zo'n land te gaan?
Voor mij zou het geluid wat in de OP wordt genoemd alles behalve een meerwaarde zijnquote:Op maandag 26 september 2016 14:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ben in Thailand geweest. 100x toeristischer. Maar daar kun je ook niet alles maken. "Moest" een keer stilstaan in de middag toen het Thaise volkslied uit een radio klonk. Je wordt dan nadien vriendelijk toegeknikt door locale mensen, die dit kunnen waarderen. Ik ben van mening dat het op zo'n moment een "meerwaarde" kan zijn om dan de cultuur van zo'n land te beleven.
Dat is zeker de meerwaarde van de moeite die je neemt om een land als Myanmar te bezoeken. Ga in hemelsnaam naar een Hollandse Benidorm-kolonie. Daar ben je redelijke gevrijwaard van Spaanse lokale religiositeit.
Daarom loop ik ook met dit t-shirt rond op vakantie:quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef jogy het volgende:
Het is niet iets van de laatste jaren hoor, voor een klein kikkerlandje hebben veel van ons toch het idee dat de wereld om Nederland draait.
Toen wezen ze je zonder problemen naar het dichtstbijzijnde kinderbordeel?quote:Op maandag 26 september 2016 14:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik ben in Thailand geweest. 100x toeristischer. Maar daar kun je ook niet alles maken. "Moest" een keer stilstaan in de middag toen het Thaise volkslied uit een radio klonk. Je wordt dan nadien vriendelijk toegeknikt door locale mensen, die dit kunnen waarderen. Ik ben van mening dat het op zo'n moment een "meerwaarde" kan zijn om dan de cultuur van zo'n land te beleven.
Dat is zeker de meerwaarde van de moeite die je neemt om een land als Myanmar te bezoeken. Ga in hemelsnaam naar een Hollandse Benidorm-kolonie. Daar ben je redelijke gevrijwaard van Spaanse lokale religiositeit.
quote:Op maandag 26 september 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toen wezen ze je zonder problemen naar het dichtstbijzijnde kinderbordeel?
quote:Op maandag 26 september 2016 14:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even kijken hoe dat geluid uitziet ja!
Jammer van de vliegtuigkosten. Als je thuis je een beetje verdiept in wat je in de verschillende landen te wachten kan staan, kun je met je wensenlijstje (mooi weer en feesten) een goedkope campingvlucht naar Lloret scoren, en ben je gevrijwaard van islamitisch of boeddhistisch kattengejank.quote:Op maandag 26 september 2016 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor mij zou het geluid wat in de OP wordt genoemd alles behalve een meerwaarde zijnMaar ik zou dan gewoon bij de eerste mogelijkheid vertrekken.
Denk dat ik dit jaar meer over de landsgrens heen ben geweest dan jij in 4 jaar.quote:Op maandag 26 september 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Blijf jij maar lekker je zomermaanden in Nederland spenderen in je korte broek in de tuin met de Nederland mijn vaderland-pagina geopend op je computer
En nog zo kortzichtigquote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar meer over de landsgrens heen ben geweest dan jij in 4 jaar.
Je weet dat het een geintje was hè over dat kinderbordeel.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 12:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Sowieso "gekwetst zijn" hahahahaha ga in therapie dan.
Een hinkelbaan op de grens telt niet.quote:Op maandag 26 september 2016 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar meer over de landsgrens heen ben geweest dan jij in 4 jaar.
10x naar het drielandenpunt geweest. gr grquote:Op maandag 26 september 2016 15:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een hinkelbaan op de grens telt niet.
Tsja. Genoeg fokkers die denken dat je op elke hoek van de straat daar 12-jarige kan meenemen hoor. Thaise regering is daar juist goed mee bezig laatste jaren. Maar oke dan neem ik m'n woorden terugquote:Op maandag 26 september 2016 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat het een geintje was hè over dat kinderbordeel.
Misschien niet grappig maar niet serieus..
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef grimselman het volgende:
Myanmarezen moeten maar eens wat respect opbrengen voor de gewoonten en gebruiken van buitenlanders. Integratie komt van twee kanten.
Aanpassen... tot op zekere hoogte. Als je geld neertelt om naar een ver land te gaan wil je denk ik waar voor je geld. Als jouw wens is: "Mooi weer en feest" kun je volstaan met een goedkope campingvlucht "Lloret". Daar zijn zoveel toeristen dat je daar redelijk "Hollands" je gang kunt gaan.quote:Op maandag 26 september 2016 15:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious.
Als gast heb je je gewoon aan te passen aan de lokale gebruiken, anders ben je een onbeschaafde schooier.
Oh nee, die hebben ze na dertien maanden al vrijgelaten.... (zijn Burmese zakenpartners zijn ws. niet meer teruggevonden) http://www.stuff.co.nz/do(...)into-the-judges-eyesquote:Myanmar court on Tuesday jailed a New Zealand bar manager and two Myanmar colleagues for two and a half years for insulting religion by using a psychedelic image of Buddha wearing headphones to promote their bar.
The case comes amid a surge in Buddhist nationalism in Myanmar - which emerged in 2011 from half a century of military rule - with monks forming groups aimed at promoting the country's Buddhist character.
New Zealander Phil Blackwood and bar manager Htut Ko Ko Lwin and bar owner Tun Thurein had all pleaded not guilty. They were sentenced to jail with labor, the court said.
quote:"The guys in my block were very kind, actually. Singaporean drug traffickers and murderers, some of them."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |