Oke, dat is helder. Maar hoe zou jij daar mee om gaan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het echt heel aso is wat deze man heeft gedaan? Vraag mij dan echt af wat je daar dan doet?
Waarmee? De irritatie van dat geluid?quote:Op maandag 26 september 2016 13:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Oke, dat is helder. Maar hoe zou jij daar mee om gaan?
Ja oke als het zoiets zou zijn dan is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2016 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien raakte hij in een delirium van de malariapillen.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:53 schreef sacha het volgende:
die niet doorhad dat het iets boeddhistisch was![]()
We vinden het gedrag van die man volgens mij beide niet goed? Hoe vind jij dat hun daarmee moeten omgaan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarmee? De irritatie van dat geluid?
Oh de autoriteiten. Ja gewoon uitzetten.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We vinden het gedrag van die man volgens mij beide niet goed? Hoe vind jij dat hun daarmee moeten omgaan?
En hoe die mensen op straat hebben gehandeld?quote:Op maandag 26 september 2016 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh de autoriteiten. Ja gewoon uitzetten.
Ja beetje overdreven maar religie doet rare dingen met mensen. Deze jongen had gewoon moeten weten dat hij dit niet kon doen zonder de mensen daar voor hun hoofd te stoten. Snap ook niet dat hij dan zogenaamd niet door had dat het een religieus ding was en gewoon bijdehand die stekker er uit trok?quote:Op maandag 26 september 2016 14:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En hoe die mensen op straat hebben gehandeld?
Nee, dat ben ik. Volgens mij heet er iemand K44s of zo met wie ik wel eens word verwisseld.quote:Op maandag 26 september 2016 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij nou die homokaas van Fok! of is dat weer iemand anders?!
Zulke mensen moeten nooit aan kinderen beginnen.quote:Op maandag 26 september 2016 14:07 schreef sacha het volgende:
eerst op wereldreis, dan aan kinderen beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |