Hij trok de stekker er niet uit om de geloofsfanaten te kwetsen, hij werd gek van de tyfusherrie. De religekkies "kwetsen" hem dus eerst.quote:Op maandag 26 september 2016 12:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om tien uur 's avonds je hotel uitkomen en de straat oversteken om de stekker uit eruit te trekken omdat je een beetje moe bent is daarentegen volstrekt normaal gedrag.
Als jij dat bij je buren doet kan je ook een boete verwachten.
Naar een ander land gaan en dan verwachten dat alles zoals thuis is.quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij trok de stekker er niet uit om de geloofsfanaten te kwetsen, hij werd gek van de tyfusherrie. De religekkies "kwetsen" hem dus eerst.
Het argument "gevoelens of gedachten kwetsen" slaat nergens op.
Sowieso "gekwetst zijn" hahahahaha ga in therapie dan.quote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naar een ander land gaan en dan verwachten dat alles zoals thuis is.
En je dan gekwetst voelen als het niet zo is.
Hahahahahaa.
Maar jij bent dan ook net zo`n wereldvreemde asociale kneus als deze Fries dus dat is niet heel vreemd.quote:Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Ik vind hem best wel baas eigenlijk.
Tradities aanpassen aan gekwetsten is daar nog niet zo doorgedrongen. Myanmar mist een linkse hobbyclub.quote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naar een ander land gaan en dan verwachten dat alles zoals thuis is.
En je dan gekwetst voelen als het niet zo is.
Hahahahahaa.
Het is hun gemeenschap!?quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij trok de stekker er niet uit om de geloofsfanaten te kwetsen, hij werd gek van de tyfusherrie. De religekkies "kwetsen" hem dus eerst.
Het argument "gevoelens of gedachten kwetsen" slaat nergens op.
Dat doen we hier ook niet. Elk jaar weer die Zwarte Pieten en Coca Kerstmis.quote:Op maandag 26 september 2016 12:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tradities aanpassen aan gekwetsten is daar nog niet zo doorgedrongen. Myanmar mist een linkse hobbyclub.
Volgens mij heb jij vroeger nooit cadeautjes gekregen of niet genoeg, want het zijn 2 fantastische feestdagen voor kinderen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat doen we hier ook niet. Elk jaar weer die Zwarte Pieten en Coca Kerstmis.
Kinderen zijn hier zwaar overrated.quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vroeger nooit cadeautjes gekregen of niet genoeg, want het zijn 2 fantastische feestdagen voor kinderen.
Precies, gekwetsten kunnen de tyfus krijgen. Mijn kind wil een nieuw spel.quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vroeger nooit cadeautjes gekregen of niet genoeg, want het zijn 2 fantastische feestdagen voor kinderen.
Probeer maar in t AMCquote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef Hathor het volgende:
Ergens een stekker uit de muur trekken en twee jaar krijgen.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
gekwetsten kunnen de tyfus krijgen.
Verder dan de stekker er niet uit trekken als je op vakantie bent in een ander land hoef ik toch niet te gaan?quote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij Avalokitesvara.
Daar krijg ik geen twee jaar voor, tenzij het een stekker is van iemand die aan de beademing ligt.quote:
Jij begon over offeringen, ik wijs je alleen de juiste aan.quote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Verder dan de stekker er niet uit trekken als je op vakantie bent in een ander land hoef ik toch niet te gaan?.
Fair enough. Wie weet raakt men ook beledigd als ik een geit de keel open snijdt voor een beeld van de boeddha of zo. Moeten we niet hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 12:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jij begon over offeringen, ik wijs je alleen de juiste aan.
Eigenrichting, dat is pas dom.quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Noem je moeder een hoer en zeg dan tegen je vader dat het belachelijk is dat ze gekwetst is,quote:Het argument "gevoelens of gedachten kwetsen" slaat nergens op.
Scherpquote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen twee jaar voor, tenzij het een stekker is van iemand die aan de beademing ligt.
Waarom zou je dat willen doen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Fair enough. Wie weet raakt men ook beledigd als ik een geit de keel open snijdt voor een beeld van de boeddha of zo. Moeten we niet hebben.
Maar van iemand's radiootje durf ik best in het AMC de stekker eruit te trekken hoor. Wedden dat ik er mee weg kom?quote:
Goede vergelijking. Chapeau hiervoor.quote:Op maandag 26 september 2016 12:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar van iemand's radiootje durf ik best in het AMC de stekker eruit te trekken hoor. Wedden dat ik er mee weg kom?
Gewoon uit respect.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |