Een radio of het gejengel van een boedistische viering, ik zie geen verschil.quote:Op maandag 26 september 2016 12:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Chapeau hiervoor.
Hahaha spijker op zijn kop!quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef grimselman het volgende:
Myanmarezen moeten maar eens wat respect opbrengen voor de gewoonten en gebruiken van buitenlanders. Integratie komt van twee kanten.
Zoveel was duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2016 12:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een radio of het gejengel van een boedistische viering, ik zie geen verschil.
Ja, op één of andere manier passen we ons niet zo goed aan buiten de landsgrenzen.quote:
Friesland hoort soberso niet bij onsquote:Op maandag 26 september 2016 11:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig dan kunnen we altijd doen alsof die sukkel niet bij ons hoort.
Maar zolang wij het van Groningen niet aan Duitsland mogen schenken moeten wij het maar zo goed mogelijk exploiteren.quote:Op maandag 26 september 2016 13:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Friesland hoort soberso niet bij ons
Hij wou gewoon een statement maken denk ik en had deze reactie niet verwacht. Brutaal zijn loont dus niet in deze situatie.quote:Op maandag 26 september 2016 13:10 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me af wat door z'n hoofd heen ging toen hij besloot dat het een goed idee was om die mensen en hun gedoe zo te onderbreken.
Een Fries van 30 met de naam Klaas. Dat is volgens mij het enige (op z'n woonplaats na) dat bekend is.quote:Op maandag 26 september 2016 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor type toerist het is eigenlijk.
Een random toerist heeft helemaal niet het recht om een statement te maken in een ander land mbt religiequote:Op maandag 26 september 2016 13:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hij wou gewoon een statement maken denk ik en had deze reactie niet verwacht. Brutaal zijn loont dus niet in deze situatie.
Daar zijn we het allang over eens.quote:Op maandag 26 september 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een random toerist heeft helemaal niet het recht om een statement te maken in een ander land mbt religie
Op democratische wijze de verfransing ongedaan maken? Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 13:17 schreef begaaierd het volgende:
Pffff alle Nederlanders terug naar Brussel?
Ja komt omdat wij het misschien in ons eigen land ook zien dat mensen zich niet zo goed aanpassen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, op één of andere manier passen we ons niet zo goed aan buiten de landsgrenzen.
30 pas? Zou toch geen backpacker zijn geweest?quote:Op maandag 26 september 2016 13:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een Fries van 30 met de naam Klaas. Dat is volgens mij het enige (op z'n woonplaats na) dat bekend is.
Zijn leeftijd staat gewoon in de OP. Lees je die nooit? En dertig vind ik niet bepaald jong.quote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
30 pas? Zou toch geen backpacker zijn geweest?
Het is niet iets van de laatste jaren hoor, voor een klein kikkerlandje hebben veel van ons toch het idee dat de wereld om Nederland draait.quote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja komt omdat wij het misschien in ons eigen land ook zien dat mensen zich niet zo goed aanpassen.
Hij reisde met de Trans-syberie express naar China, dan ben je een backpackerquote:Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
30 pas? Zou toch geen backpacker zijn geweest?
Heb over de 30 heen gelezen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zijn leeftijd staat gewoon in de OP. Lees je die nooit? En dertig vind ik niet bepaald jong.
Maar wat als hij nou een koffer heeft in plaats van een rugzak?quote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij reisde met de Trans-syberie express naar China, dan ben je een backpacker
Dan is deze vorm van reizen toch niet helemaal zijn dingquote:Op maandag 26 september 2016 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij reisde met de Trans-syberie express naar China, dan ben je een backpacker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |