Dat zijn monniken.quote:Op maandag 26 september 2016 11:13 schreef raptorix het volgende:
Moest lachen om die Boedistische lui die zijn Hostel wilde bestormen, zie je al die gasten in Oranje kleedjes met hooivorken staan
Waarschijnlijk een wereldvreemde Friesquote:Op maandag 26 september 2016 11:19 schreef HSG het volgende:
Typisch Nederlanders in het buitenland. Ze lopen met een houding rond van "iedereen moet rekening houden met mij ".
De Boeddhisten in Myanmar zijn behoorlijk moslims aan het vermoorden in dat land.quote:Op maandag 26 september 2016 11:13 schreef raptorix het volgende:
Moest lachen om die Boedistische lui die zijn Hostel wilde bestormen, zie je al die gasten in Oranje kleedjes met hooivorken staan
En natuurlijk klagen als buitenlandse tokkies op vakantie in Nederland hetzelfde soort gedrag vertonenquote:Op maandag 26 september 2016 11:19 schreef HSG het volgende:
Typisch Nederlanders in het buitenland. Ze lopen met een houding rond van "iedereen moet rekening houden met mij ".
Nederlanders zijn eigenlijk net vluchtelingen die op bezoek komen in Nederland.quote:Op maandag 26 september 2016 11:19 schreef HSG het volgende:
Gelukkig zijn ze wel heel tolerant waardoor de haat eerst lekker opgekropt en opgeklopt wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En natuurlijk klagen als buitenlandse tokkies op vakantie in Nederland hetzelfde soort gedrag vertonen
Ik kan geen tv aanzetten of ik zie inderdaad weer 1 van die egoistische vluchtelingen.quote:Op maandag 26 september 2016 11:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nederlanders zijn eigenlijk net vluchtelingen die op bezoek komen in Nederland.
Die worden gestraft met uitkering, huis en 10.000 euro om het huis in te richten. Klein verschilletje.quote:Op maandag 26 september 2016 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En natuurlijk klagen als buitenlandse tokkies op vakantie in Nederland hetzelfde soort gedrag vertonen
Iemand is jaloers omdat mensen die niks hebben iets krijgen.quote:Op maandag 26 september 2016 11:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die worden gestraft met uitkering, huis en 10.000 euro om het huis in te richten. Klein verschilletje.
Het is inderdaad een Fries, Klaas Haytema uit Wons.quote:Op maandag 26 september 2016 11:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wereldvreemde Fries
http://www.mmtimes.com/in(...)ulting-religion.htmlquote:A Dutch citizen has been arrested for outraging religious sentiments after unplugging the amplifier used by monks to broadcast a sermon. Klaas Haytema, 30, of Wans in the Netherlands, is due to appear in court today.
Mr Haytema is accused of disconnecting the amplifier at about 10pm on September 23 outside his hotel near Thusarita Dhammaryone, a religious community hall in Yadanar Bomme East ward of Maha Aung Myay township, Mandalay Region.
Soldiers had to be summoned to protect him from an angry crowd that surrounded his hotel and demanded that he be handed over to them. They dispersed only when the authorities promised to take legal action against him.
“The foreigner has been detained in police custody because the immigration department and the head of the sermon recital team are pressing charges,” said Police Captain Hla Myint of the tourist police.
U Kyaw San, who was delivering the sermon, filed charges at the police station in Maha Aung Myay township under section 295 of the penal code for intending to insult religious feelings or beliefs, and under section 4 (2) and 13 (1) of the Myanmar Immigration Law.
“In the three-month period of Buddhist lent, our ward recites sermons every night before the Sabbath day. The foreigner came and unplugged the cord connected to the amplifier,” said Ko Phone Myint, a resident of the ward.
Gelukkig dan kunnen we altijd doen alsof die sukkel niet bij ons hoort.quote:Op maandag 26 september 2016 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Fries, Klaas Haytema uit Wons.
[..]
http://www.mmtimes.com/in(...)ulting-religion.html
Wat neuzel jij nou?quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef grimselman het volgende:
Myanmarezen moeten maar eens wat respect opbrengen voor de gewoonten en gebruiken van buitenlanders. Integratie komt van twee kanten.
Narf!quote:Op maandag 26 september 2016 11:38 schreef grimselman het volgende:
[..]
Moet ik het in het Engels vertalen blinde gek?
Als je denkt dat je dan wel iets post dat ergens op slaat.quote:Op maandag 26 september 2016 11:38 schreef grimselman het volgende:
[..]
Nee in het Friesquote:Op maandag 26 september 2016 11:38 schreef grimselman het volgende:
[..]
Het gaat om een Fries. Maar wel een hilarische post van je hoor. Even de tranen van het lachen wegvegen. Prachtig gevoel voor humor.quote:Op maandag 26 september 2016 11:36 schreef grimselman het volgende:
Myanmarezen moeten maar eens wat respect opbrengen voor de gewoonten en gebruiken van buitenlanders. Integratie komt van twee kanten.
Speaker voor z`n cel gezetquote:Op maandag 26 september 2016 11:39 schreef maryen65 het volgende:
Ik hoop dat hij 2 jaar moet zitten, kan hij nog 2 jaar dat geluid aanhoren![]()
Wat een gek!
Iemand dom en arrogant noemen omdat hij meent een stekker ergens uit te moeten trekken is het nog niet direct opnemen voor overtrokken reacties van religieuzen, dat lijkt mij toch niet echt moeilijk om te begrijpen.quote:Op maandag 26 september 2016 11:39 schreef grimselman het volgende:
Merkwaardig dat iedereen het weer voor die reli-gekkies opneemt. Woedend worden omdat iemand de stekker uit een versterker trekt. Lekker korte lontjes daar.
Als je toeristen wilt houden dan moet je geen hotels gaan bestormen maar je beter inleven in je klanten.quote:Op maandag 26 september 2016 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat om een toerist. Maar wel een hilarische post van je hoor. Even de tranen van het lachen wegvegen. Prachtig gevoel voor humor.
Lol zeg je nu dat zij rekening hadden moeten houden met een slapende Friese toerist omdat hij betaalt heeft voor zn kamer?quote:Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef grimselman het volgende:
[..]
Als je toeristen wilt houden dan moet je geen hotels gaan bestormen maar je beter inleven in je klanten.
Maar hoe moet je als toerist integreren? Daar had je het toch over?quote:Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef grimselman het volgende:
[..]
Als je toeristen wilt houden dan moet je geen hotels gaan bestormen maar je beter inleven in je klanten.
Hollandse toerist is niet altijd klant.. jwzquote:Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef grimselman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2016 11:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lol zeg je nu dat zij rekening hadden moeten houden met een slapende Friese toerist omdat hij betaalt heeft voor zn kamer?
Ja excuus daarvoor, was wel erg direct.quote:Op maandag 26 september 2016 11:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dan wel iets post dat ergens op slaat.
Tandje minder direct aanvallend mag trouwens ook wel..
Lekkere subjectieve grond.quote:Op maandag 26 september 2016 11:32 schreef Dagonet het volgende:
section 295 of the penal code for intending to insult religious feelings or beliefs
quote:Op maandag 26 september 2016 11:48 schreef Toga het volgende:
Het was dan ook al 22:00, ik geef de man groot gelijk. Iedereen heeft recht op avondrust, religie of andere zelfverheerlijkende feestjes doe je maar in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte.
Als je daar niet mee om kunt gaan had je lekker een ander hotel in een ander land moeten boeken.quote:Op maandag 26 september 2016 11:48 schreef Toga het volgende:
Het was dan ook al 22:00, ik geef de man groot gelijk. Iedereen heeft recht op avondrust, religie of andere zelfverheerlijkende feestjes doe je maar in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte.
quote:Op maandag 26 september 2016 11:45 schreef grimselman het volgende:
[..]zeker. Een beetje inleven in de belevingswereld van de gemiddelde toerist kan geen kwaad.
Ligt eraan, stel je voor dat ie nog steeds vind dat hij juist heeft gehandeld. Dan mag ie best een halfjaar weg blijven.quote:Op maandag 26 september 2016 12:01 schreef jogy het volgende:
Ik hoop wel dat hij er met de schrik en een paar weekjes opsluiting vanaf komt. Hem twee jaar in een overvolle gevangenis proppen omdat het een idioot is lijkt me ietwat overtrokken.
En alleen al om dit soort dingen moet je gewoon niet naar dergelijke achterlijke achtergestelde debiele apenlanden gaan. Je wordt gelyncht waar je bij staat als je pech hebt.quote:Op maandag 26 september 2016 11:32 schreef Dagonet het volgende:
Soldiers had to be summoned to protect him from an angry crowd that surrounded his hotel and demanded that he be handed over to them. They dispersed only when the authorities promised to take legal action against him.
Kop kaalscheren, sorry zeggen en een offering doen aan Brahma en daarna als persona non grata op een vliegtuig gooien.quote:Op maandag 26 september 2016 12:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan, stel je voor dat ie nog steeds vind dat hij juist heeft gehandeld. Dan mag ie best een halfjaar weg blijven.
En al had hij er iets bij gezegd, kan het bij de Friezen ook allemaal een misverstand zijn geweestquote:Op maandag 26 september 2016 11:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Lekkere subjectieve grond.![]()
Waarom weten religekkies nooit iets van psychologie? Gekwetst zijn doe je helemaal zelf.
En een tshirt met 'pas op, wereldvreemde toerist in aantocht'.quote:Op maandag 26 september 2016 12:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Kop kaalscheren, sorry zeggen en een offering doen aan Brahma en daarna als persona non grata op een vliegtuig gooien.
Dan heb je als boeddhist inderdaad niet geluisterd, maar ook meneer zelf zit hartstikke fout.quote:Op maandag 26 september 2016 11:39 schreef grimselman het volgende:
Merkwaardig dat iedereen het weer voor die reli-gekkies opneemt. Woedend worden omdat iemand de stekker uit een versterker trekt. Lekker korte lontjes daar.
God heeft wel iets beter te doen dan de hele dag versterker te spelen. Wel grappig dat ke dat had verwacht.quote:Op maandag 26 september 2016 12:05 schreef Nobu het volgende:
Een versterker nodig hebben, waarom kan die god van je het geluid niet gewoon versterken als het zo belangrijk is?
Om tien uur 's avonds je hotel uitkomen en de straat oversteken om de stekker uit eruit te trekken omdat je een beetje moe bent is daarentegen volstrekt normaal gedrag.quote:Op maandag 26 september 2016 11:57 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Lekkere subjectieve grond.![]()
Waarom weten religekkies nooit iets van psychologie? Gekwetst zijn doe je helemaal zelf.
Een Tokkiestempel in zijn paspoort.quote:Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En een tshirt met 'pas op, wereldvreemde toerist in aantocht'.
Brahma? Het zijn geen hindoeïsten.quote:Op maandag 26 september 2016 12:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Kop kaalscheren, sorry zeggen en een offering doen aan Brahma en daarna als persona non grata op een vliegtuig gooien.
Dat ze bij de douane extra lang blijven kijken voor hij zn paspoort terug krijgt.quote:Op maandag 26 september 2016 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Een Tokkiestempel in zijn paspoort.
Want die god van ze kan niet twee dingen tegelijk? Matig godje dan, lijkt me niet meer dan terecht dat je daar geen respect voor toont.quote:Op maandag 26 september 2016 12:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
God heeft wel iets beter te doen dan de hele dag versterker te spelen. Wel grappig dat ke dat had verwacht.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baka_Brahmaquote:Op maandag 26 september 2016 12:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Brahma? Het zijn geen hindoeïsten.
Leuke 'even Apeldoorn bellen' zou dat zijn ...quote:Op maandag 26 september 2016 11:28 schreef BarryOSeven het volgende:
wat een vooroordelen, voor hetzelfde geld is die vent gewoon gestruikeld over de stekker
JA, daar ben ik mee bekend, maar die ga je geen offers brengen, die staat juist lijnrecht tegenover boeddhaquote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef jogy het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Baka_Brahma
Ah oké, dat zou kunnenquote:Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Odaiba het volgende:
[..]
JA, daar ben ik mee bekend, maar die ga je geen offers brengen, die staat juist lijnrecht tegenover boeddha
Hij kan t wel, maar hij doet t niet.quote:Op maandag 26 september 2016 12:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Want die god van ze kan niet twee dingen tegelijk? Matig godje dan, lijkt me niet meer dan terecht dat je daar geen respect voor toont.
quote:Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn ze daar niet een beetje tolerant naar deze man? Hij komt uit een andere (Nederlandse) cultuur. Wij zetten toch ook niet allerlei vreemdelingen vast die illegaal besnijden en vrouwen van 11 jaar huwen, dat is cultuur daar moet je respect voor hebben. Blijkbaar is dat voor die Birmezen teveel gevraagd.
Hij trok de stekker er niet uit om de geloofsfanaten te kwetsen, hij werd gek van de tyfusherrie. De religekkies "kwetsen" hem dus eerst.quote:Op maandag 26 september 2016 12:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om tien uur 's avonds je hotel uitkomen en de straat oversteken om de stekker uit eruit te trekken omdat je een beetje moe bent is daarentegen volstrekt normaal gedrag.
Als jij dat bij je buren doet kan je ook een boete verwachten.
Naar een ander land gaan en dan verwachten dat alles zoals thuis is.quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij trok de stekker er niet uit om de geloofsfanaten te kwetsen, hij werd gek van de tyfusherrie. De religekkies "kwetsen" hem dus eerst.
Het argument "gevoelens of gedachten kwetsen" slaat nergens op.
Sowieso "gekwetst zijn" hahahahaha ga in therapie dan.quote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naar een ander land gaan en dan verwachten dat alles zoals thuis is.
En je dan gekwetst voelen als het niet zo is.
Hahahahahaa.
Maar jij bent dan ook net zo`n wereldvreemde asociale kneus als deze Fries dus dat is niet heel vreemd.quote:Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Ik vind hem best wel baas eigenlijk.
Tradities aanpassen aan gekwetsten is daar nog niet zo doorgedrongen. Myanmar mist een linkse hobbyclub.quote:Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Naar een ander land gaan en dan verwachten dat alles zoals thuis is.
En je dan gekwetst voelen als het niet zo is.
Hahahahahaa.
Het is hun gemeenschap!?quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hij trok de stekker er niet uit om de geloofsfanaten te kwetsen, hij werd gek van de tyfusherrie. De religekkies "kwetsen" hem dus eerst.
Het argument "gevoelens of gedachten kwetsen" slaat nergens op.
Dat doen we hier ook niet. Elk jaar weer die Zwarte Pieten en Coca Kerstmis.quote:Op maandag 26 september 2016 12:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tradities aanpassen aan gekwetsten is daar nog niet zo doorgedrongen. Myanmar mist een linkse hobbyclub.
Volgens mij heb jij vroeger nooit cadeautjes gekregen of niet genoeg, want het zijn 2 fantastische feestdagen voor kinderen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat doen we hier ook niet. Elk jaar weer die Zwarte Pieten en Coca Kerstmis.
Kinderen zijn hier zwaar overrated.quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vroeger nooit cadeautjes gekregen of niet genoeg, want het zijn 2 fantastische feestdagen voor kinderen.
Precies, gekwetsten kunnen de tyfus krijgen. Mijn kind wil een nieuw spel.quote:Op maandag 26 september 2016 12:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vroeger nooit cadeautjes gekregen of niet genoeg, want het zijn 2 fantastische feestdagen voor kinderen.
Probeer maar in t AMCquote:Op maandag 26 september 2016 12:46 schreef Hathor het volgende:
Ergens een stekker uit de muur trekken en twee jaar krijgen.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2016 12:43 schreef Baconbus het volgende:
gekwetsten kunnen de tyfus krijgen.
Verder dan de stekker er niet uit trekken als je op vakantie bent in een ander land hoef ik toch niet te gaan?quote:Op maandag 26 september 2016 12:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij Avalokitesvara.
Daar krijg ik geen twee jaar voor, tenzij het een stekker is van iemand die aan de beademing ligt.quote:
Jij begon over offeringen, ik wijs je alleen de juiste aan.quote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Verder dan de stekker er niet uit trekken als je op vakantie bent in een ander land hoef ik toch niet te gaan?.
Fair enough. Wie weet raakt men ook beledigd als ik een geit de keel open snijdt voor een beeld van de boeddha of zo. Moeten we niet hebben.quote:Op maandag 26 september 2016 12:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jij begon over offeringen, ik wijs je alleen de juiste aan.
Eigenrichting, dat is pas dom.quote:Op maandag 26 september 2016 12:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Noem je moeder een hoer en zeg dan tegen je vader dat het belachelijk is dat ze gekwetst is,quote:Het argument "gevoelens of gedachten kwetsen" slaat nergens op.
Scherpquote:Op maandag 26 september 2016 12:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen twee jaar voor, tenzij het een stekker is van iemand die aan de beademing ligt.
Waarom zou je dat willen doen.quote:Op maandag 26 september 2016 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Fair enough. Wie weet raakt men ook beledigd als ik een geit de keel open snijdt voor een beeld van de boeddha of zo. Moeten we niet hebben.
Maar van iemand's radiootje durf ik best in het AMC de stekker eruit te trekken hoor. Wedden dat ik er mee weg kom?quote:
Goede vergelijking. Chapeau hiervoor.quote:Op maandag 26 september 2016 12:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar van iemand's radiootje durf ik best in het AMC de stekker eruit te trekken hoor. Wedden dat ik er mee weg kom?
Gewoon uit respect.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |