SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
You sound reasonable...Time to up my medication.
Ga je het op een zuipen zetten?quote:
ik wel vanavond, lekker indrinken met je heerlijk foute hits en dan de stad inquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ga je het op een zuipen zetten?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik wel vanavond, lekker indrinken met je heerlijk foute hits en dan de stad in
Met een fris geschröbelerder mond?quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik wel vanavond, lekker indrinken met je heerlijk foute hits en dan de stad in
rond 'n uur of tien ben ik pleitos, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een fris geschröbelerder mond?
preciesquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een fris geschröbelerder mond?
Kwaliteitje hè?quote:
Mee eens!quote:
Lex?quote:
quote:
Het vriest niet hard genoeg.quote:
Overeenkomst tussen Maximá en boerenkool: het is veel lekkerder als de vorst er een keer overheen is gegaan!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gelukkig niet op water maar op pils
Ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef Dj_Vout het volgende:
Raf; in het vervolg niet meer zo lang weg blijven hè?
DIT!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:14 schreef Dj_Vout het volgende:
Raf; in het vervolg niet meer zo lang weg blijven hè?
Je kan nou eenmaal niet alleen topkwaliteit verwachten.quote:
Is ook. De poetsvrouw is ziek.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:16 schreef Sfeermaker het volgende:
alsof er een dikke laag stof op de microfoon ligt
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:16 schreef Sfeermaker het volgende:
tijd voor d'n vierde Hertog Jean
gaat kaaigoed hier, en dat in een kwartierquote:
Ik hou van dansen en muziek.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:19 schreef Sfeermaker het volgende:
het gaat de goede kant uit met de hits![]()
lol!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ar_neem_n_lingo.html
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Is dit die gast van Snollebollekes?
Hier nog lang niet.quote:
quote:
Eindstand?quote:
quote:
quote:
3 kir roajen wòr 'k vandoan komquote:
Het kleinste kamertje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:35 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
3 kir roajen wòr 'k vandoan kom
Ken jij die liedjes niet?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:42 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit nummer ligt een beetje gevoelig sinds afgelopen jaar.
quote:
Morgen pot 2 in r'dam (waar ik dan wel bij ben, vandaag had ik een whisky proeverij), donderdag, zaterdag en zondag in Amsterdam.quote:
Riskante sport blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen pot 2 in r'dam (waar ik dan wel bij ben, vandaag had ik een whisky proeverij), donderdag, zaterdag en zondag in Amsterdam.
Na de wedstrijd vandaag was het ook nog spannend:
http://www.ad.nl/rotterda(...)balcomplex~af1d749e/
Sure.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
eBay / AliBaba, close enough![ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:47 schreef Sfeermaker het volgende:
I BOOOOOOOWT IT ON IIIIIIIEEEEE BEEEEJJJ
quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom de broodnodige knuppels...
Volgende week. Beloofd.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:54 schreef Sfeermaker het volgende:
ok Vout, ik heb intens genoten. succes met het vervolg van de leukste show op Radio49
geen dank, jij bedanktquote:Op zaterdag 24 september 2016 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dank.
Fijne avond.
Bedankt voor het luisteren.
Graag gedaan.quote:
Deze bestaat echt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
Bestaat deze versie echt?
Ik kende hem van de schoolplein!
Althans alleen het eerste deel!
quote:
Ik vermoed dat een maat van me er 1 van is.quote:
En dat terwijl iedereen fan is van Vout!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Wel jammer dat het zo rustig is in het topic, inderdaad.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Oom is er vandaag niet, die heeft andere verplichtingen.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:17 schreef ToT het volgende:
Ik moet tegenwoordig echt opletten dat ik de tegenhanger van "goed" niet automatisch als jouw naam spel!
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:17 schreef Rataplan79 het volgende:
Oom is er vandaag niet, die heeft andere verplichtingen.
Lekker toch?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik mis de elektrische gitaren en drums!
quote:
quote:
quote:
Ja maar ik ken geen lekkere Lindaquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:31 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Meisjes plagen is kusjes vragen.
Dan krijg je kusjes van geen lekkere Linda.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar ik ken geen lekkere Linda
quote:
Linda de Mol?quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Die van de mol zou mijn vriendinnetje wel mogen zijn trouwens
quote:
http://www.draaiorgel.tv/quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je deze ook bestellen?
Weet nog wel een adresje waar ik het leuk zou vinden
Nee hoor.quote:
Is goed man!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo maar eens plat gaan.
Was een vermoeiende dag, en morgen ook weer.
Niet de beste, maar ach.... een man doet wat hij kan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is goed man!Hey maar was weer een toffe show!
![]()
![]()
![]()
Voutje, bedankt!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Niet de beste, maar ach.... een man doet wat hij kan.
quote:
Doe ik!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten ouwe, gedraag je en doe melting de groeten
quote:
Veel plezier buiten.quote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef just me het volgende:
mogguh allen, mooi weertje dus hop naar buiten en genieten.
* Elfletterig mompelt iets over mensen die in de oorlog al Vout warenquote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier buiten.
Ik ga zo meteen met mijn oudste nichtje naar Kamp Vught.
Indrukwekkend...quote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo meteen met mijn oudste nichtje naar Kamp Vught.
quote:Op zondag 25 september 2016 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig mompelt iets over mensen die in de oorlog al Vout waren
Zeker.quote:
Ik wens jullie een leerzame, zinvolle dag toe. "Plezierig" zou niet helemaal het juiste woord zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Zeker.
Ze wilde er zelf naartoe. Was er met school al geweest, maar hadden toen maar weinig tijd om iets te bekijken.
Dank je.quote:Op zondag 25 september 2016 10:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens jullie een leerzame, zinvolle dag toe. "Plezierig" zou niet helemaal het juiste woord zijn.
Dat dusquote:Op zondag 25 september 2016 10:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens jullie een leerzame, zinvolle dag toe. "Plezierig" zou niet helemaal het juiste woord zijn.
Dank.... gaat zeker goed komen.quote:
Kan je meteen even bij 'De IJzeren Man' gaan zitten.quote:
Ja, met bakken uit de hemel tegelijk...quote:Op zondag 25 september 2016 17:32 schreef Karzai het volgende:
Goedemiddag het lekkere weer zet nog even door
Genoten van de wedstrijd?quote:Op zondag 25 september 2016 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van r'dam net naar Amsterdam nu...
Volgende week zaterdag gaat het goedquote:Op zondag 25 september 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was niet best, 8-5 verloren.
1-1 over all nu dus, volgende week verder...
quote:Op zondag 25 september 2016 20:02 schreef Fogel het volgende:
Geen zondag DJ?
* Fogel gaat weer tegels lijmen
Vroeg aantreden dan, we komen weer op TV...quote:Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaat het goed
quote:Op zondag 25 september 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeg aantreden dan, we komen weer op TV...
Vandaag hadden we een TV-maker van TV Noord Holland om ons heen draaien.quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een TV-maker van TV Noord Holland om ons heen draaien.
Ik denk dat het niet heel veel zinvol materiaal heeft opgeleverd...
Vrijdag trouwt een stel van het honkbal, dus ik denk dat dat zaterdag bij de wedstrijd ook nog wel een beetje nagevierd gaat worden. Dinsdag de tuin aanjurken bij ze, woensdag vrijgezellenavond, donderdag honkbal, vrijdag huwelijk, zaterdag honkbal, zondag honkbal. Ik zie ze nog wel de komende dagen...
quote:Op zondag 25 september 2016 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat nummer is verboden in Amsterdam...
quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Tijdens een bruiloft van een Ajacied op een boot in York, UK was er een uit Nederland overgekomen band aanwezig.
We hebben ze beloofd dat als ze 'I Will Survive' zouden spelen, we (mannetje of 30 F-Side) ze overboord zouden kieperen. Het nummer is niet gespeeld...
De open, gratis bar aan boord kenden de Engelse genodigden dan weer niet, maar ze konden het zeer waarderen. De gin was niet aan te slepen en ik heb overdag keurige tantes 's avonds de meest genante dingen horen zeggen en zien doen...quote:
dat herken ik wel toen mijn broer met een engelse vrouw ging trouwen...na een super gezellige avond herkende ik haar broers de volgende dag nietquote:Op zondag 25 september 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De open, gratis bar aan boord kenden de Engelse genodigden dan weer niet, maar ze konden het zeer waarderen. De gin was niet aan te slepen en ik heb overdag keurige tantes 's avonds de meest genante dingen horen zeggen en zien doen...
Ligt er aan of dat door hun of jouw drankgebruik kwam...quote:Op zondag 25 september 2016 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
dat herken ik wel toen mijn broer met een engelse vrouw ging trouwen...na een super gezellige avond herkende ik haar broers de volgende dag niet
daar laat ik me verder niet over uitquote:Op zondag 25 september 2016 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan of dat door hun of jouw drankgebruik kwam...
Overdag was de plechtigheid op z'n Engels, 's avonds was het feest Nederlands.
Complete cultuur shock, over en weer. Maar wel een hoop lol gehad...
Deze stijl?quote:Op zondag 25 september 2016 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
daar laat ik me verder niet over uit
en inderdaad een cultuur shock, vrouwen met hele grote hoeden, mannen in smoking, geen tatoos meer te zien
hoe is het met de zenuwen ToT ? hoeveel uur nog ?quote:
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 25 september 2016 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
daar laat ik me verder niet over uit
en inderdaad een cultuur shock, vrouwen met hele grote hoeden, mannen in smoking, geen tatoos meer te zien
Ja die zenuwen gingen ff niet goed de afgelopen dag; het leek alsnog in de mist te lopen, maar dat is gelukkig weer opgelost. Zij vertrekt over anderhalve dag!quote:Op zondag 25 september 2016 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is het met de zenuwen ToT ? hoeveel uur nog ?
quote:Op zondag 25 september 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
Maar 's avonds vlogen de panty's in het rond, omdat de dames het te warm hadden door het dansen ( en de drank, maar dat was niet het argument)...
ooh dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 25 september 2016 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zenuwen gingen ff niet goed de afgelopen dag; het leek alsnog in de mist te lopen, maar dat is gelukkig weer opgelost. Zij vertrekt over anderhalve dag!
quote:Op zondag 25 september 2016 20:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik weet dat ik, ook vanwege de warmte, mijn schoenen heb uitgetrokken, panty had ik niet aan
hehehe echt wel!quote:Op zondag 25 september 2016 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ooh dat zou echt fantastisch zijn
Ik vraag wel weer als ze hier is...quote:Op zondag 25 september 2016 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
hehehe echt wel!
Ja er waren wat nare onverwachte situaties, maar nu kan er eigenlijk niets meer mis gaan!
quote:Op zondag 25 september 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag wel weer als ze hier is...
quote:
Mogguh MadMasterquote:
quote:
dan vandaag rustig aan doenquote:Op maandag 26 september 2016 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
zo'n weekend met een logee hakt er best in. Wel ontzettend leuke dag gehad zaterdag, met toeristje spelen en shoppen in Alkmaar
Ik eet de hele week niet thuis, de boodschappen bestaan deze week uit melk en wat broodbeleg...quote:Op maandag 26 september 2016 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe het deze week sowieso rustig aan, anders val ik donderdag bij het jurken passen weer om. We hebben deze week weer een maaltijdenbox van Hello Fresh, dus ik hoef nauwelijks boodschappen te doen.
altijd baas boven baasquote:Op maandag 26 september 2016 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eet de hele week niet thuis, de boodschappen bestaan deze week uit melk en wat broodbeleg...
quote:Op maandag 26 september 2016 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Enne, gewoon de eerste de beste jurk nemen, zo goedkoop mogelijk.
Ik keur het bij bij voorbaat goed...![]()
Hmmm...quote:
quote:This Page Cannot Be Displayed
Based on your organization's access policies, access to this web site ( http://cdn.smosh.com/site(...)ing-dress-tampon.jpg ) has been blocked
vreemd....quote:
Als er niets ingeroosterd staat zal het nietquote:Op maandag 26 september 2016 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag. Vanavond (nog) geen show?
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een show doen. Die leegtes in het rooster zijn ook maar niks.quote:Op maandag 26 september 2016 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
Als er niets ingeroosterd staat zal het niet
Klopt, het is sowieso rustig !!quote:Op maandag 26 september 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een show doen. Die leegtes in het rooster zijn ook maar niks.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een show doen. Die leegtes in het rooster zijn ook maar niks.
Goedemiddagquote:
Hé Knokkelsquote:Op maandag 26 september 2016 16:47 schreef knokkels het volgende:
Hoorde ik nou net Luke Skywalker van 2 Live Crew?![]()
en howdy
quote:Op maandag 26 september 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
Ha, Elf! Ha, ToT, Ha, just me... Ha, erryone
Ben mijn collectie aan het nalopen op defecte en <191kbps mp3. *yawn*quote:
Je had een Voute bui, waarschijnlijkquote:Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef knokkels het volgende:
Waarom heb ik 4 x 50 Nederlandse Hits?
Wat was ik denkende![]()
*shreddert*
Dat zou goed kunnenquote:Op maandag 26 september 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je had een Voute bui, waarschijnlijk
Zou je tussen de bedrijven door mij willen inroosteren?quote:
Allez-Hopquote:Op maandag 26 september 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou je tussen de bedrijven door mij willen inroosteren?
20:00 - 22:00 uur: DJ11 - Summer Moved On
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ 11 - Summer Moved On
Je bent me net voor...quote:Op maandag 26 september 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou je tussen de bedrijven door mij willen inroosteren?
20:00 - 22:00 uur: DJ11 - Summer Moved On
Oei.... dat was ook weer niet de bedoeling.quote:
Nee, ik schuif een weekje op.quote:Op maandag 26 september 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... dat was ook weer niet de bedoeling.
Ik kan ook wat eerder draaien, zodat jij daarna nog kunt. Of net andersom, afhankelijk van wat jouw voorkeur heeft.
Maar ik wil collega-DJ's niet in de weg zitten. Ik schuif met alle plezier wat op zodat jij ook een poos kunt draaien vanavond. Dus laat me gewoon even weten wat je voorkeur heeft qua tijdstip.quote:Op maandag 26 september 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik schuif een weekje op.
Wie het eerst komt en zo...
Jij was slimmer dan ik, ik koos eerst de platen uit en wilde het toen melden.
Jij doet het andersom...
Ga vanavond lekker je gang, geen probleem.quote:Op maandag 26 september 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik wil collega-DJ's niet in de weg zitten. Ik schuif met alle plezier wat op zodat jij ook een poos kunt draaien vanavond. Dus laat me gewoon even weten wat je voorkeur heeft qua tijdstip.
(Ik had trouwens al de nodige muziek uitgezocht, maar moet het alleen nog wat aanvullen; maar dat terzijde)
Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat we samenwerken en een beetje aanpassen / inschikken waar nodig. Ik heb mezelf ingevuld omdat ik een leeg rooster zag. Nu blijkt dat jij ook graag wilt draaien. Ik vind het echt geen punt om eerder te gaan (19:30 tot 21:00 uur bijvoorbeeld), of anders vanaf 21:30 of 22:00 uur.quote:Op maandag 26 september 2016 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga vanavond lekker je gang, geen probleem.
Ik heb niet meer rechten dan wie dan ook hier...
Joh, de rest van het rooster is ook nog leeg hoorquote:Op maandag 26 september 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat we samenwerken en een beetje aanpassen / inschikken waar nodig. Ik heb mezelf ingevuld omdat ik een leeg rooster zag. Nu blijkt dat jij ook graag wilt draaien. Ik vind het echt geen punt om eerder te gaan (19:30 tot 21:00 uur bijvoorbeeld), of anders vanaf 21:30 of 22:00 uur.
quote:Op maandag 26 september 2016 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja... ik hoor het wel. Bij geen bericht start ik om 20:00 uur.
quote:Op maandag 26 september 2016 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nou ja... ik hoor het wel. Bij geen bericht start ik om 20:00 uur.
Oef ja, dat hoor je wel vaker!quote:Op maandag 26 september 2016 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Kut pakketbezorgers...
Zit je thuis te wachten op een aangekondigd pakket, het was tot een half uur geleden nog onderweg, krijg je ineens een bericht dat ze je gemist hebben en morgen opnieuw langskomen.
Niks opnieuw, die lul de behanger is hier niet eens geweest, geen papiertje in de bus, geen busje zien rijden, geen van de 2 deurbellen is af gegaan, niks...
Bellen, klacht indienen.
Nee meneer, we kunnen hem niet bereiken, maar we spelen het via z'n teamleider.
Daar heb ik nu alleen geen reet aan...
als je maar niet gaat aanbrandenquote:Op maandag 26 september 2016 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk aan het koken...
Te laat...quote:Op maandag 26 september 2016 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
als je maar niet gaat aanbranden
Shit, had ik die herfstbock nou maar wel gekocht dan!quote:Op maandag 26 september 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond onder meer:
- Muziek die de zomer uitluidt en de herfst inluidt
- Een nummer dat rechtstreeks op een volkslied is gebaseerd
- Een blokje van 4 nummers met een overeenkomst (die jullie mogen raden)
- Nieuw werk van twee oud-Songfestival-zangeressen
- Veel, veel nieuwe muziek
Tja...quote:Op maandag 26 september 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit, had ik die herfstbock nou maar wel gekocht dan!
lekker hoorquote:Op maandag 26 september 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track is gloednieuw, maar lijkt uit de eerste helft van de jaren 90 weggelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |