Nee hoor.quote:
Is goed man!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo maar eens plat gaan.
Was een vermoeiende dag, en morgen ook weer.
Niet de beste, maar ach.... een man doet wat hij kan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is goed man!Hey maar was weer een toffe show!
![]()
![]()
![]()
Voutje, bedankt!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Niet de beste, maar ach.... een man doet wat hij kan.
quote:
Doe ik!quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Welterusten ouwe, gedraag je en doe melting de groeten
quote:
Veel plezier buiten.quote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef just me het volgende:
mogguh allen, mooi weertje dus hop naar buiten en genieten.
* Elfletterig mompelt iets over mensen die in de oorlog al Vout warenquote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier buiten.
Ik ga zo meteen met mijn oudste nichtje naar Kamp Vught.
Indrukwekkend...quote:Op zondag 25 september 2016 09:48 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo meteen met mijn oudste nichtje naar Kamp Vught.
quote:Op zondag 25 september 2016 09:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig mompelt iets over mensen die in de oorlog al Vout waren
Zeker.quote:
Ik wens jullie een leerzame, zinvolle dag toe. "Plezierig" zou niet helemaal het juiste woord zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Zeker.
Ze wilde er zelf naartoe. Was er met school al geweest, maar hadden toen maar weinig tijd om iets te bekijken.
Dank je.quote:Op zondag 25 september 2016 10:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens jullie een leerzame, zinvolle dag toe. "Plezierig" zou niet helemaal het juiste woord zijn.
Dat dusquote:Op zondag 25 september 2016 10:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wens jullie een leerzame, zinvolle dag toe. "Plezierig" zou niet helemaal het juiste woord zijn.
Dank.... gaat zeker goed komen.quote:
Kan je meteen even bij 'De IJzeren Man' gaan zitten.quote:
Ja, met bakken uit de hemel tegelijk...quote:Op zondag 25 september 2016 17:32 schreef Karzai het volgende:
Goedemiddag het lekkere weer zet nog even door
Genoten van de wedstrijd?quote:Op zondag 25 september 2016 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van r'dam net naar Amsterdam nu...
Volgende week zaterdag gaat het goedquote:Op zondag 25 september 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was niet best, 8-5 verloren.
1-1 over all nu dus, volgende week verder...
quote:Op zondag 25 september 2016 20:02 schreef Fogel het volgende:
Geen zondag DJ?
* Fogel gaat weer tegels lijmen
Vroeg aantreden dan, we komen weer op TV...quote:Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaat het goed
quote:Op zondag 25 september 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeg aantreden dan, we komen weer op TV...
Vandaag hadden we een TV-maker van TV Noord Holland om ons heen draaien.quote:
quote:Op zondag 25 september 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag hadden we een TV-maker van TV Noord Holland om ons heen draaien.
Ik denk dat het niet heel veel zinvol materiaal heeft opgeleverd...
Vrijdag trouwt een stel van het honkbal, dus ik denk dat dat zaterdag bij de wedstrijd ook nog wel een beetje nagevierd gaat worden. Dinsdag de tuin aanjurken bij ze, woensdag vrijgezellenavond, donderdag honkbal, vrijdag huwelijk, zaterdag honkbal, zondag honkbal. Ik zie ze nog wel de komende dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |