quote:
Mogguh MadMasterquote:
quote:
dan vandaag rustig aan doenquote:Op maandag 26 september 2016 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
zo'n weekend met een logee hakt er best in. Wel ontzettend leuke dag gehad zaterdag, met toeristje spelen en shoppen in Alkmaar
Ik eet de hele week niet thuis, de boodschappen bestaan deze week uit melk en wat broodbeleg...quote:Op maandag 26 september 2016 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe het deze week sowieso rustig aan, anders val ik donderdag bij het jurken passen weer om. We hebben deze week weer een maaltijdenbox van Hello Fresh, dus ik hoef nauwelijks boodschappen te doen.
altijd baas boven baasquote:Op maandag 26 september 2016 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eet de hele week niet thuis, de boodschappen bestaan deze week uit melk en wat broodbeleg...
quote:Op maandag 26 september 2016 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Enne, gewoon de eerste de beste jurk nemen, zo goedkoop mogelijk.
Ik keur het bij bij voorbaat goed...![]()
Hmmm...quote:
quote:This Page Cannot Be Displayed
Based on your organization's access policies, access to this web site ( http://cdn.smosh.com/site(...)ing-dress-tampon.jpg ) has been blocked
vreemd....quote:
Als er niets ingeroosterd staat zal het nietquote:Op maandag 26 september 2016 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag. Vanavond (nog) geen show?
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een show doen. Die leegtes in het rooster zijn ook maar niks.quote:Op maandag 26 september 2016 16:32 schreef just me het volgende:
[..]
Als er niets ingeroosterd staat zal het niet
Klopt, het is sowieso rustig !!quote:Op maandag 26 september 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een show doen. Die leegtes in het rooster zijn ook maar niks.
quote:Op maandag 26 september 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel een show doen. Die leegtes in het rooster zijn ook maar niks.
Goedemiddagquote:
Hé Knokkelsquote:Op maandag 26 september 2016 16:47 schreef knokkels het volgende:
Hoorde ik nou net Luke Skywalker van 2 Live Crew?![]()
en howdy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |