abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165554434
Leuk, het (republikeinse) Politico heeft een weekje gefactchecked.

http://www.politico.com/m(...)ct-check-week-214287
http://www.politico.com/m(...)ct-check-week-214286

quote:
Trump has built a cottage industry around stretching the truth. According to POLITICO’s five-day analysis Trump averaged about one falsehood every three minutes and 15 seconds over nearly five hours of remarks.

[...]

Certainly, Trump’s voluminous file is partly due to the fact that he simply talks more. His rallies this week were longer, his media appearances more regular. Clinton took two days off the trail for debate prep. But that doesn’t come close to accounting for the discrepancy.
Though Clinton spoke for less than half as long as Trump, extrapolating the frequency of her misstatements suggests that even if she, too, spoke for as many hours as Trump, he'd still surpass her nearly four times over.

pi_165554804
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit ziet er inderdaad wel erg slecht uit voor Trump en Clinton.
Het zijn allebei zowat beroepsleugenaars :D
pi_165554893
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij liegt veel maar in het artikel over Trump wordt ook wel zwaar overdreven. Een mening is nog niet direct een leugen.

Bijvoorbeeld:

quote:
52. “We’re presiding over something that the world has not seen. The level of evil is unbelievable.” (Sept. 19, Fort Myers, Fla. rally)

Judging one “level of evil” against another is subjective, but other groups in recent history have without any question engaged in as widespread killing of civilians as ISIS.
Dit kun je toch niet serieus nemen? :')

Of deze:

quote:
41. “Right now the world has no respect for our country. The world has no respect for our president whatsoever.” (Sept. 19, Fox and Friends interview)

A 2015 Pew survey of 39 countries found a median of 69 percent of people in those countries had a favorable opinion of the United States.
Dit is gewoon mierenneuken.

quote:
75. “Our people, the highest levels of enthusiasm that they’ve seen.” (Sept. 19, Fort Myers, Fla. rally)

A recent CNN/ORC poll found 33 percent of Trump’s voters identified themselves “extremely enthusiastic” about their candidate. Four years ago, 36 percent of Republican nominee Mitt Romney’s supporters told the same pollster they were extremely enthusiastic.
:') :') :')
pi_165554898
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Anders ik wel.

Alleen ben ik bang dat veel mensen hier Trump onderschatten en Clinton te veel credits geven.

Trump is niet zo achterlijk als iedereen heb afschildert, anders zou hij niet tot zo ver zijn gekomen. En Clinton is niet zo sterk als dat ze doet blijken. Ze had een volledig team nodig met alle kaarten in haar voordeel geschud om van Sanders te winnen (en nog maar de vraag of dat niet bol stond van de fraude), en houdt met moeite haar hoofd boven water tegenover Trump, de dorpsgek.

Ik hoop dan ook serieus dat ze maandag instort op de podium voor een internationaal publiek, en men bij de democraten een andere betere kandidaat naar voren moet gaan schuiven. Want de kans is nu veel te groot dat Trump gaat winnen.
Ondanks dat ik anti-hillary ben, zie ik haar niet zomaar instorten (tenzij het een medisch probleem betreft). Ze loopt inmiddels al 40 jaar rond in Washington, ze weet echt wel wat ze moet doen. Ze kent alle trucjes en kneepjes van het politicus zijn.

Trump zei voor de primaries al dat hij nog nooit in zijn leven had gedebatteerd. Dus wat dat betreft staat hij al wat op achterstand. Simpelweg vanwege ervaring. De sleutel lijkt me nog steeds te liggen in het 'outsider' verhaal t.o.v. de beroepspoliticus met al die donoren en lobyisten. Dat is een sterk sentiment.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zondag 25 september 2016 @ 15:49:16 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165555053
375 Top Scientists Warn Us Not To Vote For Trump

quote:
Hundreds of the world’s leading scientists, including famed physicist Stephen Hawking, warn in an open letter Tuesday that a Donald Trump win in November would prove disastrous to global efforts against climate change.
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52 The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet

En dan hebben de wetenschappers het nog maar over 1 punt: Klimaatverandering.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165555121
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit ziet er inderdaad wel erg slecht uit voor Trump en Clinton.
Het zijn allebei zowat beroepsleugenaars :D
Nou ja, Trump natuurlijk een factortje of wat meer dan Clinton.
pi_165555194
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou ja, Trump natuurlijk een factortje of wat meer dan Clinton.
Dat maakt in principe niet meer uit. Beiden zijn het leugenaars, ben je toch wel met me eens?
pi_165555204
Lijkt erop dat de FBI niet alleen deed wat ze gedaan hebben om Hillary te beschermen
http://observer.com/2016/09/the-fbi-investigation-of-emailgate-was-a-sham/

quote:
Most intriguing, however, is the revelation that Hillary was communicating with President Obama via personal email, and he was using an alias. The alias he used with Hillary, and apparently others, was withheld by the FBI, and let it be said the fact that the president wanted to disguise his identity in unclassified email is not all that odd.

What is odd, however, is the fact that Obama previously told the media that he only learned of Hillary’s irregular email and server arrangements from “news reports.” How the president failed to notice that he was emailing his top diplomat at her personal, clintonmail.com address, not a state.gov account, particularly when they were discussing official business, is something Congress may want to find out – since certainly the FBI won’t.
  zondag 25 september 2016 @ 15:57:46 #184
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_165555234
Dat gezeur over klimaatsverandering heeft nog nooit een zwevende kiezer overgehaald.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_165555330
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat maakt in principe niet meer uit. Beiden zijn het leugenaars, ben je toch wel met me eens?
Is het een wedstrijdje voor je of zo? GTFU.
pi_165555390
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is het een wedstrijdje voor je of zo? GTFU.
Waar staat GTFU voor?
pi_165555687
Grow Up
pi_165555811
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:20 schreef Ulx het volgende:
Grow Up
Ik mis 2 letters.

Maar okay.
Ik verbaas mij gewoon over je totale gebrek van enige kritiek richting Clinton. Niet 1 keer ben je kritisch geweest. Daar waar ik beide kandidaten kritisch bekijk kan dat van jou niet gezegd worden.

Je kunt er ook gewoon voor uitkomen dat je Trump tegenover een andere meetlat legt dan Clinton, dan weten we dat hier ook weer en kunnen we voor de rest van de verkiezingsperiode negeren. Objectiviteit is namelijk wel gewenst, ipv blinde idolatrie, want daar kun je namelijk geen discussie mee voeren.
  zondag 25 september 2016 @ 16:27:14 #189
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165555820
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 15:56 schreef Nintex het volgende:
Lijkt erop dat de FBI niet alleen deed wat ze gedaan hebben om Hillary te beschermen
http://observer.com/2016/09/the-fbi-investigation-of-emailgate-was-a-sham/

[..]

Observer is het persoonlijke krantje van de schoonzoon van Trump.

Allemaal kritiek op de "mainstreammedia" die Clinton beschermen maar dit dan wel weer als zoete koek slikken. Echt, de oogkleppen staan weer goed afgesteld.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165555869
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Observer is het persoonlijke krantje van de schoonzoon van Trump.

Allemaal kritiek op de "mainstreammedia" die Clinton beschermen maar dit dan wel weer als zoete koek slikken. Echt, de oogkleppen staan weer goed afgesteld.
John R. Schindler schrrijft wat hij zelf wil, zowel over Trump als Hillary (en over allebei ontzettend negatief overigens). Hij is de persoon die aan het licht heeft gebracht dat Wikileaks een FSB front is en Manafort nog banden had met Oekraine en in het verlengde Putin. Hij is alles behalve een fan of supporter van Trump
  zondag 25 september 2016 @ 16:29:30 #191
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165555878
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik mis 2 letters.

Maar okay.
Ik verbaas mij gewoon over je totale gebrek van enige kritiek richting Clinton. Niet 1 keer ben je kritisch geweest. Daar waar ik beide kandidaten kritisch bekijk kan dat van jou niet gezegd worden.

Je kunt er ook gewoon voor uitkomen dat je Trump tegenover een andere meetlat legt dan Clinton, dan weten we dat hier ook weer en kunnen we voor de rest van de verkiezingsperiode negeren. Objectiviteit is namelijk wel gewenst, ipv blinde idolatrie, want daar kun je namelijk geen discussie mee voeren.
Je ziet er zelf niet de ironie van in hoe jij met blogjes "de waarheid" probeert te brengen in de ze "anti-Trump echochamber"? Over objectiviteit gesproken.
  zondag 25 september 2016 @ 16:35:37 #192
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165556009
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

John R. Schindler schrrijft wat hij zelf wil, zowel over Trump als Hillary (en over allebei ontzettend negatief overigens). Hij is de persoon die aan het licht heeft gebracht dat Wikileaks een FSB front is en Manafort nog banden had met Oekraine en in het verlengde Putin. Hij is alles behalve een fan of supporter van Trump
Komt op mij vooral over als een schreeuwer zonder inhoud.
pi_165556016
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:29 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je ziet er zelf niet de ironie van in hoe jij met blogjes "de waarheid" probeert te brengen in de ze "anti-Trump echochamber"? Over objectiviteit gesproken.
Blogjes?
Wijs mij ze aub aan.

Daarnaast ben ik kritisch genoeg tegenover Trump. Daar waar andere totaal geen kritische geluiden laten horen tegenover Clinton.
Het gevaar zit wat mij betreft in Clinton die percé tegen elke prijs de macht wil hebben en daardoor Trump zowat aan het presidentschap helpt. Sanders had bijvoorbeeld Trump met veel meer gemak aangekund.
  zondag 25 september 2016 @ 16:42:05 #194
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165556122
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Blogjes?
Wijs mij ze aub aan.
Zo'n beetje alles wat ik de laatste paar weken van je verwijderd heb. Daar doel ik op.

quote:
Daarnaast ben ik kritisch genoeg tegenover Trump. Daar waar andere totaal geen kritische geluiden laten horen tegenover Clinton.
Het gevaar zit wat mij betreft in Clinton die percé tegen elke prijs de macht wil hebben en daardoor Trump zowat aan het presidentschap helpt. Sanders had bijvoorbeeld Trump met veel meer gemak aangekund.
Ik weet echt niet waarom je denkt dat hier geen kritische geluiden over Clinton worden gehoord, het gaat hier zo'n beetje alleen maar over Clinton en elke scheet die ze laat.
pi_165556233
Pas als je een jaar lang bij elke blunder van Trump post dat Clinton en email niet samengaan ben je kritisch.
pi_165556393
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:42 schreef Euribob het volgende:

[..]

Zo'n beetje alles wat ik de laatste paar weken van je verwijderd heb. Daar doel ik op.
Dat is 1 post geweest.

quote:
[..]

Ik weet echt niet waarom je denkt dat hier geen kritische geluiden over Clinton worden gehoord, het gaat hier zo'n beetje alleen maar over Clinton en elke scheet die ze laat.
Het zijn vooral ook bepaalde gebruikers, die tevens wegrennen zodra ze lastige vragen gesteld krijgen, of zoals bij Ulx, niet durven toegeven dat Clinton OOK een leugenaar is, terwijl hij notabene zelf een artikel erover post.

Maar laten we het hier vooral niet meer over hebben, ik merk je frustratie, je begint dingen te verzinnen en probeert mij zo zwart te maken. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee.
Zand erover en laten we ons verder gedragen.
pi_165556411
Nog wel een aardig stuk over het essay van een voormalig speechschrijver van de gebroeders Kennedy waarin Clinton werd neergezet als havik tegenover de 'duiven' Kennedy en Trump:
http://www.theatlantic.co(...)egy-of-peace/501254/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165556472
quote:
15s.gif Op zondag 25 september 2016 16:35 schreef Euribob het volgende:

[..]

Komt op mij vooral over als een schreeuwer zonder inhoud.
Zijn voorspellingen en analyses zijn 9 van de 10x spot on. Goed om op Twitter te volgen als je bijv. meer wilt weten over de achtergronden van de oorlogen in Syrie en Oekraine. Hij legt ook bepaalde links die je op het nieuws niet zo snel zult zien. (bijv. dat Obama waarschijnlijk steeds achter het net vistte bij het onderhandelen met Iran/Rusland, omdat Putin en co. mee konden lezen in de e-mails van Hillary wat de volgende move van de VS zou zijn.)

En hoe hij denkt over Trump/Clinton:
20committee twitterde op woensdag 21-09-2016 om 23:02:44 Why is the country stuck with you two self-absorbed, dishonest, obnoxious Boomer assholes as our choices for POTUS? #TerribleDebateQuestions reageer retweet
pi_165556531
Ik vond dit wel een leuk artikel, over Trump's gedrag als leugenaar en hoe hij misschien wel meineed heeft gepleegd; http://www.newsweek.com/d(...)sino-gambling-502144
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165556549
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is 1 post geweest.

[..]

Het zijn vooral ook bepaalde gebruikers, die tevens wegrennen zodra ze lastige vragen gesteld krijgen, of zoals bij Ulx, niet durven toegeven dat Clinton OOK een leugenaar is, terwijl hij notabene zelf een artikel erover post.

Maar laten we het hier vooral niet meer over hebben, ik merk je frustratie, je begint dingen te verzinnen en probeert mij zo zwart te maken. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee.
Zand erover en laten we ons verder gedragen.
Meiske toch, als ik alles wat Clinton doet fantastisch zou vinden post ik geen linkjes naar negatieve stukken over haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')