Iedereen die jonger is dan, pak em beet, 30 jaar, gaat nu kijken wie Flowers is en als ze dat zien dan zien ze automatisch ook wie bijvoorbeeld een Juanita Broderick is en vervolgens de hele lijst van andere slachtoffers. Bovendien zien ze dan ook de manier waarop Hillary reageerde:quote:Op zondag 25 september 2016 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dus? omdat er iemand is die kritisch is op trump. gaat hij iemand uitnodigingen om het vreemdgaan van BIll Clinton er nog eens lekker in te wrijven.
dan ben gewoon een eikel.
Daarmee even negerend dat Trump zelf ook meerdere malen vreemd ging, of dat Melanie ondertussen zijn derde vrouw is.quote:Op zondag 25 september 2016 09:41 schreef Delibird het volgende:
[..]
Want een vreemdgaande man hebben is positief?
Inderdaad, maar zoals ik gisteren al schreef: beide kandidaten hebben geen enkele intentie om het over de inhoud te hebben. Dat zagen we ook al tijdens de primaries.quote:Op zondag 25 september 2016 01:08 schreef Nintex het volgende:
Cuban's stunt is totaal gebackfired. Ik snap ook niet dat team Clinton en de aanhang steeds in de ring stappen met de trolls
[ afbeelding ]
Trump verslaan is het simpelste wat er is.
- Media moet objectief berichten over zijn campagne
- Politiek moet weer 'saai' worden
Als Trump geen materiaal meer heeft gaat hij zijn eigen schandaaltjes herhalen, omdat het ooit in het nieuws was. Als de media hem weinig aandacht geeft en niet alles 3000 x in de herhaling gooit of blijft analyseren blijft het niet hangen. Helaas voor Hillary lijkt het erop dat iedereen die haar support eigenlijk wil dat ze verliest o.i.d.
Ja ze zijn inderdaad allebei triest bezig.quote:Op zondag 25 september 2016 11:13 schreef vigen98 het volgende:
Wel een hele trieste actie eigenlijk van Trump, heel kinderachtig.
Het meeste wat Mark Cuban heeft gedaan voor Clinton is constant Trump provoceren.... ze wil juist Trump hier mee een beetje uit de tent lokken dat weet Trump wel.quote:Op zondag 25 september 2016 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dus? omdat er iemand is die kritisch is op trump. gaat hij iemand uitnodigingen om het vreemdgaan van BIll Clinton er nog eens lekker in te wrijven.
dan ben gewoon een eikel.
Cuban gaf gewoon argumenten waarom hij Trump een eikel vindt. Maar wat een ex-neukertje van de man van Clinton daar te zoeken heeft...quote:Op zondag 25 september 2016 11:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja ze zijn inderdaad allebei triest bezig.
Clinton nodigt Cuban uit, en Trump reageert daarop door Flowers uit te nodigen.
Heerlijk dat totale gebrek aan kritiek richting de handelingen van Clintonquote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cuban gaf gewoon argumenten waarom hij Trump een eikel vindt. Maar wat een ex-neukertje van de man van Clinton daar te zoeken heeft...
Het geeft een zwakke indruk van Trump. Op een wereldtop kan hij dit soort goedkope geintjes ook niet flikken.
Over dat reddit gebeuren lees ik me wel in als ik tijd heb.quote:Op zondag 25 september 2016 12:17 schreef Refragmental het volgende:
Een andere niet gerelateerd iets, vind je het ook niet apart dat een hoop FBI agents NDA's (Non Disclosure Agreements) moesten tekenen voor de Clinton-email zaak? Iets wat normaal nooit binnen de FBI wordt toegepast volgens FBI bronnen.
Ik hoor graag je kritische mening
Lijkt mij dat de FBI wel vaker topgeheime informatie voor de kiezen krijgen, denk je niet?quote:Op zondag 25 september 2016 12:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat reddit gebeuren lees ik me wel in als ik tijd heb.
Over een NDA bij het zaak waarin get gaat om lezen vam emails waarin topgeheime informatie zou staan kan ik me wat voorstellen. Jij niet?
Ik ben die insinuaties dat Trump hier veel vaker onder vuur ligt dan Clinton en dat het hier een "echochamber" betreft nu wel een beetje zat eerlijk gezegd. Draagt niets bij aan de discussie, is ook gewoon niet waar, kap ermee.quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Graag met dezelfde kritische blik antwoorden die je toepast op Trump.
Laten we het wel eerlijk houden
Typisch hoe je dat eerste negeert over Mark Cuban, waar de discussie over begon. Het is echt wel duidelijk waarom Cuban daar zit, ook om een beetje te zuigen. Niet omdat het een vooraanstaand politiek figuur isquote:Op zondag 25 september 2016 12:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat reddit gebeuren lees ik me wel in als ik tijd heb.
Over een NDA bij het zaak waarin get gaat om lezen vam emails waarin topgeheime informatie zou staan kan ik me wat voorstellen. Jij niet?
Hij werd genoemd als (vice) presidentkandidaat. Dus zeker wel dat hij wat met deze verkiezingen te maken heeft.quote:Op zondag 25 september 2016 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Typisch hoe je dat eerste negeert over Mark Cuban, waar de discussie over begon. Het is echt wel duidelijk waarom Cuban daar zit, ook om een beetje te zuigen. Niet omdat het een vooraanstaand politiek figuur is
Door zichzelf genoemd ja...? Die zit daar voren om Trump een beetje op stang te jagen....quote:Op zondag 25 september 2016 13:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij werd genoemd als (vice) presidentkandidaat. Dus zeker wel dat hij wat met deze verkiezingen te maken heeft.
Wat het neukertje van dertig jaar geleden van de man van Clinton met dit debat te maken heeft is onduidelijk.
Tenzij Trump's vrouw nog regelmatig een veeg krijgt van Cuban, in dat geval begrijp ik de actie wel. Misschien reageert Trump daarom wel zo.
Dat is al gelukt. Een beetje flauw doen en Trump gaat gelijk grof en naar om zich heen trappen. De man heeft een veel te dunne huid en serieuze angermanagement issues.quote:Op zondag 25 september 2016 13:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Door zichzelf genoemd ja...? Die zit daar voren om Trump een beetje op stang te jagen....
Dat Trump het dan weer miljoen keer wil overtreffen is natuurlijk duidelijk niet goed.
Gaat nog leuk worden nu hij de een op een debatten in moet gaan. Ben benieuwd hoe hij zich daarin zal gedragen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is al gelukt. Een beetje flauw doen en Trump gaat gelijk grof en naar om zich heen trappen. De man heeft een veel te dunne huid en serieuze angermanagement issues.
Ik ook.quote:Op zondag 25 september 2016 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden nu hij de een op een debatten in moet gaan. Ben benieuwd hoe hij zich daarin zal gedragen.
Clinton: Beetje flauwquote:Op zondag 25 september 2016 13:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is al gelukt. Een beetje flauw doen en Trump gaat gelijk grof en naar om zich heen trappen. De man heeft een veel te dunne huid en serieuze angermanagement issues.
Anders ik wel.quote:
Ik vind het gewoon een verschil om een politieke tegenstander uit te nodigen of het ex-neukertje van je man voor je gezicht gezet te krijgen. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Tenzij de roddels dat de vrouw van Trump zich regelmatig laat palen door Cuban waar zijn. Dan is de reactie van Trump wel logisch. Misschien moet hij dat dan gewoon toegeven.quote:Op zondag 25 september 2016 13:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Clinton: Beetje flauw
Trump: Grof
Juist, absoluut geen verdere bias te zien hoor.
Mag ik het allebei debiel vinden? Met de aantekening dat Clinton zo debiel was om deze onzin te beginnen.
En betreffende de NDA's van de FBI, als ze zelf al zeggen zoiets nog nooit te hebben hoeven doen, hoe kun jij dat dan goedpraten of wegwuiven zonder eigenlijk een moment kritisch verder te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |