Geniale actie weerquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
Classy weer van Trump iemand die een affaire heeft gehad met Bill Clinton bij het debat uitnodigingen.![]()
![]()
![]()
hij wil het echt niet over de inhoud laten gaan blijkt wel weertwitter:gennflowers twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 21:28:40Hi Donald. You know I'm in your corner and will definitely be at the debate!...💋 reageer retweet
Zat jij hier niet altijd te zeuren over de 'infantiele' bijnamen die hier door Trump en Sanders aanhangers gebruikt worden?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
De teabaggers zijn toch ook gewoon de achterban van Trump?
Die zijn vooral erg conservatief en libertarisch toch? Trump is dat niet per se.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
De teabaggers zijn toch ook gewoon de achterban van Trump?
Valt wel mee, het is vooral een allegaartje, maar het soort mafklapperisme omtrent de afkomst van Obama zie je daar ook veel, evenals de opvattingen van Trump op het gebied van migratie, de oppositie tegen alles wat Obama is, enzovoort.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn vooral erg conservatief en libertarisch toch? Trump is dat niet per se.
Van Trump weet je het niet omdat hij maar wat roept. Echt een doordacht plan lijkt er bij hem niet te zijn. Er zijn veel tegenstrijdigheden bij hem aan te wijzen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn vooral erg conservatief en libertarisch toch? Trump is dat niet per se.
Ze zal het proberen maar of dat het gaat baten...quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:36 schreef Ulx het volgende:
Leugens van Trump in 1 week tijd, van 15 tm 21 september. Overdrijvingen, humor en afrondingsfouten zijn niet meegenomen. Ik ben benieuwd of mevrouw Clinton hem hier nog op aan gaat pakken.
Dat "Together" is het meest kansloos. Ze koos nota bene voor een vp-kandidaat waarvan ze weet dat de millenials die afkeuren: pro-tpp, voorstander van verdere deregulering en zo. De achterban van de Democraten is minstens decennialang niet zo verdeeld geweest als nu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 13:51 schreef Nintex het volgende:
Dit is wel hard mode, met woorden als 'China', 'Women', 'Reagan' en 'Believe me'.
Dit is er echt eentje voor als je niet meer wilt leven
HILLARY CLINTON
Family
Middle Class
*Cough*
Russia
Women
Together
DONALD TRUMP
Tremendous
Believe Me
China
Failed
Excuse Me
Bigly (or Big League)
COMMUNITY WORDS
Leadership
Judgement
Plan
Reagan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Uhhhh dit was als reactie omdat Clinton, Mark Cuban bij het debat had uitgenodigd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
Classy weer van Trump iemand die een affaire heeft gehad met Bill Clinton bij het debat uitnodigingen.![]()
![]()
![]()
hij wil het echt niet over de inhoud laten gaan blijkt wel weertwitter:gennflowers twitterde op zaterdag 24-09-2016 om 21:28:40Hi Donald. You know I'm in your corner and will definitely be at the debate!...💋 reageer retweet
Ga huilenquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:00 schreef DestroyerPiet het volgende:
![]()
![]()
Misschien via de FOX stream, maar CNN via de tv zou op zich makkelijker zijn. Het ligt er even aan of ik wakker genoeg ben om ook live mee te praten.quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Waar/hoe gaan jullie het debat kijken?:
http://qz.com/790110/how-(...)presidential-debate/
Veel keuze, maar wat heeft jullie voorkeur? (uiteraard heb ik het niet over tv-kabel, maar over online)
quote:Op zondag 25 september 2016 00:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Misschien via de FOX stream, maar CNN via de tv zou op zich makkelijker zijn. Het ligt er even aan of ik wakker genoeg ben om ook live mee te praten.
Als het op CNN wordt uitgezonden ga ik gewoon lekker op de bank hangen, anders zullen er op reddit genoeg linkjes worden gezet neem ik aan. Of 4chan..quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Veel keuze, maar wat heeft jullie voorkeur? (uiteraard heb ik het niet over tv-kabel, maar over online)
quote:Noting that “this is not a normal election year,” the editorial board says one candidate, Clinton, “has a record of service and a raft of pragmatic ideas, and the other, Donald Trump, discloses nothing concrete about himself or his plans while promising the moon and offering the stars on layaway.” Rather than focusing on Trump’s shortcomings, however, the endorsement details Clinton’s accomplishments, saying the newspaper’s support for her is “rooted in respect for her intellect, experience, toughness and courage over a career of almost continuous public service, often as the first or only woman in the arena.”
Welke stunt?quote:Op zondag 25 september 2016 01:08 schreef Nintex het volgende:
Cuban's stunt is totaal gebackfired. Ik snap ook niet dat team Clinton en de aanhang steeds in de ring stappen met de trolls
[ afbeelding ]
Trump verslaan is het simpelste wat er is.
- Media moet objectief berichten over zijn campagne
- Politiek moet weer 'saai' worden
Als Trump geen materiaal meer heeft gaat hij zijn eigen schandaaltjes herhalen, omdat het ooit in het nieuws was. Als de media hem weinig aandacht geeft en niet alles 3000 x in de herhaling gooit of blijft analyseren blijft het niet hangen. Helaas voor Hillary lijkt het erop dat iedereen die haar support eigenlijk wil dat ze verliest o.i.d.
Mark Cuban zei dat hij om Trump te pesten op de eerste rij zou gaan zitten om Hillary te steunen en Trump te 'trollen'. Trump heeft als tegen actie een van Bill Clinton's minnaressen voor de 1e rij uitgenodigd.quote:
Hoezo een backfire? Het laat weer eens zien wat voor een klein kind Trump is. Ze nodigt iemand uit die veel voor haar campagne heeft gedaan, Trump zijn reactie is om de vrouw waarmee Bill is vreemd gegaan uit te nodigen. Veel beter kan het niet uitpakken voor Clinton.quote:Op zondag 25 september 2016 01:08 schreef Nintex het volgende:
Cuban's stunt is totaal gebackfired. Ik snap ook niet dat team Clinton en de aanhang steeds in de ring stappen met de trolls
[ afbeelding ]
Trump verslaan is het simpelste wat er is.
- Media moet objectief berichten over zijn campagne
- Politiek moet weer 'saai' worden
Als Trump geen materiaal meer heeft gaat hij zijn eigen schandaaltjes herhalen, omdat het ooit in het nieuws was. Als de media hem weinig aandacht geeft en niet alles 3000 x in de herhaling gooit of blijft analyseren blijft het niet hangen. Helaas voor Hillary lijkt het erop dat iedereen die haar support eigenlijk wil dat ze verliest o.i.d.
Want een vreemdgaande man hebben is positief?quote:Op zondag 25 september 2016 09:14 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoezo een backfire? Het laat weer eens zien wat voor een klein kind Trump is. Ze nodigt iemand uit die veel voor haar campagne heeft gedaan, Trump zijn reactie is om de vrouw waarmee Bill is vreemd gegaan uit te nodigen. Veel beter kan het niet uitpakken voor Clinton.
Volgens mij is er ook een al dan niet ondertitelde livestream op deredactie.be, en wordt het ook uitgezonden op canvas.quote:Op zondag 25 september 2016 00:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Het is neutraal. Ze is zelf niet vreemd gegaan, dat was Bill. Dus waarom dat tegen haar zou spreken begrijp ik niet.quote:Op zondag 25 september 2016 09:41 schreef Delibird het volgende:
[..]
Want een vreemdgaande man hebben is positief?
ja dus? omdat er iemand is die kritisch is op trump. gaat hij iemand uitnodigingen om het vreemdgaan van BIll Clinton er nog eens lekker in te wrijven.quote:Op zondag 25 september 2016 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uhhhh dit was als reactie omdat Clinton, Mark Cuban bij het debat had uitgenodigd.
Zuurpruim
Moet je aan de exen van Trump vragen.quote:Op zondag 25 september 2016 09:41 schreef Delibird het volgende:
[..]
Want een vreemdgaande man hebben is positief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |