Dat zou nog eens goed nieuws zijn ....... ik was trouwens ook verbaasd, dat Vanessa in datquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien heeft ze gehoord dat Markie een vriendje heeft?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Kraai denkt nog steeds dat ze kan doorbreken als artiest door weer een mogelijke samenwerking
Ik gooi het op luiheid en over het paard getild zijn omdat ze al maanden in luilekkerland levenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ok. Dan stop ik met zoeken.
Ik weet wel dat ik er ook wel heb gemaakt van Vic. Die kan inderdaad hetzelfde doen als Do. Dat lachen en daarna 'vuil' kijken
Goed plan! Bel een taxi!!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:31 schreef rowan634 het volgende:
ze wilt naar haar mama ze heeft zo'n pijn
het is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ze gaan nu minstens twee weken geen zak meer uitvoeren omdat er 1 dag gewerkt moest worden
In combinatie met een een gebrek aan drugs. Wat ze thuis nodig hebben voor een dagje "feesten"quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.
stream 2quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb Gina nog nooit zien huilen volgens mij.
Denk het, uur geleden schreeuwde ze nog dat zij wilde en zou wo0rden de utoiaan van 2016quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef Urb het volgende:
Toen iemand vanmiddag Rianne complimenteerde hoorde ik Gina wel mompelen, iets als "Ik wor altijd vurgetuh, wat doe ik hier" en iets wat leek op naar huis willen. Zal wel weer een dooie mus zijn.
Maar drank zal nu ook wel meespelen?
ik hoorde juist dat ze nog langer wilde blijven dan ivanquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef Urb het volgende:
Toen iemand vanmiddag Rianne complimenteerde hoorde ik Gina wel mompelen, iets als "Ik wor altijd vurgetuh, wat doe ik hier" en iets wat leek op naar huis willen. Zal wel weer een dooie mus zijn.
Ze zei vanmiddag al dat ze al 2 dagen ziek was.. Dappere Dodo IS een keer in beeld, is ze ziekquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vond het klinken als Row, maar volgens mij is het Gina
Alcohol is ook drugs. Harddrugs zelfsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
In combinatie met een een gebrek aan drugs. Wat ze thuis nodig hebben voor een dagje "feesten"
Dat kan best en dat in combinatie met wat je over je zelf gaat horen. Hoe stoer je ook bent sommige kritiek doet pijn. Ruud was trouwens wel realistisch wat betreft dat iedereen zegt: we werken zo hard. Ruud zei een paar dagen terug tegen een bezoeker: Ja, we doen hier niks eigenlijk. Tja, wat moet je hier ook doen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
er zijn ook bewoners geweest die wel gewoon werktenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat Mark haar gaat overhalen om eruit te gaan ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:30 schreef Urb het volgende:
Denk dat ze thuis wel meer zuipenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs. Harddrugs zelfs
Kwil naar huis, kwil naar mijn moeder!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag al dat ze al 2 dagen ziek was.. Dappere Dodo IS een keer in beeld, is ze ziek
[ afbeelding ]
bel 112quote:
quote:
nu met zoveel drankquote:
ze zuipt wel vakerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Wat een onzin Ze heeft gewoon teveel gezopen
zuug?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
dieheeft echt pijn is niet dronken zij heeft miischien zuug bekomen
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
Ze is wel drinken, dat kan de emoties versterken. Maar ze heeft heel veel pijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
Eigenlijk mag Bas geen bier drinken. Maar dan is hij niet zo principieel met zijn veganismequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Denk dat ze thuis wel meer zuipen
Bas en Ruud heb ik het dan over
Dat vind ik geen leuk grapje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
gina gaat eruit en wordt vervangen door naomi
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Uurtje geleden liep ze nog te schreeuwen en te lachen bij het hek
Ja toen kwam ze behoorlijk hyper over. Stond te springen. Roepend dat ze UvhJ wilde wordenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Uurtje geleden liep ze nog te schreeuwen en te lachen bij het hek
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoiets was wel wat ze afspraken tijdens hun tactische overleg toen Mark haar zgn voor het eerst vertelde dat ie snel zou vertrekken. Als het er op zou lijken dat ze weinig kans zou maken moest Mark haar er in sept uit komen halen iig. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat Mark haar gaat overhalen om eruit te gaan ...
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
Mjah... keelontsteking en alcohol is geen goede combinatie nee..quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is wel drinken, dat kan de emoties versterken. Maar ze heeft heel veel pijn.
En in het verhaallijntje was het andersom, die lui stuurden Bas een mail, want ze volgden hem al een tijdje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
Utopia en World Animal Protection
23 september 2016
Utopia, een tijdelijke leefgemeenschap die 24 uur per dag online gevolgd kan worden en die dagelijks 25 minuten op televisie te zien is, heeft World Animal Protection uitgenodigd om te praten over dierenleed en wat daaraan gedaan kan worden.
De uitnodiging kwam van bewoner Bas, een echte dierenvriend die in Utopia aandacht vraagt voor dierenwelzijn. We zijn graag op de uitnodiging ingegaan. Met een publiek van dagelijks gemiddeld 400.000 kijkers biedt Utopia ons een mooie kans onze missie, campagnes en activiteiten te belichten. In eerste instantie gingen programmamedewerkers Dirk Jan en Karin, verantwoordelijk voor veel van de inhoud van ons werk, op kennismakingsbezoek. Na een kort verhaal over ons werk in de breedte, van reddingsacties na rampen tot financieren van berenopvang en van honden inenten tegen rabiës tot campagnes tegen misbruik van wilde dieren in toerisme, zoomen ze in op het Dolfinarium in Harderwijk.
Dat is namelijk dé plek in Nederland waar wilde dieren worden gebruikt om betalend publiek te vermaken. Als we ons inzetten tegen olifantenritten in Azië en het maken van selfies met leeuwen in Afrika, dan kunnen we niet voorbij gaan aan dolfijnen, vaak in het wild gevangen, die in eigen land gebruikt worden voor financieel gewin. Wilde dieren horen in het wild en niet met een hoepel om hun snuit rondjes te draaien in een bassin. Het Dolfinarium heet officieel een dierentuin maar is in werkelijkheid een circus. En wilde dieren mogen niet meer optreden in Nederlandse circussen.
Bewoner Bas is aangedaan door onze uiteenzetting en besluit zich in te zetten voor de dolfijnen in Harderwijk. Volg daarom de komende weken de uitzendingen van Utopia. Elke doordeweekse avond om 19.30 uur op SBS 6.
Lees hier meer over dolfijnen en wat jij kunt doen om te helpen dolfijnen de vrijheid te geven.
Van de week ook al een pammetje. Gaat lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk mag Bas geen bier drinken. Maar dan is hij niet zo principieel met zijn veganisme
Denk het niet, er zitten al genoeg dellen inquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]![]()
![]()
Krijg je daar pijn in je nek van?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Mjah... keelontsteking en alcohol is geen goede combinatie nee..
Waarom?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat Mark haar gaat overhalen om eruit te gaan ...
Misschien wel last van de keel en door de drank moeten spugen of zo, denk dat dit geen leuke combi dan zal zijnquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Mjah... keelontsteking en alcohol is geen goede combinatie nee..
Ach....Febo regelt alles dus..........quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En in het verhaallijntje was het andersom, die lui stuurden Bas een mail, want ze volgden hem al een tijdje.
Oei oei, zou ze met haar dronken kop Ruud gepijpt hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Krijg je daar pijn in je nek van?
Torqueyquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat helpt echt ja![]()
geen idee wat je bedoelt
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oei oei, zou ze met haar dronken kop Ruud gepijpt hebben?
Ze was wel erg schoorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Hij drinkt meestal cola tic volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk mag Bas geen bier drinken. Maar dan is hij niet zo principieel met zijn veganisme
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:38 schreef Raskolnikow het volgende:
Ramona wil beneden slapen, schreeuwt ze door de loods heen.
Torquey bekomen in haar nek misschienquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is Gina hé ...keel,nek ...lijkt op elkaar ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:36 schreef Haropro het volgende:
Gina: ik wil naar huis, ik wil naar huis, ik wil naar huis.
Pijn heeft ze, in combinatie met moeheid en de drank denk ik.
Wat is torquey nu weer?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Torquey bekomen in haar nek misschien
Geen idee wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Torquey bekomen in haar nek misschien
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Het is Gina hé ...keel,nek ...lijkt op elkaar ...
Maar blijft leuk om ze op de continuïteitfouten te wijzen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach....Febo regelt alles dus..........
Mooi, ik ben er uit.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:39 schreef rowan634 het volgende:
ramona nu zo gillen beneden, ze weet toch dat gina niet lekker is
google kan het ook niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er uit.
Publieksstem volgende ronde weer voor Ramona.
Dan zit de pijn niet in de keel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:40 schreef Paule33 het volgende:
Misschien Gina ook een aanval van appendicite heeft zoals Romy.
achterlijke debielen club minus jessiequote:
Beetje tocht ga je niet van janken lijkt me.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tocht op de nek bedoel je.
Zou kunnen, ik weet het niet.
Ze heeft wel pijn in elk geval.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er uit.
oh ik hoor haar buikquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan zit de pijn niet in de keel hoor
Durchzug bedoel ik ,Tocht op nederlandsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
google kan het ook niet vinden
Tocht op de nek kan heel zeer doen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:41 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Beetje tocht ga je niet van janken lijkt me.
yep dat bedoel ikquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tocht op de nek bedoel je.
Zou kunnen, ik weet het niet.
Ze heeft wel pijn in elk geval.
ja ja nu weten we het wel weerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Durchzug bedoel ik ,Tocht op nederlands
Nee, Rowena deze keer hoop ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mooi, ik ben er uit.
past wel bij haarquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
past wel bij haar![]()
misschien een feeder?
Die mannen zijn echt walgelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
past wel bij haar![]()
misschien een feeder?
Ja, de tocht op haar nek. Stijve nek.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Durchzug bedoel ik ,Tocht op nederlands
yep en dann nog keeelonstekingquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tocht op de nek kan heel zeer doen.
Ze is gewoon gepikeerd dat alle aandacht naar Rianne gaat ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:40 schreef Flow3r het volgende:
Wat jankt Gina? Slecht nieuws gehoord van de bezoekers?
Ik zou ook alleen de kwetsbare dingen binnenhalen. Morgen is er weer een dag.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef rowan634 het volgende:
ze vragen zich af waarom er buiten nog opgeruimd moet worden
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en dann nog keeelonsteking
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, de tocht op haar nek. Stijve nek.
Geen geld kunnen achteroverdrukken vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is gewoon gepikeerd dat alle aandacht naar Rianne gaat ...
heeft ze al, maar nog een keer zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Rowena deze keer hoop ik.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou, beetje tocht en keelontsteking, als dat het is... En dan zeggen ze dat mannen kleinzerig zijn.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik wou net typen dat het net een vent was. Die kunnen zich ook zo aanstellen met een beetje keelpijn
Die rook is helemaal niet goed voor die arme diertjes die daar rond lopen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:45 schreef Zeyina het volgende:
Bas rookt ook heel wat af hoor. Zat al weer te roken bij het bankje
Ik vind dat we de elite stem die voor 3 telt ook zouden moeten kunnen verdelen over meerdere bewonersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Rowena deze keer hoop ik.
waarom heet dat Tocht? zo en dome wordquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou, beetje tocht en keelontsteking, als dat het is... En dan zeggen ze dat mannen kleinzerig zijn.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik wou net typen dat het net een vent was. Die kunnen zich ook zo aanstellen met een beetje keelpijn
Elfstedentocht op je nek, da's pas erg.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heet dat Tocht? zo en dome word
Gelukkig controleren ze wel eerst altijd of de nek sterk genoeg isquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Elfstedentocht op je nek, da's pas erg.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:48 schreef Haropro het volgende:
Row wankelt erover. Teveel gezopen dus.
Gaat heel erg rond momenteel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:48 schreef mario390 het volgende:
en Rowena hoest ook al,man werden ze alle ziek werden de meisjes
Alsof Cemal al niet genoeg gedaan heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:48 schreef mazaru het volgende:
Jessie en Cemal blijven op om te helpen met het podium afbreken
Ben kijkt alsof ie moet poepenquote:
Klopt, ik las ook dat ze bijna niet kon ademhalen, dus ik trek geen conclusies daar over.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:47 schreef rowan634 het volgende:
je kunt toch niet weten hoe iemand zich voelt
Klopt hij rookt niet over zijn longenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
Wat rookt Jessie raar...alsof die niet eens echt over de longen rookt, sigaret ook zo "vrouwelijk" vasthouden
Jij zegt het ik dacht hetquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:49 schreef DaniqueV het volgende:
Wat rookt Jessie raar...alsof die niet eens echt over de longen rookt, sigaret ook zo "vrouwelijk" vasthouden
Tuurlijk. Zij wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:48 schreef mazaru het volgende:
Jessie en Cemal blijven op om te helpen met het podium afbreken
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Row: Ik heb connecties gemaakt.
Met niemand.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]van rowena met wie gaat ze nu weer een nummer opnemen ?
Vind ik ook, misschien heeft ze wel angina, kun je vreselijk pijn hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:47 schreef rowan634 het volgende:
je kunt toch niet weten hoe iemand zich voelt
Ja zag er heel vreemd uitquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt hij rookt niet over zijn longen
Dan moeten ze maar niet zoveel schreeuwen en zuipenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:48 schreef mario390 het volgende:
en Rowena hoest ook al,man werden ze alle ziek werden de meisjes
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja was mij nooit opgevallen, nu moet ik wel zeggen dat ik niet veel meer kijkquote:
Thomas heeft het slim bedacht. Kort liedje met 3 zinnen ongeveer voor Row. Wordt nooit uitgebracht. Zeg maar dag dag Row met je connecties.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach welnee, gewoon keelpijn in combinatie met moeheid en teveel gedronken en geschreeuwd.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:51 schreef Paule33 het volgende:
Oh keel pijn,ze heeft echt pijn kan ook nekkramp of meningitis..kan gevaarlijk zijn,ze moeten een arts bellen
Doen ze al volgens mij. Ik hoorde Vic tegen Benji zeggen dat hij een dokter moet bellenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:51 schreef Paule33 het volgende:
Oh keel pijn,ze heeft echt pijn kan ook nekkramp of meningitis..kan gevaarlijk zijn,ze moeten een arts bellen
yep straksquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:51 schreef Paule33 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:51 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Thomas heeft het slim bedacht. Kort liedje met 3 zinnen ongeveer voor Row. Wordt nooit uitgebracht. Zeg maar dag dag Row met je connecties.
Weet eigenlijk niet. Haar al even niet meer op stream gezienquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:52 schreef Punkman het volgende:
En Rianne, is die ook nog druk bezig ?
Nee, inderdaad, ik was haar ook al een tijdje kwijt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Haar al even niet meer op stream gezien
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef mazaru het volgende:
Dat wordt echt steeds gekker. Nou gaat ze al met haar bed naar buiten om te roken!
[ afbeelding ]
lekker die rooklucht in je dekbedquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef mazaru het volgende:
Dat wordt echt steeds gekker. Nou gaat ze al met haar bed naar buiten om te roken!
[ afbeelding ]
Is dit nu haar "Neuk me" blik ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Theaterspecialiste hé? komende week weer apart in donker met eten op bedquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop, tevergeefs, dat ze lekker staat te douchen of ligt te slapen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Haar al even niet meer op stream gezien
in andre TT heb je gevragt ,ik denk het is wel de rode zeequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, ik was haar ook al een tijdje kwijt.
Dat hoop ik al bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het jammer dat het zo inkakt, het zou mooi zijn als de FEBO er eens wat dilemma's
ingooit, bijvoorbeeld een koffer met geld voor iemand die vrijwillig op de bank wil gaan zitten
de volgende stem ronde .....
Of iemand, die als ie op de bank komt, een ander in zijn/haar plaats mag nomineren,
wees GVD eens creatief en probeer er nog iets van te maken deze laatste paar maanden ....
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in andre TT heb je gevragt ,ik denk het is wel de rode zee
Echt, dat boeit niemand. Geloof me.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in andre TT heb je gevragt ,ik denk het is wel de rode zee
Niet dr eigendekbed.., die ligt nog gewoon boven op dr eigen bedquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
lekker die rooklucht in je dekbed
Ze hebben gedreigd dat er een rookverbod komt als dat door blijft gaanquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:57 schreef WSA het volgende:
Zendercheck na zendercheck en ze lullen gewoon door.
Gewoon filmpjes terug laten zien waar ze vals over elkaar roddelen. Dat gaf in Secret Story hele leuke fitties.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het jammer dat het zo inkakt, het zou mooi zijn als de FEBO er eens wat dilemma's
ingooit, bijvoorbeeld een koffer met geld voor iemand die vrijwillig op de bank wil gaan zitten
Of iemand, die als ie op de bank komt, een ander in zijn/haar plaats mag nomineren,
wees GVD eens creatief en probeer er nog iets van te maken deze laatste paar maanden ....
Kan niet, oficieel bemoeien ze zich niet met de bewonersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja niet heeft zij zelfs gezegdquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt, dat boeit niemand. Geloof me.
*zuchtquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja niet heeft zij zelfs gezegd
Ivan, de puppy schopper, mocht iemand er uit zetten begin dit jaar .....quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan niet, oficieel bemoeien ze zich niet met de bewoners
Hij is er alquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Cees aan het klagen bij Row
Ruud zal zo meteen wel naar de douche komen
In 3 - 2 - ohh hij is er alquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Cees aan het klagen bij Row
Ruud zal zo meteen wel naar de douche komen
nee,ze zegen dat ze aan schuren wasquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:01 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie zoekt Rianne, ze slaapt dus nog niet
Niemand weet waar ze is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:01 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee,ze zegen dat ze aan schuren was
De raap komt klaar, ik herhaal: de raap komt klaar!quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:03 schreef MacDeMarco het volgende:
De worm gaat zo in de kraai, ik herhaal: de worm gaat zo in de kraai!
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
De raap komt klaar, ik herhaal: de raap komt klaar!
Worm? Ik zat meer aan eeen Boa constructor te denkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:03 schreef MacDeMarco het volgende:
De worm gaat zo in de kraai, ik herhaal: de worm gaat zo in de kraai!
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:04 schreef pecla het volgende:
[..]
Worm? Ik zat meer aan eeen Boa constructor te denken
In volle glorie. Ruud is opgewondenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:04 schreef pecla het volgende:
[..]
Worm? Ik zat meer aan eeen Boa constructor te denken
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:05 schreef kkka3 het volgende:
Karin met een blad friet op schoot
Ze klinkt raar!
Altijd toch ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:05 schreef kkka3 het volgende:
Ze klinkt raar!
Je hoort haar voor het eerst?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:05 schreef kkka3 het volgende:
Ze klinkt raar!
Nou die is volgens mij ook aardig aangeschotenquote:
Denk het want ze klinkt net zo vreemd als altijd maar nu ineens ook alsof ze een pluk watten van een kilo in haar mond heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Altijd toch ?
Misschien nog wat last van haar mond, na haar tandarts behandeling van vanmiddag.
Ja echt. Ze heeft er een spraakgebrek bijquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Altijd toch ?
Misschien nog wat last van haar mond, na haar tandarts behandeling van vanmiddag.
Alsof je daar iets wil zien.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef mario390 het volgende:
ze hebben maar de 360cam zo dom ingestellt tat je helemal niks in de douche of de wc ziet
Voor dat soort beelden heb je weer andere sitesquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef mario390 het volgende:
ze hebben maar de 360cam zo dom ingestellt tat je helemal niks in de douche of de wc ziet
Ja maaar zoveel verschil maakt het niet...quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou die is volgens mij ook aardig aangeschoten
Gelukkig wel zeg.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:06 schreef mario390 het volgende:
I don't want to knowquote:
Dat hoorde ik dus straks ook al, ik denk dat ze flink heeft gedronken erbij?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Denk het want ze klinkt net zo vreemd als altijd maar nu ineens ook alsof ze een pluk watten van een kilo in haar mond heeft.
Meer een split denk ikquote:
quote:
En toch, blijf ik die borsten van hem er vreemd uitzien, alsof die er wat heeft in laten zetten?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:09 schreef sjampoeh het volgende:
in okt een nieuwe rls op npo 3.. Huntedreal life klopjacht naar de deelnemers door de veiligheidsdienst .
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)pel-hunted~a231fa3b/
dat is alleen in utopia 1.0quote:
Ik weet het niet, het lijkt wel of hij zijn borsten heel vaak aan het herschikken is? Of dat is een tic van hem.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En toch, blijf ik die borsten van hem er vreemd uitzien, alsof die er wat heeft in laten zetten?
Ooit een foto gezien, toen dacht ik heeft hij een litteken ertussen zitten..staat zo vreemd strak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Nou dat vraag ik dus ook steeds af..zet hij ze goed offe?quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:13 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt wel of hij zijn borsten heel vaak aan het herschikken is? Of dat is een tic van hem.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:13 schreef DaniqueV het volgende:
Deze foto bedoel ik van Ruud, blijf het vreemd eruit zien.mooie foto niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Hahaha jij deed daarna precies een cap van wat ik bedoel. Lijkt inderdaad een fors litteken te zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik dus ook steeds af..zet hij ze goed offe?
ja het is van de cams schlechter gewordenquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat is alleen in utopia 1.0
[ afbeelding ]
Ik heb de hoop al opgegevenquote:
ja maar ik bedoel zo tussen de borsten zeg amart die verticale streep alsof er een flink litteken zit?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:15 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hahaha jij deed daarna precies een cap van wat ik bedoel. Lijkt inderdaad een fors litteken te zitten.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk zomaar, dat die RLS show de TV niet gaat halen .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |