Dat zou nog eens goed nieuws zijn ....... ik was trouwens ook verbaasd, dat Vanessa in datquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien heeft ze gehoord dat Markie een vriendje heeft?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Kraai denkt nog steeds dat ze kan doorbreken als artiest door weer een mogelijke samenwerking
Ik gooi het op luiheid en over het paard getild zijn omdat ze al maanden in luilekkerland levenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ok. Dan stop ik met zoeken.
Ik weet wel dat ik er ook wel heb gemaakt van Vic. Die kan inderdaad hetzelfde doen als Do. Dat lachen en daarna 'vuil' kijken
Goed plan! Bel een taxi!!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:31 schreef rowan634 het volgende:
ze wilt naar haar mama ze heeft zo'n pijn
het is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ze gaan nu minstens twee weken geen zak meer uitvoeren omdat er 1 dag gewerkt moest worden
In combinatie met een een gebrek aan drugs. Wat ze thuis nodig hebben voor een dagje "feesten"quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.
stream 2quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb Gina nog nooit zien huilen volgens mij.
Denk het, uur geleden schreeuwde ze nog dat zij wilde en zou wo0rden de utoiaan van 2016quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef Urb het volgende:
Toen iemand vanmiddag Rianne complimenteerde hoorde ik Gina wel mompelen, iets als "Ik wor altijd vurgetuh, wat doe ik hier" en iets wat leek op naar huis willen. Zal wel weer een dooie mus zijn.
Maar drank zal nu ook wel meespelen?
ik hoorde juist dat ze nog langer wilde blijven dan ivanquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef Urb het volgende:
Toen iemand vanmiddag Rianne complimenteerde hoorde ik Gina wel mompelen, iets als "Ik wor altijd vurgetuh, wat doe ik hier" en iets wat leek op naar huis willen. Zal wel weer een dooie mus zijn.
Ze zei vanmiddag al dat ze al 2 dagen ziek was.. Dappere Dodo IS een keer in beeld, is ze ziekquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vond het klinken als Row, maar volgens mij is het Gina
Alcohol is ook drugs. Harddrugs zelfsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
In combinatie met een een gebrek aan drugs. Wat ze thuis nodig hebben voor een dagje "feesten"
Dat kan best en dat in combinatie met wat je over je zelf gaat horen. Hoe stoer je ook bent sommige kritiek doet pijn. Ruud was trouwens wel realistisch wat betreft dat iedereen zegt: we werken zo hard. Ruud zei een paar dagen terug tegen een bezoeker: Ja, we doen hier niks eigenlijk. Tja, wat moet je hier ook doen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
er zijn ook bewoners geweest die wel gewoon werktenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat Mark haar gaat overhalen om eruit te gaan ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:30 schreef Urb het volgende:
Denk dat ze thuis wel meer zuipenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs. Harddrugs zelfs
Kwil naar huis, kwil naar mijn moeder!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag al dat ze al 2 dagen ziek was.. Dappere Dodo IS een keer in beeld, is ze ziek
[ afbeelding ]
bel 112quote:
quote:
nu met zoveel drankquote:
ze zuipt wel vakerquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Wat een onzin Ze heeft gewoon teveel gezopen
zuug?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
dieheeft echt pijn is niet dronken zij heeft miischien zuug bekomen
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
Ze is wel drinken, dat kan de emoties versterken. Maar ze heeft heel veel pijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:35 schreef mario390 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |