tt wel maar eerste reactie is van iemand andersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
OT kun je gewoon aanpassen.. voor de TT moet je Sas ff DMen
ik moet effe m'n wachtwoord veranderen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
Vaag dit .. Je naam staat gewoon bij de eerste post..
Geen idee, denk je dat iemand anders dit gepost heeft? Of stond dit nog in je cachequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet effe m'n wachtwoord veranderen?
Topicreeks, dan wordt de OP toch meegenomen?quote:
Karzai heeft teveel gerookt of gezopen denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topicreeks, dan wordt de OP toch meegenomen?
ik heb een keer een advocaat gehad toen hadden ze me gepakt met een gestolen fiets nou daar had ik dus niks aanquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Bekende van U ... Goh Mo kwam ook al met een bekende
Je moet ok zorgen dat je niet gepakt wordt... Ik neem aan dat ze je betrapten toen je er mee liep of bezig was om een slot te forceren .. Mij gelukkig nooit overkomen...quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een keer een advocaat gehad toen hadden ze me gepakt met een gestolen fiets nou daar had ik dus niks aan
ja ik rijd niet meer op gestolen fietsen maar het was oplettende agent die zag dat het achterslotje geforceerd was toen ik voorbij reed, heeft me 350 euro gekostquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ok zorgen dat je niet gepakt wordt... Ik neem aan dat ze je betrapten toen je er mee liep of bezig was om een slot te forceren .. Mij gelukkig nooit overkomen...
Ik doe het ook al bijna 20 jaar niet meer hoor.. of langer .. weet het niet eens meer..quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik rijd niet meer op gestolen fietsen maar het was oplettende agent die zag dat het achterslotje geforceerd was toen ik voorbij reed, heeft me 350 euro gekost
Ben je weer beschikbaar?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand een jonge verkering overnemen?
wat heeft ie fout gedaan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand een jonge verkering overnemen?
Ik niet hoor.quote:
Ahhh ..... Alvast een stukje taartquote:
daar ben ik nu veel te moe voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier valt niets te beleven... Vertel ons spannende verhalen van het tikkitakkibad
Hier ben je zo klaarquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
nog even bijlezen en dan koezen![]()
later
Jij leest ook tussen de regels door.quote:
Ik ga zo nog wat eten.quote:Op zondag 25 september 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
Misschien ook maar eens doen..
Mn bed opzoeken
Nope, gebakken krieltjes en een zakkie Hebro saté.quote:
Zijn dat nieuwere afleveringen ? Vroeger keek ik ze wel eens, maar nu nooit meer. Misschien ligt het ook aan de zender waar ze nu zitten...quote:Op zondag 25 september 2016 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, gebakken krieltjes en een zakkie Hebro saté.
Zit Wheeler Dealers te kijken, dat vind ik altijd wel leuk.
Nieuwe afleveringen op Discovery.quote:Op zondag 25 september 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat nieuwere afleveringen ? Vroeger keek ik ze wel eens, maar nu nooit meer. Misschien ligt het ook aan de zender waar ze nu zitten...
Daar kom ik bijna nooit meer ...quote:Op zondag 25 september 2016 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen op Discovery.
Nou, ik heb er indd vrij weinig mee, maar hou wel van design en techniek hoor.quote:
Dat kan ik toch niet weten ik flikkerde het ding willekeurig erin, sorry.quote:Op zondag 25 september 2016 03:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oh bah bah bah wat een rotfoto
ik had een droom over mijn moeder, zie ik die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nee kon jij ook niet wetenquote:Op zondag 25 september 2016 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten ik flikkerde het ding willekeurig erin. sorry.
Die gast in dat bed is overigens ook een kerel of ben ik blind?quote:Op zondag 25 september 2016 03:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee kon jij ook niet wetenmaar kwam niet lekker binnen zeg maar...
ander onderwerp
quote:Op zondag 25 september 2016 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja door die klotedroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar he ik wel vaker, maar dit keer was raaaaaaaaaaaaar
ze zat opgesloten in een cetrum voor kankerpatiënten, z had niet ens kanker, maar ja...
en ik had beloofd om de volgende dag met en koeltasje een ijsje bij v.d. Linde voor haar te halen
en mijn vader zou me gaan, die was al in 100 jaar daar niet geweest en dtoen ging het licht
uit net als in een gevangenis en ik zag niks meer, maar ik wilde niet weg..
ja raar dus
volgens mij was het een vrouwquote:Op zondag 25 september 2016 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast in dat bed is overigens ook een kerel of ben ik blind?
Yep. De rotonde.quote:
geen hartslag meerquote:Op zondag 25 september 2016 09:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe komt dat Sas?
Lekkere thuiskomst....
geen idee, na de lamme poot is ie nooit meer de oude geworden...quote:Op zondag 25 september 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
hartaanval?had je eigenlijk ook een haan?
misschien was ie te ruw
Ga je dat beest nu eten?quote:Op zondag 25 september 2016 09:58 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, na de lamme poot is ie nooit meer de oude geworden...
geen haan hier, ik wil alleen eitjes
Dat beest was er toch voor de eieren neem ik aan en niet om te knuffelen, een kip met een poes vergelijken.quote:Op zondag 25 september 2016 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurllijk niet, het was een huisdier, jij vreet je kat toch ook niet op als ie dood gaat?
Zwarte Kip was speciaal...quote:Op zondag 25 september 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat beest was er toch voor de eieren neem ik aan en niet om te knuffelen, een kip met een poes vergelijken.
Aha, dat kan, is voor iedereen persoonlijk denk ik.quote:
Pet vreet rustig zijn eigen paard op, zou ik niet kunnen....quote:Op zondag 25 september 2016 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dat kan, is voor iedereen persoonlijk denk ik.
deze kip zat gewoon op schoot hoorquote:Op zondag 25 september 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat beest was er toch voor de eieren neem ik aan en niet om te knuffelen, een kip met een poes vergelijken.
Ten eerste ben je vegetarisch en ten tweede heb je geen paardquote:Op zondag 25 september 2016 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Pet vreet rustig zijn eigen paard op, zou ik niet kunnen....
Nee maar als ik niet vegetarisch was en ik had wel een paard bedoel ik ...quote:Op zondag 25 september 2016 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ten eerste ben je vegetarisch en ten tweede heb je geen paard
Mijn focus ligt nu eenmaal niet bij de kippen.quote:Op zondag 25 september 2016 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]
als je dat na 600 topics nog niet door hebt dan heb je het nóóit door
war ligt je focus dan?quote:Op zondag 25 september 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn focus ligt nu eenmaal niet bij de kippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah... Hut zit in de kerk op zondagmorgen toch?quote:Op zondag 25 september 2016 10:35 schreef chufi het volgende:
Maar hut zal nu wel bezig zijn met iets anders, dus dan komt dat morgen wel of zo
Dienaar te zijn dacht ik.. Of manusje van bovenquote:Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... Hut zit in de kerk op zondagmorgen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 25 september 2016 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienaar te zijn dacht ik.. Of manusje van boven
quote:Op zondag 25 september 2016 10:57 schreef chufi het volgende:
Het licht zien op een zonnige zondagmoregen is vast iets heel moois
Waarschijnlijk de laatste mooie dag vandaag.quote:Het zomerse weer blijft aanhouden. Vandaag wordt het wederom warm en voor de zoveelste keer deze maand gaan er records sneuvelen.
Ik zit ook lekker uit te waaien.quote:
De horror.quote:Op zondag 25 september 2016 17:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Het regent hier, geen onweer. En in de kerk was iets gaande; ik woon tussen twee kerken in (een hervormde en een katholieke) en bij beide was het ontzettend druk, belden de bellen langer dan gewoonlijk en stonden er statafels in de tuin van de consistorie.
Toen ik ooit lang geleden de trampoline van de kinderen ging ingraven vond ik een restant van de tunnel die ooit een stiekeme verbinding tussen beide kerken was.quote:
Zo erg is dat toch niet bij jou? Hier heb je er veel meer last van de gewenningquote:Op zondag 25 september 2016 17:51 schreef Karzai het volgende:
ja het is beter dan onder de aanvlieg route van schiphol wonen
Ik hoor hier bijna nooit vliegtuigen en de westerkerk in de vertequote:Op zondag 25 september 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet bij jou? Hier heb je er veel meer last van de gewenning
Dat bedoel ik... Hier heb ik geen last van aanvliegend verkeer, maar wel van opstijgend verkeer dat vaak de koers in begint te zetten dan over mijn wijk draait.. soms vliegen de schaduwen over me heenquote:Op zondag 25 september 2016 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik hoor hier bijna nooit vliegtuigen en de westerkerk in de verte
Dan moeten ze waarschijnlijk 1 bepaalde baan nemen, meestal kunne ze af met de standaard banenquote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef Karzai het volgende:
Als het erg waait komen komen ze hier wel eens laag over
Hier is het soms echt erg met bepaalde wind. Dan trillen de borden in de kast.quote:Op zondag 25 september 2016 18:27 schreef Karzai het volgende:
Als het erg waait komen komen ze hier wel eens laag over
Ik woonde vroeger in Uilenstede 12 hoog en geen dubbele ramen dat was pas erg...quote:Op zondag 25 september 2016 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier is het soms echt erg met bepaalde wind. Dan trillen de borden in de kast.
En soms zo laag over zien vliegen dat ik dacht dat het fout ging.
Gelukkig is dat niet vaak en meer met "stormachtige" harde wind
Het is ook best ouderwets dat vliegveld zo min of meer in de stad. In Moskou hadden ze dat al beter gepland tig jaar geleden. Maar Nederland is ook klein vergelekenquote:Op zondag 25 september 2016 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in Uilenstede 12 hoog en geen dubbele ramen dat was pas erg...
Wat dat betreft zijn helicopters erger. Dat is héél vaak raak.quote:Op zondag 25 september 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per jaar komen er wat oude vliegtuigen laag over hier. Verder soms een verdwaalde helikopter.
Die trauma helis en die politie helis in achtervolging / op zoek naar....quote:Op zondag 25 september 2016 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn helicopters erger. Dat is héél vaak raak.
Voor dat veteranen feest ?quote:Op zondag 25 september 2016 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
1x per jaar komen er wat oude vliegtuigen laag over hier. Verder soms een verdwaalde helikopter.
Te vroeg gesprongen?quote:Op zondag 25 september 2016 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, meestal hoor ik ook dan ook minimaal 1x ambulance vertrekken.
Geen idee? Te hard neergekomen met de oude knoken waarschijnlijk.quote:
Ja en vlak bij de Overtoom he? Daar razen de sirenes ook regelmatig overheen. Maar ik heb ook geluid van boten. Ik stoor me er niet aan.quote:Op zondag 25 september 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die trauma helis en die politie helis in achtervolging / op zoek naar....
Alles went ...quote:Op zondag 25 september 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en vlak bij de Overtoom he? Daar razen de sirenes ook regelmatig overheen. Maar ik heb ook geluid van boten. Ik stoor me er niet aan.
Ik woon net in de bocht dan gooien ze de remmen eropquote:Op zondag 25 september 2016 19:51 schreef chufi het volgende:
Als ik het geluid van een boot hoor , valt het me juist op want ik heb hier geen doorgaande vaarroute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 25 september 2016 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon net in de bocht dan gooien ze de remmen erop![]()
Het blijft leuk bootjes dus ik klaag niet. Wel als ik met de auto sta te wachten op de open brug, hypocriet als ik ben.Maar das maar een klein bochtje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor flinke boten is het aanpoten. Dat rijmtquote:
En natuurlijk de brug 250 verder opquote:Op zondag 25 september 2016 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor flinke boten is het aanpoten. Dat rijmt![]()
Ja zal wel zoiets zijn jaquote:Op zondag 25 september 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En natuurlijk de brug 250 verder op
Ik hoor ze ook terug schakelen (als dat zo heet) en BBRRRRRRR en dan gaan de borden ook rammelen. Ik vind dat nog steeds heerlijk.quote:Op zondag 25 september 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vol in de ankers gaan ze dan de zwaardere boten
Jouw borden of die daar op de boten?quote:Op zondag 25 september 2016 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor ze ook terug schakelen (als dat zo heet) en BBRRRRRRR en dan gaan de borden ook rammelen. Ik vind dat nog steeds heerlijk.
Op die boten kom ik nietquote:Op zondag 25 september 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw borden of die daar op de boten?
Ja zeker. Er komt nogal wat langs he?quote:Op zondag 25 september 2016 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel erg... Heb je geen dubbel glas en jij woont toch ook minstens op de 4e
Ik zou het een keer moeten checken.. Wie weetquote:Op zondag 25 september 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker. Er komt nogal wat langs he?
Gaan de schroeven in zijn achteruit.quote:Op zondag 25 september 2016 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor ze ook terug schakelen (als dat zo heet) en BBRRRRRRR en dan gaan de borden ook rammelen. Ik vind dat nog steeds heerlijk.
Voor mijn deur zelfs.quote:
Ja anders kun je niet remmen in waterquote:Op zondag 25 september 2016 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaan de schroeven in zijn achteruit.
Een schip met motor uit is stuurloos.quote:Op zondag 25 september 2016 20:39 schreef chufi het volgende:
Motor uit is dat ie steeds langsamer zal gaan maar dat is afhankelijk van een hoop andere factoren
Niet als ie nog vooruit of achteruit gaat.. En natuurlijk afhankelijk van het besturings mechanisme..quote:Op zondag 25 september 2016 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schip met motor uit is stuurloos.
Een kwestie van ervaring en goed aan voelen.. Want ja er spelen een aantal factoren mee.. oa gewicht, snelheid, wind voor of tegen etc .. zout of zoet water.. diepgang voertuig .. en vast nog wel wat meer..quote:Op zondag 25 september 2016 20:44 schreef Soury het volgende:
Laat ik het zo zeggen dat ik het knap vind dat ze zo'n kolos toch weten in te houden voordat de brug open gaat
Een scheepsdiesel draait altijd , de stuurman kan vermogen regelen, in A'dam minimaal en wanneer er geremd moet worden, gooit ie de versnellingsbak in zijn achteruit met even vol vermogen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet als ie nog vooruit of achteruit gaat.. En natuurlijk afhankelijk van het besturings mechanisme..
Ja dat snap ik, je moet het toch leren. De meeste komen leeg langs en vol terug. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de brug geramd was. Er staan auto's op en complete speeltuinen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kwestie van ervaring en goed aan voelen.. Want ja er spelen een aantal factoren mee.. oa gewicht, snelheid, wind voor of tegen etc .. zout of zoet water.. diepgang voertuig .. en vast nog wel wat meer..
I know Piet..quote:Op zondag 25 september 2016 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een scheepsdiesel draait altijd , de stuurman kan vermogen regelen, in A'dam minimaal en wanneer er geremd moet worden, gooit ie de versnellingsbak in zijn achteruit met even vol vermogen.
Dat dreunt lekker door.
I know Pietquote:Op zondag 25 september 2016 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een scheepsdiesel draait altijd , de stuurman kan vermogen regelen, in A'dam minimaal en wanneer er geremd moet worden, gooit ie de versnellingsbak in zijn achteruit met even vol vermogen.
Dat dreunt lekker door.
Je kunt ze ook volgen als je wilt , weet je wanneer er weer iets bij je langs komtquote:Op zondag 25 september 2016 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je moet het toch leren. De meeste komen leeg langs en vol terug. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de brug geramd was. Er staan auto's op en complete speeltuinen.
De meeste ken ik al van naam
Dat is 's nachts leukerquote:Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook volgen als je wilt , weet je wanneer er weer iets bij je langs komt
Leukquote:Op zondag 25 september 2016 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.marinetraffic(...)centery:52.4/zoom:13
Tis nu wl rustig
Niks nu en dat klopt wel. Ik hou het in de gaten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe actueel ie is maar je kunt namen en zo checken waar ze zijn..
Ik dacht dat er wat aan kwam van het noorden, maar die gaf aan dat de laatste positie bepaling 12 uur terug was ...quote:Op zondag 25 september 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks nu en dat klopt wel. Ik hou het in de gaten.
17 minuten maar dat is geen groot vaart maar plezier met gpsquote:Op zondag 25 september 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wat aan kwam van het noorden, maar die gaf aan dat de laatste positie bepaling 12 uur terug was ...
Niet alles wordt geregistreerd he..quote:Op zondag 25 september 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks nu en dat klopt wel. Ik hou het in de gaten.
Oh ja wel maar die liggen stil bij een terras denk ik o knots
Mijn vader is boven een café geboren. Was tevens een veerpont. Ik heb nog een litteken van het biljart waar ik tegen aan rende.quote:Op zondag 25 september 2016 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een schip met motor uit is stuurloos.
Dat zeg ikquote:Op zondag 25 september 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alles wordt geregistreerd he..
Sterk verhaal van een cafe dat heen en weer vaart .... Ja logisch dat het een keer mis gaatquote:Op zondag 25 september 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn vader is boven een café geboren. Was tevens een veerpont. Ik heb nog een litteken van het biljart waar ik tegen aan rende.
Ik ken nog wel een mop over een veerpont.quote:Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterk verhaal van een cafe dat heen en weer vaart .... Ja logisch dat het een keer mis gaat
Zeg vertel Souryquote:Op zondag 25 september 2016 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een mop over een veerpont.
Ik ben niet van de moppen, ik begin met de clou Ik hou er ook niet vanquote:
Ok dan moet je er ook niet over beginnenquote:Op zondag 25 september 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet van de moppen, ik begin met de clou Ik hou er ook niet van
kquote:Op zondag 25 september 2016 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan moet je er ook niet over beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht he?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 25 september 2016 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
k
Ok ok een dame wilde graag naar Amerika en had geen geld. Ze mocht mee maar moest wel het één en ander voor de bemanning doen (je weet wel). Na maanden was het het zat en vroeg waar ze nu was.Ja behoorlijk slecht , komt ook wel erg dichtbij.. Welke van de vele als ik vragen magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht he?![]()
Serieus?quote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behoorlijk slecht , komt ook wel erg dichtbij.. Welke van de vele als ik vragen mag
Wat moet ik doorhebben? Loop je weer te stoken.quote:
Nee hoor.. Ik ben niet zo grappigquote:Op zondag 25 september 2016 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet ik doorhebben? Loop je weer te stoken.
Dat weet ik al jarenquote:
Je past vast niet in een verhuisdoosquote:Op zondag 25 september 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar eens begonnen om ouwe meuk van mn dochter uit te spitten, die ze nooit heeft meegenomen.. eens checken binnenkort of ze daar nog wat van wil bewaren
Nee, maar wel op een palletquote:Op zondag 25 september 2016 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je past vast niet in een verhuisdoos
Pas maar op dat je niet op een pontje belandquote:
Of op een containerschipquote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet op een pontje beland
oops what ging er verkeerd?quote:Op zondag 25 september 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Morgen ff de Golf bekijken die dochter wat gebutst heeft op snelweg
Er kwam een andere auto tollend voorbij op 3 banen snelweg, die zat ineens op haar baan en met links erlangs sturen die dwaas nog net geraakt.quote:
Verzekeringen zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 26 september 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
OK dus die andere was fout .. basic.. rest komt goed
Dat is ook waarquote:Op maandag 26 september 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verzekeringen zijn niet te vertrouwen.
Toch best wel lastig en conflicterend .. Briefjes van meisjes ... Vooral in het Spaansquote:Op zondag 25 september 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben maar eens begonnen om ouwe meuk van mn dochter uit te spitten, die ze nooit heeft meegenomen.. eens checken binnenkort of ze daar nog wat van wil bewaren
Waarom heb je die nog?quote:Op maandag 26 september 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch best wel lastig en conflicterend .. Briefjes van meisjes ... Vooral in het Spaans
Was ouwe spullen van mn dochter aan het doornemen om te kijken wat weg kanquote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je een trip to memory lane vannacht?
Ja dat had ik begrepenquote:Op maandag 26 september 2016 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ouwe spullen van mn dochter aan het doornemen om te kijken wat weg kan
Weinig, maar zal dr vanavond eens vragenquote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepener kan zeker niks weg?
Lief van je...quote:Op maandag 26 september 2016 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig, maar zal dr vanavond eens vragen
Meestal ga ik dan juist naar bed..quote:Op maandag 26 september 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
26 september 2016, 03:00 - 04:35 uur.
Ik wil dit wel zien.quote:Op maandag 26 september 2016 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan juist naar bed..
Ik red het helaas niet. Kijk er wel naar uit.quote:Op maandag 26 september 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Duh.quote:
Joh, het is gewoon echt spannend hoor, plus het is een stukje geschiedenis.quote:
Ik ga proberen wakker te blijvenquote:Op maandag 26 september 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veel gelul in de ruimte.quote:Op maandag 26 september 2016 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, het is gewoon echt spannend hoor, plus het is een stukje geschiedenis.
Dit is van een heel andere orde dan een sportwedstrijd.
Die kans is groot maar het zal me worst wezen wie er president in USA wordt, die heeft toch geen reet te vertellen.quote:
Het is één groot circus, dat is het enige grappige eraanquote:Op maandag 26 september 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kans is groot maar het zal me worst wezen wie er president in USA wordt, die heeft toch geen reet te vertellen.
Ik vind Trump niet grappig en Hillary is een droge pruim.quote:Op maandag 26 september 2016 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is één groot circus, dat is het enige grappige eraan
Ik vind Trump zón grote idioot dat ie weer grappig isquote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind Trump niet grappig en Hillary is een droge pruim.
Als stand up comedian issie ook kut.quote:Op maandag 26 september 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind Trump zón grote idioot dat ie weer grappig is
Heeft ie een programma dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als stand up comedian issie ook kut.
Ik weet niet hoe lang ik dat gesnuif van Trump kan aanhoren dus gelijk heb jequote:Op dinsdag 27 september 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga het vermaak ff kijken met toepasselijk muziekje erbij op de achtergrond.
en ik ga slapenquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Liveverslag: Na 10 minuten begint het gelul al slaapverwekkend te worden en zet muziek wat harder.
Zo zal het mij worst wezen wie 'wereldkampioen' in welke sport dan ook wordt.quote:Op maandag 26 september 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kans is groot maar het zal me worst wezen wie er president in USA wordt, die heeft toch geen reet te vertellen.
Ik heb wat met peerdrijden maar dat is omdat ik veel mensen uit die wereld ken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zal het mij worst wezen wie 'wereldkampioen' in welke sport dan ook wordt.
Dat zie ik niet eens als zijnde een sport, kom op zeg, je zit op een paard.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wat met peerdrijden maar dat is omdat ik veel mensen uit die wereld ken.
Ik zie dat anders en ook nog sport waar alle geslachten gelijkwaardig zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie ik niet eens als zijnde een sport, kom op zeg, je zit op een paard.
Ik vind het zielig voor de paarden, en ben zeker geen voorstander van zulke 'sporten' maar goed, zo denken mensen over verschillende zaken nu eenmaal anders, en dat kan en mag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie dat anders en ook nog sport waar alle geslachten gelijkwaardig zijn.
Snap je punt, niet alle mensen gaan goed om met zo'n trouwe metgezel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de paarden, en ben zeker geen voorstander van zulke 'sporten' maar goed, zo denken mensen over verschillende zaken nu eenmaal anders, en dat kan en mag.
Heb er Lee Perry bij opgezet met ondertitels.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind het kandidaatsdebat wel interessant, maar goed, ik begrijp dat dat ook niet voor iedereen geldt.
Dat was dus toen ik er maar bij ben gaan slapen en de stream uitgooien..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Liveverslag: Na 10 minuten begint het gelul al slaapverwekkend te worden en zet muziek wat harder.
Ik hoor de samenvattingen misschien welquote:
Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor de samenvattingen misschien wel
kijk deze maar....quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor de samenvattingen misschien wel
Ikheb al genoeg gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk deze maar....![]()
Video! Highlights van Trump vs Clinton
http://www.geenstijl.nl/m(...)ts_van_trump_vs.html
Wat doe jij op geenstijl?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk deze maar....![]()
Video! Highlights van Trump vs Clinton
http://www.geenstijl.nl/m(...)ts_van_trump_vs.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |