tt wel maar eerste reactie is van iemand andersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
OT kun je gewoon aanpassen.. voor de TT moet je Sas ff DMen
ik moet effe m'n wachtwoord veranderen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
Vaag dit .. Je naam staat gewoon bij de eerste post..
Geen idee, denk je dat iemand anders dit gepost heeft? Of stond dit nog in je cachequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet effe m'n wachtwoord veranderen?
Topicreeks, dan wordt de OP toch meegenomen?quote:
Karzai heeft teveel gerookt of gezopen denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topicreeks, dan wordt de OP toch meegenomen?
ik heb een keer een advocaat gehad toen hadden ze me gepakt met een gestolen fiets nou daar had ik dus niks aanquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Bekende van U ... Goh Mo kwam ook al met een bekende
Je moet ok zorgen dat je niet gepakt wordt... Ik neem aan dat ze je betrapten toen je er mee liep of bezig was om een slot te forceren .. Mij gelukkig nooit overkomen...quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een keer een advocaat gehad toen hadden ze me gepakt met een gestolen fiets nou daar had ik dus niks aan
ja ik rijd niet meer op gestolen fietsen maar het was oplettende agent die zag dat het achterslotje geforceerd was toen ik voorbij reed, heeft me 350 euro gekostquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ok zorgen dat je niet gepakt wordt... Ik neem aan dat ze je betrapten toen je er mee liep of bezig was om een slot te forceren .. Mij gelukkig nooit overkomen...
Ik doe het ook al bijna 20 jaar niet meer hoor.. of langer .. weet het niet eens meer..quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik rijd niet meer op gestolen fietsen maar het was oplettende agent die zag dat het achterslotje geforceerd was toen ik voorbij reed, heeft me 350 euro gekost
Ben je weer beschikbaar?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand een jonge verkering overnemen?
wat heeft ie fout gedaan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand een jonge verkering overnemen?
Ik niet hoor.quote:
Ahhh ..... Alvast een stukje taartquote:
daar ben ik nu veel te moe voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier valt niets te beleven... Vertel ons spannende verhalen van het tikkitakkibad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |