tt wel maar eerste reactie is van iemand andersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
OT kun je gewoon aanpassen.. voor de TT moet je Sas ff DMen
ik moet effe m'n wachtwoord veranderen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
Vaag dit .. Je naam staat gewoon bij de eerste post..
Geen idee, denk je dat iemand anders dit gepost heeft? Of stond dit nog in je cachequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet effe m'n wachtwoord veranderen?
Topicreeks, dan wordt de OP toch meegenomen?quote:
Karzai heeft teveel gerookt of gezopen denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topicreeks, dan wordt de OP toch meegenomen?
ik heb een keer een advocaat gehad toen hadden ze me gepakt met een gestolen fiets nou daar had ik dus niks aanquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Bekende van U ... Goh Mo kwam ook al met een bekende
Je moet ok zorgen dat je niet gepakt wordt... Ik neem aan dat ze je betrapten toen je er mee liep of bezig was om een slot te forceren .. Mij gelukkig nooit overkomen...quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een keer een advocaat gehad toen hadden ze me gepakt met een gestolen fiets nou daar had ik dus niks aan
ja ik rijd niet meer op gestolen fietsen maar het was oplettende agent die zag dat het achterslotje geforceerd was toen ik voorbij reed, heeft me 350 euro gekostquote:Op zaterdag 24 september 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ok zorgen dat je niet gepakt wordt... Ik neem aan dat ze je betrapten toen je er mee liep of bezig was om een slot te forceren .. Mij gelukkig nooit overkomen...
Ik doe het ook al bijna 20 jaar niet meer hoor.. of langer .. weet het niet eens meer..quote:Op zaterdag 24 september 2016 01:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik rijd niet meer op gestolen fietsen maar het was oplettende agent die zag dat het achterslotje geforceerd was toen ik voorbij reed, heeft me 350 euro gekost
Ben je weer beschikbaar?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand een jonge verkering overnemen?
wat heeft ie fout gedaan?quote:Op zaterdag 24 september 2016 02:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Iemand een jonge verkering overnemen?
Ik niet hoor.quote:
Ahhh ..... Alvast een stukje taartquote:
daar ben ik nu veel te moe voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier valt niets te beleven... Vertel ons spannende verhalen van het tikkitakkibad
Hier ben je zo klaarquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:10 schreef sacha het volgende:
nog even bijlezen en dan koezen![]()
later
Jij leest ook tussen de regels door.quote:
Ik ga zo nog wat eten.quote:Op zondag 25 september 2016 02:04 schreef chufi het volgende:
Misschien ook maar eens doen..
Mn bed opzoeken
Nope, gebakken krieltjes en een zakkie Hebro saté.quote:
Zijn dat nieuwere afleveringen ? Vroeger keek ik ze wel eens, maar nu nooit meer. Misschien ligt het ook aan de zender waar ze nu zitten...quote:Op zondag 25 september 2016 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, gebakken krieltjes en een zakkie Hebro saté.
Zit Wheeler Dealers te kijken, dat vind ik altijd wel leuk.
Nieuwe afleveringen op Discovery.quote:Op zondag 25 september 2016 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat nieuwere afleveringen ? Vroeger keek ik ze wel eens, maar nu nooit meer. Misschien ligt het ook aan de zender waar ze nu zitten...
Daar kom ik bijna nooit meer ...quote:Op zondag 25 september 2016 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen op Discovery.
Nou, ik heb er indd vrij weinig mee, maar hou wel van design en techniek hoor.quote:
Dat kan ik toch niet weten ik flikkerde het ding willekeurig erin, sorry.quote:Op zondag 25 september 2016 03:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oh bah bah bah wat een rotfoto
ik had een droom over mijn moeder, zie ik die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
nee kon jij ook niet wetenquote:Op zondag 25 september 2016 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten ik flikkerde het ding willekeurig erin. sorry.
Die gast in dat bed is overigens ook een kerel of ben ik blind?quote:Op zondag 25 september 2016 03:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee kon jij ook niet wetenmaar kwam niet lekker binnen zeg maar...
ander onderwerp
quote:Op zondag 25 september 2016 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja door die klotedroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar he ik wel vaker, maar dit keer was raaaaaaaaaaaaar
ze zat opgesloten in een cetrum voor kankerpatiënten, z had niet ens kanker, maar ja...
en ik had beloofd om de volgende dag met en koeltasje een ijsje bij v.d. Linde voor haar te halen
en mijn vader zou me gaan, die was al in 100 jaar daar niet geweest en dtoen ging het licht
uit net als in een gevangenis en ik zag niks meer, maar ik wilde niet weg..
ja raar dus
volgens mij was het een vrouwquote:Op zondag 25 september 2016 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast in dat bed is overigens ook een kerel of ben ik blind?
Yep. De rotonde.quote:
geen hartslag meerquote:Op zondag 25 september 2016 09:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe komt dat Sas?
Lekkere thuiskomst....
geen idee, na de lamme poot is ie nooit meer de oude geworden...quote:Op zondag 25 september 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
hartaanval?had je eigenlijk ook een haan?
misschien was ie te ruw
Ga je dat beest nu eten?quote:Op zondag 25 september 2016 09:58 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, na de lamme poot is ie nooit meer de oude geworden...
geen haan hier, ik wil alleen eitjes
Dat beest was er toch voor de eieren neem ik aan en niet om te knuffelen, een kip met een poes vergelijken.quote:Op zondag 25 september 2016 10:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurllijk niet, het was een huisdier, jij vreet je kat toch ook niet op als ie dood gaat?
Zwarte Kip was speciaal...quote:Op zondag 25 september 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat beest was er toch voor de eieren neem ik aan en niet om te knuffelen, een kip met een poes vergelijken.
Aha, dat kan, is voor iedereen persoonlijk denk ik.quote:
Pet vreet rustig zijn eigen paard op, zou ik niet kunnen....quote:Op zondag 25 september 2016 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dat kan, is voor iedereen persoonlijk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |