abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 september 2016 @ 17:08:03 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165496344



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_165496636
Zo overmorgen vlieg ik weer naar Hong Kong en deze keer staat ook een bezoekje aan Shenzhen gepland, de Silicon Valley van China als ik het zo mag geloven.... in Hong Kong zelf vind je namelijk niet veel soeps. Dus wat zijn de nieuwste hebbedingetjes? Ik had gezien dat Chinese smartwatches flink in prijs gezakt zijn, echter zo'n ding is al via Gearbest onderweg.

Dus voor de rest weet ik het niet zo echt, al ga ik zeker de Xiaomi winkel in Shenzhen bezoeken 8-)
pi_165513197
Iemand?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:03 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand ervaring met de custom firmware voor de Xiaomi Yi Ants camera?

Familie van mij heeft de IR-versie (gekocht in augustus 2015) in gebruik in de kinderkamer.
Ik heb er zelf geen dagelijkse ervaring mee maar ze hadden het erover dat ze wel constant
updates kregen en daarnaast had je natuurlijk nog het feit dat de tijd verkeerd stond.

Maar sinds kort crasht de app "Yi Home has stopped'. Ik gok dat dit ligt aan het feit
dat Xiaomi hun producten steeds meer in Chinese en Internationale versies zit te drukken; dit gebeurt zowel bij de Ants camera als
bij de action cam.
Hierdoor werken de apps vaak niet meer met hun producten.

Je kunt er natuurlijk alternatieve firmware opzetten en ik kom bijvoorbeeld deze site
(van het Tweakers topic) tegen maar ook deze. Heeft iemand ervaring hiermee en aanraders?
pi_165515217
Ik heb wel eens een Custom firmware gedraaid maar moest nog steeds de app gebruiken om verbinding te maken met de WiFi. En stja ik heb geen Android dus daar was geen beginnen aan. Mijn app deed het namelijk ook niet meer.
pi_165518432
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 17:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo overmorgen vlieg ik weer naar Hong Kong en deze keer staat ook een bezoekje aan Shenzhen gepland, de Silicon Valley van China als ik het zo mag geloven.... in Hong Kong zelf vind je namelijk niet veel soeps. Dus wat zijn de nieuwste hebbedingetjes? Ik had gezien dat Chinese smartwatches flink in prijs gezakt zijn, echter zo'n ding is al via Gearbest onderweg.

Dus voor de rest weet ik het niet zo echt, al ga ik zeker de Xiaomi winkel in Shenzhen bezoeken 8-)
Kan je voor mij zo'n Xiaomi-fiets meenemen?
  vrijdag 23 september 2016 @ 17:37:54 #6
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165518642
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:23 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Kan je voor mij zo'n Xiaomi-fiets meenemen?
En voor mij de Xiaomi-wasmachine?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165519691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 17:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo overmorgen vlieg ik weer naar Hong Kong en deze keer staat ook een bezoekje aan Shenzhen gepland, de Silicon Valley van China als ik het zo mag geloven.... in Hong Kong zelf vind je namelijk niet veel soeps. Dus wat zijn de nieuwste hebbedingetjes? Ik had gezien dat Chinese smartwatches flink in prijs gezakt zijn, echter zo'n ding is al via Gearbest onderweg.

Dus voor de rest weet ik het niet zo echt, al ga ik zeker de Xiaomi winkel in Shenzhen bezoeken 8-)
Effe kijken naar de nieuwste hoverboards oid.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_165519981
Pff, wacht al 6 weken op mn kabeltjes uit China. Door zulke ongein ga je toch twijfelen of je de volgende keer niet beter naar de Action kan.
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:03:24 #9
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165520286
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:49 schreef Onufriev het volgende:
Pff, wacht al 6 weken op mn kabeltjes uit China. Door zulke ongein ga je toch twijfelen of je de volgende keer niet beter naar de Action kan.
Nee.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:11:33 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165520446
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:49 schreef Onufriev het volgende:
Pff, wacht al 6 weken op mn kabeltjes uit China. Door zulke ongein ga je toch twijfelen of je de volgende keer niet beter naar de Action kan.
Gewoon kabeltjes van de betere Chinese merken halen uit EU-warehouses als je er haast mee hebt. Blitzwolf, Nilkin, dat soort spul.
pi_165520655
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook

Friettent dikke Willie, met Willie
pi_165521230
Bij Cssbuy kun je aangeven om het met of zonder originele verpakking op te laten sturen. Dus als zoiets als een kabeltje komt in een doosje, dat ze niet dat doosje verpakken, maar dat kabeltje in een bubblewrapenvelop mikken bijvoorbeeld. Als ze het versturen zoals ze het binnen hebben gekregen, daar nog een keer een plastic zak om werpen en een label op plakken, kan het idd zijn dat 220gr het verzendgewicht is.

Ik ben overgestapt op Cssbuy nadat MisterTao gedoe opleverde met het top up van balance en het bij Cssbuy gewoon met PayPal kan. Ook met fotootjes en alles. Eventueel zelfs met Chinees mailboxadres om doorgestuurd te worden. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165521665
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

En voor mij de Xiaomi-wasmachine?
Ik had nog graag de Xiaomi TV :D
pi_165521736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 17:22 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo overmorgen vlieg ik weer naar Hong Kong en deze keer staat ook een bezoekje aan Shenzhen gepland, de Silicon Valley van China als ik het zo mag geloven.... in Hong Kong zelf vind je namelijk niet veel soeps. Dus wat zijn de nieuwste hebbedingetjes? Ik had gezien dat Chinese smartwatches flink in prijs gezakt zijn, echter zo'n ding is al via Gearbest onderweg.

Dus voor de rest weet ik het niet zo echt, al ga ik zeker de Xiaomi winkel in Shenzhen bezoeken 8-)
Ff van tevoren checken waar alles zit. :P Ik had te weinig research gedaan en had ook te weinig tijd om dat in een middag allemaal te exploren. Ik wist alleen 'aha, zo kom je de grens over bij Lo Wu' en 'dan moet je naar SEG Technology Park'. Had ik ook nog allemaal te voet gedaan, i.p.v. underground (ik dacht: leuk, zie je nog eens wat). Is prima te doen en geinig parkje ertussen, maar dat ging allemaal van m'n tijd af eigenlijk. Wilde zo bijvoorbeeld toen iets van Jiayu vinden, maar had van tevoren niet gekeken waar ofzo, niemand had ervan gehoord :') en verder heb je honderden kleine toko's overal, dus als je iets specifieks zoekt is het echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Wat me tegenviel is dat de merken die wij goed kennen daar niet echt superhot zijn, je ziet daar voornamelijk Gionee, Coolpad, Vood als budgetalternatieven voor de gevestigde ZTE, Nubia, Oppo, Lenovo, Meizu, Huawei enz. Veel lelijke achterhaalde budgetmeuk dat voor wat het is eigenlijk way overpriced is en aan de andere kant de duurdere merken, maar echte bang-for-buck duidelijk minder. Maar misschien dat het inmiddels anders is. Daarachter bij SEG heb je ook wat andere toko's, moet je voor de gein eens doorheen lopen, allerlei kleine cube spaces met micro stores die onderdeeltjes verkopen. Op een paar vierkante meter ook bijvoorbeeld MINIX, waar ze productdoosjes in elkaar aan het vouwen waren. Of een gast die achterover op een bureaustoel zat tussen het lunch eten 18650 accus in een powerbank mikte (daarom geen merkloze cheapo producten halen! Assembly in een fabriek met QChecks? Haha...) Anyways... niks gekocht. Geen nieuwe dingen/modellen of iets gezien. Heel veel shiny plastic fantastic kudtspul, niet echt kwaliteitsdingen. Mijn conclusie was zo'n beetje dat je net zo goed (of misschien beter) online trends en nieuwtjes kunt volgen en dingen bestellen... of je moest precies weten waar te zijn en of gewoon zeeën van tijd hebben om overal te komen. Wat wel leuk zou zijn en als je langer de tijd hebt is een mailtje sturen naar wat bedrijfjes daar of je eens een rondleiding kunt krijgen.

Ik weet niet hoe lang je blijft, maar hier viel alweer m'n show pass binnen voor de Hong Kong Electronics Fair Autumn Edition (13-16.10.2016). Dit keer veel in teken van smart life en virtual reality, personal transport in vorm van unicycles, e-steps en boosted boards zullen ook wel weer aanwezig zijn om uit te proberen. :P

Ps. Bij Lo Wu heb je ook een shady business center met best fake spul. Ik zal je maar zeggen dat te vermijden natuurlijk (maar doe de groeten aan Jacky! :P ), maar je moet wat om je laatste CNY/RMB uit te geven voor je terug naar Hong Kong gaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165521941
En ik maar denken dat er overal fancy Chinese merk winkeltjes waren :P Een soort offline Tmall / TaoBao dus :')
pi_165522329
Ja, ik was eerst in Tokyo... want ik dacht... electronica, dan zit je daar vast goed. Dat viel toen nogal tegen. Toen dacht ik... ah! Shenzhen is het Walhalla dat ik nodig heb! Let's go! En ook dat was niet helemaal wat ik ervan verwacht had. :P Misschien als ik die 5-dagen Visa echt helemaal gebruikt had voor vijf dagen i.p.v. een middag dat ik dan uiteindelijk wel dingen was tegengekomen waar ik wat mee kon of dingen die me interesseerden... en misschien is het sindsdien ook helemaal anders en hebben ze daar een beetje orde in de chaos aangebracht, maar ik denk dat je daar nog steeds best moeite hebt als je daar gewoon wat rondslentert en zoekt naar de laatste gadgets van de eckte bang-for-buck merken. Uiteindelijk dacht ik... ik krijg meer zaken mee als ik online ben... en bestellen kan ik daar ook! Maar voor de ervaring natuurlijk leuk. :Y Misschien volgend jaar nog eens heen, dan gaat er ook een directe vlucht vanaf hier en hoef ik niet in Frankfurt ( :r kudtluchthaven) over te stappen en dan eens contact opnemen met wat bedrijven die ik wel zou willen bezoeken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165523133
Leuk om jullie ervaringen te lezen. Zeker omdat ik ook vage plannen heb een keer voor een paar dagen die kant op te trekken. Zo te zien dus van te voren veel info inwinnen :P
pi_165523584
That's the key to success! :P

Voor de geïnteresseerden hier nog een keer de essentiële Lo Wu Visa guide.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 24 september 2016 @ 02:41:53 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165529850
Ff ventileren....
Why oh why staan dingen die ik bestel een paar dagen erna in 'n flashdeal?
Dit keer 'n paar BlitzWolf kabeltjes om het arsenaal te completeren ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165529894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:45 schreef shiznuts het volgende:
Bij Cssbuy kun je aangeven om het met of zonder originele verpakking op te laten sturen. Dus als zoiets als een kabeltje komt in een doosje, dat ze niet dat doosje verpakken, maar dat kabeltje in een bubblewrapenvelop mikken bijvoorbeeld. Als ze het versturen zoals ze het binnen hebben gekregen, daar nog een keer een plastic zak om werpen en een label op plakken, kan het idd zijn dat 220gr het verzendgewicht is.

Ik ben overgestapt op Cssbuy nadat MisterTao gedoe opleverde met het top up van balance en het bij Cssbuy gewoon met PayPal kan. Ook met fotootjes en alles. Eventueel zelfs met Chinees mailboxadres om doorgestuurd te worden. ^O^
Cssbuy begon bij mij te kloten met dingen die ze niet wilden verzenden en gedoe. Of het was niet op voorraad ofzo. Trage support. Op basis van diverse andere China forums heb ik toen de overstap gemaakt. Nog steeds verdienen ze vet aan je met hun fees en wisselkoersen vanaf iDeal.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_165530138
ik zoek een bluetooth speaker die eigenlijk gewoon zo hard mogelijk kan :')
max prijs is 30-40 euro.
Jullie een paar ideeën?
pi_165536167
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:49 schreef Onufriev het volgende:
Pff, wacht al 6 weken op mn kabeltjes uit China. Door zulke ongein ga je toch twijfelen of je de volgende keer niet beter naar de Action kan.
Godver, de hele handel is weer onderweg naar China. Het heeft blijkbaar een tijdje bij een afhaaladres gezeten, zonder dat ik het wist, vandaar ook de lange zendtijd.
Nu hopen dat de verkoper het nog tijdig kan annuleren.
pi_165550682

Model BW-F4
Batttery Capacity 7.4V/4000mAh
Bluetooth Version CSR 4.0
Output Power 10W*2
Connectivity 3.5mm audio jack + Bluetooth connection
Dimensions (inch) 7.87*2.36*2.52inch

Iemand ervaring? Ziet er wel erg gaaf uit! Ben benieuwd naar de kwaliteit, gezien de vorige blitzwolf ook erg aan de verwachtingen voldeed.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165551220
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Model BW-F4
Batttery Capacity 7.4V/4000mAh
Bluetooth Version CSR 4.0
Output Power 10W*2
Connectivity 3.5mm audio jack + Bluetooth connection
Dimensions (inch) 7.87*2.36*2.52inch

Iemand ervaring? Ziet er wel erg gaaf uit! Ben benieuwd naar de kwaliteit, gezien de vorige blitzwolf ook erg aan de verwachtingen voldeed.
😁

Deze staat hier thuis!
Alsook heb ik ook de Blitzwolf F2 gekocht
pi_165553322
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:42 schreef Jonmen het volgende:

[..]

😁

Deze staat hier thuis!
Alsook heb ik ook de Blitzwolf F2 gekocht
Oké :) een kleine review? :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 25 september 2016 @ 16:19:16 #26
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165555641
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:42 schreef Jonmen het volgende:

[..]

😁

Deze staat hier thuis!
Hoe hard gaat ie? Van 20W zou je toch best wat verwachten.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_165555805
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2016 16:19 schreef N22 het volgende:

[..]

Hoe hard gaat ie? Van 20W zou je toch best wat verwachten.
Enorm hard. Zal er morgen een kleine review van maken :) + een test draaien hoelang hij afspeelt via bluetooth
  zondag 25 september 2016 @ 16:42:19 #28
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165556129
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 16:26 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Enorm hard. Zal er morgen een kleine review van maken :) + een test draaien hoelang hij afspeelt via bluetooth
[ afbeelding ]
^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_165565689
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Model BW-F4
Batttery Capacity 7.4V/4000mAh
Bluetooth Version CSR 4.0
Output Power 10W*2
Connectivity 3.5mm audio jack + Bluetooth connection
Dimensions (inch) 7.87*2.36*2.52inch

Iemand ervaring? Ziet er wel erg gaaf uit! Ben benieuwd naar de kwaliteit, gezien de vorige blitzwolf ook erg aan de verwachtingen voldeed.
Wat is dat eigenlijk?
  zondag 25 september 2016 @ 23:02:49 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165565799
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk?
Speaker
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165565837
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Speaker
aha!!!Wat is de prijs en waar te koop?
  maandag 26 september 2016 @ 09:56:34 #32
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165569733
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

aha!!!Wat is de prijs en waar te koop?
http://chinaprices.us?q=BW-F4
;)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  CHI shopkeeper maandag 26 september 2016 @ 11:29:09 #33
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165571122
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

aha!!!Wat is de prijs en waar te koop?
Hier te vinden, met code 12BLITZW voor ¤45. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 16:26 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Enorm hard. Zal er morgen een kleine review van maken :) + een test draaien hoelang hij afspeelt via bluetooth
[ afbeelding ]
Gaaf! Ik ben er zelf erg over te spreken maar ben ook erg benieuwd wat jij ervan vindt. :)
pi_165578770
http://www.banggood.com/E(...)ytime-p-1072709.html

heb die besteld! ben benieuwd hoe hard deze kan, kan anders nogwel leuk worden in de trein naar feestjes ;p
  maandag 26 september 2016 @ 16:29:26 #35
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165579696
http://www.theverge.com/2(...)est-earphones-review

japanse oordopjes mogen ook toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 26 september 2016 @ 16:45:36 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165580065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:39 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand?

[..]

Je eigen naam roepen heeft niet zoveel zin he :P
Maar heb je het al in het Tweakers-topic gevraagd? Daar is ook een hele lange thread over die camera's.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_165580155
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 16:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Je eigen naam roepen heeft niet zoveel zin he :P
Meer herhaling van de vraag.
quote:
Maar heb je het al in het Tweakers-topic gevraagd? Daar is ook een hele lange thread over die camera's.
Ja, maar zeer weinig respons. Heel veel post dat ze met firmware e.d. zitten aan te klooien maar als je daar nooit aandacht aan hebt (hoeven) schenken wordt je er nu niet veel wijzer van.

Het klinkt vrij simpel (kwestie van wat bestanden/folders op de geheugenkaart zetten en that's it) maar je hebt wel veel verschillende firmware-versies en ik heb geen zin om de camera te bricken, want de eigenaren van de camera gebruiken het nu voor kind #1 en straks kind #2. :P
pi_165581449
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:50 schreef badschaap het volgende:
http://www.banggood.com/E(...)ytime-p-1072709.html

heb die besteld! ben benieuwd hoe hard deze kan, kan anders nogwel leuk worden in de trein naar feestjes ;p
Hmm twijfel twijfel, welke gaat het worden. Deze is wel waterdicht? En een grotere accu.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hier te vinden, met code 12BLITZW voor ¤45. ;)

Toevallig ook een coupon voor: http://www.banggood.com/E(...)ytime-p-1072709.html

[ Bericht 20% gewijzigd door relativity op 26-09-2016 19:37:32 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165581833
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hier te vinden, met code 12BLITZW voor ¤45. ;)
Ze zijn wel lekker goedkoop!Misschien wat voor een PS4! :o
pi_165582718
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2016 16:29 schreef Catch22- het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)est-earphones-review

japanse oordopjes mogen ook toch?
Asian pursuasion! :Y
Thanks for zhe heads up. Klinkt als iets om eens een kans te geven!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165589625
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 16:42 schreef N22 het volgende:

[..]

^O^
Test niet kunnen doen. Morgen wordt het een rustigere dag dus komt wel goed dan!
pi_165590619
Een ervaren Chinashopper die mij nog van een tip kan voorzien? Mijn pakketje met kabels wordt dus geretourneerd naar China omdat ik hem niet heb opgehaald bij het PostNL ophaalpunt. Dit uiteraard zonder dat ik wist dat het daar lag.

Volgens de PostNL klantenservice moet de verkoper de retourzending (laten) annuleren. Ik heb dus een berichtje gestuurd, maar volgens de verkoper is er niks aan de hand. Hij heeft namelijk de internationale tracking erbij, en daar staat in dat 'ie in Amsterdam is.

Maar volgens de Nederlandse tracking code staat er heel duidelijk dat de zending retour is, omdat hij niet is opgehaald. Ik moet er voor zorgen dat hij weer terugkomt op het ophaalpunt.
pi_165591276
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:52 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaoyi verrast met M1-camera - Een systeemcamera met 4k voor 295 euro

Zou mooi zijn als die dan hier ook voor ¤300 in de winkel komt liggen maar als je kijkt naar hun verschillende prijzen voor Chinese en Internationale versies van producten hoef je denk ik daar niet op te rekenen...
DPReview heeft ook voorlopige positieve ervaringen...
Item uit de EU-warehouse staat al weken op uitverkocht; denk niet dat die ooit nog leverbaar wordt uit EU-warehouse.
En dan nu de realiteit:

Oorspronkelijk bericht: Body + kitlens voor ¤295 en body + 2 objectieven voor ¤400.
Realiteit: Body + kitlens voor $400 en Body + 2 objectieven: $700.

Als deze camera inderdaad ook in de Europese schappen komt te liggen (wat ook gesuggereerd wordt in het Tweakers artikel) dan kun je deze dollarprijzen 1:1 omzetten naar euro's.
En dan is die al lang niet zo aantrekkelijk meer.

En dat had ik dus al wel verwacht...
  dinsdag 27 september 2016 @ 00:07:05 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165592168
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 19:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Asian pursuasion! :Y
Thanks for zhe heads up. Klinkt als iets om eens een kans te geven!
:) Kon ze alleen niet voor een goede prijs vinden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 27 september 2016 @ 01:00:50 #45
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165592854
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:50 schreef badschaap het volgende:
http://www.banggood.com/E(...)ytime-p-1072709.html

heb die besteld! ben benieuwd hoe hard deze kan, kan anders nogwel leuk worden in de trein naar feestjes ;p
Uit de specificaties:
"Telephone range - 3 feet"
Bedoelen ze de algemene bluetooth range of wat?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_165595666
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 00:07 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:) Kon ze alleen niet voor een goede prijs vinden
True that. Ff kijken of het via Rakuten kan (deed ik ook met m'n Q&Q Solar watch). :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:54 #47
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165596667
Gisteren twee Anker usb-kabels binnengekregen (na ruim 7 weken onderweg te zijn ;( ).

Godsamme wat scheelt dat met de prutkabels die ik eerst had! Gisteren mijn redmi note 3 van 69% naar 100% opgeladen in krap 20 minuten, dat kostte me eerst uren.

Thnx voor het uitzoekwerk dodge911! _O_
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  CHI shopkeeper dinsdag 27 september 2016 @ 10:21:40 #48
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165596744
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:59 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm twijfel twijfel, welke gaat het worden. Deze is wel waterdicht? En een grotere accu.

[..]

Toevallig ook een coupon voor: http://www.banggood.com/E(...)ytime-p-1072709.html
Zeker, in deze post te vinden. ;)
pi_165599266
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

En dan nu de realiteit:

Oorspronkelijk bericht: Body + kitlens voor ¤295 en body + 2 objectieven voor ¤400.
Realiteit: Body + kitlens voor $400 en Body + 2 objectieven: $700.

Als deze camera inderdaad ook in de Europese schappen komt te liggen (wat ook gesuggereerd wordt in het Tweakers artikel) dan kun je deze dollarprijzen 1:1 omzetten naar euro's.
En dan is die al lang niet zo aantrekkelijk meer.

En dat had ik dus al wel verwacht...
In 1e instantie was ik behoorlijk geinteresseerd maar nu ik dit verhaaltje lees?
Eerst nog ff afwachten waarvoor de Chinese sellers er voor vragen.
pi_165601313
Tegenwoordig moet je bij ons Postnl afhaalpunt het afhaalbewijs meenemen en anders krijg je het pakket niet mee.... wat een onzin weer, zo maken zij zichzelf niet populair. Zelfs de notificaties van 17track met daarop de melding dat het pakket er inmiddels is zijn niet toegestaan.

Laat Postnl er dan ook voor zorgen dat je Chinese trackingnummers in hun app kan zetten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165601803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tegenwoordig moet je bij ons Postnl afhaalpunt het afhaalbewijs meenemen en anders krijg je het pakket niet mee.... wat een onzin weer, zo maken zij zichzelf niet populair. Zelfs de notificaties van 17track met daarop de melding dat het pakket er inmiddels is zijn niet toegestaan.

Laat Postnl er dan ook voor zorgen dat je Chinese trackingnummers in hun app kan zetten.
Lekker dan. Ik heb al meerdere malen helemaal geen afhaalbewijs gekregen.. Bij mijn lokale afhaalpunt zijn ze ook al zo zeikerig. Wat vullen ze eigenlijk in van mijn paspoort overigens? Zie ze altijd wat overtypen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:42:21 #52
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_165602208
Iemand nog een suggestie voor een goed draadloos (en goedkoop :) ) keyboard uit China? Of kan ik die gewoon beter halen in NL..
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:43:37 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165602235
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tegenwoordig moet je bij ons Postnl afhaalpunt het afhaalbewijs meenemen en anders krijg je het pakket niet mee.... wat een onzin weer, zo maken zij zichzelf niet populair. Zelfs de notificaties van 17track met daarop de melding dat het pakket er inmiddels is zijn niet toegestaan.

Laat Postnl er dan ook voor zorgen dat je Chinese trackingnummers in hun app kan zetten.
Oh, dat is naar mijn weten geen verplichting (althans hier niet). Even PostNL gaan stalkten op Twitter hoe dat zit en dat je geen papiertje hebt ontvangen.

Zal vanuit de winkel zelf komen omdat ze zoeken naar pakketjes die er dan niet liggen (volgens de winkel; ze zoeken gewoon vaak niet goed :'))
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 23:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]


[..]

En dan nu de realiteit:

Oorspronkelijk bericht: Body + kitlens voor ¤295 en body + 2 objectieven voor ¤400.
Realiteit: Body + kitlens voor $400 en Body + 2 objectieven: $700.

Als deze camera inderdaad ook in de Europese schappen komt te liggen (wat ook gesuggereerd wordt in het Tweakers artikel) dan kun je deze dollarprijzen 1:1 omzetten naar euro's.
En dan is die al lang niet zo aantrekkelijk meer.

En dat had ik dus al wel verwacht...
Hopen dat de HK versie internationaal is (en qua prijs Chinees), zodat we die kunnen importeren :P.
De internationale modellen van YI zijn inderdaad allemaal jammerlijk hoog geprijsd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165602457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:19 schreef davedavy het volgende:

[..]

Lekker dan. Ik heb al meerdere malen helemaal geen afhaalbewijs gekregen.. Bij mijn lokale afhaalpunt zijn ze ook al zo zeikerig. Wat vullen ze eigenlijk in van mijn paspoort overigens? Zie ze altijd wat overtypen.
Documentnummer. Beter neem je het rijbewijs mee, daarvan kunnen ze het documentnummer scannen en dat gaat dus sneller. Overigens kan ik bij mijn postkantoor ook de Postnl app laten zien met daarin de gegevens van het pakket.
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:24:42 #55
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165603069
Bij mij komen de afhaalbewijzen vaak ook veel later binnen dan dat de pakketten er zijn.

Ik gooi de china trackingcode door internationalparceltracking.com, als er een 3S-code uitkomt, gooi ik die in jouw.postnl.nl.

Als daar staat dat het pakket afgehaald kan worden, print ik die pagina uit en neem die mee naar de Primera (in mijn geval). Tot nu toe altijd goed gegaan :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_165603821
Ik haal ook altijd zonder formulier, 1x de postnl app moeten laten zien

Ik zet trouwens altijd de China track in de postnl app,
Zodra die in NL is en een 3s code heeft, pakt die het automatisch

[ Bericht 1% gewijzigd door Dennislub op 27-09-2016 16:15:23 ]
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:29:08 #57
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165604301
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:16 schreef BillsGate het volgende:
Gisteren twee Anker usb-kabels binnengekregen (na ruim 7 weken onderweg te zijn ;( ).

Godsamme wat scheelt dat met de prutkabels die ik eerst had! Gisteren mijn redmi note 3 van 69% naar 100% opgeladen in krap 20 minuten, dat kostte me eerst uren.

Thnx voor het uitzoekwerk dodge911! _O_
Graag gedaan :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165604436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:43 schreef RobertNL het volgende:
Hopen dat de HK versie internationaal is (en qua prijs Chinees), zodat we die kunnen importeren :P.
De internationale modellen van YI zijn inderdaad allemaal jammerlijk hoog geprijsd.
Nou ja; de Yi 4K camera staat op Amazon.com ook voor ruwweg dezelfde prijs als dat je 'm in China zou bestellen.

Die M1 moet echt gaan zakken in prijs mocht het interessant worden. Kun je 'm in huis halen voor de prijs die in het Tweakers artikel staat; dan kan het nog best geinig ding zijn voor erbij.
pi_165605981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:21 schreef Banggood het volgende:

[..]

Zeker, in deze post te vinden. ;)
Bedankt! :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165612346
Mijn Yotaphone 2 is dus onderschept door de douane, kreeg netjes een brief dat ze niet konden inschatten hoeveel het waard was :{ , maar netjes teruggestuurt met de invoice erbij maar dat bedrag zal ook wel op het pakketje staan.
ben benieuwd waneer het binnenkomt.

ach, de eerste keer en ik heb nog wel een VIP 4 status :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:41:05 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165616477
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:42 schreef JiePieWie het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goed draadloos (en goedkoop :) ) keyboard uit China? Of kan ik die gewoon beter halen in NL..
Fullsize? Ik zou gewoon een logitech k halen. Die werken echt goed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165618071
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oh, dat is naar mijn weten geen verplichting (althans hier niet). Even PostNL gaan stalkten op Twitter hoe dat zit en dat je geen papiertje hebt ontvangen.

Zal vanuit de winkel zelf komen omdat ze zoeken naar pakketjes die er dan niet liggen (volgens de winkel; ze zoeken gewoon vaak niet goed :'))

PostNL app mag ook, maar die pakt vaak de chinese trackingcodes niet (en internationalparceltracking werkt ook niet altijd).

Heb al een paar keer gehad dat ik een pakket opgehaald heb (avond) en de volgende dag een afhaalbericht kreeg dat er een pakket klaar lag (met een ander trackingnummer). Ga ik heen, gaan ze zoeken, kunnen ze het niet vinden, zoeken ze nog een keer en ligt het ergens achter :') .

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 14:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Documentnummer. Beter neem je het rijbewijs mee, daarvan kunnen ze het documentnummer scannen en dat gaat dus sneller. Overigens kan ik bij mijn postkantoor ook de Postnl app laten zien met daarin de gegevens van het pakket.
Ideaal is dat, maar het rare is dat er bij mij zelden nog iets gescand wordt.... de laatste paar keren heb ik het gewoon meegekregen en hoefden zij geen "krabbel".

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:59 schreef Dennislub het volgende:
Ik haal ook altijd zonder formulier, 1x de postnl app moeten laten zien

Ik zet trouwens altijd de China track in de postnl app,
Zodra die in NL is en een 3s code heeft, pakt die het automatisch
Hoe, want bij mij blijft hij vaak aangeven dat het nummer (RN bijv.) geen geldig nummer is.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165624711
Ik heb een HDMI extractor gekocht, dingetje werkt perfect, maar ik zit nu met een Chinese adapter. Ik gebruik voorlopig een EU converter, maar ik vertrouw Chinese adapters niet echt. Waar kan ik aan een EU-adapter geraken? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind echt niet wat ik zoek. Hierbij de informatie die je volgens mij nodig zult hebben om een adapter te vinden:

Foto van de uitgang die ik nodig heb:


Foto van voltage etc:


Alvast bedankt!
  woensdag 28 september 2016 @ 14:42:47 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_165624734
Heeft iemand ervaring met Aliexpress (vast wel). Ik heb laatst een telefoon besteld. Nu ik zo eens in mijn mail kijk, zie ik dat er geen factuur is bijgevoegd. Weet iemand of die nog komt? Ik heb 'm wel nodig, want ik kan de telefoon declareren.
pi_165624822
Ff de verkoper een mailtje sturen dan. Die wil vast een rekening opstellen en mailen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165624976
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 06:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

Hoe, want bij mij blijft hij vaak aangeven dat het nummer (RN bijv.) geen geldig nummer is.
Dat zegt hij inderdaad ook, maar dan klikken op 'Alsnog toevoegen' oid.
pi_165625117
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:41 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb een HDMI extractor gekocht, dingetje werkt perfect, maar ik zit nu met een Chinese adapter. Ik gebruik voorlopig een EU converter, maar ik vertrouw Chinese adapters niet echt. Waar kan ik aan een EU-adapter geraken? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind echt niet wat ik zoek. Hierbij de informatie die je volgens mij nodig zult hebben om een adapter te vinden:

Foto van de uitgang die ik nodig heb:
[ afbeelding ]

Foto van voltage etc:
[ afbeelding ]

Alvast bedankt!
https://www.conrad.nl/nl/(...)ma-12-w-1040399.html zoiets i guess (output 5v 1A), alleen weet ik niet of het juiste stekkertje erbij zit
pi_165628631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:41 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb een HDMI extractor gekocht, dingetje werkt perfect, maar ik zit nu met een Chinese adapter. Ik gebruik voorlopig een EU converter, maar ik vertrouw Chinese adapters niet echt. Waar kan ik aan een EU-adapter geraken? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind echt niet wat ik zoek. Hierbij de informatie die je volgens mij nodig zult hebben om een adapter te vinden:

Foto van de uitgang die ik nodig heb:
[ afbeelding ]

Foto van voltage etc:
[ afbeelding ]

Alvast bedankt!
Hier
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:56 schreef igi0n het volgende:

[..]

Dat zegt hij inderdaad ook, maar dan klikken op 'Alsnog toevoegen' oid.
Die optie heb ik via de app niet helaas :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165628891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 17:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hier

[..]

Die optie heb ik via de app niet helaas :(
Hmm raar, ik wel. Onderaan op de screenshot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165633429
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:08 schreef igi0n het volgende:

[..]

Hmm raar, ik wel. Onderaan op de screenshot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je dan de QR code weg?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 september 2016 @ 21:13:18 #71
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165633721
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef longinus het volgende:
Mijn Yotaphone 2 is dus onderschept door de douane, kreeg netjes een brief dat ze niet konden inschatten hoeveel het waard was :{ , maar netjes teruggestuurt met de invoice erbij maar dat bedrag zal ook wel op het pakketje staan.
ben benieuwd waneer het binnenkomt.

ach, de eerste keer en ik heb nog wel een VIP 4 status :D
Hm balen. Telefoons zijn er bij mij altijd doorgekomen. Tablets en andere grotere dingen niet altijd.
De yotaphone is het wel waard hoor. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165634868
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar haal je dan de QR code weg?
QR Code? Ik pak gewoon de RR/RS/RT/Rwhatever code, plak die erin + postcode en klik op zending toevoegen. Als die code dan ooit een 3S code krijg toegewezen wordt die automatisch toegevoegd.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:32:51 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165636682
Edc dudes, welke wetsteen moet je hebben voor keukenmessen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165637934
Nou, de Yi Ant camera doet het weer.

Heb firmware 1.8.6.1B_rtspfix van hier genomen en de app van hier.
Werkt weer prima en bijvoorbeeld de RTSP stream in VLC ook. (Al zullen ze dat niet gebruiken evenals die andere functies van deze firmware).

Wel vroeg de app direct weer te updaten (weet niet of het nou op de app ging of de camera) maar dat moeten ze dan maar negeren lijkt me...
pi_165638355
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, de Yi Ant camera doet het weer.

Heb firmware 1.8.6.1B_rtspfix van hier genomen en de app van hier.
Werkt weer prima en bijvoorbeeld de RTSP stream in VLC ook. (Al zullen ze dat niet gebruiken evenals die andere functies van deze firmware).

Wel vroeg de app direct weer te updaten (weet niet of het nou op de app ging of de camera) maar dat moeten ze dan maar negeren lijkt me...
Die app-update kun je niet uitzetten inderdaad. Zo heb ik m'n vrouw ook geïnstrueerd dat weg te klikken.

Ik gebruik overigens TinyCam Monitor om de RSTP-streams van de cam's op 1 schermpje te hebben. Als ze vooral thuis op de bank babyfonen, is dat wellicht nog net zo handig. Je moet daarvoor wel in 'tzelfde netwerk zitten als de camera's.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_165638497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die app-update kun je niet uitzetten inderdaad.
Hmm, jammer. Want hier schuilt natuurlijk wel het gevaar in dat je per ongeluk toch update.
Want ging het daar nou om de app of om de camera die om een update vraagt?

Op zich is deze firmware erop zetten niet zo heel veel werk maar toch...
pi_165640071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:44 schreef igi0n het volgende:

[..]

QR Code? Ik pak gewoon de RR/RS/RT/Rwhatever code, plak die erin + postcode en klik op zending toevoegen. Als die code dan ooit een 3S code krijg toegewezen wordt die automatisch toegevoegd.
Heb jij het nou over de postnl app of internationalparceltracking? Bij de PostNL app kan ik idd het nummer invoeren en postcode, maar hij geeft dan aan dat dit een ongeldig nummer is en ik heb geen optie om hem toe te voegen.

Tot op heden kan ik dus alleen Aliexpress en 17track gebruiken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165640614
quote:
Meteen een goedkope gezien, bedankt! _O_
pi_165640842
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, jammer. Want hier schuilt natuurlijk wel het gevaar in dat je per ongeluk toch update.
Want ging het daar nou om de app of om de camera die om een update vraagt?

Op zich is deze firmware erop zetten niet zo heel veel werk maar toch...
Zodra je de app opent, zal 't om een app-update gaan. Zodra je de cam in de app opent is 't een cam-update. Die 2e moet je niet hebben. Als je 't cam-beeld hebt, zie je als 't goed is rechtsboven ook 'n rood bolletje als je 'n cam-update hebt (die je dus beter niet kunt doen).
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 29 september 2016 @ 10:02:12 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165641512
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 06:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb jij het nou over de postnl app of internationalparceltracking? Bij de PostNL app kan ik idd het nummer invoeren en postcode, maar hij geeft dan aan dat dit een ongeldig nummer is en ik heb geen optie om hem toe te voegen.

Tot op heden kan ik dus alleen Aliexpress en 17track gebruiken.
Is je PostNL app wel up to date? Ik kan ook gewoon buitenlandse trackingnummers opslaan, ook al vindt ie in eerste instantie niks. Vroeger kon het niet en kreeg je de melding die jij noemt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165642010
Fraai, vanochtend een mailtje:
quote:
Dear XXXX,

Congratulations! According to the data from the carrier, your order (PO# 3xxxxxx8) has been delivered successfully.
Please take a moment to complete the transaction by clicking "Order has been received" on Active Orders - Shipped Orders . It will authorize us to pay the seller.

After receiving this email, if you are anyhow unsatisfied with the item or the transaction itself (e.g. you haven't received the item), you need to apply for a Return&Refund in your DHgate account within 5 days. Otherwise, we will release the payment to the seller after 5 days and this transaction will be closed.
Ik kijken op de tracking:


Maar geen pakketje hier :')
Ook niet te vinden op internationalparceltracking.com icm mijn postcode. Of verkeerd gekoppeld, of een verkeerd adres op het pakketje of gewoon een seller die wat minder fris is :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165642353
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zodra je de app opent, zal 't om een app-update gaan. Zodra je de cam in de app opent is 't een cam-update. Die 2e moet je niet hebben. Als je 't cam-beeld hebt, zie je als 't goed is rechtsboven ook 'n rood bolletje als je 'n cam-update hebt (die je dus beter niet kunt doen).
Ah, duidelijk. Maar de app zélf updaten mag/kan wel?
pi_165642472
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 06:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb jij het nou over de postnl app of internationalparceltracking? Bij de PostNL app kan ik idd het nummer invoeren en postcode, maar hij geeft dan aan dat dit een ongeldig nummer is en ik heb geen optie om hem toe te voegen.

Tot op heden kan ik dus alleen Aliexpress en 17track gebruiken.
PostNL app, maar internationalparceltracking zit daar bij ingebakken.
  CHI shopkeeper donderdag 29 september 2016 @ 11:50:33 #84
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165643213
Beste allemaal, t/m 5 oktober even geen webcare hier op Fok i.v.m. de Chinese National Day (Cservice@banggood.com is wel gewoon in het Engels bereikbaar). Vanaf de 6e hier weer gewoon in het Nederlands. ;)
pi_165643348
quote:
5s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:02 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is je PostNL app wel up to date? Ik kan ook gewoon buitenlandse trackingnummers opslaan, ook al vindt ie in eerste instantie niks. Vroeger kon het niet en kreeg je de melding die jij noemt.
Update gedaan, nu kan het wel idd thanks. Volgens de app ligt er vanaf vrijdag al een pakket klaar. Kan nergens de trackingcode terugvinden in mijn bestellingen en heb geen idee wat het kan zijn. Vooral omdat ik al op het afhaalpunt alles heb afgehaald schijnbaar
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165644656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. Maar de app zélf updaten mag/kan wel?
Yup, tot nu toe wel.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_165647141
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:50 schreef Banggood het volgende:
Beste allemaal, t/m 5 oktober even geen webcare hier op Fok i.v.m. de Chinese National Day (Cservice@banggood.com is wel gewoon in het Engels bereikbaar). Vanaf de 6e hier weer gewoon in het Nederlands. ;)
Dan moeten we hier in NL ook maar een feestje vieren op 1 oktober! en laten we het dan zo bond maken dat we tot 5 oktober niet meer kunnen bestellen :P
pi_165650437
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ff van tevoren checken waar alles zit. :P Ik had te weinig research gedaan en had ook te weinig tijd om dat in een middag allemaal te exploren. Ik wist alleen 'aha, zo kom je de grens over bij Lo Wu' en 'dan moet je naar SEG Technology Park'. Had ik ook nog allemaal te voet gedaan, i.p.v. underground (ik dacht: leuk, zie je nog eens wat). Is prima te doen en geinig parkje ertussen, maar dat ging allemaal van m'n tijd af eigenlijk. Wilde zo bijvoorbeeld toen iets van Jiayu vinden, maar had van tevoren niet gekeken waar ofzo, niemand had ervan gehoord :') en verder heb je honderden kleine toko's overal, dus als je iets specifieks zoekt is het echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Wat me tegenviel is dat de merken die wij goed kennen daar niet echt superhot zijn, je ziet daar voornamelijk Gionee, Coolpad, Vood als budgetalternatieven voor de gevestigde ZTE, Nubia, Oppo, Lenovo, Meizu, Huawei enz. Veel lelijke achterhaalde budgetmeuk dat voor wat het is eigenlijk way overpriced is en aan de andere kant de duurdere merken, maar echte bang-for-buck duidelijk minder. Maar misschien dat het inmiddels anders is. Daarachter bij SEG heb je ook wat andere toko's, moet je voor de gein eens doorheen lopen, allerlei kleine cube spaces met micro stores die onderdeeltjes verkopen. Op een paar vierkante meter ook bijvoorbeeld MINIX, waar ze productdoosjes in elkaar aan het vouwen waren. Of een gast die achterover op een bureaustoel zat tussen het lunch eten 18650 accus in een powerbank mikte (daarom geen merkloze cheapo producten halen! Assembly in een fabriek met QChecks? Haha...) Anyways... niks gekocht. Geen nieuwe dingen/modellen of iets gezien. Heel veel shiny plastic fantastic kudtspul, niet echt kwaliteitsdingen. Mijn conclusie was zo'n beetje dat je net zo goed (of misschien beter) online trends en nieuwtjes kunt volgen en dingen bestellen... of je moest precies weten waar te zijn en of gewoon zeeën van tijd hebben om overal te komen. Wat wel leuk zou zijn en als je langer de tijd hebt is een mailtje sturen naar wat bedrijfjes daar of je eens een rondleiding kunt krijgen.

Ik weet niet hoe lang je blijft, maar hier viel alweer m'n show pass binnen voor de Hong Kong Electronics Fair Autumn Edition (13-16.10.2016). Dit keer veel in teken van smart life en virtual reality, personal transport in vorm van unicycles, e-steps en boosted boards zullen ook wel weer aanwezig zijn om uit te proberen. :P

Ps. Bij Lo Wu heb je ook een shady business center met best fake spul. Ik zal je maar zeggen dat te vermijden natuurlijk (maar doe de groeten aan Jacky! :P ), maar je moet wat om je laatste CNY/RMB uit te geven voor je terug naar Hong Kong gaat.
Wat onderzoek had ik wel gedaan: Kwam op hetzelfde uit als wat jij zeg maar gevonden had. Er is ja een specieke gebied waar ze al dat spul verkopen, daar ben ik dus direct de eerste dag naar toe gegaan.

Maar daar waren we ( Mijn vriendin was erbij ) al snel op uitgekeken en goed ze zag het ook niet zien zitten om met mij daar uren rond te lopen. Dus het komt erop neer dat ik uiteindelijk niks daar gekocht heb, want dat zou A veel tijd gekost hebben om wat te vinden en B je weet niet of het echt is.

Over die merken zoals Umi en Jianyu etc, dat heb ik al vaak gezegd dat je die nergens tegen komt! Dan moet al via Taobao kopen en dat is gewoon te gecompliceerd, vooral als je er maar een paar dagen bent. Daarnaast zijn die Umi's en Jianyu's met een reden zo spotgoedkoop, maar dat weet je vast zelf ook?

Uiteindelijk heb ik dus 3 dagen achter elkaar de officiële Xiaomi winkel bezocht: Eerste dag kwamen we om 17:30 en toen namen ze geen contant geld meer aan, en de tweede dag zijn we terug gekomen. Toen heb ik dus maar liefst drie producten van Xiaomi gekocht: Een Redmi 3S voor mijn moeder en voor mij de Redmi Note 4, lang over nagedacht omdat ik al een OnePlus One heb. Maar die OnePlus One is nu al zo oud dat zelfs een ( Chinese ) smartphone uit het middensegment een verbetering is.



En voor de prijs hoefde ik het echt niet te laten: Het basismodel ( 2GB Ram en 16GB opslag ) koste ongeveer ¤ 120 en het model met 3GB en 64GB was ¤ 160 en die heb ik dus gekocht. Of het die ¤ 40 extra waard zijn? Ik denk van wel, alleen veel keuze had ik niet! Ze hadden namelijk enkel het 64GB model.

Heb de telefoon nu al een paar dagen in gebruik en ben er super tevreden over: Wat mij het meeste bevalt zijn de nieuwe snufjes zoals de vingerafdruk scanner, ingebouwde afstandbediening etc. En niet geheel onbelangrijk de firmware is echt zeer goed, even wennen: Maar het is echt meer dan enkel het kopiëren van iOS. Een beetje het beide van twee werelden.



Oh en de nieuwe Mi Band had ik ook nog gekocht: Bedoel als ik er dan toch ben? Dus direct een voor mijn vriendin en ik gekocht :D Oh en bij het derde bezoek nog de Xiaomi Mi Pro in-ears gekocht, vond die geluidskwaliteit echt zeer goed klinken.

Mag dus wel duidelijk zijn dat ik mijn weg gevonden heb, maar bewust voor Xiaomi gekozen. Dan betaal je wellicht net een paar tientjes meer dan bij een Umi of Jianyu, maar dan heb je wel wat! Voelt echt premium aan die Redmi Note 4 en ik heb hem nog gratis laten graveren, die service is echt geweldig en maakt de telefoon nog specialer.



Maja leuke stad was dat Shenzhen voor 3 dagen: Mijn vriendin die uit Hong Kong komt wist niet hoe snel ze weer terug moest hahaha.
pi_165650943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook

[ afbeelding ]
Dit is de juiste manier van wegen :)
  donderdag 29 september 2016 @ 18:34:08 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_165651451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 11:50 schreef Banggood het volgende:
Beste allemaal, t/m 5 oktober even geen webcare hier op Fok i.v.m. de Chinese National Day (Cservice@banggood.com is wel gewoon in het Engels bereikbaar). Vanaf de 6e hier weer gewoon in het Nederlands. ;)
Veel plezier @ alle medewerkers daar :W
pi_165651783
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:40 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat onderzoek had ik wel gedaan: Kwam op hetzelfde uit als wat jij zeg maar gevonden had. Er is ja een specieke gebied waar ze al dat spul verkopen, daar ben ik dus direct de eerste dag naar toe gegaan.

Maar daar waren we ( Mijn vriendin was erbij ) al snel op uitgekeken en goed ze zag het ook niet zien zitten om met mij daar uren rond te lopen. Dus het komt erop neer dat ik uiteindelijk niks daar gekocht heb, want dat zou A veel tijd gekost hebben om wat te vinden en B je weet niet of het echt is.

Over die merken zoals Umi en Jianyu etc, dat heb ik al vaak gezegd dat je die nergens tegen komt! Dan moet al via Taobao kopen en dat is gewoon te gecompliceerd, vooral als je er maar een paar dagen bent. Daarnaast zijn die Umi's en Jianyu's met een reden zo spotgoedkoop, maar dat weet je vast zelf ook?

Uiteindelijk heb ik dus 3 dagen achter elkaar de officiële Xiaomi winkel bezocht: Eerste dag kwamen we om 17:30 en toen namen ze geen contant geld meer aan, en de tweede dag zijn we terug gekomen. Toen heb ik dus maar liefst drie producten van Xiaomi gekocht: Een Redmi 3S voor mijn moeder en voor mij de Redmi Note 4, lang over nagedacht omdat ik al een OnePlus One heb. Maar die OnePlus One is nu al zo oud dat zelfs een ( Chinese ) smartphone uit het middensegment een verbetering is.

[ afbeelding ]

En voor de prijs hoefde ik het echt niet te laten: Het basismodel ( 2GB Ram en 16GB opslag ) koste ongeveer ¤ 120 en het model met 3GB en 64GB was ¤ 160 en die heb ik dus gekocht. Of het die ¤ 40 extra waard zijn? Ik denk van wel, alleen veel keuze had ik niet! Ze hadden namelijk enkel het 64GB model.

Heb de telefoon nu al een paar dagen in gebruik en ben er super tevreden over: Wat mij het meeste bevalt zijn de nieuwe snufjes zoals de vingerafdruk scanner, ingebouwde afstandbediening etc. En niet geheel onbelangrijk de firmware is echt zeer goed, even wennen: Maar het is echt meer dan enkel het kopiëren van iOS. Een beetje het beide van twee werelden.

[ afbeelding ]

Oh en de nieuwe Mi Band had ik ook nog gekocht: Bedoel als ik er dan toch ben? Dus direct een voor mijn vriendin en ik gekocht :D Oh en bij het derde bezoek nog de Xiaomi Mi Pro in-ears gekocht, vond die geluidskwaliteit echt zeer goed klinken.

Mag dus wel duidelijk zijn dat ik mijn weg gevonden heb, maar bewust voor Xiaomi gekozen. Dan betaal je wellicht net een paar tientjes meer dan bij een Umi of Jianyu, maar dan heb je wel wat! Voelt echt premium aan die Redmi Note 4 en ik heb hem nog gratis laten graveren, die service is echt geweldig en maakt de telefoon nog specialer.

[ afbeelding ]

Maja leuke stad was dat Shenzhen voor 3 dagen: Mijn vriendin die uit Hong Kong komt wist niet hoe snel ze weer terug moest hahaha.
Nice! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165652182
Ja dat ding ( Redmi Note 4 ) komt blijkbaar met zijn deca-core (10 cores 🙊) goed mee met de highend telefoons, dus als ik de review van RobertNL zo lees dan is dat een aardige verbetering tegenover de Note 3.

Dat waren ja gewoon 8 A53 cores en nu zitten daar dus twee krachtige Cortex-A72 cores bij.




Geekbench 4



Antutu

Weleens waar nog steeds een telefoon uit het middensegment, echter hij komt aardig dicht in de buurt van de highend telefoons. Alleen op grafische gebied doen de highend telefoons het vele malen beter, maar goed voor gaming heb ik een PS4!
pi_165652272
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165656323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja dat ding ( Redmi Note 4 ) komt blijkbaar met zijn deca-core (10 cores 🙊) goed mee met de highend telefoons, dus als ik de review van RobertNL zo lees dan is dat een aardige verbetering tegenover de Note 3.

Dat waren ja gewoon 8 A53 cores en nu zitten daar dus twee krachtige Cortex-A72 cores bij.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geekbench 4

[ afbeelding ]
Antutu

Weleens waar nog steeds een telefoon uit het middensegment, echter hij komt aardig dicht in de buurt van de highend telefoons. Alleen op grafische gebied doen de highend telefoons het vele malen beter, maar goed voor gaming heb ik een PS4!
Ook het grafische geweld zitten ze al iets dichterbij sinds ze van die vreselijk oude mali 400/450 afgestapt zijn.

Had ook een deca-core modelletje hier, de Vernee Apollo en wat is de X20 een fijne SOC, razend snel door die A72 cores :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165659525
Voor 4,50¤ , (kost oorspronkelijk 6,99$, heb wat discount points gebruikt) het was een gokje, heb nooit een BT koptelefoon gehad en wilde het een keertje proberen. Ook vooral omdat ik een tijd geleden weer begonnen ben met hardlopen wilde ik een BT hoofdtelefoon proberen.

http://www.gearbest.com/earphones/pp_211770.html



Had geen verwachtingen qua geluids eisen, maar het viel uiteindelijk redelijk mee!.
- Het heeft een Engelse voice control (dus Engelse stem indicator voor aan/uit etc...)
- Blauw/Rood led indicator
- Er zitten geen extra ear-buds bij (vanwege de prijs ook wel te verwachten)
- Er zit een hele kleine micro usb kabel bij (10 cm)
- Verpakking zag er nog best redelijk uit, had verwacht dat de headset direct in een enveloppe zou worden verstuurd.
- 3 uur speeltijd, niet lang dus maar sporten genoeg, tenzij je natuurlijk langer dan 3 uur sport.
- EDIT: ze zitten comfortabel

Geluid is wat schel e dof, bas is ook wat dof... maar goed, we hebben het hier over < 7 euro BT headset.
pi_165663129
Ik ben bezig met een recensie over die Xiaomi Redmi Note 4 te schrijven? Waar kan ik deze het beste publiceren? Hier of is er een speciale plek voor?
pi_165663151
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 30 september 2016 @ 06:25:52 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165663181
quote:
Los review topic binnen Chi forum is ook prima :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165664236
Ik word gek van de lange zendtijd.
1 op de 3 pakketjes komt gewoon 'niet aan'. (6 weken of langer onderweg, en nog niet binnen).
Kan het te maken hebben met die container rederij die failliet is?

Verkopers maken ook weer mooie grappen:
quote:
Dear old friend ,it is normal that the post office change the code when it arrival at your country,The parcel on the way,if not receive later,we will resend new and gift to you,please cancel the dispute,is ok?please trust us ,please........please...........
  vrijdag 30 september 2016 @ 09:11:57 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165664326
Mijn Cube iWork 10 is onderschept. Volgens de Postnl site is een informatie verzoek naar mij onderweg. Is de eerste keer dat me dat overkomt in al die jaren.

Balen, maar ja, je calculeert het toch een beetje in.
pi_165664362
Duurt de laatste tijd sowieso langer dan vroeger heb ik het idee, kreeg zelf namelijk ook een hele tijd geen pakjes uit China. Terwijl ik al maand ervoor besteld had ofzo, ligt volgens mij ook gedeeltelijk gewoon aan postnl.

Die maken er ja van tijd tot tijd gewoon een potje van :(
  vrijdag 30 september 2016 @ 09:28:21 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165664542
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 06:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Los review topic binnen Chi forum is ook prima :Y
Dit heeft mijn voorkeur :Y
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165666341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
Ik word gek van de lange zendtijd.
1 op de 3 pakketjes komt gewoon 'niet aan'. (6 weken of langer onderweg, en nog niet binnen).
Kan het te maken hebben met die container rederij die failliet is?

Verkopers maken ook weer mooie grappen:

[..]

Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165667894
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
Oh ja dat weet ik hoor.
Maar dat please please :P
en old friend :r
  vrijdag 30 september 2016 @ 19:30:19 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165674499
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox :o!
quote:
Dear Customers,

Thanks for supporting priceangels.

This is Priceangels.com, we are so excited to contact wih you again! In the past two years, we have experienced many, but in our unremitting efforts, we finally have the ownership of priceangels. We sincerely apologize to you for all the inconveniences.

Now we are trying to develop more new products including Consumer Electronics/ Lighting / Fashion / Wearables/ Electronic Cigarette / Puzzles. We sincerely hope you can give us another opportunity to serve you again. We would try our best to provide you better, faster, happier shopping experiences.

We have launched abroad warehouse in United States/ Germany/ UK for local shipment and partial return services. When you had the quality problems of our products, you would experience the high standard after-sales services from us.

In the end, we have prepared a promotion for you. Enjoy!

Best
Priceangles.com
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165674581
quote:
Shipment lodged into transshipment hub local postal agent
Pijnlijk :X
pi_165674600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:30 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox :o!

[..]

Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail :')
  vrijdag 30 september 2016 @ 19:38:54 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165674687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail :')
quote:
Dear Friend,

We did try to be as most professional. Same as we package your package. You understand right? Priceangles.com will surve you as best as you can!

Hope you understand my mistake in the URL and forgive our patiance for ever!

Best (for always),

Priceangles.com
--> juiste linkje ;)

Lijkt overigens een dochter/broertje/neefje van: http://wallbuys.com/
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165674729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

--> juiste linkje ;)
Ah, ze hadden het wel op tijd door :). Ja ik ken de site nog van vroeger, hadden soms wel leuke dingetjes.
pi_165675020
SJCAM SJ7 STAR

180 euro.... dat is nogal wat!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165684818
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?

Met 'clear shock absorber' kom ik een eind, maar die zijn niet hoog genoeg....

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 01-10-2016 20:45:59 ]
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:49:18 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165685672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Hier

en

Hier
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165686265
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
- Met zuidelijke groet -
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 11:40:50 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165686314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is? :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 12:23:53 #115
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165687000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Die heb ik volgens mij nog is gereviewed ;) Check revieuw sectie hier op Fok!.
Over 't algmeen prima oke drones van Syma. Maar verwacht niet dat je leuke airal footage kan maken die bruikbaar is een montage.. die camera's zijn (ondanks de soms fancy specs) echt aardappels. En stabiel vliegen én video footage maken is echt wel een uitdaging. Al is het leuk voor wat probeersels.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165687776
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is? :P
Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis :)


quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.

Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:54:29 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165689339
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis :)

[..]

Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.

Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...

Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is 'FPV' vliegen wel leuk!

Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor 'FPV'.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven :D

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2016 16:04:11 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:30:57 #118
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165689813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is FPV vliegen wel leuk!

Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor FPV.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven :D
Voor FPV heb je wel weer een dure bril erbij nodig .. ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 17:42:38 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165691714
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:

JDX 509G review

De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).

Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.




In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)







De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.

Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.

De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.

Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.

De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.

Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker :+.

Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.

Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:

En een paar foto's genomen door de drone:





De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.

Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:06:45 #120
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165692204
Leuk dingetje. Ik heb een wat duurdere, maar die heeft nogal wat jello op de camera en het vliegbereik is niet fantastisch.
Altitude hold klinkt erg goed! Ik ben nog steeds niet zo goed in de algehele controle. Bij mij is ie vaak onderweg naar te hoog of te laag.

Is de fpv ook goed? (dat werkt bij mij wel goed.. heeft meer bereik dan de bediening van de copter zelf)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165697720
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 17:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:

JDX 509G review

De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).

Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.

Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.

De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.

Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.

De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.

Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker :+.

Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.

Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:

En een paar foto's genomen door de drone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.

Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 23:10:02 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165697935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:59 schreef Musta het volgende:

[..]

Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
Als het al kan vliegt het voor geen meter.

Gok ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:06:00 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165699557
Goede gok :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165708229
Mijn Yotaphone is binnen, kosten 41 euro bij de douane en post nl :{
maar meteen geupdate naar android 5, leuk dingetje :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_165708662
Zo de recensie over de Xiaomi Redmi Note 4 staat online, het is een zeer uitgebreide recensie geworden. Dus hij mag gerust naar een eigen topic verplaatst worden mocht dat beter zijn: Ik had simpelweg geen tijd om het eerst te vragen, dus heb hem in het topic voor Chinese Smartphones geplaatst.

CHI / Xiaomi Redmi Note 4 review

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 02-10-2016 19:25:22 ]
pi_165709419
Was die Xiaomi soundbar niet ooit goedkoper?

https://www.aliexpress.co(...)9b-8720-1f97b49eeab5
pi_165720123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook

[ afbeelding ]
Wat is dat eigenlijk?
pi_165726609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

True that. Ff kijken of het via Rakuten kan (deed ik ook met m'n Q&Q Solar watch). :Y
Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?
  maandag 3 oktober 2016 @ 12:58:54 #129
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165726644
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk?
Imho deze : http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_67629.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:08:55 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165726796
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?
Ja, Amazon. :P Tegen een premium up.
Nee, ik had geen tijd meer gevonden om dat ff te researchen.
Maar in het originele bericht staat geloof ik een Rakuten-link ergens (waar die gast 'em dus zelf waarschijnlijk besteld heeft).

-- artikel: http://www.theverge.com/2(...)est-earphones-review , link product: http://global.rakuten.com/en/store/e-earphone/item/4930393700101/ , niet te leveren naar AT/NL, dus forwarding service zoals: http://www.goyokikiya.com/landing/rakuten_en.php . Kweenie. Complicated. ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 03-10-2016 13:14:26 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165726895
Dan ga ik gewoon maar weer voor een brainwavz :P
pi_165729129
quote:
Dat groene apparaat. ;)
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:20:39 #133
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165730152
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dat groene apparaat. ;)
Zegt'ie toch in de originele post?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook

[ afbeelding ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165732265
Wezen winkelen in Hongkong, vond deze 32GB USB Sticks voor ¤ 1,15 per stuk op de nachtmarkt.



Trouwens ik heb keihard gelachen op die nachtmarkt: Van die kleine dingen die je op eBay inclusief verzendkosten voor ¤ 1 a ¤ 3 vind probeerde ze daar voor minimaal ¤ 10 a ¤ 15 te verkopen! Zoals bijvoorbeeld die digitale horloges die als een smartwatch uit zien, maar absoluut niet slim zijn.

Oh en blijkbaar zijn die iRingen helemaal in: Voor minder dan ¤ 2,30 krijg je ze bijna niet, dat terwijl ik die dingen in Shenzhen voor ¤ 0,70 vond.

Dus deze jongen gaat vanavond eens op eBay zoeken, zal er vast wel eentje vinden voor minder dan ¤ 1,50. Gevonden, ¤ 1,20 met verzendkosten!

http://www.ebay.co.uk/itm/291767971723

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-10-2016 18:28:26 ]
  maandag 3 oktober 2016 @ 18:29:47 #135
174940 W00fer
Maar echt
pi_165732486
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk?
Een oprolbare HDMI inderdaad, scherp opgemerkt. Destijds waren die nog lastig te krijgen en erg duur op Ebay. Inmiddels nu ie bij Basetao is binnen gekomen incl mn andere bestellingen zijn ze goedkoper op Ebay en Gearbest :') Maja dat kon ik ook niet weten.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:13:23 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165733341
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wezen winkelen in Hongkong, vond deze 32GB USB Sticks voor ¤ 1,15 per stuk op de nachtmarkt.

[ afbeelding ]

Trouwens ik heb keihard gelachen op die nachtmarkt: Van die kleine dingen die je op eBay inclusief verzendkosten voor ¤ 1 a ¤ 3 vind probeerde ze daar voor minimaal ¤ 10 a ¤ 15 te verkopen! Zoals bijvoorbeeld die digitale horloges die als een smartwatch uit zien, maar absoluut niet slim zijn.

Oh en blijkbaar zijn die iRingen helemaal in: Voor minder dan ¤ 2,30 krijg je ze bijna niet, dat terwijl ik die dingen in Shenzhen voor ¤ 0,70 vond.

Dus deze jongen gaat vanavond eens op eBay zoeken, zal er vast wel eentje vinden voor minder dan ¤ 1,50. Gevonden, ¤ 1,20 met verzendkosten!

http://www.ebay.co.uk/itm/291767971723
Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan..... :D
pi_165733866
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan..... :D
Ik gok dat die verkoper het hardst lacht O-)
pi_165734102
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan..... :D
Dat hoef ik eigenlijk niet eens te proberen, aangezien ik maar al te goed wist dat het nooit 32GB kon zijn. Heb online gezocht en die dingen zouden in werkelijkheid 4GB zijn, alleen ze zijn gehackt om te laten lijken alsof het 32GB is.

Had zelf dus zoiets al gedacht, want ¤ 1,15 voor 32GB kan nooit van zijn lang zal ze leven! Echter 4GB daarin tegen is wel aardig voor dat kleingeld, vind het uiteindelijk meer dingen ter decoratie voor in de kast :P

Oh je moet ze trouwens wel zelf fixen ofzo ;) Dus dat doe ik thuis wel, is niet zo moeilijk.


quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:31 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik gok dat die verkoper het hardst lacht O-)
Naja eigenlijk best triest dat het nodig is om toeristen te belazeren voor die ene euro, had ze namelijk ook wel gekocht als erop stond 4GB.

Net eentje open gemaakt: De scam is vele malen erger dan ik verwacht had! Het zijn gewoon lege USB sticks, dus moederborden waar geen memory op geplaatst is.

Maja wij toeristen vragen er een beetje om he, alles moet zo goedkoop mogelijk.



Deze mini ventilators zijn trouwens wel echt cool, waren ook ¤ 1,15 per stuk en kan ik op de telefoon aansluiten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-10-2016 20:08:59 ]
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:06:46 #139
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_165738861
deze is bij de trekpleister te koop, lijkt mij niet dat het nog goedkoper uit china kan?

  maandag 3 oktober 2016 @ 22:08:52 #140
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165738925
Alles kan altijd goedkoper, maar als je serieus met gekleurd licht sfeer wil maken, zou ik toch naar philips hue kijken. Hun kleurengamma is wat mij betreft ongeëvenaard.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:27:22 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165739461
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:08 schreef BillsGate het volgende:
Alles kan altijd goedkoper, maar als je serieus met gekleurd licht sfeer wil maken, zou ik toch naar philips hue kijken. Hun kleurengamma is wat mij betreft ongeëvenaard.
De prijs ook :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:36:36 #142
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165739749
Als je alleen een gekleurde lamp wil, dan heb je helemaal gelijk. Ga je meer richting domotica, dan valt het wel mee.

In het laatste geval heb je vaak een module nodig achter de wcd, die gemiddeld rond de 50,- kosten. Dan heb je nog geen lamp. Dan is een lampje van 25,- goed te doen.

Gaat het je alleen om gekleurde lampen, dan zou ik ook eens google-en naar MiLight. Bij de buren is er veel over te vinden: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1650755

Iemand daar had er ook een blog over geschreven, maar dat krijg ik zo snel niet terug gevonden...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:39:15 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165739836
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165740748
quote:
12s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zegt'ie toch in de originele post?

[..]

Niet goed gelezen. :@
pi_165743198
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:06 schreef THEFXR het volgende:
deze is bij de trekpleister te koop, lijkt mij niet dat het nog goedkoper uit china kan?

[ afbeelding ]
Om je vraag dan maar te beantwoorden...
Tussen de 2,50 en 5 euro kom je een eind, bijv. http://s.aliexpress.com/2QFJZriU en http://s.aliexpress.com/ZrQjYneM
Ik heb er zelfs eentje van 1,50 uit een aanbieding en die doet het prima als sfeer(verwacht geen bulk licht) lampje, behalve dat ie soms ook reageert op de afstandbediening van de tv. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 04-10-2016 08:56:35 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 08:27:04 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165743832
Ik kan nu een verhaaltje gaan ophangen over de veiligheid en electronica in die lampen; maar ik vraag mij af of die van de Kruidvat daar wel aan voldoet * RobertNL mompelt iets over regelmatige terugroepacties van die winkel
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165744042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:27 schreef RobertNL het volgende:
Ik kan nu een verhaaltje gaan ophangen over de veiligheid en electronica in die lampen; maar ik vraag mij af of die van de Kruidvat daar wel aan voldoet * RobertNL mompelt iets over regelmatige terugroepacties van die winkel
Tja, je hebt een punt. Ik heb een tiental van dit soort goedkope lampen romdom mijn huis hangen en gelukkig ,knock on wood, geen last van uitval of erger... die hele goedkope ( rond 1 euro) laat ik dan weer links liggen.

Maar inderdaad, je kan beter een berg meer geld uitgeven voor iets goeds ipv van dat Chinese spul *gaat een Galaxy Note 7 bestellen* O-)
pi_165744074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Tja, je hebt een punt. Ik heb een tiental van dit soort goedkope ,mono color, lampen romdom mijn huis hangen en ,knock on wood, geen last van uitval of erger...

Maar inderdaad, je kan beter een berg meer geld uitgeven voor iets goeds ipv van dat Chinese spul *gaat een Galaxy Note 7 bestellen* O-)
pi_165744219
Heb een nieuwe woning, dus dat wordt ook weer kijken naar verlichting etc.
Ik heb ook van die RGB spotjes uit China. Geven wel leuk licht voor achter mijn PC/TV etc.

Ik meen dat Robert ook wel eens Warm White LED lampen uit china haalde? zie ook dingen op Ebay voor 1 euro voorbij komen. Voor die prijs zou je het best eens kunnen proberen. Maargoed bij IKEA heb je er ook 2 voor 4 euro, dat is ook niet prijzig, zijn veilig en snel in huis!
(en je hebt weer een reden om zweedse balletjes te eten als je ze toch ophaalt O-) )
pi_165745098
Led lampen zou ik ook gewoon bij de IKEA kopen: Woon zelf nu ongeveer 3 jaar op mijzelf en die lampen werken allemaal nog! Kwaliteit van de lampen bij IKEA is dus in iedere geval goed te noemen.

Al deed die ene Chinese led lamp die ik voor een hele euro op eBay kocht het ook prima, alleen ik vertrouw toch die lampen van IKEA meer. Die Xiaomi dinges heb ik trouwens ook gezien, hartstikke leuk.... zie alleen het nut er niet van in...
pi_165745191
Ik gebruik deze lamp nog steeds en die werkt perfect!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165745291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:28 schreef dimmak het volgende:
Ik gebruik deze lamp nog steeds en die werkt perfect!
Zal je review eens doornemen :)!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:08:08 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165746517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef Downstar het volgende:
Heb een nieuwe woning, dus dat wordt ook weer kijken naar verlichting etc.
Ik heb ook van die RGB spotjes uit China. Geven wel leuk licht voor achter mijn PC/TV etc.

Ik meen dat Robert ook wel eens Warm White LED lampen uit china haalde? zie ook dingen op Ebay voor 1 euro voorbij komen. Voor die prijs zou je het best eens kunnen proberen. Maargoed bij IKEA heb je er ook 2 voor 4 euro, dat is ook niet prijzig, zijn veilig en snel in huis!
(en je hebt weer een reden om zweedse balletjes te eten als je ze toch ophaalt O-) )
Jup, verschillende lampen in China gekocht, wisselende kwaliteit. De meeste lampen die ik heb kan ik overigens niet meer vinden bij die sellers.

Ik bestelde eerst een lamp, sloopte die open en bestelde dan meer als het wat was.
De lampen hier in de hal doen het naar 2 jaar nog, worden niet warm en ook het soldeer was prima. Zijn nog nooit vervangen.

Idem ergens anders in het huis, lamp knapte om de haverklap maar nu er LEDS in zitten heb ik de kap er al in geen 1.5 jaar af gehad.

Maar goed Ikea, Action (enkele Philips zijn erg goedkoop) zijn tegenwoordig prima plekken om LEDS te halen :D
Op plekken waar de lichtopbrengst nodig is heb ik overigens wel gewoon duurdere LED lampen in gehangen; maar op plekken waar het er niet echt toe doet heb ik gewoon lampen uit China hangen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165746799
quote:
Deze mini ventilators zijn trouwens wel echt cool, waren ook ¤ 1,15 per stuk en kan ik op de telefoon aansluiten.
Voor leuke deals hoef je daar niet heen dus... heb je er op Ali bijna 2 voor in je brievenbus
http://s.aliexpress.com/VJBJjqi6

Vraagje...wat is op dit koment de goedkoopste betrouwbare (minimaal 10k) powerbank met 2 usb aansluitingen? Snelheid is niet zo belangrijk.
Volgens mjj kom ik dan al snel op de Blitzwolf, maar die vind ik met dik 20 euro nog best prijzig.
Misschien iemand ervaring met de Pinmei? http://www.banggood.com/P(...)uawei-p-1017739.html of Romoss http://www.geekbuying.com(...)---White-363298.html


En....iemand al ervaring met de Mi Box?
http://www.mi.com/en/mibox/



[ Bericht 16% gewijzigd door eddepetfokt op 05-10-2016 04:08:22 ]
pi_165751528
Daarom hoef ik geen weken te wachten en zo'n verkoper in Hongkong moet ook zijn huur betalen, die Aliexpress verkoper verstuurd waarschijnlijk direct vanuit China.

Dusja zo zwart wit is het niet allemaal, in Hongkong kun je mooie deals vinden. Zo is Apple er een heel stuk goedkoper in Nederland, en als je de grens over gaat naar Shenzhen ( 1 a 2 uurtjes van Hongkong ) kun je merken zoals Huawei, Lenovo, ZTE en Xiaomi etc goedkoper vinden dan via resellers.

Bij Xiaomi kun je zelfs nog gratis je telefoon laten graveren, ben benieuwd of jou Aliexpress of welke reseller dan ook dat ook doet? ;) Ik neem trouwens wel meestal eBay prijzen als uitgangspunt, maar ze werken natuurlijk met ronde prijzen. Dus i.p.v. ¤ 1 betaal je dan 10HKD en Hongkong kan er ook niks aan doen dat je maar 8HKD voor je euro krijgt, dus je moet ook niet onredelijk gaan worden als je ter plekke bent.

PS van die Aliexpress verkoper zou ik nooit kopen: Heeft slechts 5 recensies!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 04-10-2016 16:00:48 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 15:58:21 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165751616
Je telefoon graveren is wel killing voor de resale value
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165751744
Dat is waar, maar een telefoon van ¤ 160 verder verkopen? Bij een iPhone van dik ¤ 1000 zou ik het ook niet gedaan hebben, bij Xiaomi wel omdat ik zo'n telefoon specialer vind.

Maja winkelen in Hongkong moet je niet voor de prijs doen, maar eerder de ervaring. Is moeilijk uit te leggen, het grappige is bijvoorbeeld dat prijzen erg fluctueren! Zo vond ik die mini ventilators vandaag voor ¤ 0,58 de helft dus wat ik gister op de nachtmarkt betaald had, en dan had ik de prijs nog naar de helft naar onder gehandeld!

Ze hebben ook echt dingen die je niet zo snel online tegen komt, zoals die Famicom clones. Bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 04-10-2016 16:46:46 ]
  woensdag 5 oktober 2016 @ 17:42:50 #158
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165773039
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 16:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ze hebben ook echt dingen die je niet zo snel online tegen komt, zoals die Famicom clones. Bijvoorbeeld.
Toch wat beter zoeken, de volgende keer : http://www.banggood.com/8(...)-Card-p-1018910.html
Staat atm in de flashdeal bij BG ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165773941
Oh dat ding heb ik vorig jaar rond deze tijd gekocht, nu zijn ze minder populair in Hongkong ;) Maar toen vond je ze niet zomaar 🙊🙊

Maja koop je er een? Met dat ding kun je originele famicom spellen spelen, met dezelfde beperkingen die de famicom kende.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:52:02 #160
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165788224
Iemand hier al ervaring met Vanuatu Post?
BG ordertje is daarmee verzonden, en ik heb er zelf nog geen ervaring mee.

Vandaag 'n BlitzWolf Lightning cable binnengekregen. 'n Snelle test ziet er niet slecht uit, 4,75V bij 2A belasting :) (5,10V in)

[ Bericht 24% gewijzigd door dodge_911 op 06-10-2016 21:14:16 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165788436
Als je geen ledlampen uit China wil halen ivm bijv. levertijd....nu bij Kruidvat 1+1
https://nl.pepper.com/aan(...)per-2-kruidvat-29295
pi_165807461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:06 schreef eddepetfokt het volgende:
Als je geen ledlampen uit China wil halen ivm bijv. levertijd....nu bij Kruidvat 1+1
https://nl.pepper.com/aan(...)per-2-kruidvat-29295
Heb ze inmiddels bij IKEA gekocht. Scheelt qua prijs zo te zien niet veel met Kruidvat.

Vrijwel het hele huis nu voorzien, scheelt een hoop!
pi_165808896
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.

Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.

pi_165809711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.

Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.

[ afbeelding ]
Bedankt! Ik had nog wat kabeltjes nodig :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165810660
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.

Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.

[ afbeelding ]
Onze huistester test alleen de doorvoersnelheid. Goed om te weten bij Chinese kabeltjes of ze de snelheid halen die ze aangeven, maar het zegt niets over bijv. bouwkwaliteit. Zo leek Nilkin ook hoede kabels te hebben (en niet eens zo goedkoop), maar die vielen na een paar maanden letterlijk uit elkaar. Ook Tronsmart kabels vertonen een kwaliteitsproblemen (maar die zijn dan weer lekker goedkoop)

Ik heb zelf overigens zelf de Micro usb kabels van Orico in bestelling staan. Is al een paar weken rond de euro voor een kabeltje. Leuke prijs om eens te proberen...
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:44:35 #166
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165810890
Hier laatst een aantal Remax-kabels gekocht.
Voelen prima aan en laden goed op, ook de 2m variant.
Heb alleen niet de mogelijkheid om ze te testen voor jullie.
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.vz0LOH
pi_165811040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt! Ik had nog wat kabeltjes nodig :D
Zoals gepost was op Tweakers:
quote:
Ik had er 7 besteld maar toch maar geannuleerd, ga het risico niet nemen.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:04:41 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165811182
Krijg nou allemaal de Anker! :P
Af en toe.op Amazon wel leuke bundle deals en prima kwaliteit wel. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:27:27 #169
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165812218
Ganzo G704-BK binnen!
Mooi, zwaar!, scherp mes.
Bij de douane hebben ze ook nog even gekeken of hij mooi was. O-)

Foto's:
http://imgur.com/a/BnvaZ

Link Ganzo: https://www.fasttech.com/p/1282100
Link Pouch: https://www.fasttech.com/p/2144700
De Ganzo past in de Pouch!
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:34:15 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165812311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:44 schreef Goddelijker het volgende:
Hier laatst een aantal Remax-kabels gekocht.
Voelen prima aan en laden goed op, ook de 2m variant.
Heb alleen niet de mogelijkheid om ze te testen voor jullie.
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.vz0LOH
Remax en Blitzwolf zijn the way to go, inderdaad.
pi_165812424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.

Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Krijg nou allemaal de Anker! :P
Af en toe.op Amazon wel leuke bundle deals en prima kwaliteit wel. :Y
Anders heb je nu Auckey bij Amazon.es voor ¤4,29 (met code "LD8N8N39" en truc met Prime artikel dat niet in voorraad is)
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:10:45 #172
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165812823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.

[ afbeelding ]
Ik heb nog geen USB-C kabels getest, wegens gebrek aan testgear. Leung heeft zich exclusief beziggehouden met het uitzoeken van een geschikte laadkabel voor zichzelf, en kwam daarbij een hoop slechte tot zelfs gevaarlijke kabels tegen.

En wat bouwkwaliteit betreft? De ene breekt kabeltjes met de vleet, de andere doet 8 jaar met een kabel... YMMV denk ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Krijg nou allemaal de Anker! :P
Af en toe.op Amazon wel leuke bundle deals en prima kwaliteit wel. :Y
Maar, Anker = Aukey = Tronsmart = Ravpower = CRDC = Rankie = coolreall = enacfire = com-pad volgens de geruchten, dus dan zouden al die kabels kudt zijn?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:35:35 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165813183
De houden de 'QC Pass' kabels voor zichzelf en geeft de B-kabels door aan die anderen. :P
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?
Ja, hier: http://www.ebay.nl/itm/191248246978 . Kun je een bod doen.
Denk ik net zo duur (of goedkoper) als met een omweg via Rakuten.
Natuurlijk risicootje voor importaanslag waardoor 'ie net zo duur zou zijn als Amazon.
But worth a try?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165813785
quote:
Maar, Anker = Aukey = Tronsmart = Ravpower = CRDC = Rankie = coolreall = enacfire = com-pad volgens de geruchten, dus dan zouden al die kabels kudt zijn?
Alleen heeft Anker, en misschien de andere sub merken, ook andere typen kabels, bijv. https://www.amazon.de/Ank(...)ords=Anker+micro+usb. De hierboven genoemde Aukeykabels hebben overigens een prima doorvoersnelheid en voelen prima aan, maar hebben stuk voor stuk last van een brakke micro usb aansluiting. Dat zijn deze Ankers https://www.amazon.de/Ank(...)ords=Anker+micro+usb
Je device niet gebruiken tijdens het opladen en ook deze kabels blijven lang goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 07-10-2016 19:52:12 ]
pi_165832636
Iemand nog een tip voor een leuke PS4 headset? Of gewoon Action werk?
  zondag 9 oktober 2016 @ 08:47:47 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165846571
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:37 schreef Onufriev het volgende:
Action werk
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 9 oktober 2016 @ 09:20:25 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165846903
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 08:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mwha, weet niet. Meeste headsets van de action blinken nu niet uit in kwaliteit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165847978
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:37 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke PS4 headset? Of gewoon Action werk?
Amazon.de heeft zeer regelmatig goede headsets in de sale. Maar dan moet je aan minimaal 30 euro denken. Ook bij zavvi.nl al een paar keer leuke deal gescoord.

https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_nl_NL=ÅMÅ´ÕÑ&url=search-alias%3Daps&field-keywords=Ps4+headset

Maar goed, als je niet om kwaliteit geeft kun je bij de Action ook wel eens ietd scoren, of hier om het toch on topic te houden
http://s.aliexpress.com/2UjmEZ7V

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 09-10-2016 15:41:11 ]
pi_165848172
Ik gebruik mijn Xiaomi Pistons 3 op de PS4, volgens mijn medespelers helder geluid van de microfoon :P
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:31:59 #180
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165851762
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 09:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, weet niet. Meeste headsets van de action blinken nu niet uit in kwaliteit.
If it works, it works.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165869233
Zal eens op Amazon kijken. Ik gebruik nu ook oordopjes, maar zat juist aan een update te denken, liefst draadloos.
pi_165870580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ganzo G704-BK binnen!
Mooi, zwaar!, scherp mes.
Bij de douane hebben ze ook nog even gekeken of hij mooi was. O-)

Foto's:
http://imgur.com/a/BnvaZ

Link Ganzo: https://www.fasttech.com/p/1282100
Link Pouch: https://www.fasttech.com/p/2144700
De Ganzo past in de Pouch!
Die heb ik ook. Inderdaad een fijn mes!
Heb destijd wel minder betaald meen ik en daar zat die pouch dan ook al in het doosje!
pi_165873350
Levertijd uit China is ook totaal random: Twee weken niet thuis geweest en mijn hele brievenbus ligt vol! Dat op vakantie gaan moet ik volgens mij vaker doen, want normaal gesproken wacht ik altijd een beetje wanhopig.

Kwam in de post o.a een U8S Smartwatch tegen welke ik bij Gearbest gekocht had voor zo'n ¤ 8 ofzo, al heb ik er achteraf wellicht spijt van aangezien ik in China een Xiaomi Mi Band 2 gekocht heb. Waarvan de batterij echt lang van mee gaat. Al moet ik zeggen dit ding ziet er ook wel leuk uit, maar voelt alleen een beetje bulky aan :(

Maar ohja dat zijn zo van die hebbedingetjes he, ben benieuwd of de smartwatch ook echt zijn werk goed doet in iedere geval.
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:31:40 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_165875679
Vandaag even naar PostNL gebeld om te vragen waarom mijn telefoon zo lang in het sorteercentrum ligt. Besteld op 20 sep. Krijg ik te horen dat de barcode niet gescand kon worden en dat hef pakketje al op 6-10 retour is gegaan naar China :( Ik heb meteen een bericht naar de reseller (via Aliexpress) gestuurd. Balen dit! Weet iemand hoe dit meestal wordt opgelost? Ik heb het liefst dat ze hem weer opsturen.
pi_165881316
Ik kwam hier laatst Xiaomi oordopjes tegen, maar ik kan ze niet meer vinden. Het waren geen Pistons en ook geen Hybrids, iemand een idee?
  maandag 10 oktober 2016 @ 22:59:43 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165886224
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik kwam hier laatst Xiaomi oordopjes tegen, maar ik kan ze niet meer vinden. Het waren geen Pistons en ook geen Hybrids, iemand een idee?
Deze? http://www.mi.com/capsuleearphone/

Anders hier ff browsen: https://xiaomi.world.tmal(...)lowPrice=&highPrice=
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165886655
[Qualcomm Certified] CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank For Apple Android
https://banggood.app.link/IoP7umvUmx

Iemand hier iets over te zeggen? Of toch liever voor Xiaomi gaan?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:26:03 #188
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165887552
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Qualcomm Certified] CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank For Apple Android
https://banggood.app.link/IoP7umvUmx

Iemand hier iets over te zeggen? Of toch liever voor Xiaomi gaan?
Preorder, dus nog niemand kan er al wat over zeggen.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165887586
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:31 schreef Aventura het volgende:
Vandaag even naar PostNL gebeld om te vragen waarom mijn telefoon zo lang in het sorteercentrum ligt. Besteld op 20 sep. Krijg ik te horen dat de barcode niet gescand kon worden en dat hef pakketje al op 6-10 retour is gegaan naar China :( Ik heb meteen een bericht naar de reseller (via Aliexpress) gestuurd. Balen dit! Weet iemand hoe dit meestal wordt opgelost? Ik heb het liefst dat ze hem weer opsturen.
volgens mij verkopen ze die dingen gewoon en wordt niks teruggestuurd naar china _O-
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:48:35 #190
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165889638
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:59:25 #191
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165889793
quote:
Niet eens een ingebouwde powerbank of minirouter? :{w
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  CHI shopkeeper dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:29:43 #193
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165891230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberen :D
Je moet niet slapen maar kortingscodes genereren.... ^O^
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:45:07 #195
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165891417
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberen :D
Gastreview @ DodgeReviews ? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  CHI shopkeeper dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:57:20 #196
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165891624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je moet niet slapen maar kortingscodes genereren.... ^O^
Ik verwacht binnenkort weer wat leuks te hebben, maar zonder een paar uurtjes slaap gaat dat em niet worden ;)

quote:
12s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Gastreview @ DodgeReviews ? :D
Zitten er USB in- of uitgangen aan? :P Ik kan even peilen wat de reviewbehoefte is, maar ik gok een beetje dat die niet al te hoog is :*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:12:02 #197
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165892826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:57 schreef Banggood het volgende:
Zitten er USB in- of uitgangen aan? :P Ik kan even peilen wat de reviewbehoefte is, maar ik gok een beetje dat die niet al te hoog is :*
Nee, daarom, jij slaapt erop en doet een gastpost @ DR :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165893839
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.

Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar :D :P
pi_165894083
Nu we het toch (weer) over Xiaomi hebben, ik zag mooie touchscreen handschoenen op Banggood voor aankomende winter. Heb ze alleen niet besteld, denk dat er weinig kwaliteitsverschil zit met andere handschoenen. Maar vond ze wel leuk.
pi_165894106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:18 schreef Rzr101 het volgende:
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.

Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar :D :P
Mwoah, niet fisheye lens en action cam gaan niet echt samen.
Dat is nou juist wat een action cam leuk maakt, een breed zichsveld om alle actie in beeld te krijgen.

Kun je niet beker kijken naar een foto camera? al het je toch ook voornamelijk om foto's gaat?
pi_165894207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mwoah, niet fisheye lens en action cam gaan niet echt samen.
Dat is nou juist wat een action cam leuk maakt, een breed zichsveld om alle actie in beeld te krijgen.

Kun je niet beker kijken naar een foto camera? al het je toch ook voornamelijk om foto's gaat?
Heel erg storen doet het niet, kwam alleen in een video van (volgens mij) techmoan voorbij dat sommige action cam's het kunnen maar de git2 niet.
Er gaat sowieso ook een camera mee (denk dat het point & shoot heet, not sure. Geen dslr/siepgelreflex iig).

Dus foto's is extra. Filmen wordt wel de hoofdmode. Was meer benieuwd omdat er redelijk veel aanbod is, de ontwikkelingen snel gaan en ik er wel altijd schuin naar gekeken heb maar niet helemaal in de materie zit.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:44:38 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165894222
Plz, doe deze!
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 18:37 schreef shiznuts het volgende:
Highlight van m'n week. Ik wilde eigenlijk die nieuwe Hassy of Leica, maar nu ik deze gezien heb... xD

:') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165894230
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:26 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Preorder, dus nog niemand kan er al wat over zeggen.
Ik weet het maar misschien is er al wel wat over de fabrikant te zeggen ofzo :@
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:08:17 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165894505
Ook nieuw van Xiaomi (99 CNY):

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165897255
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:43 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Heel erg storen doet het niet, kwam alleen in een video van (volgens mij) techmoan voorbij dat sommige action cam's het kunnen maar de git2 niet.
Er gaat sowieso ook een camera mee (denk dat het point & shoot heet, not sure. Geen dslr/siepgelreflex iig).

Dus foto's is extra. Filmen wordt wel de hoofdmode. Was meer benieuwd omdat er redelijk veel aanbod is, de ontwikkelingen snel gaan en ik er wel altijd schuin naar gekeken heb maar niet helemaal in de materie zit.
Ik heb m ook besteld op 24 spetember na wat reviews en het langer lurken ernaar maar nog niet binnen via BG. Ik las of zag ergens dat je diverse lenzen erop kon doen maar dan moest je de camera wel helemaal uit elkaar halen. En die dingen waren best wel prijzig
pi_165899208

Het begint wel druk te worden op de powerbank markt zeg :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:59:34 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165900553
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik weet het maar misschien is er al wel wat over de fabrikant te zeggen ofzo :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:07 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint wel druk te worden op de powerbank markt zeg :P
Chuwi gaat al wel even mee op de tablet markt. Denk dat het op dat gebied wel goed zit :) .

Opzich wel een mooi ding door de 2 sided fast-charge. Laden van die powerbanks is soms wel een gebed zonder end :P. Vooral als ze allemaal weer eens leeg zijn :').
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:08 schreef shiznuts het volgende:
Ook nieuw van Xiaomi (99 CNY):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ONVIF?, EU app (bij een leuke prijs :P).
Beiden zijn helaas weer een nee gok ik :'(.

Ga nog wel weer opzoek naar een budget camera; de HK vision camera is te duur, en zoals ik in mijn review van de Hosafe al aangehaald heb is het beeld overdag niet helemaal scherp.
Toch eens kijken of dat met een beperkt budget nog iets leuks kan vinden :)

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 11-10-2016 21:05:38 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:18:32 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165902570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:18 schreef Rzr101 het volgende:
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.

Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar :D :P
De elephone Explorer lijkt wel leuk, is een code voor

CHI / [Banggood] Elephone Elecam 4K-actioncam voor ff ruim ¤60!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165905429


Die besteld bij fasttech. Heb als shipping method dhl global gekozen omdat dit maar 1,65 dollar meer was en voor nog een extra dollar wordt het doosje ook nog extra beschermd. Ben benieuwd of dit glas levend aankomt ;p
  woensdag 12 oktober 2016 @ 01:44:12 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165905431
Die heeft monkey geloof ik. Was er geloof ik niet heel over te spreken. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165905463
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 01:44 schreef shiznuts het volgende:
Die heeft monkey geloof ik. Was er geloof ik niet heel over te spreken. c_/
Ik werk in een online drankwinkel, en vanmiddag kwam Crystal head vodka binnen. Echt vet hoe die fles eruit ziet joh
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:28:47 #212
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165907699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:18 schreef Rzr101 het volgende:
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.

Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar :D :P
Heb zelf de Git2 en ben er erg tevreden over. Bij het gebruiken van de stabilisator valt het fish eye effect grotendeels weg. Hij zoomt dan namelijk een klein beetje in. Heb mijn vakantie ermee geschoten en de beelden zijn prachtig geworden. Durf hem je prima aan te raden!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165908975
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb zelf de Git2 en ben er erg tevreden over. Bij het gebruiken van de stabilisator valt het fish eye effect grotendeels weg. Hij zoomt dan namelijk een klein beetje in. Heb mijn vakantie ermee geschoten en de beelden zijn prachtig geworden. Durf hem je prima aan te raden!
Goed om te horen dat die fish-eye dus relatief meevalt als je dat zou willen!
Gisternacht kwam ik het rc-groups forum tegen met +5k posts (incl van Gitup zelf met technische support). Dat zag er allemaal positief uit. Dus heb 'm besteld, incl 2 extra accu's & lader.

(Ben benieuwd naar de Gitup3 die ook ergens deze tijd verwacht wordt :') :P )
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:56:30 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165909158
Let ook ff op de SJCAM facebook. Hebben het ook over een 3e nieuwe camera!
https://www.facebook.com/sjcamofficial/

_

Wat anders... mooie accessoire voor mensen met een Note 7:
http://www.banggood.com/L(...)g-Bag-p-1091256.html :T

Kwam ook een geinig Remax speakertje tegen via: • http://www.banggood.com/preorder.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 12:04:53 #215
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165909337
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:48 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Goed om te horen dat die fish-eye dus relatief meevalt als je dat zou willen!
Gisternacht kwam ik het rc-groups forum tegen met +5k posts (incl van Gitup zelf met technische support). Dat zag er allemaal positief uit. Dus heb 'm besteld, incl 2 extra accu's & lader.

(Ben benieuwd naar de Gitup3 die ook ergens deze tijd verwacht wordt :') :P )
Goede keus, dat gaat je ongetwijfeld bevallen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165912531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 01:43 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]

Die besteld bij fasttech. Heb als shipping method dhl global gekozen omdat dit maar 1,65 dollar meer was en voor nog een extra dollar wordt het doosje ook nog extra beschermd. Ben benieuwd of dit glas levend aankomt ;p
Ik heb laatst die glaasjes van eBay gehaald. Kwam gewoon met China post well and safe aan. Voelt ook niet echt als glas. Eerder kunststof.
pi_165916422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 15:08 schreef shiznuts het volgende:
Ook nieuw van Xiaomi (99 CNY):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ding, ook leuk om te zien hoeveel non-smartphone producten Xiaomi uitbrengt :D Waterkoker, rijstkoker, slimme lamp etc en complete eigen TV's zelf!

Ze mogen hun stijl dan wel rondom gekopieerd hebben van Apple, maar ze brengen tenminste wel geweldige producten uit. Ik zou zo weer terug naar die Xiaomi Mi Store willen, nog even wat meer spulletjes bij ze kopen 😎
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:19:07 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165916445
Xiaomi koopt bedrijven op en labelt hun producten om in de meeste gevallen natuurlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:31:09 #219
164283 Luco
Buongiorno!
pi_165916624
Wie had hier laatst zo'n Nixie buizenklok gemaakt?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_165916654
Ik kwam deze 5K powerbank tegen op Geekbuying voor 8.99 en gratis Iphone kabeltje http://www.geekbuying.com(...)---White-365854.html.

http://www.geekbuying.com(...)---White-363006.html

In NL http://www.replacedirect.(...)ofW3wCtBoaAjiT8P8HAQ

Benieuwd of het iets is, ik gebruik nu Xiaomi's, maar die zijn op het moment niet echt goedkoop. Ik zet hier tzt wel een mini review neer.

[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 12-10-2016 18:39:23 ]
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:35:25 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165916689
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Leuk ding, ook leuk om te zien hoeveel non-smartphone producten Xiaomi uitbrengt :D Waterkoker, rijstkoker, slimme lamp etc en complete eigen TV's zelf!

Ze mogen hun stijl dan wel rondom gekopieerd hebben van Apple, maar ze brengen tenminste wel geweldige producten uit. Ik zou zo weer terug naar die Xiaomi Mi Store willen, nog even wat meer spulletjes bij ze kopen 😎
Ok... nog eentje dan...

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:31 schreef Luco het volgende:
Wie had hier laatst zo'n Nixie buizenklok gemaakt?
Gemaakt niet. Ik had 'em van eBay gehaald naar aanleiding van een Techmoan video... ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:42:06 #222
164283 Luco
Buongiorno!
pi_165916805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gemaakt niet. Ik had 'em van eBay gehaald naar aanleiding van een Techmoan video... ;)
Hoeveel licht komt er van zo'n klok af? Zit dat te overwegen als klok voor op m'n nachtkastje.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_165916946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:33 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kwam deze 5K powerbank tegen op Geekbuying voor 8.99 en gratis Iphone kabeltje http://www.geekbuying.com(...)---White-365854.html.

http://www.geekbuying.com(...)---White-363006.html

In NL http://www.replacedirect.(...)ofW3wCtBoaAjiT8P8HAQ

Benieuwd of het iets is, ik gebruik nu Xiaomi's, maar die zijn op het moment niet echt goedkoop. Ik zet hier tzt wel een mini review neer.
Ik weet het nooit zo met powerbanks, maar heb dus wel zo'n originele Xiaomi van 10.000mah en die was net een tientje. Bij powerbanks word vaak over de capaciteit gelogen, dus dan koop ik toch liever van een gereputeerd merk.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 18:51:51 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165917018
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:42 schreef Luco het volgende:

[..]

Hoeveel licht komt er van zo'n klok af? Zit dat te overwegen als klok voor op m'n nachtkastje.
Uhhh... kan je dat niet inschatten? :P Ik weet niet wat je veel of weinig vindt. Zo is 'ie in het donker:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165917169
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:48 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik weet het nooit zo met powerbanks, maar heb dus wel zo'n originele Xiaomi van 10.000mah en die was net een tientje. Bij powerbanks word vaak over de capaciteit gelogen, dus dan koop ik toch liever van een gereputeerd merk.
Daarom ga ik eens kijken of het is. Paar jaar geleden wisten we ook nog niet wat bijv. Blitzwolf, Remax e.d. was en nu kopen we het ook 'blind'.
De Xiaomi 10k is nu een euro of 13, anders was het wederom een no brainer geweest. Al wil ook nu ook wel eens een dunne ;)
pi_165920165
vandaag is de enusic life binnen gekomen. Eerste indruk is heel goed. Bass is zeker aanwezig, evenals de mids en highs. Ook het volume waartoe de enusic in staat is is echt hard :p
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:38:56 #227
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165926002
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Qualcomm Certified] CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank For Apple Android
https://banggood.app.link/IoP7umvUmx
Iemand hier iets over te zeggen? Of toch liever voor Xiaomi gaan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:07 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint wel druk te worden op de powerbank markt zeg :P
Komt deze kant op voor 'n review :s)

In other news : MiBand 2 is cheap bij Geekbuying :
Chinese version $24,99
Official Global Version $26,99
Het verschil tussen de chinese en de global version :
quote:
Official Global Version of Xiaomi products is what Xiaomi especially made for overseas mi fans. It has the following differences:
1. Packages are with English introduction & CE Certified.
2. English & Chinese user manual.
3. More stable performance as its server based abroad.


[ Bericht 24% gewijzigd door dodge_911 op 13-10-2016 13:30:45 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165929267
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[..]

Komt deze kant op voor 'n review :s)

Ben benieuwd ^O^
pi_165935333
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]
In other news : MiBand 2 is cheap bij Geekbuying :
Chinese version $24,99
Official Global Version $26,99
Het verschil tussen de chinese en de global version :

[..]

Hetzelfde dus uiteindelijk, zover ik weet kwam mijne ook gewoon met een handleiding die ook Engels bevatte. Hoe dan geweldig apparaat, kan hem van harte aanbevelen!

Heb hem nu een weekje a twee in gebruik en batterijduur is echt zeer goed, integenstelling tot bepaalde smartwatches.
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 19:18:23 #230
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_165936335
Na maanden niks besteld te hebben eindelijk weer een bestelling geplaatst *O*
Nieuwe trainingschoenen *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 13 oktober 2016 @ 19:22:38 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165936446
Schoenen zijn denk ik wel 't laatste om uit China te halen. Niet alleen kwaliteit, maar vooral ook sizing/fit.
Gisteren nog nieuwe Adidas patas gekocht. Van 119,99 voor 79,99. Met een beetje charme in de strijd 59,99. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 13 oktober 2016 @ 19:38:02 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165936957
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 09:38 schreef dodge_911 het volgende:

In other news : MiBand 2 is cheap bij Geekbuying :
Chinese version $24,99
Official Global Version $26,99
Het verschil tussen de chinese en de global version :

[..]

Ik snap dat verschil niet echt, je kan die mi-bands toch gebruiken met de app die je wil? (CN of EN) Of is dat met de Mi band 2 nu ook alweer anders.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 18:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Uhhh... kan je dat niet inschatten? :P Ik weet niet wat je veel of weinig vindt. Zo is 'ie in het donker:
[ afbeelding ]
Blijft mooi, maar $100 blijft net iets aan de dure kant.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165938094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik snap dat verschil niet echt, je kan die mi-bands toch gebruiken met de app die je wil? (CN of EN) Of is dat met de Mi band 2 nu ook alweer anders.

Als ik het goed begrijp draait de software van de internationale versie op een andere server. In het verleden gaf de Chinese server jogal wat problemen bij aanmaken account, maar dat is al lang opgelost.

Als je een third party app gebruik heb je de Mi software helemaal niet nodig. Ik draai de Mi notify & fitness app op de 1s, maar die werkt ook op de 2 staat er.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 20:25:08 #234
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165938357
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Schoenen zijn denk ik wel 't laatste om uit China te halen. Niet alleen kwaliteit, maar vooral ook sizing/fit.
Gisteren nog nieuwe Adidas patas gekocht. Van 119,99 voor 79,99. Met een beetje charme in de strijd 59,99. B-)
Hier verschillende paren schoenen (direct van Taobao gehaald) en zijn prima ;) Dus is ook beetje wat je zoekt, en dat je goed op de kwaliteit let.

(let op, namaak schoenen zijn vaak lagere kwaliteit omdat ze verkocht worden voor de 'namaak' en niet voor de kwaliteit)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_165938813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Blijft mooi, maar $100 blijft net iets aan de dure kant.
Dit ja, moet wel leuk blijven. Als ik 'n keer echt teveel geld heb *)
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 13 oktober 2016 @ 20:54:51 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165939338
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp draait de software van de internationale versie op een andere server. In het verleden gaf de Chinese server jogal wat problemen bij aanmaken account, maar dat is al lang opgelost.

Als je een third party app gebruik heb je de Mi software helemaal niet nodig. Ik draai de Mi notify & fitness app op de 1s, maar die werkt ook op de 2 staat er.
Maar bij de Mi 1 maakt het toch niet uit welke app je gebruikt; of maakt die app nu aan de hand van de hardware contact met een andere server. Dat is een beetje wat ik mij nu afvraag.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165939616
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Maar bij de Mi 1 maakt het toch niet uit welke app je gebruikt; of maakt die app nu aan de hand van de hardware contact met een andere server. Dat is een beetje wat ik mij nu afvraag.
Volgens mij is dat inderdaad het geval en suggereren ze betere stabiliteit door een eigen server (buiten China?)
pi_165939960
De miband wat voor versie dan ook maakt gebruik van de Mi Fit app welke in de Playstore te vinden is, ik heb daar echt geen twee versies van gezien!

PS schoenen kun je beter in de uitverkoop kopen, heb al meerdere keren Converse schoenen gescoord voor minder dan ¤ 40.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:16:23 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165940406
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
De miband wat voor versie dan ook maakt gebruik van de Mi Fit app welke in de Playstore te vinden is, ik heb daar echt geen twee versies van gezien!

PS schoenen kun je beter in de uitverkoop kopen, heb al meerdere keren Converse schoenen gescoord voor minder dan ¤ 40.
Nee, dat idee heb ik dus ook. Het verschil is dus niets met een server naar mijn idee; maar meer het CE merkje.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165941310
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, dat idee heb ik dus ook. Het verschil is dus niets met een server naar mijn idee; maar meer het CE merkje.
Er is 1 app, maar je moet een account aanmaken. Wellicht worden niet Chinese accounts op een andere server gehost. Er staat immers: 3. More stable performance as its server based abroad.
Maar kan ook zijn dat je meer moet betalen omdat ze CE gecertificeerd zijn.

Anyway voor het prijsverschil van 2 dollar is het niet zo spannend lijkt me.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 13-10-2016 21:48:30 ]
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 21:46:02 #241
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_165941679
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Schoenen zijn denk ik wel 't laatste om uit China te halen. Niet alleen kwaliteit, maar vooral ook sizing/fit.
Gisteren nog nieuwe Adidas patas gekocht. Van 119,99 voor 79,99. Met een beetje charme in de strijd 59,99. B-)
Al het 4e of 5e paar wat ik van deze soort bestel. Maat en kwaliteit weet ik hoe het zit.
En het is ¤20. En dat is ongeveer wat ik ook uit wil geven voor schoenen die redelijk wat te verduren krijgen en met een jaar toch vervangen moeten worden. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:48:38 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165941758
Ach so, du kennst di scho aus. :P Na dann.
Dacht dat het om die Xiaomi gympies ging. Die zijn mij met maat 46 sowieso al te klein. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165941775
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:46 schreef dud0r het volgende:

[..]

Al het 4e of 5e paar wat ik van deze soort bestel. Maat en kwaliteit weet ik hoe het zit.
En het is ¤20. En dat is ongeveer wat ik ook uit wil geven voor schoenen die redelijk wat te verduren krijgen en met een jaar toch vervangen moeten worden. ^O^
Linkje? Ben benieuwd wat je voor 20 euro kan kopen...
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:52:15 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165941890
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:38 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Er is 1 app, maar je moet een account aanmaken. Wellicht worden niet Chinese accounts op een andere server gehost. Er staat immers: 3. More stable performance as its server based abroad.
Maar kan ook zijn dat je meer moet betalen omdat ze CE gecertificeerd zijn.

Anyway voor het prijsverschil van 2 dollar is het niet zo spannend lijkt me.
Heb dus voor die $2 de gok maar genomen :7. Toch bijna 3 LED-pigs ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165942028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:48 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, du kennst di scho aus. :P Na dann.
Dacht dat het om die Xiaomi gympies ging. Die zijn mij met maat 46 sowieso al te klein. :'(
Vast en zeker Converse All Star Sneakers met een Mi logo erop :P Maar ik ben nu ook wel benieuwd wat voor schoenen hij voor ¤ 20 besteld.

Want voor dat bedrag krijg je ook in de uitverkoop wel een paar leuke schoenen, mijn beste koopje was een paar Adidas Original schoenen voor ¤ 44 en die zijn echt niet goedkoper ergens in Azië ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb dus voor die $2 de gok maar genomen :7. Toch bijna 3 LED-pigs ;)
Wellicht word je een stuk actiever wanneer je de miband 2 hebt, echt leuk om te zien wat je zo op een dag loopt. Mijn werk is vooral orderpicken, dus ik loop aardig wat af op een dag.



Leuke is echter dat de Miband dat allemaal bij houd, je kunt dus op de bovenstaande screenshot zie wanneer ik inactief was. Maar alleen dit is iets wat ik mijn werkgever liever niet laat zien!

Op dit overzicht is namelijk ook duidelijk te zien wanneer ik op de wc ben geweest 🙊🙊🙊

[ Bericht 35% gewijzigd door Diqiu-Long op 13-10-2016 22:03:36 ]
  donderdag 13 oktober 2016 @ 21:58:15 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165942113
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:02:53 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165942319
Gewoon Hollandse schoentjes kopen :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:07:33 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165942571
Ik dacht, die gaat linken naar houten klompen. _O- w/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165942622
De vraag is worden die Bommel schoenen ook niet in China gemaakt? ;)
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:10:05 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165942664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
De vraag is worden die Bommel schoenen ook niet in China gemaakt? ;)
Nope, was met van Lier samen 1 van de laatste schoenfabrieken in Nederland. Maar sinds van Lier er mee is gestopt zijn ze nog alleen met productie in Nederland (op wat hele kleintjes na).

quote:
choenfabriek Van Bommel produceert een groot deel van haar schoenen nog steeds in de eigen fabriek in Moergestel, Nederland. Deze fabriek is gespecialiseerd in de Goodyear- maakwijze. Overige maakwijzes worden geproduceerd in fabrieken in Portugal en Spanje. Overleer wordt uitsluitend uit Italië betrokken. Fournituren en zolen worden uitsluitend uit Europa betrokken.

Stikwerk voor het bovenwerk van de schoen vindt voor een deel plaats bij een vaste partner in India. In omvang is dit minder dan 5% van de totale productiearbeid van Van Bommel. De betreffende stikkerij, waar Van Bommel een jarenlange relatie mee opgebouwd heeft en waar op regelmatige basis Nederlandse kwaliteitscontroleurs en stikmeesters langs gaan, voldoet aan de bij Van Bommel geldende Code of Conduct (zie punt 5 van dit stuk). Alle materialen die in India voor Van Bommel-stikwerk gebruikt worden zijn afkomstig uit Europa. De materialen worden verscheept vanuit de Van Bommel-magazijnen in Moergestel.
Maar goed; weer verder on-topic.

Had laatst op DHgate met een coupon een Bluedio i6 besteld voor bijna niets (met een coupon, van DHgate, dus de seller had wel een normale prijs).
Die traceercode die ik kreeg was 'fake'. Product is in ieder geval op een ander adres in Nederland afgeleverd.

Nu een nieuwe traceercode van China post, maar ook dat lijkt mij erg sterk. Zo ver ik weet doet CP nog steeds geen ingebouwde lithium batterijtjes?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:20:53 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165943062
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:

Heb er een lastige vraag van gemaakt, al zeg ik het zelf.

Win een UMI Plus Smartphone!

160924_1_umix03_800_455.jpg
160924_1_umix05_800_533.jpg
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165944091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:

Heb er een lastige vraag van gemaakt, al zeg ik het zelf.

Win een UMI Plus Smartphone!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna niet te doen man!

Gelukkig wist ik 't antwoord als fervent China-shopper *)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_165945330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
De vraag is worden die Bommel schoenen ook niet in China gemaakt? ;)
Absoluut niet, heb ze iedere dag in mijn handen in moergestel.
pi_165946516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:

Heb er een lastige vraag van gemaakt, al zeg ik het zelf.

Win een UMI Plus Smartphone!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boh die vraag was moeilijk!
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:03:10 #255
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165946698
Jeetje, wat een lastige vraag!
pi_165946783
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 07:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Boh die vraag was moeilijk!
Hm, waarom al vooraf je adres opgeven, hoeft anders ook niet met weggeefacties hier. :?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:24:40 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165946841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 08:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hm, waarom al vooraf je adres opgeven, hoeft anders ook niet met weggeefacties hier. :?
Wel op de frontpage
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:52:17 #258
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165947743

Hmmmmz, ZMI heeft nu de grotere broer van de 5000mAh QC2.0 powerbank uitgebracht.
Looks promising :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165951333
Mini unpacking & test Orico kabels. Via AE bij Orico store.

Beide kabels halen bij een korte test met de kcx017 1.72A met een Galaxy S6. De zwarte kabel is 150cm en is gemaakt van zacht materiaal. Voelt premium aan.
De 100cm was alleen in blauw of wit te koop. Kabel voelt wat goedkoop aan. De usbA connector van deze kabel is omkeerbaar.
Gezien de prijs-snelheid lijken deze kabels een goede koop, vooral de zwarte kabel.






[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 14-10-2016 18:37:31 ]
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:57:39 #260
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165977331
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:23 schreef eddepetfokt het volgende:
Mini unpacking & test Orico kabels. Via AE bij Orico store.
Ik kan dit alleen maar beamen...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_165978188
Goh leuke video, bij kabels ben ik tegenwoordig toch voorzichtig. Vroeger dacht ik het is een pot nat allemaal, ook met de opladers.

Tegenwoordig bewaar ik gewoon de kabels en opladers die ik bij de HTC Nexus 9, Asus Nexus 7 en One Plus One kreeg. Want ik weet uit ervaring dat die goedkope adapters uit China niet altijd even goed zijn ;)

PS dit soort smartwatches zijn hartstikke waardeloos, zelfs nu ze nog maar ¤ 8 kosten! Ik heb er een en eigenlijk doet het mij denken aan de eerste slimme telefoons uit China, alleen deze zul je aan je smartphone moeten koppelen en de batterij duur is hartstikke slecht.

http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_287644.html

[ Bericht 33% gewijzigd door Diqiu-Long op 16-10-2016 13:16:39 ]
pi_166000320
Gisteravond zijn mijn Piston 2 oordoppen kapot gegaan; linkerkanaal komt geen geluid meer uit.
Dus nu op zoek naar nieuwe. Wat waren ook alweer de aanraders? Shiz quote wel vaak een post van 'm met een lijstje (geloof ik) maar dat waren altijd posts die ik direct oversloeg omdat ik toch geen oordoppen nodig had. :+ :')

EDIT: vergeten bij te zeggen dat ik bij de Pistons dit soort foam tips gebruik wat erg comfortabel is. Eigenlijk dus wel op zoek naar doppen waarop dit soort tips kunnen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Iemand91 op 16-10-2016 22:25:01 ]
pi_166001710
Die nieuwe van Xiaomi, al heten ze geen Pistons meer geloof ik. Maar goed over die ben ik in iedere geval erg tevreden, meer dan prima geluidskwaliteit.

Alleen jammer dat ik ze niet optimaal kan benutten, heb ja allemaal MP3's en FLAC is eigenlijk van betere kwaliteit. Maar kan die dus nergens vinden of ik moet serieus cd's gaan kopen en zelf omzetten naar FLAC 🙊🙊🙊

http://www.gearbest.com/earphones/pp_345696.html
pi_166002240
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:04 schreef Diqiu-Long het volgende:

Alleen jammer dat ik ze niet optimaal kan benutten, heb ja allemaal MP3's en FLAC is eigenlijk van betere kwaliteit. Maar kan die dus nergens vinden of ik moet serieus cd's gaan kopen en zelf omzetten naar FLAC 🙊🙊🙊

TIDAL streamt wel in FLAC kwaliteit. Maarja of je het écht merkt met oortjes van 17 usd? Betwijfel het. Lijkt me eerder wat voor audiofielen met home cinema's van duizenden euro's :P
  zondag 16 oktober 2016 @ 22:29:18 #265
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166002601
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:21 schreef davedavy het volgende:

[..]

TIDAL streamt wel in FLAC kwaliteit. Maarja of je het écht merkt met oortjes van 17 usd? Betwijfel het. Lijkt me eerder wat voor audiofielen met home cinema's van duizenden euro's :P
het zijn zoiezo dual drivers en gelijkwaardig aan doppen van bekende merken rond de 100 euro.
pi_166003056
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:28 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteravond zijn mijn Piston 2 oordoppen kapot gegaan; linkerkanaal komt geen geluid meer uit.
Dus nu op zoek naar nieuwe. Wat waren ook alweer de aanraders?
Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_166005834
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:41 schreef Broempot het volgende:

[..]

Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.
Thanks, die zien er premium uit. Leuk om eens te proberen...

@Banggood. Misschien een leuke deal maken?
  maandag 17 oktober 2016 @ 06:33:28 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166005923
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het zijn zoiezo dual drivers en gelijkwaardig aan doppen van bekende merken rond de 100 euro.
Ze zijn bijzonder goed voor het geld, maar je kunt ook overdrijven.

Maar uiteraard hoor je het verschil wel tussen een 128kb mp3 en FLAC.

Het is eerder onzinnig om wel dure doppen te kopen en te blijven streamen in matige kwaliteit. De grootste, snelste en goedkoopste winst is te halen in betere bronbestanden.

[ Bericht 9% gewijzigd door BadderHaring op 17-10-2016 06:42:37 ]
pi_166023905
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 22:41 schreef Broempot het volgende:
Sinds ik na het lezen van de review een setje Zircom Rock's besteld heb vaar ik blind op deze site. Ik heb de Piston 2 en 3 en de Hybrids, maar verd#md: die Zircons van een tientje blazen ze alledrie gewoon weg.
Ziet er wel interessant uit. Maar 'ns bestellen dan.
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:17:54 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166024947
Heb ze ook besteld, ben benieuwd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166025008
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:17 schreef Catch22- het volgende:
Heb ze ook besteld, ben benieuwd
Heb jij wel eens bbq spul uit China laten komen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:20:58 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166025076
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb jij wel eens bbq spul uit China laten komen?
Een stufz pers, verder niet.

Oja, onderdelen voor een temperatuur controller, moet ik nog inelkaar zetten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166025272
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Een stufz pers, verder niet.

Oja, onderdelen voor een temperatuur controller, moet ik nog inelkaar zetten
Meh. Ben op zoek naar wat gietijzer spul maar das nog vrij prijzig hier.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 22:29:04 #274
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_166025429
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh. Ben op zoek naar wat gietijzer spul maar das nog vrij prijzig hier.
Gietijzer is zwaar. Denk niet dat je met verzending erbij goedkoper uit bent
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:34:34 #275
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166025667
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Meh. Ben op zoek naar wat gietijzer spul maar das nog vrij prijzig hier.
En loodzwaar dus dure shipping
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166025920
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Vergeten jullie niet mee te doen met de prijsvraag:

Heb er een lastige vraag van gemaakt, al zeg ik het zelf.

Win een UMI Plus Smartphone!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot wanneer is de prijsvraag?
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:55:47 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166026529
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Tot wanneer is de prijsvraag?
Is al een winnaar ;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166026569
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is al een winnaar ;)
Gaat wel snel.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:57:47 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166030505
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gaat wel snel.
Was een week lang ;) op de FP van Fok! stond hij al eerder.

Nu die electrische skateboards steeds hipper worden ben ik ook al een beetje rond aan het snuffelen naar een tof bordje. Zal vast meer ding zijn voor de zomer, maar nu kopen, is in iedergeval optijd binnen voor volgende zomer :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166031841
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Was een week lang ;) op de FP van Fok! stond hij al eerder.

Nu die electrische skateboards steeds hipper worden ben ik ook al een beetje rond aan het snuffelen naar een tof bordje. Zal vast meer ding zijn voor de zomer, maar nu kopen, is in iedergeval optijd binnen voor volgende zomer :7
Niet eens gemerkt. ;(
pi_166035460
Ze staan inderdaad ook bij Banggood.

http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-998892.html

Wellicht inderdaad leuk dealtje voor FOK :) ?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:39:34 #282
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166036490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:53 schreef Downstar het volgende:
Ze staan inderdaad ook bij Banggood.

http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-998892.html

Wellicht inderdaad leuk dealtje voor FOK :) ?
Beter niet, heb net besteld voor de normale prijs haha
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:41:12 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166036517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:53 schreef Downstar het volgende:
Ze staan inderdaad ook bij Banggood.

http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-998892.html

Wellicht inderdaad leuk dealtje voor FOK :) ?
o damnit, had het bij ali besteld omdat ik ze zo gauw niet zag bij bg via google
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166038372
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:53 schreef Downstar het volgende:
Ze staan inderdaad ook bij Banggood.

http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-998892.html

Wellicht inderdaad leuk dealtje voor FOK :) ?
Heb ik gisteren al via DM gevraagd aan onze BG vriend, ze zijn niet op voorraad en ze weten nog niet of ze ze nog wel krijgen, zegt hij. Mocht dat wel zo zijn dan probeert hij een leuke korting te regelen.


quote:
o damnit, had het bij ali besteld omdat ik ze zo gauw niet zag bij bg via google
Je hebt toch zeker wel via cashbackxl en met evt nog een 5%code besteld?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:04:36 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166041586
Nee, wel met 15% punten :7
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166052951
Iemand ervaring met een GPS tracker? Heb er in het verleden een paar gehad ( als je hem openschroefde zat er een halve Ericsson telefoon in ) maar heb het de laatste tijd niet bijgehouden...
  woensdag 19 oktober 2016 @ 11:02:12 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166053156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:16 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]

Je hebt toch zeker wel via cashbackxl en met evt nog een 5%code besteld?
Nee. En ik ga geen cashbackxl gebruiken voor 45 cent
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166053380
quote:
11s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee. En ik ga geen cashbackxl gebruiken voor 45 cent
Ik gebruik dit soort cashback mogelijkheden voor bijna alles wat ik koop. Zonde om geld te laten liggen...
Je schrikt als je zit wat je terug kunt krijgen bij hotelboekingen, tickets, abonnementen, verzekeringen, kleding en allerlei andere aankopen. Geld wat anders bij vergelijkingsites, kieskeurig, Pepper, etc. blijft liggen. Zelfs die 5% bij AE pak ik gewoon. Kleine moeite...

Account overzicht

Openstaand:
¤0,49
Akkoord:
¤4,62
Uitbetaald:
¤628,60
Sinds2014..
  woensdag 19 oktober 2016 @ 11:30:23 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166053657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik gebruik dit soort cashback mogelijkheden voor bijna alles wat ik koop. Zonde om geld te laten liggen...
Je schrikt als je zit wat je terug kunt krijgen bij hotelboekingen, tickets, abonnementen, verzekeringen, kleding en allerlei andere aankopen. Geld wat anders bij vergelijkingsites, kieskeurig, Pepper, etc. blijft liggen. Zelfs die 5% bij AE pak ik gewoon. Kleine moeite...

Account overzicht

Openstaand:
¤0,49
Akkoord:
¤4,62
Uitbetaald:
¤628,60
Sinds2014..
Ik bestel voor misschien 100 euro per jaar via china, dus dat kan niet echt uit. Voor grotere uitgaven zal ik er eens naar kijken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:52:05 #290
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166055373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik gebruik dit soort cashback mogelijkheden voor bijna alles wat ik koop. Zonde om geld te laten liggen...
Je schrikt als je zit wat je terug kunt krijgen bij hotelboekingen, tickets, abonnementen, verzekeringen, kleding en allerlei andere aankopen. Geld wat anders bij vergelijkingsites, kieskeurig, Pepper, etc. blijft liggen. Zelfs die 5% bij AE pak ik gewoon. Kleine moeite...

Account overzicht

Openstaand:
¤0,49
Akkoord:
¤4,62
Uitbetaald:
¤628,60
Sinds2014..
Wat is het in relatie tot de totale besteding? Zo zegt het natuurlijk niet veel; de één koopt veel meer dan de ander. Als je bij wijze van spreke een auto er mee zou betalen, win je meteen van iedereen hier. Zelf ben ik in Mei gestart en zit nu zo rond de 25 euro 'winst'.
Edit: nog even gekeken. Heb een paar grote aankopen nog in de wacht staan, maar mijn totalen zijn:

Aanschaf: ¤ 1,527.27
Cashback: ¤ 79.50

Daar ga ik niet alles van krijgen, want er zitten een paar mislukte tussen zoals bij de BOBshop vlák voor ze op de fles gingen. Die ga ik niet meer krijgen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 19 oktober 2016 @ 13:51:18 #291
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_166056708
Laatste containers rederij Hanjin op weg naar Nederland

^O^

3 pakketjes van Banggood die ik nooit heb ontvangen en mijn geld al van terug heb gehad. Zal het dan toch nog binnenkomen :)
pi_166056948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:52 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wat is het in relatie tot de totale besteding? Zo zegt het natuurlijk niet veel; de één koopt veel meer dan de ander. Als je bij wijze van spreke een auto er mee zou betalen, win je meteen van iedereen hier. Zelf ben ik in Mei gestart en zit nu zo rond de 25 euro 'winst'.
Edit: nog even gekeken. Heb een paar grote aankopen nog in de wacht staan, maar mijn totalen zijn:

Aanschaf: ¤ 1,527.27
Cashback: ¤ 79.50

Daar ga ik niet alles van krijgen, want er zitten een paar mislukte tussen zoals bij de BOBshop vlák voor ze op de fles gingen. Die ga ik niet meer krijgen.
Ik heb voornamelijk veel terugekregen op mobiel 4 x 25 euro, 2x 75 euro en wat kleinere bedragen op verzekeringen en veel op hotelboekingen (10% per nacht) en tickets. Korting op klediing loopt ook flink op. Op electronica krijg je maar weinig cashback. BIj BG en AE krijg je rond de 5%, maar dat gaat maar om kleine bedragen.
Het leuke is dat cashback okk vaak werkt als je al kortingscode hebt. Op hotelboekingen heb ik zo een paar keer totaal 20% korting gevangen. Voor ik iets koop kijk ik eerst altijd naar korting via de winkel (aanmelden nieuwsbrief etc) en dan nog naar cashback. Het leukst zijn aankopen bij winkels als Staples waar je kortingen vaak kan stapelen. Pas nog een aankoop van 105 euro naar 82 euro gekteken door te stapelen, dan nog gratis cadeautje en cashback erover.
Maar goed, net als China shoppen, moet je lol hebben in kortingen en cashback zoeken.

quote:
3 pakketjes van Banggood die ik nooit heb ontvangen en mijn geld al van terug heb gehad. Zal het dan toch nog binnenkomen :)
Zouden die pakjes met de boot komen? Kan ik me bijna niet voorstellen. Meeste bestellingen komen in 2 tot 3 weken binnen en een boot doet er vaak al minimaal 3 weken over. Dan komt er nog verwerking en lokaal transport bij.
Waarom het zo lang moet duren als het met het vliegtuig komt snap ik dan ook weer niet...

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 19-10-2016 18:50:07 ]
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:39:23 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166057535
Boot vanuit Korea doet er ruim 5 weken over, tenminste dat is de ervaring die ik had met mijn pakketjes.

Was zelf bijna eerder thuis dan een deel van mijn kleding en ik had toch wel een redelijke detour genomen _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166061470
Ik heb een vraagje, ik hoop dat iemand mij daar wat verder mee kan helpen.

Ik heb op 14 september twee bestellingen geplaatst via AliExpress bij verschillende verkopers. Bij de bestellingen zit zo'n T&T-code die bruikbaar is tot aan Nederland en vervolgens niet om te zetten is naar een 3S-code. Volgens die T&T is een van de pakketjes (via POS Malaysia) als sinds 28 september in Nederland en het andere pakketje (via SunYou Economic Airmail) sinds 6 oktober.
Nou heb ik wel vaker lang moeten wachten op een pakketje, maar mijn ervaring is wel dat zodra het op Schiphol is aangekomen, het meestal niet zo heel lang meer duurt voordat ik het ontvang.

PostNL heeft een tijdje terug besloten om sommige pakketjes uberhaupt niet meer aan huis af te leveren, maar gewoon direct naar een PostNL-afhaalpunt te sturen. Mij is een beetje onduidelijk wanneer dat nou wel/niet gedaan wordt, want sommige pakketjes worden wel nog gewoon naar huis gestuurd. Ik vraag me af of deze pakketjes misschien ook direct naar het PostNL-afhaalpunt zijn verstuurd, maar dat ik op de een of andere manier gewoon geen afhaalbriefje via de post heb ontvangen..
Is dat een reële mogelijkheid?

Het gaat om kleine pakketjes van geringe waarde, maar er zou ook een pakketje naar mijn vader (hetzelfde huis) onderweg moeten zijn en dat is er ook nog niet..

Zie hier de screenshots van de T&T-code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:30:54 #295
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166062792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:39 schreef RobertNL het volgende:
Boot vanuit Korea doet er ruim 5 weken over, tenminste dat is de ervaring die ik had met mijn pakketjes.

Was zelf bijna eerder thuis dan een deel van mijn kleding en ik had toch wel een redelijke detour genomen _O-
De boot doet er 25 dagen over.. maar inklaring en afhandeling duurt zo ook nog paar dagen/weken ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:27:00 #296
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_166068672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 13:51 schreef JortK het volgende:
Laatste containers rederij Hanjin op weg naar Nederland

^O^

3 pakketjes van Banggood die ik nooit heb ontvangen en mijn geld al van terug heb gehad. Zal het dan toch nog binnenkomen :)
In mis hier ook nog een bestelling van Banggood, al meer dan een maand onaf inmiddels. De laatste tijd gaat de rest vrij snel juist.
Don't let my username fool you...
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:49:14 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166069543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:23 schreef Physsic het volgende:
Ik heb een vraagje, ik hoop dat iemand mij daar wat verder mee kan helpen.

Ik heb op 14 september twee bestellingen geplaatst via AliExpress bij verschillende verkopers. Bij de bestellingen zit zo'n T&T-code die bruikbaar is tot aan Nederland en vervolgens niet om te zetten is naar een 3S-code. Volgens die T&T is een van de pakketjes (via POS Malaysia) als sinds 28 september in Nederland en het andere pakketje (via SunYou Economic Airmail) sinds 6 oktober.
Nou heb ik wel vaker lang moeten wachten op een pakketje, maar mijn ervaring is wel dat zodra het op Schiphol is aangekomen, het meestal niet zo heel lang meer duurt voordat ik het ontvang.

PostNL heeft een tijdje terug besloten om sommige pakketjes uberhaupt niet meer aan huis af te leveren, maar gewoon direct naar een PostNL-afhaalpunt te sturen. Mij is een beetje onduidelijk wanneer dat nou wel/niet gedaan wordt, want sommige pakketjes worden wel nog gewoon naar huis gestuurd. Ik vraag me af of deze pakketjes misschien ook direct naar het PostNL-afhaalpunt zijn verstuurd, maar dat ik op de een of andere manier gewoon geen afhaalbriefje via de post heb ontvangen..
Is dat een reële mogelijkheid?

Het gaat om kleine pakketjes van geringe waarde, maar er zou ook een pakketje naar mijn vader (hetzelfde huis) onderweg moeten zijn en dat is er ook nog niet..

Zie hier de screenshots van de T&T-code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ziet de code zelf eruit (verander anders even een paar cijfers), dat zegt mij meer ;)

Die economic mail is gewoon een code waar je niet echt naar de tracking moet kijken, dat gaat niet helpen. Dat duurt ergens tussen de 3 dagen en 3 weken na de status dat hij volgens de tracking in NL is leert de ervaring :'(.

Afgelopen week hier wel een pakketje van Banggood gehad dat volgens de tracking (verzonden met PostNL, 'untracked'; batch tracking dus). Al sinds 15 september in Nederland is. Wacht nu ook nog op een ander pakket dat er al sinds de 20e zou moeten zijn, maar die ik nog niet binnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 19-10-2016 22:32:25 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166072362
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe ziet de code zelf eruit (verander anders even een paar cijfers), dat zegt mij meer ;)

Ik heb de laatste 3 cijfers in beide gevallen veranderd naar "XXX":
POS Malaysia: SYBGZ00933XXX
SunYou: LP00055775499XXX

quote:
Die economic mail is gewoon een code waar je niet echt naar de tracking moet kijken, dat gaat niet helpen. Dat duurt ergens tussen de 3 dagen en 3 weken na de status dat hij volgens de tracking in NL is leert de ervaring :'(.

Afgelopen week hier wel een pakketje van Banggood gehad dat volgens de tracking (verzonden met PostNL, 'untracked'; batch tracking dus). Al sinds 15 september in Nederland is. Wacht nu ook nog op een ander pakket dat er al sinds de 20e zou moeten zijn, maar die ik nog niet binnen.

Aha, dus de code die je krijgt bij dit soort pakketjes (zonder echte T&T) is de code van een volledige batch met misschien wel duizenden verschillende pakketjes (zoals een hele container/vliegtuig)?

Oke, ik moet me dus gewoon niet zo aanstellen en gewoon afwachten? ;) Ik heb in het verleden ook wel eens meer dan een maand op een pakketje gewacht, maar omdat ik nu kon zien dat de pakketjes al in Nederland zouden zijn, begon ik me een beetje zorgen te maken.
Ze zullen het misschien ook wel erg druk hebben, volgens mij wordt Nederland echt overspoeld met pakketjes uit China e.d. :P

De kleine drogisterij hier in de buurt, waar ook het PostNL-punt zit, is ook helemaal niet blij met de beslissing van PostNL een tijd terug om een deel van de pakketjes gewoon daar af te leveren. Enkele gangpaden in de winkel zijn niet meer bereikbaar door de berg pakketjes. xD

Bedankt voor je reactie!
pi_166074544
3
pi_166074547
2
pi_166074555
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')