Dit heeft mijn voorkeurquote:Op vrijdag 30 september 2016 06:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Los review topic binnen Chi forum is ook prima
Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
Ik word gek van de lange zendtijd.
1 op de 3 pakketjes komt gewoon 'niet aan'. (6 weken of langer onderweg, en nog niet binnen).
Kan het te maken hebben met die container rederij die failliet is?
Verkopers maken ook weer mooie grappen:
[..]
Oh ja dat weet ik hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
quote:Dear Customers,
Thanks for supporting priceangels.
This is Priceangels.com, we are so excited to contact wih you again! In the past two years, we have experienced many, but in our unremitting efforts, we finally have the ownership of priceangels. We sincerely apologize to you for all the inconveniences.
Now we are trying to develop more new products including Consumer Electronics/ Lighting / Fashion / Wearables/ Electronic Cigarette / Puzzles. We sincerely hope you can give us another opportunity to serve you again. We would try our best to provide you better, faster, happier shopping experiences.
We have launched abroad warehouse in United States/ Germany/ UK for local shipment and partial return services. When you had the quality problems of our products, you would experience the high standard after-sales services from us.
In the end, we have prepared a promotion for you. Enjoy!
Best
Priceangles.com
Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mailquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:30 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox!
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef igi0n het volgende:
[..]
Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail
--> juiste linkjequote:Dear Friend,
We did try to be as most professional. Same as we package your package. You understand right? Priceangles.com will surve you as best as you can!
Hope you understand my mistake in the URL and forgive our patiance for ever!
Best (for always),
Priceangles.com
Ah, ze hadden het wel op tijd doorquote:
Hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Die heb ik volgens mij nog is gereviewedquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxisquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is?
Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is 'FPV' vliegen wel leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:09 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis
[..]
Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.
Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...
Voor FPV heb je wel weer een dure bril erbij nodig ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is FPV vliegen wel leuk!
Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor FPV.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven
Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:
JDX 509G review
De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).
Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.
Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.
De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.
Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.
De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.
Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker.
Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.
Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:
En een paar foto's genomen door de drone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.
Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
Als het al kan vliegt het voor geen meter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:59 schreef Musta het volgende:
[..]
Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
Wat is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook
[ afbeelding ]
Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2016 08:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
True that. Ff kijken of het via Rakuten kan (deed ik ook met m'n Q&Q Solar watch).
Imho deze : http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_67629.htmlquote:
Ja, Amazon.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?
Dat groene apparaat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:58 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Imho deze : http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_67629.html
Zegt'ie toch in de originele post?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook
[ afbeelding ]
Een oprolbare HDMI inderdaad, scherp opgemerkt. Destijds waren die nog lastig te krijgen en erg duur op Ebay. Inmiddels nu ie bij Basetao is binnen gekomen incl mn andere bestellingen zijn ze goedkoper op Ebay en Gearbestquote:
Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan.....quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wezen winkelen in Hongkong, vond deze 32GB USB Sticks voor ¤ 1,15 per stuk op de nachtmarkt.
[ afbeelding ]
Trouwens ik heb keihard gelachen op die nachtmarkt: Van die kleine dingen die je op eBay inclusief verzendkosten voor ¤ 1 a ¤ 3 vind probeerde ze daar voor minimaal ¤ 10 a ¤ 15 te verkopen! Zoals bijvoorbeeld die digitale horloges die als een smartwatch uit zien, maar absoluut niet slim zijn.
Oh en blijkbaar zijn die iRingen helemaal in: Voor minder dan ¤ 2,30 krijg je ze bijna niet, dat terwijl ik die dingen in Shenzhen voor ¤ 0,70 vond.
Dus deze jongen gaat vanavond eens op eBay zoeken, zal er vast wel eentje vinden voor minder dan ¤ 1,50. Gevonden, ¤ 1,20 met verzendkosten!
http://www.ebay.co.uk/itm/291767971723
Ik gok dat die verkoper het hardst lachtquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan.....
Dat hoef ik eigenlijk niet eens te proberen, aangezien ik maar al te goed wist dat het nooit 32GB kon zijn. Heb online gezocht en die dingen zouden in werkelijkheid 4GB zijn, alleen ze zijn gehackt om te laten lijken alsof het 32GB is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan.....
Naja eigenlijk best triest dat het nodig is om toeristen te belazeren voor die ene euro, had ze namelijk ook wel gekocht als erop stond 4GB.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:31 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik gok dat die verkoper het hardst lacht
De prijs ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:08 schreef BillsGate het volgende:
Alles kan altijd goedkoper, maar als je serieus met gekleurd licht sfeer wil maken, zou ik toch naar philips hue kijken. Hun kleurengamma is wat mij betreft ongeëvenaard.
Niet goed gelezen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 16:20 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zegt'ie toch in de originele post?
[..]
Om je vraag dan maar te beantwoorden...quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:06 schreef THEFXR het volgende:
deze is bij de trekpleister te koop, lijkt mij niet dat het nog goedkoper uit china kan?
[ afbeelding ]
Tja, je hebt een punt. Ik heb een tiental van dit soort goedkope lampen romdom mijn huis hangen en gelukkig ,knock on wood, geen last van uitval of erger... die hele goedkope ( rond 1 euro) laat ik dan weer links liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:27 schreef RobertNL het volgende:
Ik kan nu een verhaaltje gaan ophangen over de veiligheid en electronica in die lampen; maar ik vraag mij af of die van de Kruidvat daar wel aan voldoet * RobertNL mompelt iets over regelmatige terugroepacties van die winkel
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Tja, je hebt een punt. Ik heb een tiental van dit soort goedkope ,mono color, lampen romdom mijn huis hangen en ,knock on wood, geen last van uitval of erger...
Maar inderdaad, je kan beter een berg meer geld uitgeven voor iets goeds ipv van dat Chinese spul *gaat een Galaxy Note 7 bestellen*
Zal je review eens doornemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:28 schreef dimmak het volgende:
Ik gebruik deze lamp nog steeds en die werkt perfect!
Jup, verschillende lampen in China gekocht, wisselende kwaliteit. De meeste lampen die ik heb kan ik overigens niet meer vinden bij die sellers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef Downstar het volgende:
Heb een nieuwe woning, dus dat wordt ook weer kijken naar verlichting etc.
Ik heb ook van die RGB spotjes uit China. Geven wel leuk licht voor achter mijn PC/TV etc.
Ik meen dat Robert ook wel eens Warm White LED lampen uit china haalde? zie ook dingen op Ebay voor 1 euro voorbij komen. Voor die prijs zou je het best eens kunnen proberen. Maargoed bij IKEA heb je er ook 2 voor 4 euro, dat is ook niet prijzig, zijn veilig en snel in huis!
(en je hebt weer een reden om zweedse balletjes te eten als je ze toch ophaalt)
Voor leuke deals hoef je daar niet heen dus... heb je er op Ali bijna 2 voor in je brievenbusquote:Deze mini ventilators zijn trouwens wel echt cool, waren ook ¤ 1,15 per stuk en kan ik op de telefoon aansluiten.
Toch wat beter zoeken, de volgende keer : http://www.banggood.com/8(...)-Card-p-1018910.htmlquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ze hebben ook echt dingen die je niet zo snel online tegen komt, zoals die Famicom clones. Bijvoorbeeld.
Heb ze inmiddels bij IKEA gekocht. Scheelt qua prijs zo te zien niet veel met Kruidvat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:06 schreef eddepetfokt het volgende:
Als je geen ledlampen uit China wil halen ivm bijv. levertijd....nu bij Kruidvat 1+1
https://nl.pepper.com/aan(...)per-2-kruidvat-29295
Bedankt! Ik had nog wat kabeltjes nodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.
Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.
[ afbeelding ]
Onze huistester test alleen de doorvoersnelheid. Goed om te weten bij Chinese kabeltjes of ze de snelheid halen die ze aangeven, maar het zegt niets over bijv. bouwkwaliteit. Zo leek Nilkin ook hoede kabels te hebben (en niet eens zo goedkoop), maar die vielen na een paar maanden letterlijk uit elkaar. Ook Tronsmart kabels vertonen een kwaliteitsproblemen (maar die zijn dan weer lekker goedkoop)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.
[ afbeelding ]
Zoals gepost was op Tweakers:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:25 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt! Ik had nog wat kabeltjes nodig
Ik had er 7 besteld maar toch maar geannuleerd, ga het risico niet nemen.quote:Ik zou oppassen.
https://www.amazon.com/review/R1T6DRS2QL4Y2L/ref=cm_cr_rdp_perm
Remax en Blitzwolf zijn the way to go, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:44 schreef Goddelijker het volgende:
Hier laatst een aantal Remax-kabels gekocht.
Voelen prima aan en laden goed op, ook de 2m variant.
Heb alleen niet de mogelijkheid om ze te testen voor jullie.
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.vz0LOH
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Anders heb je nu Auckey bij Amazon.es voor ¤4,29 (met code "LD8N8N39" en truc met Prime artikel dat niet in voorraad is)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Krijg nou allemaal de Anker!
Af en toe.op Amazon wel leuke bundle deals en prima kwaliteit wel.
Ik heb nog geen USB-C kabels getest, wegens gebrek aan testgear. Leung heeft zich exclusief beziggehouden met het uitzoeken van een geschikte laadkabel voor zichzelf, en kwam daarbij een hoop slechte tot zelfs gevaarlijke kabels tegen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar, Anker = Aukey = Tronsmart = Ravpower = CRDC = Rankie = coolreall = enacfire = com-pad volgens de geruchten, dus dan zouden al die kabels kudt zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Krijg nou allemaal de Anker!
Af en toe.op Amazon wel leuke bundle deals en prima kwaliteit wel.
Ja, hier: http://www.ebay.nl/itm/191248246978 . Kun je een bod doen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?
Alleen heeft Anker, en misschien de andere sub merken, ook andere typen kabels, bijv. https://www.amazon.de/Ank(...)ords=Anker+micro+usb. De hierboven genoemde Aukeykabels hebben overigens een prima doorvoersnelheid en voelen prima aan, maar hebben stuk voor stuk last van een brakke micro usb aansluiting. Dat zijn deze Ankers https://www.amazon.de/Ank(...)ords=Anker+micro+usbquote:Maar, Anker = Aukey = Tronsmart = Ravpower = CRDC = Rankie = coolreall = enacfire = com-pad volgens de geruchten, dus dan zouden al die kabels kudt zijn?
quote:
Mwha, weet niet. Meeste headsets van de action blinken nu niet uit in kwaliteit.quote:
Amazon.de heeft zeer regelmatig goede headsets in de sale. Maar dan moet je aan minimaal 30 euro denken. Ook bij zavvi.nl al een paar keer leuke deal gescoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:37 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke PS4 headset? Of gewoon Action werk?
If it works, it works.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, weet niet. Meeste headsets van de action blinken nu niet uit in kwaliteit.
Die heb ik ook. Inderdaad een fijn mes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ganzo G704-BK binnen!
Mooi, zwaar!, scherp mes.
Bij de douane hebben ze ook nog even gekeken of hij mooi was.
Foto's:
http://imgur.com/a/BnvaZ
Link Ganzo: https://www.fasttech.com/p/1282100
Link Pouch: https://www.fasttech.com/p/2144700
De Ganzo past in de Pouch!
Deze? http://www.mi.com/capsuleearphone/quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik kwam hier laatst Xiaomi oordopjes tegen, maar ik kan ze niet meer vinden. Het waren geen Pistons en ook geen Hybrids, iemand een idee?
Preorder, dus nog niemand kan er al wat over zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Qualcomm Certified] CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank For Apple Android
https://banggood.app.link/IoP7umvUmx
Iemand hier iets over te zeggen? Of toch liever voor Xiaomi gaan?
volgens mij verkopen ze die dingen gewoon en wordt niks teruggestuurd naar chinaquote:Op maandag 10 oktober 2016 17:31 schreef Aventura het volgende:
Vandaag even naar PostNL gebeld om te vragen waarom mijn telefoon zo lang in het sorteercentrum ligt. Besteld op 20 sep. Krijg ik te horen dat de barcode niet gescand kon worden en dat hef pakketje al op 6-10 retour is gegaan naar ChinaIk heb meteen een bericht naar de reseller (via Aliexpress) gestuurd. Balen dit! Weet iemand hoe dit meestal wordt opgelost? Ik heb het liefst dat ze hem weer opsturen.
Niet eens een ingebouwde powerbank of minirouter?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:48 schreef dodge_911 het volgende:
Nieuw Xiaomi fanboy fodder!
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/Z(...)wCase-p-1093999.html
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/O(...)-Case-p-1093603.html
Slaapverwekkendquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:48 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 09:48 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet niet slapen maar kortingscodes genereren....quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberen
Gastreview @ DodgeReviews ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberen
Ik verwacht binnenkort weer wat leuks te hebben, maar zonder een paar uurtjes slaap gaat dat em niet wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:35 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Je moet niet slapen maar kortingscodes genereren....
Zitten er USB in- of uitgangen aan?quote:
Nee, daarom, jij slaapt erop en doet een gastpost @ DRquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:57 schreef Banggood het volgende:
Zitten er USB in- of uitgangen aan?Ik kan even peilen wat de reviewbehoefte is, maar ik gok een beetje dat die niet al te hoog is
Mwoah, niet fisheye lens en action cam gaan niet echt samen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:18 schreef Rzr101 het volgende:
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.
Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |