abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165664362
Duurt de laatste tijd sowieso langer dan vroeger heb ik het idee, kreeg zelf namelijk ook een hele tijd geen pakjes uit China. Terwijl ik al maand ervoor besteld had ofzo, ligt volgens mij ook gedeeltelijk gewoon aan postnl.

Die maken er ja van tijd tot tijd gewoon een potje van :(
  vrijdag 30 september 2016 @ 09:28:21 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165664542
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 06:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Los review topic binnen Chi forum is ook prima :Y
Dit heeft mijn voorkeur :Y
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165666341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
Ik word gek van de lange zendtijd.
1 op de 3 pakketjes komt gewoon 'niet aan'. (6 weken of langer onderweg, en nog niet binnen).
Kan het te maken hebben met die container rederij die failliet is?

Verkopers maken ook weer mooie grappen:

[..]

Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165667894
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het klopt dat wanneer het pakket ontvangen is door PostNL dat er een eigen 3S code aan verbond wordt.
Oh ja dat weet ik hoor.
Maar dat please please :P
en old friend :r
  vrijdag 30 september 2016 @ 19:30:19 #105
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165674499
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox :o!
quote:
Dear Customers,

Thanks for supporting priceangels.

This is Priceangels.com, we are so excited to contact wih you again! In the past two years, we have experienced many, but in our unremitting efforts, we finally have the ownership of priceangels. We sincerely apologize to you for all the inconveniences.

Now we are trying to develop more new products including Consumer Electronics/ Lighting / Fashion / Wearables/ Electronic Cigarette / Puzzles. We sincerely hope you can give us another opportunity to serve you again. We would try our best to provide you better, faster, happier shopping experiences.

We have launched abroad warehouse in United States/ Germany/ UK for local shipment and partial return services. When you had the quality problems of our products, you would experience the high standard after-sales services from us.

In the end, we have prepared a promotion for you. Enjoy!

Best
Priceangles.com
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165674581
quote:
Shipment lodged into transshipment hub local postal agent
Pijnlijk :X
pi_165674600
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:30 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ineens een oude bekende in de mailbox :o!

[..]

Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail :')
  vrijdag 30 september 2016 @ 19:38:54 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165674687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:35 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jammer van die spelfout in de URL onderaan de mail :')
quote:
Dear Friend,

We did try to be as most professional. Same as we package your package. You understand right? Priceangles.com will surve you as best as you can!

Hope you understand my mistake in the URL and forgive our patiance for ever!

Best (for always),

Priceangles.com
--> juiste linkje ;)

Lijkt overigens een dochter/broertje/neefje van: http://wallbuys.com/
pi_165674729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 19:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

--> juiste linkje ;)
Ah, ze hadden het wel op tijd door :). Ja ik ken de site nog van vroeger, hadden soms wel leuke dingetjes.
pi_165675020
SJCAM SJ7 STAR

180 euro.... dat is nogal wat!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_165684818
Heeft iemand een idee hoe dit doort plakdopjes genoemd worden op Ali?

Met 'clear shock absorber' kom ik een eind, maar die zijn niet hoog genoeg....

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 01-10-2016 20:45:59 ]
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:49:18 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165685672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Hier

en

Hier
YouTube
pi_165686265
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Of saté?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 11:40:50 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_165686314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 09:40 schreef eddepetfokt het volgende:
[ afbeelding ]
Met 'clear ahoxk absorber' kom ik een ejnd, maar die zijn niet hoog genoeg....
Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is? :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 12:23:53 #115
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165687000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben op zoek naar een drone met camera voor maximaal 40/50 euro. Na een beetje lezen kwam ik de Syma X5C-1 tegen. Is er nog een beter alternatief zelfs?
Die heb ik volgens mij nog is gereviewed ;) Check revieuw sectie hier op Fok!.
Over 't algmeen prima oke drones van Syma. Maar verwacht niet dat je leuke airal footage kan maken die bruikbaar is een montage.. die camera's zijn (ondanks de soms fancy specs) echt aardappels. En stabiel vliegen én video footage maken is echt wel een uitdaging. Al is het leuk voor wat probeersels.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_165687776
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Bij de Action zijn die minder dan een euro voor 10 stuks ofzo. Hoeveel heb je er nodig dat het uit China bestellen handiger is? :P
Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis :)

quote:
Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.

Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:54:29 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165689339
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Bedankt voor de links ManagetheAnger, maar dat is niet wat ik zoek,. Action heeft ze niet (meer).dan haal ik ze maar ff (te duur) bij de Praxis :)

[..]

Als je een beetje serieus plaatjes of video wilt schieten dsn moet je denken aan een drone die een gimbal en minimaalSJCAM kan tillen.
En dan ben je zo een paar honderd euro kwijt.

Wil je het alleen eens proberen dsn is de Syma een prima keus, maar verwacht heel slechte kwaliteit output...

Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is 'FPV' vliegen wel leuk!

Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor 'FPV'.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven :D

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2016 16:04:11 ]
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:30:57 #118
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_165689813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Prima spul om eens mee te spelen. Heb hier ook een sub-100 dollar drone. En hoewel het beeld niet geweldig is, is FPV vliegen wel leuk!

Zal eens wat beelden online knallen, kwaliteit is matig maar goed genoeg voor FPV.
Overweeg zelf nog steeds om een (iets) duurdere te kopen, maar weet nog niet wat ik er aan wil/ga uitgeven :D
Voor FPV heb je wel weer een dure bril erbij nodig .. ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 17:42:38 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165691714
quote:
Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:

JDX 509G review

De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).

Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.

In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)

De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.

Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.

De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.

Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.

De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.

Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker :+.

Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.

Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:

En een paar foto's genomen door de drone:

De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.

Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:06:45 #120
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_165692204
Leuk dingetje. Ik heb een wat duurdere, maar die heeft nogal wat jello op de camera en het vliegbereik is niet fantastisch.
Altitude hold klinkt erg goed! Ik ben nog steeds niet zo goed in de algehele controle. Bij mij is ie vaak onderweg naar te hoog of te laag.

Is de fpv ook goed? (dat werkt bij mij wel goed.. heeft meer bereik dan de bediening van de copter zelf)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_165697720
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 17:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze is nog te overwegen, direct maar een mini-review:

JDX 509G review

De JDX 509G is een drone in de prijsklasse tot +-$70.
Ik was voor de zomer op zoek naar een leuke, niet al te dure instap drone. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij TomTop, die een leuke aanbieding hadden voor de drone op dat moment (nu elders wellicht goedkoper).

Pakketje kwam een aantal weken later via Sweden post zonder extra kosten aan. Verpakking was de welbekende zak met daarin direct de doos van de 509G.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

In de doos zit:
4 x props
4x prop guards
1x batterij 600mAh
1x Lader voor batterij
1x Remote
1x Scherm (5.8GHz)
1x lader van het scherm
1x 4GB SD kaart + reader
2x schroevendraaier
1x Boekje(s)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De drone is simpel en licht, niet enorm gek voor de prijsklasse waarin ik deze drone heb gezocht. Wel is de drone voor de 'FPV' setup op 5.8GHz wel leuk geprijsd.

Daarnaast had de drone een feature die ik graag wilde na de ervaringen met mijn voorgaande drone. Dit is de altitude hold functie, mijn vorige drone had dit niet waardoor je naast sturen ook moet focussen op de hoogte van de drone. Met de nieuwe generatie (goedkopere) drones die altitude hold hebben hoeft dit niet meer.

De drone voelt licht aan en is dat met 123 gram natuurlijk ook. Het is dan ook geen drone die je met erg veel wind kan vliegen. Tijdens het vliegen met wind ben je constant in gevecht met de wind, niet zo gek want door het gewicht heeft de drone ook weinig bij te zetten.

Nu heb een aantal drones gehad maar de 509G is de eerste drone waarmee ik direct weg kon vliegen, dit heeft deels te maken met de altitude hold die er voor zorgt dat je je om 1 ding minder zorgen hoeft te maken. Maar daarnaast vliegt de drone ook erg stabiel.

De drone heeft 3 standen waarop je kan vliegen, de eerste stand is makkelijk onder de knie te krijgen en de drone is dan ook niet erg snel. Dit zorgt er wel voor dat je wat meer moeite hebt als er wat meer wind staat. Na een poosje vliegen zal je dan ook snel doorklikken naar de snellere standen waarin de drone sneller reageert en waarmee je dus ook harder tegen de wind in kan vliegen.

Sterk is de drone ook, natuurlijk heb ik hem wel eens laten crashen, maar door het soepele plastic is er niets gebroken. Wel heb ik wat kritiek op de prop guards, deze laten nogal snel los, waardoor ik na een crash al diverse keren heb moeten zoeken. Uiteindelijk was de oplossing om de prop guards wit te maken, dit maakt het zoeken een stuk(je) makkelijker :+.

Verder is het naar mijn idee een prima drone om mee beginnen te vliegen. Stabiel, 'FPV', niet al te duur en hij kan tegen een stootje. Zoals ik ook al had begrepen van diverse reviewers zoals quadcopter 101.

Dan natuurlijk ook nog een rondje vliegen met wat beelden:

En een paar foto's genomen door de drone:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De beelden zijn redelijk maar niet bijzonder. Dit is naar mijn idee dan ook niet te verwachten van een camera zonder stabilisatie die onder een quadcopter van $60 hangt.

Conclusie
Leuk speelgoed voor je geld!
Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 23:10:02 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165697935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:59 schreef Musta het volgende:

[..]

Nice, kan je bij zulke drones ook je eigen action cams zoals de gitup2 of sjcam4000 eronder hangen?
Als het al kan vliegt het voor geen meter.

Gok ik.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:06:00 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165699557
Goede gok :)
pi_165708229
Mijn Yotaphone is binnen, kosten 41 euro bij de douane en post nl :{
maar meteen geupdate naar android 5, leuk dingetje :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_165708662
Zo de recensie over de Xiaomi Redmi Note 4 staat online, het is een zeer uitgebreide recensie geworden. Dus hij mag gerust naar een eigen topic verplaatst worden mocht dat beter zijn: Ik had simpelweg geen tijd om het eerst te vragen, dus heb hem in het topic voor Chinese Smartphones geplaatst.

CHI / Xiaomi Redmi Note 4 review

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 02-10-2016 19:25:22 ]
pi_165709419
Was die Xiaomi soundbar niet ooit goedkoper?

https://www.aliexpress.co(...)9b-8720-1f97b49eeab5
pi_165720123
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook

[ afbeelding ]
Wat is dat eigenlijk?
pi_165726609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

True that. Ff kijken of het via Rakuten kan (deed ik ook met m'n Q&Q Solar watch). :Y
Toevallig nog een plekje gevonden waar ze te bestellen zijn?
  maandag 3 oktober 2016 @ 12:58:54 #129
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165726644
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk?
Imho deze : http://www.gearbest.com/cables-connectors/pp_67629.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:08:55 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165726796
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja, Amazon. :P Tegen een premium up.
Nee, ik had geen tijd meer gevonden om dat ff te researchen.
Maar in het originele bericht staat geloof ik een Rakuten-link ergens (waar die gast 'em dus zelf waarschijnlijk besteld heeft).

-- artikel: http://www.theverge.com/2(...)est-earphones-review , link product: http://global.rakuten.com/en/store/e-earphone/item/4930393700101/ , niet te leveren naar AT/NL, dus forwarding service zoals: http://www.goyokikiya.com/landing/rakuten_en.php . Kweenie. Complicated. ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 03-10-2016 13:14:26 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165726895
Dan ga ik gewoon maar weer voor een brainwavz :P
pi_165729129
quote:
Dat groene apparaat. ;)
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:20:39 #133
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165730152
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dat groene apparaat. ;)
Zegt'ie toch in de originele post?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:20 schreef W00fer het volgende:
Kabeltje besteld bij Basetao. Ligt het nou aan mij of lopen ze die boel te flessen.
Gewicht kan nooit 220 gram zijn zei ik. Dus ze sturen een foto met een doos op de weegschaal. Ja zo kan ik het ook

[ afbeelding ]
pi_165732265
Wezen winkelen in Hongkong, vond deze 32GB USB Sticks voor ¤ 1,15 per stuk op de nachtmarkt.

Trouwens ik heb keihard gelachen op die nachtmarkt: Van die kleine dingen die je op eBay inclusief verzendkosten voor ¤ 1 a ¤ 3 vind probeerde ze daar voor minimaal ¤ 10 a ¤ 15 te verkopen! Zoals bijvoorbeeld die digitale horloges die als een smartwatch uit zien, maar absoluut niet slim zijn.

Oh en blijkbaar zijn die iRingen helemaal in: Voor minder dan ¤ 2,30 krijg je ze bijna niet, dat terwijl ik die dingen in Shenzhen voor ¤ 0,70 vond.

Dus deze jongen gaat vanavond eens op eBay zoeken, zal er vast wel eentje vinden voor minder dan ¤ 1,50. Gevonden, ¤ 1,20 met verzendkosten!

http://www.ebay.co.uk/itm/291767971723

[ Bericht 7% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-10-2016 18:28:26 ]
  maandag 3 oktober 2016 @ 18:29:47 #135
174940 W00fer
Maar echt
pi_165732486
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 22:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk?
Een oprolbare HDMI inderdaad, scherp opgemerkt. Destijds waren die nog lastig te krijgen en erg duur op Ebay. Inmiddels nu ie bij Basetao is binnen gekomen incl mn andere bestellingen zijn ze goedkoper op Ebay en Gearbest :') Maja dat kon ik ook niet weten.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 3 oktober 2016 @ 19:13:23 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165733341
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wezen winkelen in Hongkong, vond deze 32GB USB Sticks voor ¤ 1,15 per stuk op de nachtmarkt.

[ afbeelding ]

Trouwens ik heb keihard gelachen op die nachtmarkt: Van die kleine dingen die je op eBay inclusief verzendkosten voor ¤ 1 a ¤ 3 vind probeerde ze daar voor minimaal ¤ 10 a ¤ 15 te verkopen! Zoals bijvoorbeeld die digitale horloges die als een smartwatch uit zien, maar absoluut niet slim zijn.

Oh en blijkbaar zijn die iRingen helemaal in: Voor minder dan ¤ 2,30 krijg je ze bijna niet, dat terwijl ik die dingen in Shenzhen voor ¤ 0,70 vond.

Dus deze jongen gaat vanavond eens op eBay zoeken, zal er vast wel eentje vinden voor minder dan ¤ 1,50. Gevonden, ¤ 1,20 met verzendkosten!

http://www.ebay.co.uk/itm/291767971723
Heb je al een keer geprobeerd of er ook echt 32gb op kan..... :D
pi_165733866
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik gok dat die verkoper het hardst lacht O-)
pi_165734102
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat hoef ik eigenlijk niet eens te proberen, aangezien ik maar al te goed wist dat het nooit 32GB kon zijn. Heb online gezocht en die dingen zouden in werkelijkheid 4GB zijn, alleen ze zijn gehackt om te laten lijken alsof het 32GB is.

Had zelf dus zoiets al gedacht, want ¤ 1,15 voor 32GB kan nooit van zijn lang zal ze leven! Echter 4GB daarin tegen is wel aardig voor dat kleingeld, vind het uiteindelijk meer dingen ter decoratie voor in de kast :P

Oh je moet ze trouwens wel zelf fixen ofzo ;) Dus dat doe ik thuis wel, is niet zo moeilijk.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 19:31 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik gok dat die verkoper het hardst lacht O-)
Naja eigenlijk best triest dat het nodig is om toeristen te belazeren voor die ene euro, had ze namelijk ook wel gekocht als erop stond 4GB.

Net eentje open gemaakt: De scam is vele malen erger dan ik verwacht had! Het zijn gewoon lege USB sticks, dus moederborden waar geen memory op geplaatst is.

Maja wij toeristen vragen er een beetje om he, alles moet zo goedkoop mogelijk.

Deze mini ventilators zijn trouwens wel echt cool, waren ook ¤ 1,15 per stuk en kan ik op de telefoon aansluiten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-10-2016 20:08:59 ]
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:06:46 #139
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_165738861
deze is bij de trekpleister te koop, lijkt mij niet dat het nog goedkoper uit china kan?

maandag 3 oktober 2016 @ 22:08:52 #140
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165738925
Alles kan altijd goedkoper, maar als je serieus met gekleurd licht sfeer wil maken, zou ik toch naar philips hue kijken. Hun kleurengamma is wat mij betreft ongeëvenaard.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:27:22 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165739461
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:08 schreef BillsGate het volgende:
Alles kan altijd goedkoper, maar als je serieus met gekleurd licht sfeer wil maken, zou ik toch naar philips hue kijken. Hun kleurengamma is wat mij betreft ongeëvenaard.
De prijs ook :D
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:36:36 #142
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_165739749
Als je alleen een gekleurde lamp wil, dan heb je helemaal gelijk. Ga je meer richting domotica, dan valt het wel mee.

In het laatste geval heb je vaak een module nodig achter de wcd, die gemiddeld rond de 50,- kosten. Dan heb je nog geen lamp. Dan is een lampje van 25,- goed te doen.

Gaat het je alleen om gekleurde lampen, dan zou ik ook eens google-en naar MiLight. Bij de buren is er veel over te vinden: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1650755

Iemand daar had er ook een blog over geschreven, maar dat krijg ik zo snel niet terug gevonden...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 3 oktober 2016 @ 22:39:15 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165739836
pi_165740748
quote:
12s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:20 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zegt'ie toch in de originele post?

[..]

Niet goed gelezen. :@
pi_165743198
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:06 schreef THEFXR het volgende:
deze is bij de trekpleister te koop, lijkt mij niet dat het nog goedkoper uit china kan?

[ afbeelding ]
Om je vraag dan maar te beantwoorden...
Tussen de 2,50 en 5 euro kom je een eind, bijv. http://s.aliexpress.com/2QFJZriU en http://s.aliexpress.com/ZrQjYneM
Ik heb er zelfs eentje van 1,50 uit een aanbieding en die doet het prima als sfeer(verwacht geen bulk licht) lampje, behalve dat ie soms ook reageert op de afstandbediening van de tv. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 04-10-2016 08:56:35 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 08:27:04 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165743832
Ik kan nu een verhaaltje gaan ophangen over de veiligheid en electronica in die lampen; maar ik vraag mij af of die van de Kruidvat daar wel aan voldoet * RobertNL mompelt iets over regelmatige terugroepacties van die winkel
pi_165744042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:27 schreef RobertNL het volgende:
Ik kan nu een verhaaltje gaan ophangen over de veiligheid en electronica in die lampen; maar ik vraag mij af of die van de Kruidvat daar wel aan voldoet * RobertNL mompelt iets over regelmatige terugroepacties van die winkel
Tja, je hebt een punt. Ik heb een tiental van dit soort goedkope lampen romdom mijn huis hangen en gelukkig ,knock on wood, geen last van uitval of erger... die hele goedkope ( rond 1 euro) laat ik dan weer links liggen.

Maar inderdaad, je kan beter een berg meer geld uitgeven voor iets goeds ipv van dat Chinese spul *gaat een Galaxy Note 7 bestellen* O-)
pi_165744074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Tja, je hebt een punt. Ik heb een tiental van dit soort goedkope ,mono color, lampen romdom mijn huis hangen en ,knock on wood, geen last van uitval of erger...

Maar inderdaad, je kan beter een berg meer geld uitgeven voor iets goeds ipv van dat Chinese spul *gaat een Galaxy Note 7 bestellen* O-)
pi_165744219
Heb een nieuwe woning, dus dat wordt ook weer kijken naar verlichting etc.
Ik heb ook van die RGB spotjes uit China. Geven wel leuk licht voor achter mijn PC/TV etc.

Ik meen dat Robert ook wel eens Warm White LED lampen uit china haalde? zie ook dingen op Ebay voor 1 euro voorbij komen. Voor die prijs zou je het best eens kunnen proberen. Maargoed bij IKEA heb je er ook 2 voor 4 euro, dat is ook niet prijzig, zijn veilig en snel in huis!
(en je hebt weer een reden om zweedse balletjes te eten als je ze toch ophaalt O-) )
pi_165745098
Led lampen zou ik ook gewoon bij de IKEA kopen: Woon zelf nu ongeveer 3 jaar op mijzelf en die lampen werken allemaal nog! Kwaliteit van de lampen bij IKEA is dus in iedere geval goed te noemen.

Al deed die ene Chinese led lamp die ik voor een hele euro op eBay kocht het ook prima, alleen ik vertrouw toch die lampen van IKEA meer. Die Xiaomi dinges heb ik trouwens ook gezien, hartstikke leuk.... zie alleen het nut er niet van in...
pi_165745191
Ik gebruik deze lamp nog steeds en die werkt perfect!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165745291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:28 schreef dimmak het volgende:
Ik gebruik deze lamp nog steeds en die werkt perfect!
Zal je review eens doornemen :)!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:08:08 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165746517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef Downstar het volgende:
Heb een nieuwe woning, dus dat wordt ook weer kijken naar verlichting etc.
Ik heb ook van die RGB spotjes uit China. Geven wel leuk licht voor achter mijn PC/TV etc.

Ik meen dat Robert ook wel eens Warm White LED lampen uit china haalde? zie ook dingen op Ebay voor 1 euro voorbij komen. Voor die prijs zou je het best eens kunnen proberen. Maargoed bij IKEA heb je er ook 2 voor 4 euro, dat is ook niet prijzig, zijn veilig en snel in huis!
(en je hebt weer een reden om zweedse balletjes te eten als je ze toch ophaalt O-) )
Jup, verschillende lampen in China gekocht, wisselende kwaliteit. De meeste lampen die ik heb kan ik overigens niet meer vinden bij die sellers.

Ik bestelde eerst een lamp, sloopte die open en bestelde dan meer als het wat was.
De lampen hier in de hal doen het naar 2 jaar nog, worden niet warm en ook het soldeer was prima. Zijn nog nooit vervangen.

Idem ergens anders in het huis, lamp knapte om de haverklap maar nu er LEDS in zitten heb ik de kap er al in geen 1.5 jaar af gehad.

Maar goed Ikea, Action (enkele Philips zijn erg goedkoop) zijn tegenwoordig prima plekken om LEDS te halen :D
Op plekken waar de lichtopbrengst nodig is heb ik overigens wel gewoon duurdere LED lampen in gehangen; maar op plekken waar het er niet echt toe doet heb ik gewoon lampen uit China hangen.
pi_165746799
quote:
Deze mini ventilators zijn trouwens wel echt cool, waren ook ¤ 1,15 per stuk en kan ik op de telefoon aansluiten.
Voor leuke deals hoef je daar niet heen dus... heb je er op Ali bijna 2 voor in je brievenbus
http://s.aliexpress.com/VJBJjqi6

Vraagje...wat is op dit koment de goedkoopste betrouwbare (minimaal 10k) powerbank met 2 usb aansluitingen? Snelheid is niet zo belangrijk.
Volgens mjj kom ik dan al snel op de Blitzwolf, maar die vind ik met dik 20 euro nog best prijzig.
Misschien iemand ervaring met de Pinmei? http://www.banggood.com/P(...)uawei-p-1017739.html of Romoss http://www.geekbuying.com(...)---White-363298.html

En....iemand al ervaring met de Mi Box?
http://www.mi.com/en/mibox/

[ Bericht 16% gewijzigd door eddepetfokt op 05-10-2016 04:08:22 ]
pi_165751528
Daarom hoef ik geen weken te wachten en zo'n verkoper in Hongkong moet ook zijn huur betalen, die Aliexpress verkoper verstuurd waarschijnlijk direct vanuit China.

Dusja zo zwart wit is het niet allemaal, in Hongkong kun je mooie deals vinden. Zo is Apple er een heel stuk goedkoper in Nederland, en als je de grens over gaat naar Shenzhen ( 1 a 2 uurtjes van Hongkong ) kun je merken zoals Huawei, Lenovo, ZTE en Xiaomi etc goedkoper vinden dan via resellers.

Bij Xiaomi kun je zelfs nog gratis je telefoon laten graveren, ben benieuwd of jou Aliexpress of welke reseller dan ook dat ook doet? ;) Ik neem trouwens wel meestal eBay prijzen als uitgangspunt, maar ze werken natuurlijk met ronde prijzen. Dus i.p.v. ¤ 1 betaal je dan 10HKD en Hongkong kan er ook niks aan doen dat je maar 8HKD voor je euro krijgt, dus je moet ook niet onredelijk gaan worden als je ter plekke bent.

PS van die Aliexpress verkoper zou ik nooit kopen: Heeft slechts 5 recensies!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 04-10-2016 16:00:48 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 15:58:21 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165751616
Je telefoon graveren is wel killing voor de resale value
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165751744
Dat is waar, maar een telefoon van ¤ 160 verder verkopen? Bij een iPhone van dik ¤ 1000 zou ik het ook niet gedaan hebben, bij Xiaomi wel omdat ik zo'n telefoon specialer vind.

Maja winkelen in Hongkong moet je niet voor de prijs doen, maar eerder de ervaring. Is moeilijk uit te leggen, het grappige is bijvoorbeeld dat prijzen erg fluctueren! Zo vond ik die mini ventilators vandaag voor ¤ 0,58 de helft dus wat ik gister op de nachtmarkt betaald had, en dan had ik de prijs nog naar de helft naar onder gehandeld!

Ze hebben ook echt dingen die je niet zo snel online tegen komt, zoals die Famicom clones. Bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 04-10-2016 16:46:46 ]
  woensdag 5 oktober 2016 @ 17:42:50 #158
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165773039
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 16:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ze hebben ook echt dingen die je niet zo snel online tegen komt, zoals die Famicom clones. Bijvoorbeeld.
Toch wat beter zoeken, de volgende keer : http://www.banggood.com/8(...)-Card-p-1018910.html
Staat atm in de flashdeal bij BG ;)
pi_165773941
Oh dat ding heb ik vorig jaar rond deze tijd gekocht, nu zijn ze minder populair in Hongkong ;) Maar toen vond je ze niet zomaar 🙊🙊

Maja koop je er een? Met dat ding kun je originele famicom spellen spelen, met dezelfde beperkingen die de famicom kende.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:52:02 #160
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165788224
Iemand hier al ervaring met Vanuatu Post?
BG ordertje is daarmee verzonden, en ik heb er zelf nog geen ervaring mee.

Vandaag 'n BlitzWolf Lightning cable binnengekregen. 'n Snelle test ziet er niet slecht uit, 4,75V bij 2A belasting :) (5,10V in)

[ Bericht 24% gewijzigd door dodge_911 op 06-10-2016 21:14:16 ]
pi_165788436
Als je geen ledlampen uit China wil halen ivm bijv. levertijd....nu bij Kruidvat 1+1
https://nl.pepper.com/aan(...)per-2-kruidvat-29295
pi_165807461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 13:06 schreef eddepetfokt het volgende:
Als je geen ledlampen uit China wil halen ivm bijv. levertijd....nu bij Kruidvat 1+1
https://nl.pepper.com/aan(...)per-2-kruidvat-29295
Heb ze inmiddels bij IKEA gekocht. Scheelt qua prijs zo te zien niet veel met Kruidvat.

Vrijwel het hele huis nu voorzien, scheelt een hoop!
pi_165808896
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.

Onze huistester Dodge heeft goede ervaringen maar Benson Leung van Google niet.

pi_165809711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:36 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress heeft Orico van alles in de aanbieding waaronder USB-C kabels tot 300cm. vanaf $0.92.

[ afbeelding ]
Bedankt! Ik had nog wat kabeltjes nodig :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_165810660
quote:

[ afbeelding ]
Onze huistester test alleen de doorvoersnelheid. Goed om te weten bij Chinese kabeltjes of ze de snelheid halen die ze aangeven, maar het zegt niets over bijv. bouwkwaliteit. Zo leek Nilkin ook hoede kabels te hebben (en niet eens zo goedkoop), maar die vielen na een paar maanden letterlijk uit elkaar. Ook Tronsmart kabels vertonen een kwaliteitsproblemen (maar die zijn dan weer lekker goedkoop)

Ik heb zelf overigens zelf de Micro usb kabels van Orico in bestelling staan. Is al een paar weken rond de euro voor een kabeltje. Leuke prijs om eens te proberen...
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 13:44:35 #166
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165810890
Hier laatst een aantal Remax-kabels gekocht.
Voelen prima aan en laden goed op, ook de 2m variant.
Heb alleen niet de mogelijkheid om ze te testen voor jullie.
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.vz0LOH
pi_165811040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt! Ik had nog wat kabeltjes nodig :D
Zoals gepost was op Tweakers:
quote:
Ik had er 7 besteld maar toch maar geannuleerd, ga het risico niet nemen.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:04:41 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165811182
Krijg nou allemaal de Anker! :P
Af en toe.op Amazon wel leuke bundle deals en prima kwaliteit wel. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:27:27 #169
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165812218
Ganzo G704-BK binnen!
Mooi, zwaar!, scherp mes.
Bij de douane hebben ze ook nog even gekeken of hij mooi was. O-)

Foto's:
http://imgur.com/a/BnvaZ

Link Ganzo: https://www.fasttech.com/p/1282100
Link Pouch: https://www.fasttech.com/p/2144700
De Ganzo past in de Pouch!
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:34:15 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165812311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 13:44 schreef Goddelijker het volgende:
Hier laatst een aantal Remax-kabels gekocht.
Voelen prima aan en laden goed op, ook de 2m variant.
Heb alleen niet de mogelijkheid om ze te testen voor jullie.
https://www.aliexpress.co(...).13010608.0.0.vz0LOH
Remax en Blitzwolf zijn the way to go, inderdaad.
pi_165812424
quote:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Anders heb je nu Auckey bij Amazon.es voor ¤4,29 (met code "LD8N8N39" en truc met Prime artikel dat niet in voorraad is)
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:10:45 #172
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165812823
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb nog geen USB-C kabels getest, wegens gebrek aan testgear. Leung heeft zich exclusief beziggehouden met het uitzoeken van een geschikte laadkabel voor zichzelf, en kwam daarbij een hoop slechte tot zelfs gevaarlijke kabels tegen.

En wat bouwkwaliteit betreft? De ene breekt kabeltjes met de vleet, de andere doet 8 jaar met een kabel... YMMV denk ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Maar, Anker = Aukey = Tronsmart = Ravpower = CRDC = Rankie = coolreall = enacfire = com-pad volgens de geruchten, dus dan zouden al die kabels kudt zijn?
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:35:35 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165813183
De houden de 'QC Pass' kabels voor zichzelf en geeft de B-kabels door aan die anderen. :P
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 12:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Ja, hier: http://www.ebay.nl/itm/191248246978 . Kun je een bod doen.
Denk ik net zo duur (of goedkoper) als met een omweg via Rakuten.
Natuurlijk risicootje voor importaanslag waardoor 'ie net zo duur zou zijn als Amazon.
But worth a try?
pi_165813785
quote:
Maar, Anker = Aukey = Tronsmart = Ravpower = CRDC = Rankie = coolreall = enacfire = com-pad volgens de geruchten, dus dan zouden al die kabels kudt zijn?
Alleen heeft Anker, en misschien de andere sub merken, ook andere typen kabels, bijv. https://www.amazon.de/Ank(...)ords=Anker+micro+usb. De hierboven genoemde Aukeykabels hebben overigens een prima doorvoersnelheid en voelen prima aan, maar hebben stuk voor stuk last van een brakke micro usb aansluiting. Dat zijn deze Ankers https://www.amazon.de/Ank(...)ords=Anker+micro+usb
Je device niet gebruiken tijdens het opladen en ook deze kabels blijven lang goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 07-10-2016 19:52:12 ]
pi_165832636
Iemand nog een tip voor een leuke PS4 headset? Of gewoon Action werk?
  zondag 9 oktober 2016 @ 08:47:47 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165846571
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:37 schreef Onufriev het volgende:
Action werk
YouTube
  zondag 9 oktober 2016 @ 09:20:25 #177
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165846903
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 08:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mwha, weet niet. Meeste headsets van de action blinken nu niet uit in kwaliteit.
pi_165847978
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:37 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke PS4 headset? Of gewoon Action werk?
Amazon.de heeft zeer regelmatig goede headsets in de sale. Maar dan moet je aan minimaal 30 euro denken. Ook bij zavvi.nl al een paar keer leuke deal gescoord.

https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_nl_NL=ÅMÅ´ÕÑ&url=search-alias%3Daps&field-keywords=Ps4+headset

Maar goed, als je niet om kwaliteit geeft kun je bij de Action ook wel eens ietd scoren, of hier om het toch on topic te houden
http://s.aliexpress.com/2UjmEZ7V

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 09-10-2016 15:41:11 ]
pi_165848172
Ik gebruik mijn Xiaomi Pistons 3 op de PS4, volgens mijn medespelers helder geluid van de microfoon :P
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:31:59 #180
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_165851762
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 09:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, weet niet. Meeste headsets van de action blinken nu niet uit in kwaliteit.
If it works, it works.
YouTube
pi_165869233
Zal eens op Amazon kijken. Ik gebruik nu ook oordopjes, maar zat juist aan een update te denken, liefst draadloos.
pi_165870580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:27 schreef Goddelijker het volgende:
Ganzo G704-BK binnen!
Mooi, zwaar!, scherp mes.
Bij de douane hebben ze ook nog even gekeken of hij mooi was. O-)

Foto's:
http://imgur.com/a/BnvaZ

Link Ganzo: https://www.fasttech.com/p/1282100
Link Pouch: https://www.fasttech.com/p/2144700
De Ganzo past in de Pouch!
Die heb ik ook. Inderdaad een fijn mes!
Heb destijd wel minder betaald meen ik en daar zat die pouch dan ook al in het doosje!
pi_165873350
Levertijd uit China is ook totaal random: Twee weken niet thuis geweest en mijn hele brievenbus ligt vol! Dat op vakantie gaan moet ik volgens mij vaker doen, want normaal gesproken wacht ik altijd een beetje wanhopig.

Kwam in de post o.a een U8S Smartwatch tegen welke ik bij Gearbest gekocht had voor zo'n ¤ 8 ofzo, al heb ik er achteraf wellicht spijt van aangezien ik in China een Xiaomi Mi Band 2 gekocht heb. Waarvan de batterij echt lang van mee gaat. Al moet ik zeggen dit ding ziet er ook wel leuk uit, maar voelt alleen een beetje bulky aan :(

Maar ohja dat zijn zo van die hebbedingetjes he, ben benieuwd of de smartwatch ook echt zijn werk goed doet in iedere geval.
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:31:40 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_165875679
Vandaag even naar PostNL gebeld om te vragen waarom mijn telefoon zo lang in het sorteercentrum ligt. Besteld op 20 sep. Krijg ik te horen dat de barcode niet gescand kon worden en dat hef pakketje al op 6-10 retour is gegaan naar China :( Ik heb meteen een bericht naar de reseller (via Aliexpress) gestuurd. Balen dit! Weet iemand hoe dit meestal wordt opgelost? Ik heb het liefst dat ze hem weer opsturen.
pi_165881316
Ik kwam hier laatst Xiaomi oordopjes tegen, maar ik kan ze niet meer vinden. Het waren geen Pistons en ook geen Hybrids, iemand een idee?
  maandag 10 oktober 2016 @ 22:59:43 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_165886224
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik kwam hier laatst Xiaomi oordopjes tegen, maar ik kan ze niet meer vinden. Het waren geen Pistons en ook geen Hybrids, iemand een idee?
Deze? http://www.mi.com/capsuleearphone/

Anders hier ff browsen: https://xiaomi.world.tmal(...)lowPrice=&highPrice=
pi_165886655
[Qualcomm Certified] CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank For Apple Android
https://banggood.app.link/IoP7umvUmx

Iemand hier iets over te zeggen? Of toch liever voor Xiaomi gaan?
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:26:03 #188
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165887552
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Qualcomm Certified] CHUWI 10050mAh 18W Two-way Quick Charge QC3.0 Power Bank For Apple Android
https://banggood.app.link/IoP7umvUmx

Iemand hier iets over te zeggen? Of toch liever voor Xiaomi gaan?
Preorder, dus nog niemand kan er al wat over zeggen.
pi_165887586
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:31 schreef Aventura het volgende:
Vandaag even naar PostNL gebeld om te vragen waarom mijn telefoon zo lang in het sorteercentrum ligt. Besteld op 20 sep. Krijg ik te horen dat de barcode niet gescand kon worden en dat hef pakketje al op 6-10 retour is gegaan naar China :( Ik heb meteen een bericht naar de reseller (via Aliexpress) gestuurd. Balen dit! Weet iemand hoe dit meestal wordt opgelost? Ik heb het liefst dat ze hem weer opsturen.
volgens mij verkopen ze die dingen gewoon en wordt niks teruggestuurd naar china _O-
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:48:35 #190
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165889638
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:59:25 #191
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_165889793
quote:
Niet eens een ingebouwde powerbank of minirouter? :{w
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  CHI shopkeeper dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:29:43 #193
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165891230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberen :D
Je moet niet slapen maar kortingscodes genereren.... ^O^
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:45:07 #195
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165891417
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik ga kijken of ik er eentje kan uitproberen :D
Gastreview @ DodgeReviews ? :D
  CHI shopkeeper dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:57:20 #196
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165891624
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je moet niet slapen maar kortingscodes genereren.... ^O^
Ik verwacht binnenkort weer wat leuks te hebben, maar zonder een paar uurtjes slaap gaat dat em niet worden ;)

quote:
12s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Gastreview @ DodgeReviews ? :D
Zitten er USB in- of uitgangen aan? :P Ik kan even peilen wat de reviewbehoefte is, maar ik gok een beetje dat die niet al te hoog is :*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:12:02 #197
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_165892826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:57 schreef Banggood het volgende:
Zitten er USB in- of uitgangen aan? :P Ik kan even peilen wat de reviewbehoefte is, maar ik gok een beetje dat die niet al te hoog is :*
Nee, daarom, jij slaapt erop en doet een gastpost @ DR :)
pi_165893839
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.

Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar :D :P
pi_165894083
Nu we het toch (weer) over Xiaomi hebben, ik zag mooie touchscreen handschoenen op Banggood voor aankomende winter. Heb ze alleen niet besteld, denk dat er weinig kwaliteitsverschil zit met andere handschoenen. Maar vond ze wel leuk.
pi_165894106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:18 schreef Rzr101 het volgende:
Qua action cam's. Is de Gitup Git2 nog steeds de shizzle budget >101ekkies excl douane)? Of iets anders wat in de buurt komt, bijv waarop je foto's kan maken die niet "fish-eye" lijken oid.

Ga begin november naar zuid Afrika, wel leuk om dan wat foto's/filmpjes te kunnen schieten nietwaar :D :P
Mwoah, niet fisheye lens en action cam gaan niet echt samen.
Dat is nou juist wat een action cam leuk maakt, een breed zichsveld om alle actie in beeld te krijgen.

Kun je niet beker kijken naar een foto camera? al het je toch ook voornamelijk om foto's gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')