abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2016 @ 11:04:13 #201
386633 Adnap
I love Life !
pi_165549427
Momenteel weten ze deze allergiën : gluten, lactose, schaal en schelpdieren, zeewier, gist, bepaalde e-nummers, berk (en berkenblad zit dus zomaar in sommige thee), broodverbeteraars.
Hele lijst, lekker handig shoppen *not*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_165549707
Succer d'rmee, Adnap.

O: 300gr magere kwark met een banaan, appeltje, granola
L: 150 gr sla met couscous, gekookt eitje, komkommer, tomaatjes
D: stamppot spinazie met gehaktballetjes en gecarameliseerde uitjes.
B: 10k stappen
S: wellicht klein rondje (4/5km) hardlopen als ik tijd heb
pi_165550200
Lijstje

O: magere kwark
S: uur wandelen
L: 2 harde broodjes met oude kaas
D: diepvriespizza (750kcal)
T: wit biertje
pi_165551664
Zie best veel mensen een lijstje zonder tussendoortjes plaatsen. Ik heb dat nooit gesnapt. Ik val echt om na 3/4 uur niks eten... :?

O: Smoothie met fruit, halve avocado, chiazaad, amandelmelk en water
T: Twee rijstwafels met plakje kipfilet en halve avocado
L: Komkommerbootjes met tonijnsalade
T: Mogelijk een ijsje
D: Zalm met wokgroenten
T: Wortels met dip
pi_165551961
Mealprepdag.

Vandaag:
O: Boterham met ham en gebakken ei
L: 200 gram vijgen, 50 gram rauwe ham, beetje geitenkaas, geroosterde kikkererwten, sla.
T: 100 gram dood paard
D: Zelfgemaakte turkse pizza met veel slaaaaaaaaa
T: 500 gram druifs.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 25 september 2016 @ 13:28:40 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_165552223
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:04 schreef Adnap het volgende:
Momenteel weten ze deze allergiën : gluten, lactose, schaal en schelpdieren, zeewier, gist, bepaalde e-nummers, berk (en berkenblad zit dus zomaar in sommige thee), broodverbeteraars.
Hele lijst, lekker handig shoppen *not*
Dat moet inderdaad een enorm gedoe zijn met shoppen! Kun je wel uit eten, of is dat er helemaal niet bij?

Dank voor het receptje, heb het opgeslagen :9 Klinkt lekker.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_165552662
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 11:04 schreef Adnap het volgende:
Momenteel weten ze deze allergiën : gluten, lactose, schaal en schelpdieren, zeewier, gist, bepaalde e-nummers, berk (en berkenblad zit dus zomaar in sommige thee), broodverbeteraars.
Hele lijst, lekker handig shoppen *not*
Poeh, dat is een hele lijst, lijkt me lastig. Een vriendin van mij heeft gluten- en lactose-allergie en eet om religieuze redenen geen schaal- en schelpdieren (en geen varkensvlees), dat is ook al best gedoe.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 13:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zie best veel mensen een lijstje zonder tussendoortjes plaatsen. Ik heb dat nooit gesnapt. Ik val echt om na 3/4 uur niks eten... :?

Ik eet zelden tussendoortjes. Als ik werk, ben ik er meestal te druk voor, en ik heb het ook lang niet altijd nodig. Ben een paar jaar geleden enorm geminderd met brood eten, en heb sindsdien eigenlijk altijd genoeg aan drie maaltijden. Typische dag voor mij is:

O: kwark met vers fruit + groot glas thee
L: salade (bijvoorbeeld: sla, tomaat, komkommer, avocado, surimi / tonijn / ei)
D: heel wisselend; 3 x in de week van HF, verder vrij veel groente, en niet al te veel vlees (hangt er een beetje van af of ik zelf kook of meneer Bleie). Geen toetje, hoogstens nog een appel of zo - kinderen eten altijd nog yoghurt met honing of rozijntjes toe.

Ik vind echt gezonde tussendoortjes ook altijd lastig, moet ik zeggen, ook voor mijn kinderen (die krijgen wel elke dag twee tussendoortjes: 1 x fruit en 1 x iets van koek). Dus als je daar nog tips voor hebt?
  zondag 25 september 2016 @ 14:59:16 #208
386633 Adnap
I love Life !
pi_165553935
Ja uit eten gaan lukt. Veel glutenvrije restarants en vaak vooral bellen werkt.
Biefstuk zonder saus maar met gebakken champignons ( in roomboter) gaat prima. Groene salade ook. Dressing neem ik dan wel mee :)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 25 september 2016 @ 16:16:09 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165555587
sjonge adnap, wat een gedoe! succes ermee!

lijstje van vandaag:
O: wrap met kipfilet sla, tomaat en komkommer
t: appel met kaneel
S: zwemmen
L: proteine pannenkoek ( ik probeerde het weer eens, maar Nee. het wordt em echt niet)
t: 200 g kwark met walnoten en honing
D: hamburger met tomaat sla en augurk! :Y)

nu heb ik nog een vraag aan de kook-guru's:
ik eet dus 4 weken hetzelfde, en ik ben lui. :P
ik wilde dus vandaag 4 keer de hamburgers voorbereiden( incl ei en kruiden etc, en dan rauw in de diepvries gooien.
MAAR.. kan dat bacterie technisch gezien enzo? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Barreltje op 25-09-2016 16:47:06 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_165555724
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2016 16:16 schreef Barreltje het volgende:
sjonge adnap, wat een gedoe! succes ermee!

lijstje van vandaag:
O: wrap met kipfilet sla, tomaat en komkommer
t: appel met kaneel
L: proteine pannenkoek ( ik probeerde het weer eens, maar Nee. het wordt em echt niet)
t: 200 g kwark met walnoten en honing
D: hamburger met tomaat sla en augurk! :Y)

nu heb ik nog een vraag aan de kook-guru's:
ik eet dus 4 weken hetzelfde, en ik ben lui. :P
ik wilde dus vandaag 4 keer de hamburgers voorbereiden( incl ei en kruiden etc, en dan rauw in de diepvries gooien.
MAAR.. kan dat bacterie technisch gezien enzo? :o
Wel joh, 's ochtends uit de vriezer in de koelkast en 's avonds bakken die hap.
  zondag 25 september 2016 @ 17:23:37 #211
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165556971
Hamburgers kan je eeuwen bewaren in de vriezer. Geen probleem.

Wat is dat toch met al die allergieën? Mensen lijken voor steeds meer allergisch te worden. Misschien moet iedereen maar overgaan op soylent ofzo, krijg je je voedingsstoffen binnen zonder gedoe. Ook wel zonder smaak, maar goed, dat is dan bijzaak als je er niet ziek van wordt.
Prrrrr
  zondag 25 september 2016 @ 17:44:49 #212
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_165557351
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Hamburgers kan je eeuwen bewaren in de vriezer. Geen probleem.

Wat is dat toch met al die allergieën? Mensen lijken voor steeds meer allergisch te worden. Misschien moet iedereen maar overgaan op soylent ofzo, krijg je je voedingsstoffen binnen zonder gedoe. Ook wel zonder smaak, maar goed, dat is dan bijzaak als je er niet ziek van wordt.
Maar ik ben allergisch voor soja. ;(

Hoi. Ik lurk vooral en ben niet heel erg bezig met afvallen momenteel. Stabiel blijven gaat daarentegen prima, dus win. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_165568419
NOODREM.

Godsamme zeg. Ik moet ophouden met alles in mn mik te stoppen. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165568594
4 kg eraan vreten in 1 weekend. Awesome. :')

O: miniquiche met prei, spek, geitenkaas
S: Interval narigheid.
T: whey chocoshake
L: champignons op toast
D: Zelfgemaakte turkse pizza. :9
T: ??
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165568602
Er staan B&J in de vriezer.. :s) gister mocht ik van mezelf een flinke bak, maar nu weer normaal en zo }:|
pi_165569138
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 08:20 schreef Lonaa het volgende:
4 kg eraan vreten in 1 weekend. Awesome. :')

O: miniquiche met prei, spek, geitenkaas
S: Interval narigheid.
T: whey chocoshake
L: champignons op toast
D: Zelfgemaakte turkse pizza. :9
T: ??
Maar 4 kg in 1 weekend kán toch niet? Als in- is niet mogeljik? Ja, of het moet vocht wezen ofzo?
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 09:12:39 #217
382129 crew  Donna
pi_165569160
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:10 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Maar 4 kg in 1 weekend kán toch niet? Als in- is niet mogeljik? Ja, of het moet vocht wezen ofzo?
4 kilo aan voedsel in de buik wel. Even goed poepen. :D
pi_165569167
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

4 kilo aan voedsel in de buik wel. Even goed poepen. :D
Poepen :9
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 09:18:19 #219
43556 miss_dynastie
pi_165569223
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 08:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Er staan B&J in de vriezer.. :s) gister mocht ik van mezelf een flinke bak, maar nu weer normaal en zo }:|
On a positive note: er staat in elk geval nog iets in de vriezer, je hebt niet alles opgegeten :7
pi_165569276
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

On a positive note: er staat in elk geval nog iets in de vriezer, je hebt niet alles opgegeten :7
Nee, ik kan me wat dat betreft altijd prima inhouden ;)
pi_165569446
Goedemorgen :W

O: kwark
L: soep
D:??? Straks eerst nog weekboodschappen doen
S: 2 uur danstraining

Komen misschien nog Bites als T bij.
pi_165570044
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:10 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Maar 4 kg in 1 weekend kán toch niet? Als in- is niet mogeljik? Ja, of het moet vocht wezen ofzo?
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 09:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

4 kilo aan voedsel in de buik wel. Even goed poepen. :D
Ik zeg een combinatie van het bovenstaande. Ik meld me morgen of woensdagochtend wel opnieuw, dan zal ht er wel af zijn :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165571062
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 07:56 schreef Lonaa het volgende:
NOODREM.

Godsamme zeg. Ik moet ophouden met alles in mn mik te stoppen. :(
Ik moet meedoen, gisteravond nog een pizza gehaald bij domino's, aanbieding week, wel spijt van.
  maandag 26 september 2016 @ 11:30:10 #224
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165571149
Vrijdag friet, zaterdag na m'n wedstrijd nog 6 kipnuggets en een hamburger bij de mac gehaald en gisteren 6 kipstukken en 2 friet van de KFC.

Resultaat van t weekend: +0,1.

Echt he. Wat de fuck is er aan de hand. Van de ene kant natuurlijk hastikke fijn dat ik zo kan eten en niks aankom, maar van de andere kant ben ik t niet gewend en heb ik steeds t idee dat er iets mis is ofzo. Zo superveel sport ik niet*, en vergeleken met bijvoorbeeld vorig jaar rond deze tijd eet ik nu op een weekdag zeker 500 en in t weekend al snel 800 kcal meer. Een jaar geleden moest ik gewoon echt moeite doen om af te vallen, en nu lukt t me met moeite om NIET verder af te vallen.

* Vergeleken met bijvoorbeeld Rauw, en sowieso niet meer dan andere winters
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 september 2016 @ 11:39:15 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_165571360
Ik zou er even van genieten MF. Mijn ervaring is dat dit ook zomaar ineens weer over kan zijn. De wondere wereld van metabolismen :')
(zoals hormonen, waardoor elke calorie zich aan je lichaam vast lijkt te zuigen ;( )

Weekend was gematigd slecht, geen noemenswaardige weegschaalschade. Ik heb hele lekkere lasagna bolognese gemaakt maar ik heb de ingredienten van mijn bechamelsaus niet afgewogen dus hij zou zomaar wel eens heel vet kunnen zijn :') (en er zitten nog twee maaltijden van in de vriezer). Nu ik geen bier drink heb ik ook geen behoefte aan chips tijdens spelletjesavonden dus dat is wel winst :P

Vandaag:
O: Geprakte banaan en een kiwi en een handje bosbessen. Toen kwam ik er achter dat ik vergeten was yoghurt te kopen dus heb ik het fruit zo opgegeten. Daar maar twee boterhammen smeerkaas bij gelegd :P
T: bakje druiven, wat wortels en komkommer etc
L: Zes boterhammen kipfilet (niet in 1 go)
T: Appel
D: Nasi
disclaimer
  maandag 26 september 2016 @ 11:44:47 #226
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165571518
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 08:20 schreef Lonaa het volgende:
4 kg eraan vreten in 1 weekend. Awesome. :')

O: miniquiche met prei, spek, geitenkaas
S: Interval narigheid.
T: whey chocoshake
L: champignons op toast
D: Zelfgemaakte turkse pizza. :9
T: ??
Dat is maar 28000kcal
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 11:50:38 #227
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165571650
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 11:30 schreef MutedFaith het volgende:
Vrijdag friet, zaterdag na m'n wedstrijd nog 6 kipnuggets en een hamburger bij de mac gehaald en gisteren 6 kipstukken en 2 friet van de KFC.

Resultaat van t weekend: +0,1.

Echt he. Wat de fuck is er aan de hand. Van de ene kant natuurlijk hastikke fijn dat ik zo kan eten en niks aankom, maar van de andere kant ben ik t niet gewend en heb ik steeds t idee dat er iets mis is ofzo. Zo superveel sport ik niet*, en vergeleken met bijvoorbeeld vorig jaar rond deze tijd eet ik nu op een weekdag zeker 500 en in t weekend al snel 800 kcal meer. Een jaar geleden moest ik gewoon echt moeite doen om af te vallen, en nu lukt t me met moeite om NIET verder af te vallen.

* Vergeleken met bijvoorbeeld Rauw, en sowieso niet meer dan andere winters
Zo gaat het hier ook al een tijdje, maar kan er ook niet veel van op aan.
Houd het zelf op veel verschillen in vochtbalans en temperatuur en de ene week eet ik meer carbs dan de ander (moet ik nog wat balans in vinden)

Vind het wel prima, KFC, Spareribs en Ijs gehad dit weekend, zou mij niet meer verrassen als ik een ATL heb zaterdag omdat de temperatuur weer lager ligt.

Gelukkig is mijn doel om rond die 100 te blijven, dat gebeurt over het algemeen wel.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165571751
Mag ik ook zo'n periode? Met 1600kcal dagelijks en elke dag minimal 12k stappen, 3x p/w sport val ik geen ene fuck af.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 11:58:03 #229
382129 crew  Donna
pi_165571800
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 11:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Mag ik ook zo'n periode? Met 1600kcal dagelijks en elke dag minimal 12k stappen, 3x p/w sport val ik geen ene fuck af.
Ik val altijd harder af als ik niet sport dan wanneer ik wel sport. Maargoed ben ook niet van plan om veel te sporten dus vind dat wel prettig. Sport is overrated.

Gewoon bewegen daarentegen. ^O^
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 12:02:07 #230
43556 miss_dynastie
pi_165571907
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 11:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik moet meedoen, gisteravond nog een pizza gehaald bij domino's, aanbieding week, wel spijt van.
Snap ik, dan had je beter naar de actieweek van NY Pizza kunnen gaan, veel lekkerder :7 ;)
pi_165572094
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik val altijd harder af als ik niet sport dan wanneer ik wel sport. Maargoed ben ook niet van plan om veel te sporten dus vind dat wel prettig. Sport is overrated.

Gewoon bewegen daarentegen. ^O^
Ik vind sporten fijn, 't is momenteel de enige vorm van soortvan ontspanning in m'n leven.
  maandag 26 september 2016 @ 12:10:54 #232
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165572175
Wat is "gewoon bewegen" tov sporten volgens jou?

Want volgens mij heeft iedereen baat bij gewichten tillen, heeft niets te maken met overwaardering maar met het opwaarderen van je eigen vermogen en het verlengen en opwaarderen van je eigen leefkwaliteit.

Als je echt vind dat sporten (als in fitness) niets bijdraagt in leefkwaliteit dan denk ik dat je het nog niet (genoeg) of niet goed gedaan hebt.
Als ik afgevallen was zonder sporten was ik nog steeds een stijve hark van botten met vet en een velletje erom, spieren en mobiliteit zijn toch wel de grootste winst die ik gehaald heb en verdomd handig.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 12:12:49 #233
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165572246
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:08 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ik vind sporten fijn, 't is momenteel de enige vorm van soortvan ontspanning in m'n leven.
Ook dit nog, al is de stijfheid van het rugby wel iets wat ik kan missen.
Maar daar blijk je hard van te worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 12:19:15 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165572457
Rugby O+

Hier het wekelijkse weegmoment en de stand is nu -7 kilo :+

Nog 8 kilo te gaan :P

Lijstje:
O: shake van havermout, protein meuk, halve banaan
t: 2 rijstwafels, 1/2 avocado, 4 plakjes kipfilet
L: volkoren wrap met gerookte kip, sla, tomaat en een gekookt eitje
t: appel met ..... kaneel! :P
D: Spaghettie met zelfgemaakte saus
S: release van nieuwe Body Balance .. ben benieuwd!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_165572496
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik val altijd harder af als ik niet sport dan wanneer ik wel sport.
Herkenbaar :( zo stom
  maandag 26 september 2016 @ 12:24:50 #236
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_165572615
quote:
12s.gif Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Rauw. het volgende:
Wat is "gewoon bewegen" tov sporten volgens jou?

Want volgens mij heeft iedereen baat bij gewichten tillen, heeft niets te maken met overwaardering maar met het opwaarderen van je eigen vermogen en het verlengen en opwaarderen van je eigen leefkwaliteit.

Als je echt vind dat sporten (als in fitness) niets bijdraagt in leefkwaliteit dan denk ik dat je het nog niet (genoeg) of niet goed gedaan hebt.
Als ik afgevallen was zonder sporten was ik nog steeds een stijve hark van botten met vet en een velletje erom, spieren en mobiliteit zijn toch wel de grootste winst die ik gehaald heb en verdomd handig.
Dit en je vorm veranderd zonder dat je afvalt. Maar het is belangrijker dat je iets doet wat je leuk vind en vol kan houden.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 12:28:23 #237
382129 crew  Donna
pi_165572726
quote:
12s.gif Op maandag 26 september 2016 12:10 schreef Rauw. het volgende:
Wat is "gewoon bewegen" tov sporten volgens jou?

Want volgens mij heeft iedereen baat bij gewichten tillen, heeft niets te maken met overwaardering maar met het opwaarderen van je eigen vermogen en het verlengen en opwaarderen van je eigen leefkwaliteit.

Als je echt vind dat sporten (als in fitness) niets bijdraagt in leefkwaliteit dan denk ik dat je het nog niet (genoeg) of niet goed gedaan hebt.
Als ik afgevallen was zonder sporten was ik nog steeds een stijve hark van botten met vet en een velletje erom, spieren en mobiliteit zijn toch wel de grootste winst die ik gehaald heb en verdomd handig.
Gewoon de dagelijkse beweging op een dag een beetje opvoeren. Wandelen naar de supermarkt, wat vaker de fiets pakken, na het eten nog even een korte stevige wandeling etc. minstens een uur per dag gewoon in beweging zijn. Dat vind ik fijner en doet meer voor mij dan 2 uurtjes kapot gaan in sportschool in de week.
Ik zeg nergens dat sporten niet bijdraagt aan de leefkwaliteit, maar ik ben wel van mening dat als je gewoon stevig en voldoende beweegt op en dag, dat een paar uurtjes fitness qua afvallen weinig toevoegt.
Wat het doet voor je spieren en mobiliteit en je shape heb ik niets over gezegd. Ik doel puur op het afvallen. Er is niks aan als je met een doel (afvallen) extra veel naar de sportschool gaat (terwijl je het misschien niet zo leuk vindt) en je dan ook nog niks afvalt. IMO kan je dan net zo goed wat meer 'gewoon' bewegen, als dat makkelijker gaat.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 12:32:05 #238
382129 crew  Donna
pi_165572845
Tenzij je fietsen en wandelen natuurlijk sporten wilt noemen. Dan vind ik het niet overrated :P.
Maar dat noem ik gewoon bewegen.
  maandag 26 september 2016 @ 12:35:23 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_165572934
Wat Donna zegt :Y

Ik ben heel veel afgevallen met gewoon meer bewegen. Ik zeg ook niet dat dat middel alle doelen heiligt maar over het algemeen zou dat voor afvallen alleen voldoende kunnen zijn.
Met meer spiermassa gaat je algehele metabolisme waarschijnlijk wel omhoog en zul je dus ook van dat gewone bewegen sneller afvallen. Dat wel. Maar het is niet altijd een must.

Volgens mij heb ik hier in het verleden wel eens gezien dat mensen helemaal gefrustreerd raakten omdat ze weinig afvielen ondanks veel sporten. Voor afvallen wordt het effect van veel sporten vaak overschat. 80% van je afvalwinst wordt behaald door wat je (niet) in je mond stopt.
Maar dat weten we hier allemaal :Y
disclaimer
  maandag 26 september 2016 @ 12:37:21 #240
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165572992
Je kunt er ook voor kiezen om thuis eea te doen als je de sportschool niet leuk vind natuurlijk. Je hoeft niet persé naar een sportschool.

Gewoon wandelen is prima hoor, maar wat eigenlijk nog veel beter is voor je is om dan te gaan wandelen met een rugtas met 5/10kg bepakking of je volle boodschappentas voor je het opbergt in de kast nog even 10x met elke arm op te tillen.
Zo word je zelf niet alleen lichter, maar het hele leven ook.

Niet iedereen wil tientallen/honderden kilo's verzetten, maar leg eens 10x een pak suiker op de grond en pak 'm op, dat zijn al "gewone" bewegingen waarmee je jezelf flink kunt verbeteren.
En dat zijn juist de bewegingen waar niemand aan denkt.

*overigens is 'n klein kind wat dat betreft ook 'n super fitness object.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 12:38:50 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_165573040
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:37 schreef Rauw. het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om thuis eea te doen als je de sportschool niet leuk vind natuurlijk. Je hoeft niet persé naar een sportschool.

Gewoon wandelen is prima hoor, maar wat eigenlijk nog veel beter is voor je is om dan te gaan wandelen met een rugtas met 5/10kg bepakking of je volle boodschappentas voor je het opbergt in de kast nog even 10x met elke arm op te tillen.
Zo word je zelf niet alleen lichter, maar het hele leven ook.

Niet iedereen wil tientallen/honderden kilo's verzetten, maar leg eens 10x een pak suiker op de grond en pak 'm op, dat zijn al "gewone" bewegingen waarmee je jezelf flink kunt verbeteren.
En dat zijn juist de bewegingen waar niemand aan denkt.

*overigens is 'n klein kind wat dat betreft ook 'n super fitness object.
Ja, ik denk dat ik met zo'n dertien kilo peuter toch aardig wat spiermassa heb opgebouwd :')
disclaimer
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 12:39:42 #242
382129 crew  Donna
pi_165573068
I know, ik moet een kind. :D
  maandag 26 september 2016 @ 12:42:55 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_165573179
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef DonnaRush het volgende:
I know, ik moet een kind. :D
Houd er wel rekening mee dat je dan eerst negen maanden afbreuk moet plegen he. Dus eer je echt winst behaalt ben je makkelijk twee jaar verder :')
disclaimer
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 12:45:14 #244
382129 crew  Donna
pi_165573271
Haha ja helaas. Ik wilde een gezond gewicht voordat we aan kinderen gingen beginnen en dat is gelukt. Hopelijk in 2017 losssss. O+
  maandag 26 september 2016 @ 12:50:44 #245
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_165573475
Zo sterk ben ik niet geworden van mijn peuter van 12 kilo :+.

Ik doe gewoon een combi (veel) meer gewoon bewegen en de sportschool. Maar mijn spieren hebben de laatste jaren dan ook veel opdonders gehad.
pi_165573689
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:45 schreef DonnaRush het volgende:

Kan jij mij misschien aan de challenge toevoegen?
pi_165574080
Ow mensen... ik moet ook heel nodig een harde schop onder m'n kont krijgen... Na een (heel leuk) weekend met twee (vreet)feestjes staat er gewoon weer ruim 81(!) op mijn weegschaal :'( :'(

Mijn weegschaalgrafiekje is een skischans :') |:(


(Wel tof dat bij beide feestjes ik wel veel complimentjes mocht ontvangen. Er liepen zelfs mensen langs me heen die me in eerste instantie niet eens herkent hadden (jaar of 3 niet gezien) :D Maar goed, ze moesten eens weten dat het 4/5 maanden geleden nog slanker was...)
pi_165574152
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Snap ik, dan had je beter naar de actieweek van NY Pizza kunnen gaan, veel lekkerder :7 ;)
Haha klopt, zit helaas niet in mijn woonplaats, maar heerlijke pizza's daar. Heb er gewerkt, dat was ook niet echt bevordelijk voor mijn gewicht :')
pi_165574257
Misschien een beetje late to the discussion, maar "gewoon meer bewegen" op een dag lukt mij bijna niet. Ik ga met de auto naar m'n werk, ik rij terug, ik sport, ik kook, ik eet, ik slaap. Als ik de tijd zou hebben om regelmatig een rondje supermarket te doen, zou ik dat natuurlijk doen.

Niet ter verdediging ofzo, maar gewoon. En trouwens, ik zet gemiddeld alsnog 13000 stappen per dag, dus daar ligt het niet aan ;)

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heb ik hier in het verleden wel eens gezien dat mensen helemaal gefrustreerd raakten omdat ze weinig afvielen ondanks veel sporten. Voor afvallen wordt het effect van veel sporten vaak overschat. 80% van je afvalwinst wordt behaald door wat je (niet) in je mond stopt.
Maar dat weten we hier allemaal :Y
Eens, daarom schreef ik eerder ook dat ik netjes 1600 kcal per dag eet (ik let zelfs op de macro's :') ). Maar toch wilt het niet.

Afijn, ik hoop dat het een tijdelijk plateau is, en dat ik zometeen gewoon netjes onder de 70 duik.

quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 12:12 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ook dit nog, al is de stijfheid van het rugby wel iets wat ik kan missen.
Maar daar blijk je hard van te worden.
Heerlijk, stijfheid en spierpijn O+ Amper de trap af kunnen komen door squats O+
  maandag 26 september 2016 @ 13:18:03 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_165574305
Nee, je moet ook zeker iets vinden wat bij je levensstijl past. Voor de een is dat sporten en voor de ander is dat meer bewegen. Het is allebei effectief natuurlijk!

En ja, zo'n plateau is vreselijk stom. Hopelijk wordt die binnenkort doorbroken :*
disclaimer
pi_165574405
:)

Inmiddels heb ik wél al maat 36/38 voor shirts en 40 voor broeken. Daar ben ik wel blij mee. Verder ook prima in m'n vel, maar ik wil gewoon zien dat ik 65 kg kán wegen.

Hebben trouwens meer mensen die nu ze afgevallen zijn een kleinere schoenmaat hebben? Heb opeens 39 ipv 40 :D Jammer van al die schoenen waar ik nu echt uit floep.
  maandag 26 september 2016 @ 13:37:04 #252
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165574970
Ik heb broekmaat 34/36 nu. Bizar veel keus in broeken ineens.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 13:37:30 #253
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165574982
Voeten zijn gelukkig nog even groot.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 13:44:36 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_165575164
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef Negentiendertig het volgende:
:)

Inmiddels heb ik wél al maat 36/38 voor shirts en 40 voor broeken. Daar ben ik wel blij mee. Verder ook prima in m'n vel, maar ik wil gewoon zien dat ik 65 kg kán wegen.

Hebben trouwens meer mensen die nu ze afgevallen zijn een kleinere schoenmaat hebben? Heb opeens 39 ipv 40 :D Jammer van al die schoenen waar ik nu echt uit floep.
Ja van 40/41 naar 39.

Bizar veel keus nu met kleding idd Rauw.
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 13:52:22 #255
382129 crew  Donna
pi_165575410
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 12:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan jij mij misschien aan de challenge toevoegen?
Hoop dat het is gelukt want moest 1000 keer klikken voordat het schermpje wegging :P
pi_165575670
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 13:52 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hoop dat het is gelukt want moest 1000 keer klikken voordat het schermpje wegging :P
Hij had bij mij ook wat moeite :D maar ik ben er
pi_165576419
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 13:37 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb broekmaat 34/36 nu. Bizar veel keus in broeken ineens.
Herkenbaar :Y

Al had ik in de sale meer keus als dikkie :D Alle standaardmaten zijn natuurlijk als eerst weg.
  maandag 26 september 2016 @ 14:38:06 #258
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165576748
Broekmaat 31/32/33 nu, afhankelijk van t merk.

Bizar weinig keus opeens. :') Maar dat komt ook door de lengtemaat (31/32) die ik moet hebben voor mn korte poten.

Zelfde probleem met kostuums. Maat 48 (en de tussenmaat 24) past qua schouders niet. Maat 50 is qua lengte en taille eigenlijk te groot. Dus moet altijd voor verschillende maten voor jasje en broek gaan. En dan is t nog steeds oppassen de broek wel om m'n kuiten past, en van t jasje de mouwen niet veel te lang zijn. :')

[ Bericht 58% gewijzigd door MutedFaith op 26-09-2016 14:46:19 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165576825
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 13:21 schreef Negentiendertig het volgende:
:)

Inmiddels heb ik wél al maat 36/38 voor shirts en 40 voor broeken. Daar ben ik wel blij mee. Verder ook prima in m'n vel, maar ik wil gewoon zien dat ik 65 kg kán wegen.

Hebben trouwens meer mensen die nu ze afgevallen zijn een kleinere schoenmaat hebben? Heb opeens 39 ipv 40 :D Jammer van al die schoenen waar ik nu echt uit floep.
Wel andersom. ;) Dat ik door aankomen ineens maat 40 heb ipv 39. Hoop natuurlijk dat ik binnenkort weer 39 heb. :)
  maandag 26 september 2016 @ 14:52:22 #260
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165577165
In t shirt van L/XL naar S/M ondertussen. In overhemden van 40 naar 38. In riemen van 100/105 naar 90.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 september 2016 @ 14:52:53 #261
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165577184
Maar mn schoenmaat is niet veranderd gelukkig. :D
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 26 september 2016 @ 15:07:47 #262
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165577600
ik begin me ook af en toe aan de maat L te wagen :@

en ik moet allemaal nieuwe bh's :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_165577768
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef Barreltje het volgende:
en ik moet allemaal nieuwe bh's :o
Ik heb het gelukkig lang kunnen rekken met m'n oude bh's (van 80F naar 75E, dus best weinig verschil), maar wat een verademing waren die nieuwe bh's. Even één keer bloeden, maar door die nieuwe bh's voelde ik me ineens nog 5kg slanker. :D
  maandag 26 september 2016 @ 15:15:00 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165577802
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 14:59 schreef Adnap het volgende:
Ja uit eten gaan lukt. Veel glutenvrije restarants en vaak vooral bellen werkt.
Biefstuk zonder saus maar met gebakken champignons ( in roomboter) gaat prima. Groene salade ook. Dressing neem ik dan wel mee :)
Roomboter? Als je geen melk mag? Da's bijzonder...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 26 september 2016 @ 15:16:58 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_165577872
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 15:07 schreef Barreltje het volgende:
ik begin me ook af en toe aan de maat L te wagen :@

en ik moet allemaal nieuwe bh's :o
haha ja die bh's :')
Ik ging van 95F naar 80D :o

Gelukkig zit ik alweer op 85F en zou 85G ook geen overbodige luxe zijn ;(
disclaimer
  maandag 26 september 2016 @ 15:19:26 #266
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_165577923
Ja nieuwe bh's. Ik moet ook weer nieuwe. Wacht nog wel even tot ik ga stabiliseren.
  maandag 26 september 2016 @ 15:24:34 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165578039
ik zit eigenlijk gewoon nog op dezelfde maat.
alleen waren mijn oude BH's enigszins meegegroeit met mijn b00bs en nu dus uitgerekt :o
en nu er wat minder inzit is het eigenlijk geen gezicht :@

dus 4 BH's bested. over 3 maanden dan wel weer nieuwe :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 26 september 2016 @ 15:25:40 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_165578068
vier!
Ik doe altijd met twee passende BH's :')
disclaimer
  maandag 26 september 2016 @ 15:26:20 #269
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165578084
L gaat voor mij meestal net.
Maar zo strak om m'n bovenarmen ;(
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 26 september 2016 @ 15:38:17 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165578370
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
vier!
Ik doe altijd met twee passende BH's :')
dan moet ik te vaak wassen..
ik ben lui weet je nog?? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_165578391
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
vier!
Ik doe altijd met twee passende BH's :')
Ook vier hier en ik draag ze altijd 2 dagen #ransbak
pi_165578568
Ik varieer van cup A tot C wanneer ik op m'n zwaarst ben. Krijg alsnog opmerkingen over grote bumpers enzo. -O- Komt vast door het lichaam dat eraan vastzit. }:|
  maandag 26 september 2016 @ 15:44:41 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_165578571
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:39 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ook vier hier en ik draag ze altijd 2 dagen #ransbak
ransbak? Ik draag ze altijd een week :')
disclaimer
pi_165578583
Oeps, gequote ipv gewijzigd. :|W
  maandag 26 september 2016 @ 16:12:47 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165579348
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ransbak? Ik draag ze altijd een week :')
Ik ook, en dan hang ik ze uit in de frisse lucht. Bh's gaan stuk van wassen en volgens de winkel is een keer in de zoveel tijd op de handwas helemaal prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 26 september 2016 @ 16:23:49 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165579593
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ook, en dan hang ik ze uit in de frisse lucht. Bh's gaan stuk van wassen en volgens de winkel is een keer in de zoveel tijd op de handwas helemaal prima.
daar zweet ik teveel voor.. mijn bh's zijn na 2 dagen echt niet meer aan te ruiken :r
en ze gaan gewoon in de wasmachine, in een was netje. en dan gaan ze wel een jaar of 2 mee. dat is ook genoeg ;)

vind :7 (8> ook :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 16:41:21 #277
382129 crew  Donna
pi_165579981
Mijn BH's gaan jaren mee en gewoon in de wasmachine in een netje. Maar ik heb ook meer dan 10, dus ze worden niet wekelijks gewassen ofzo :P

Ik moest in omvang kleinere BH's, jeej!
  maandag 26 september 2016 @ 18:20:48 #278
386633 Adnap
I love Life !
pi_165581793
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 15:15 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Roomboter? Als je geen melk mag? Da's bijzonder...
Er is lactose vrije boter werkt prima
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 26 september 2016 @ 18:41:23 #279
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165582128
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:20 schreef Adnap het volgende:

[..]

Er is lactose vrije boter werkt prima
Ja, maar roomboter is niet lactosevrij. Dan is het plantaardige margarine of sojaboter ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 26 september 2016 @ 18:44:22 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165582190
En ps. Schoonouders nemen ons over een paar weken mee op vakantie. Heerlijk!!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 26 september 2016 @ 18:44:40 #281
386633 Adnap
I love Life !
pi_165582199
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 18:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, maar roomboter is niet lactosevrij. Dan is het plantaardige margarine of sojaboter ofzo.
Ze noemen het roomboter maar t is lactose vrij. Zelf bak ik alles in rijstolie
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  maandag 26 september 2016 @ 19:39:24 #282
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165583451
Sowee ik had trek, niet genoeg meegenomen voor werk + sport. Ging bijna onderuit tijdens de training. 350g slatomaatkomkommer met een blik tonijn in groente hielp.
Prrrrr
pi_165587356
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:39 schreef mrspoeZ het volgende:
Sowee ik had trek, niet genoeg meegenomen voor werk + sport. Ging bijna onderuit tijdens de training. 350g slatomaatkomkommer met een blik tonijn in groente hielp.
Moet je als je flauw wordt niet juist wat suikers nemen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 26 september 2016 @ 21:38:54 #284
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165587491
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je als je flauw wordt niet juist wat suikers nemen?
Yes, banaantje neem ik meestal.

Trainen ging hier fucked up, morgen weer een poging met een zelf bedachte workout.
Nja, niet elke dag PR-dag zegt men dan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165587735
Bh's niet wassen? :o hier gaan ze gewoon op een "delicates" stand in de machine. 30 graden 600 toeren. In een waszakje idd.

Anywho, morgen voor het eerst weer naar de sportschool sinds ruim een week. Ben benieuwd :')
  maandag 26 september 2016 @ 22:27:35 #286
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165589153
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je als je flauw wordt niet juist wat suikers nemen?
Denk dat ik inderdaad voortaan op maandag maar een extra banaan in mijn tas doe.
Prrrrr
pi_165590084
Zware danstraining vanavond, ik ben kapot. Morgen (en overmorgen) weer.
pi_165595379
Zometeen weer meting bij pt, zou 97 wegen maar weeg naakt op m'n eigen weegschaal al 98 dus dat gaat hem niet worden :') slechte week gehad. Zit ook niet lekker in m'n vel. Krijg ik als ik fok op telefoon open ook nog eens domino's pizza reclame te zien :')
pi_165595413
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zometeen weer meting bij pt, zou 97 wegen maar weeg naakt op m'n eigen weegschaal al 98 dus dat gaat hem niet worden :') slechte week gehad. Zit ook niet lekker in m'n vel. Krijg ik als ik fok op telefoon open ook nog eens domino's pizza reclame te zien :')
Je bedoelt dat je 0.5 kg lichter bent dan vorige week. Daar is toch niets mis mee?

dacht eerst dat je vorige week 102 kg was, maar dat was zeker iemand anders :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165595496
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ook, en dan hang ik ze uit in de frisse lucht. Bh's gaan stuk van wassen en volgens de winkel is een keer in de zoveel tijd op de handwas helemaal prima.
Mij werd juist verteld dat ze het niet goed doen op vies zijn. Vuil in de vezels zou schadelijker zijn dan wassen. Vroegah toen ik ze elke drie dagen in de douche uitspoelde bleven ze inderdaad langer nieuwig. Maar wie heeft daar nog tijd voor tegenwoordig....
Ik draag ze ook een week.

En jullie waren uit mijn active topics :o Zomaar weg. En ik me maar afvragen waarom ik langzaamaan weer aankwam.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_165595499
Lijsie:
O: magere yoghurt met awesome granola en een passievrucht :9
L: quiche met prei, spek, geitenkaas
T: nakd bar
D: Moussaka

Dan nog 700 kcal over.

Tevens 1,5 kg lichter dan gisteren. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 08:44:38 #292
382129 crew  Donna
pi_165595534
Lonaa heeft gepoept! ^O^
pi_165595542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:44 schreef DonnaRush het volgende:
Lonaa heeft gepoept! ^O^
Morgen weer :7 *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 27 september 2016 @ 09:33:15 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165596029
Ik heb stress...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gewoon netjes ontbeten en zo even douchen en dan een T voor we weg gaan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 27 september 2016 @ 09:37:58 #295
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165596099
Succes Tink!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165596210
Ben benieuwd Tink!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 09:51:45 #297
382129 crew  Donna
pi_165596294
Good luck!
pi_165596371
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je 0.5 kg lichter bent dan vorige week. Daar is toch niets mis mee?

dacht eerst dat je vorige week 102 kg was, maar dat was zeker iemand anders :o
Ik had met PT afgesproken dat ik op zijn weegschaal 97 zou wegen, woog vorige week 99,6.
Niet gelukt, weeg nu op zijn weegschaal 98,5, had ik ook niet verwacht met het weinige sporten en het toch ongezonde eten. Nee, geen 102, gelukkig, al een tijdje vanaf.

Nu volgende week de 97 aantikken moet wel lukken gok ik, ga me weer meer inzetten!

Enne, succesTink!!!
pi_165596446
Succes Tink!

@PP vind het nog steeds een bijzondere PT...

Lijst:
S: half uur wandelen
O: kwark
L: hard broodje met oude kaas
S: Jillian
D: pindasoep
S: 1,5 uur danstraining
T: misschien nog bites
pi_165596548
Zou zo fijn zijn als je gewoon blij kon zijn met dit resultaat, PP. Want het is toch ondanks uitglijders minder dan vorige week: er is nog steeds een dalende lijn!! ^O^

Tink, succes!!

Ik was net bij de huisarts (voor mijn dochter, maar die's 3 dus die kan/mag nog niet alleen ;) ) en mocht daar ook alweer een vet compliment ontvangen voor mijn nieuwe lijf. Zo apart in een tijd dat ik er zelf even helemaal niet tevreden over ben... :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')