SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#teamherfstjurkjes!quote:Op woensdag 21 september 2016 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Hoera, herfst! Kan ik mooi van garderobe wisselen. Fijne jurkjes met lange mouwen en laarzen enzo. heerlijk!
Geloof me, 's ochtends om zeven uur op het station is het warm genoeg voor laarzen...Brrrt!quote:Op woensdag 21 september 2016 14:23 schreef Shandaly het volgende:
Maar het is nu nog niet koud genoeg voor laarzen hoor... net nog lekker zonder jas buiten geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Je bent er bijnaquote:Op woensdag 21 september 2016 15:19 schreef DonnaRush het volgende:
Herfst!![]()
Meh, ik zie zoveel lekkere en gezonde recepten en eetlijstjes hier dat ik wel heel veel zin krijg om het dieet af te bouwen en weer normaal te gaan eten. Het mag wel hoor, op ieder moment, maar ik wil zo graag die -20 en daarna onder de 60. Even doorbijten, maar heb het wel even moeilijk.
Herkenbaar wel voor een deel. Maar ik heb nog tot half december en dan moet ik stabiliseren. Dus nog nog maar even streng en mag ik later weer een boterham ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:19 schreef DonnaRush het volgende:
Herfst!![]()
Meh, ik zie zoveel lekkere en gezonde recepten en eetlijstjes hier dat ik wel heel veel zin krijg om het dieet af te bouwen en weer normaal te gaan eten. Het mag wel hoor, op ieder moment, maar ik wil zo graag die -20 en daarna onder de 60. Even doorbijten, maar heb het wel even moeilijk.
Een hele zak soep? Wat voor soep? Dat zijn twee grote kommen, als het 'ongezondere' soep is, kan dat niet ideaal zijn...quote:Op woensdag 21 september 2016 15:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Lijstje :
O; 4 rijstwafels met laagje pindakaas
L; zak unox soep
D: 3 spiesjes met kipfilet en paprika en ui, gebakken aardappeltjes, Griekse salade
S: 7 minuten hardlopen, groepsles hiit vanavond.
Ja bijna voor -20. Moet vanavond weer wegen, maar stond afgelopen week stil. Hoop dat ik rond de 63,0 zit met kleren aan vanavond. En dan eens kijken of ik deze week naakt de 61 op de weegschaal ga zien. Als ik 61,3 weeg ben ik 20 kilo kwijt.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent er bijnanog een of twee weekjes?
Lol. Nee, niet gek, wel minder.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:34 schreef Negentiendertig het volgende:
Ga je nou gek poepen van die shakes? #tmi
Waarrrr?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:34 schreef DonnaRush het volgende:
Neemt niet weg dat ik een dadel met 100% pindakaas en wat cacao wel zie zitten. Dat kwam ik dus net ergens tegen.
Tomaten soep met extra ballen, Was maar 1 kop, toen Was de zak al leeg.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een hele zak soep? Wat voor soep? Dat zijn twee grote kommen, als het 'ongezondere' soep is, kan dat niet ideaal zijn...
Ik haal uit zo'n zak twee kommen soep... Maar goed, maakt verder ook niet uit, was gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Tomaten soep met extra ballen, Was maar 1 kop, toen Was de zak al leeg.
zo'n zak is ook twee porties (of er moeten sinds kort nieuwe zakken zijn?) maar nog steeds is het niet veel kcal.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik haal uit zo'n zak twee kommen soep... Maar goed, maakt verder ook niet uit, was gewoon nieuwsgierig.
Ik had echt maar een kop, nog niet eens een super grote.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik haal uit zo'n zak twee kommen soep... Maar goed, maakt verder ook niet uit, was gewoon nieuwsgierig.
Dan zullen het wel andere zakken zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 17:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik had echt maar een kop, nog niet eens een super grote.
Net avond eten gehad, Was erg lekker.
Ha, weer wat geleerdquote:Op woensdag 21 september 2016 16:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Lol. Nee, niet gek, wel minder.
Goed tussendoortjequote:Op woensdag 21 september 2016 17:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ga echt een enorme berg groenten glaceren. Liggen maar te liggen, veel weggeweest afgelopen dagen. Kan ik de komende week elke dag een bakje heerlijks meenemen voor tussen de middag.
Dadels meebrengen van de winkel dus.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
http://www.lekkeretenmetlinda.nl/dadels-met-pindakaas/
Dadels met pindakaas en roomkaas.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Dadels met pindakaas en slagroom, dát is lekker. Maar niemand gelooft me.
Dat valt toch ook wel mee? De slechtste die ik kan vinden is een goulashsoep voor 500 kcal voor 560ml. Als hele lunch zou ik daar niet wakker van liggen en de rest heeft een behoorlijk stuk minder.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een hele zak soep? Wat voor soep? Dat zijn twee grote kommen, als het 'ongezondere' soep is, kan dat niet ideaal zijn...
Dadels met geitenkaas en spek uit de oven.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef MutedFaith het volgende:
Dadels met alles dus.
Ik ga in elk geval ook dadels met nutella proberen. Want nutella.
Wou net zeggen... Dadel met pindakaas klinkt voor mij als de combinatie olijf met pepernoot (wat ik serieus een keer geprobeerd heb, omdat men zei dat het wel 'iets had'quote:Op woensdag 21 september 2016 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat doen jullie allemaal met die arme dadelsIk vind alleen dadels met roomkaas lekker. Geen spek
Pindakaas?
Dadels met roomkaas ga ik ook proberen. Maar met pindakaas is echt hmmmmmmmmmquote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wou net zeggen... Dadel met pindakaas klinkt voor mij als de combinatie olijf met pepernoot (wat ik serieus een keer geprobeerd heb, omdat men zei dat het wel 'iets had').
Ja die bijt ik kapot, loop nu hele dag met Chuppa chup stokjes, die zijn stevigquote:
Ja je hebt echt gelijk, maar even paar dagen aankomen is niet zo erg als je daarna bent gestopt met roken.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:30 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Minder goed als je wilt afvallen alleen.
Nice Donnaquote:Op donderdag 22 september 2016 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ineens gezakt naar 62,2. Jippie! Misschien dan in het weekend al team 61?
Nog 0,9 kilo en dan zit ik op m'n -20 doel!
quote:Op donderdag 22 september 2016 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ineens gezakt naar 62,2. Jippie! Misschien dan in het weekend al team 61?
Zo blijft het langer houdbaar?quote:Op woensdag 21 september 2016 17:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ga echt een enorme berg groenten glaceren. Liggen maar te liggen, veel weggeweest afgelopen dagen. Kan ik de komende week elke dag een bakje heerlijks meenemen voor tussen de middag.
Aangepast.quote:Op donderdag 22 september 2016 08:30 schreef Lonaa het volgende:
En weer 1,4 eraf. wtf
Anyhoe
Lijstje:
O: pruimencrumble
S: WOD
T: Choco eiwitshake
L: 100 gram falafel met wat geitenkaas
D: bij mijn ouders. Zal wel afhaal worden, waarschijnlijk.
S: Halve WOD, nekken, druivensuiker
L/T/D: Slapen
quote:Op donderdag 22 september 2016 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Hahaha ik was net te laatquote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef Negentiendertig het volgende:
Nu Keuringsdienst van Waarde op NL3 over whey. Wellicht dat mensen hier dat interessant vinden
Morgen even terug kijken tnx! Ook jij Sarabiquote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef Negentiendertig het volgende:
Nu Keuringsdienst van Waarde op NL3 over whey. Wellicht dat mensen hier dat interessant vinden
Nog een sterker verhaal, ik had een afspraak bij een personal trainer, dus 8.5km daarheen hardgelopen, eigenlijk te hard want ik was te laat, toen een uur krachttrainen, en toen weer in rustiger tempo terugquote:Op donderdag 22 september 2016 22:18 schreef junkiexp het volgende:
Sow zij loopt ''ff'' 17 km hard.
Respect
Geen schokkende uitslag (voor mij in ieder geval)quote:Op donderdag 22 september 2016 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Keuringsdienst van waarde nu over whey, misschien interessant voor de fanatieke sporters hier
Heerlijk! Goed bezigquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:21 schreef DonnaRush het volgende:
OMG gisteren de beste carpaccio salade ooit gehad. En voor het eerst in een restaurant een salade gekozen. Trots op mezelf haha!
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:21 schreef DonnaRush het volgende:
OMG gisteren de beste carpaccio salade ooit gehad. En voor het eerst in een restaurant een salade gekozen. Trots op mezelf haha!
Hey SQquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet ik toch maar weer een beetje bij jullie mee lezen om te voorkomen dat ik over vijf maanden alsnog 110 weeg![]()
Hoe is het hier?
done!quote:Op vrijdag 23 september 2016 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Wil/kan iemand mij trouwens voor de weekend warrior uitnodigen? Wil het toch wel weer eens proberen
Hoi SQquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet ik toch maar weer een beetje bij jullie mee lezen om te voorkomen dat ik over vijf maanden alsnog 110 weeg![]()
Hoe is het hier?
Ik word lastiggevallen hierquote:Op vrijdag 23 september 2016 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally is al ongeduldig. Normaal gaan we om 11 uur al wandelen.
Ja. Beetje miepen, rondlopen, zielig naar buiten kijken, zielig naar mij kijken, zielig op de bank liggen. Zo zielig.quote:
+ piepen en hijgen.. en staren..quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Beetje miepen, rondlopen, zielig naar buiten kijken, zielig naar mij kijken, zielig op de bank liggen. Zo zielig.
Vooral dat staren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+ piepen en hijgen.. en staren..
grrrrquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vooral dat staren.Instant schuldgevoel.
F. is ook nog niet terug met de auto.
Nee want de aflevering Gilmore Girls is nog niet afquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anders hadden we gewoon vast kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee want de aflevering Gilmore Girls is nog niet af
Ik ga vanmiddag nog wat feedback op een kort onderzoeksopzetopdrachtje verwerken en inleverenquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was aan de studie maar loop vast omdat falende informatie.
Ik moet dingen leren die op te zoeken zijn, maar die staan dus niet in mijn wettenbundel want alleen maar uittreksel. Of ik kiijk scheel. Indien niet scheel moet ik dus al die meuk uit mn hoofd leren. Maar dat moet iemand me eerst vertellenquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag nog wat feedback op een kort onderzoeksopzetopdrachtje verwerken en inleverenen een hoofdstukje lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |