abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2016 @ 16:46:09 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_165453181
quote:
Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”

Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.

Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html

foto Ismail Ilgun zaandam

update:

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
:')
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2016 @ 16:48:52 #2
pi_165453237
Hoe een ex-hangjongere kijkt naar de treiterjeugd

quote:
Hartstikke leuk die woede over de treiterboys in Zaandam, elke dag spannende tv, maar als straks een nieuwe rel om aandacht vraagt, verdwijnen de boys weer in hun eigen levens en bedankt hè, doei. Een beetje vooruit- of achteruitkijken is veel gevraagd, de versnellingsbak heeft één versnelling: nu.

Ze hingen voor snackbar Santa Fé. Ze dronken in het Molenpark: literflessen Bacardi van dezelfde slijter die ze nog ('stuntje!') in de aanbieding heeft. Ze blowden in de Koffiedik. Turken en Marokkanen, stuk of dertig, de leiders altijd op de achtergrond, net als in Zaandam waar ze eigenlijk ook te oud zijn om te treiteren.

'Het was thuis', zegt Alptekin. 'De groep, dat was ik. Aan niemand legde ik verantwoording af. Halen we een fles? Halen we een fles. Zeven dagen in de week. We werden streng opgevoed, cultureel en religieus kortgehouden, en nu hadden we overal schijt aan.'

In de Kanaalstraat met Alptekin Akdogan, voorheen treiterturk. Het is tien jaar terug. Hij is een gezinsman geworden met een baan en een huis in Houten, 'dorp der tweeverdieners' - maar nog steeds stelt deze straat hem op zijn gemak. 'Ik heb geen spijt. Het heeft me gevormd.'

In zijn kring was Alptekin de slimme: de boys noemden hem 'de advocaat' of 'Moszkowicz'. Gemiddeld een 8 op zijn havo-diploma, studeerde aan de school voor journalistiek. 'Ik loog constant. Zei dat ik op school was, maar zat in de koffieshop. Ik ging alleen om er te drinken, de school had een eigen kroeg.'

Achteraf ziet Alptekin die periode als 'uitgestelde puberteit'. Hij mocht niks thuis. Klasgenoten dronken hun eerste bier in de Brothers in Bunnik - niet Alptekin. Tot hij 18 was 'en ik dacht: pa en ma kunnen me wat', en verwantschap vond voor de Santa Fé. 'We waren écht broeders. Dat hoor je die jongens in Zaandam ook steeds zeggen.'

De politie wist niet goed wat ze met ons moesten

En de politie is je beste vijand. Het is prettig een onzekere tegenstander te hebben, zegt Alptekin, 'ze wisten niet goed wat ze met ons moesten. Dus wij kleineren, sarren. Riep ik naar een agent: hé, jij, met je mavo-diploma.' Ook nu in Zaandam ziet hij agenten constant twijfelen. Niet duidelijk geïnstrueerd. Bang voor de camera's - dat is het verschil met toen, de camera's. Agenten weten: ik ben met m'n bakkes op allerlei beeldschermen te zien en de context knippen ze eruit. Het is wat Rutger Castricum doet, schreef Arjen van Veelen in de NRC: context levert geen tv op en geen geld.

De treitervlogs lijken ook op die van STUK TV, zei documentairemaker Bibi Fadlalla. Met de jongens van STUK TV trok ik laatst een dagje op; om beroemd te worden, zei presentator Thomas, een hockeyboy, moet je een strafblad riskeren. Dus trappen ze een hotelkamer in puin en niemand noemt ze tuig.

'Je moet', zegt Alptekin, 'niet de hele maatschappij in de nek leggen van die jongens' - wat je wel moet doen is grenzen stellen. 'Wij kwamen uit strenge gezinnen. De grenzen van de politie stellen niks voor en zijn onduidelijk, dus die ga je oprekken.' Je moet die groep 'vegen', zegt Alptekin: 'die jongens willen niet opgepakt worden.' Trek de groep uit elkaar en laat je niet opfokken. Als de treitervloggers over hun held Erdogan beginnen: trap er niet in. 'Voor mij, voor ons was Bin Laden een held, op 11 september. Mijn vader gaf me een klap, zei: hoe kún je zo wreed zijn. Het kon me niks schelen. We waren niet politiek. We waren vrij.'

'De grenzen van de politie stellen niks voor en zijn onduidelijk.'
'De grenzen van de politie stellen niks voor en zijn onduidelijk.' ©
En opgegroeid in wijken vol Turken en Marokkanen, de basis van de segregatie. Nooit serieus genomen als Nederlander, ook omdat veel Turken en Marokkanen zichzelf niet serieus nemen als Nederlander. Dat is al decennia zo, en toch komt de premier niet verder dan 'tuig van de richel' als hij het over de treiterjongens heeft. 'Die jongens zijn 19 en nu al afgeschreven door hun eigen minister-president. Rutte is zes jaar aan de macht en wat heeft hij eraan gedaan? Niks.'

Vijf jaar hing Alptekin voor de Santa Fé. Daarna begon hij serieus taxi te rijden en kreeg hij een vriendin - 'tegen je vader zeg je nee, een vriendin pikt dat niet.' Drie, vier jongens van zijn groep bleven in de criminaliteit, een paar werden salafist. Het gros kwam goed terecht. Alptekins beste vrienden, Osman en Ahmet, zijn brave burgers en daar komt Nordin aanlopen, ook ex-treiterturk. De jaren voor de Santa Fé waren waste of time, zegt hij. Wat doe je nu, Nordin? 'Ik werk als financieel analist op de Zuidas.'
Bron
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:13:57 #3
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_165453721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 16:35 schreef Hitchslap het volgende:
Die Ismail is zich geloof ik pas relatief recent als een gangstertje gaan gedragen. Schijnt dat ie een paar jaar geleden een Engelstalig YouTube kanaal had met pranks en vlogs erop. Iemand heeft 1 van die oude vlogs op YouTube gegooid - toen vlogde die kennelijk vanaf de wc pot ipv voor de Vomar:

Ik twijfel echt of dit Ismael is, zo welbespraakt (aan het begin). Maar hij lijkt er wel erg op inderdaad.

En er is weer een nieuwe trotsopislam vlog:
2019: The Great Awakening
pi_165453898
pi_165453972
Deel 15 alweer, en het is nog steeds een mongooltje.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:29:33 #6
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_165454102
Zo was het 6 jaar geleden...

pi_165454211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:13 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik twijfel echt of dit Ismael is, zo welbespraakt (aan het begin). Maar hij lijkt er wel erg op inderdaad.

En er is weer een nieuwe trotsopislam vlog:
Dat is em echt wel hoor. Bepaalde mensen herkenden hem toen de 'hoodvlogs' in het nieuws kwamen ook van zijn oude vlogs. Al die oude dingen heeft hij voor hij met de hoodvlogs begon verwijderd. Op het toilet gefilmde videos over FIFA passen natuurlijk niet echt bij het nieuwe imago.

Sefa, die we kennen van zijn 'zongedroogd tomaatje' video, is nu een YouTube kanaal begonnen waarop hij de daad bij het woord gaat voegen en positieve/behulpzame acties gaat laten zien, als tegenwicht voor de negatieve vlogs die in het nieuws zijn gekomen.
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:44:18 #8
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_165454392
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:35 schreef Hitchslap het volgende:

[..]

Dat is em echt wel hoor. Bepaalde mensen herkenden hem toen de 'hoodvlogs' in het nieuws kwamen ook van zijn oude vlogs. Al die oude dingen heeft hij voor hij met de hoodvlogs begon verwijderd. Op het toilet gefilmde videos over FIFA passen natuurlijk niet echt bij het nieuwe imago.

Sefa, die we kennen van zijn 'zongedroogd tomaatje' video, is nu een YouTube kanaal begonnen waarop hij de daad bij het woord gaat voegen en positieve/behulpzame acties gaat laten zien, als tegenwicht voor de negatieve vlogs die in het nieuws zijn gekomen.
Geweldig die Sefa! Die Ismael heeft al heel wat teweeg gebracht zeg O+
pi_165454412
quote:

[..]

Thnx!

Goede post.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:50:01 #10
458213 Roffa123
Feyenoord 4 ever!
pi_165454497
Een groep Feyenoord supporters gelijk insluiten en foto maken en al. Maar tegen een paar 'straatterroristen' toen ze niks. Politie in Nederland.
pi_165454524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:50 schreef Roffa123 het volgende:
Een groep Feyenoord supporters gelijk insluiten en foto maken en al. Maar tegen een paar 'straatterroristen' toen ze niks. Politie in Nederland.
Kan politie ook niet veel aan doen als ze bepaalde shit niet mogen doen. :P
pi_165455716
quote:

[..]

Niet gekeken.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165472685

Weet niet of ie al gepost was, maar lag na 3 seconden al dubbel. :D

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 15:53:12 ]
pi_165473184
Wie is anaconda eigenlijk?
Make my day!
pi_165473331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:50 schreef Roffa123 het volgende:
Moet je hier gewoon gelijk in geven. Schofterige behandeling hebben die feyenoorders daar gekregen inderdaad. En volkomen illegaal.

En dat zegt een Ajacied.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_165473355
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moet je hier gewoon gelijk in geven. Schofterige behandeling hebben die feyenoorders daar gekregen inderdaad. En volkomen illegaal.

En dat zegt een Ajacied.
Omdat als je dat bij deze lui doet je meteen half Nederland op de achterpoten hebt met woorden als "discriminatie" en "etnisch profileren".
pi_165473364
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:13 schreef agter het volgende:
Volgens mij die halve tamme hier rechts met dat grijze shirtje.

1947-2016
pi_165473446
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat als je dat bij deze lui doet je meteen half Nederland op de achterpoten hebt met woorden als "discriminatie" en "etnisch profileren".
Juist. En aan 'hooligans' heeft NL een hekel. En vooral als ze een feyenoordshirtje dragen.

Dan maakt het even niet uit of het zwangere vrouwen zijn, vader en zoon of opa. Dan wordt je met paarden en wapenstok bij elkaar gedreven.

Was overigens niet de eerste keer. Een paar jaar terug bij De Klassieker was er ook al zo'n voorval waarbij een willekeurige groep ingesloten en afgevoerd werd. Vanuit het niets en zonder reden. Vergelijkbare samenstelling. Geen doorgesnoven schuimbekkend hoodytuig met zonnenbril van vakkie s, maar familie's en zelfs zwangere vrouwen....
:') :N
1947-2016
pi_165473557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Neuh, omdat er gewoon niet zo heel veel aan te doen valt en een grote bek of je als een klootzakje gedragen niet strafbaar is.
pi_165473601
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, omdat er gewoon niet zo heel veel aan te doen valt en een grote bek of je als een klootzakje gedragen niet strafbaar is.
Het is juist deze instelling die er zo'n zwakke samenleving van maakt.

"Ja ze gedragen zich als klootzakken, maar ach, dat mag binnen de wet he. Dus gewoon maar slikken dat dit gebeurt."

Dienstplicht herinvoeren is zo'n gek idee nog niet van die Buma.
pi_165473632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is juist deze instelling die er zo'n zwakke samenleving van maakt.
Welke zwakke samenleving heb je het over?
pi_165473662
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De zwakke samenleving die dit maar slikt want "het is niet strafbaar".
pi_165473728
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De zwakke samenleving die dit maar slikt want "het is niet strafbaar".
De ME er overheen laten rollen levert op termijn helemaal niets op en maakt uiteindelijk wellicht nog meer kapot. Het zal vast leuk zijn voor het gevoel dat "deze gasten gewoon eens moeten luisteren", maar daar houdt het ook mee op.
pi_165473739
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De ME er overheen laten rollen levert op termijn helemaal niets op en maakt uiteindelijk wellicht nog meer kapot. Het zal vast leuk zijn voor het gevoel dat "deze gasten gewoon eens moeten luisteren", maar daar houdt het ook mee op.
Dan verschillen wij daarin van mening. Geeft ook niet.
pi_165473767
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan verschillen wij daarin van mening. Geeft ook niet.
Het is ook de mening van de wethouder die hier nauw bij betrokken is.
pi_165473808
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is ook de mening van de wethouder die hier nauw bij betrokken is.
Dan verschil ik ook van mening met hem. Dat geeft ook niet.
pi_165474028
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vermoed de truttige softe aanpak, dat baggeteliseren van kankergedrag, eindeloos buitenlandiërs knuffelen op tv (vnl Zoewarten en Muslims). Zo gaan wij de Zweden achterna. Nederland kan al een paar islamitische teringjochies niet aan. Dat belooft wat voor de toekomst.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tamabralski op 21-09-2016 17:07:10 ]
pi_165474293
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:52 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik vermoed dat truttige softe aanpak, dat baggeteliseren van kankergedrag, eindeloos buitenlandiërs knuffelen op tv. Zo gaan wij de Zweden achterna. Nederland kan al een paar islamitische teringjochies niet aan. Dat belooft wat voor de toekomst.
Oké man.
pi_165474316
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit is in een notendop wat er mis is met dit land. Softe mensen met softe ideeën en softe oplossingen voor gezwellen in de samenleving.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165474332
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit is in een notendop wat er mis is met dit land. Softe mensen met softe ideeën met softe oplossingen voor gezwellen in de samenleving.
Concrete, heldere taal. Daar hebben we wat aan.
pi_165474358
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Concrete, heldere taal. Daar hebben we wat aan.
Het is iig beter dan roepen dat je als een klootzak gedragen niet strafbaar is en vervolgens kankeren op de samenleving omdat deze jongens geen eerlijke kans zouden krijgen want dieskriemienazi. Want zo rol jij natuurlijk wel; je staat vooraan om alles en iedereen die niets te maken willen hebben met dit soort jongelui te veroordelen vanwege hun vermeende discriminatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165475870
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is iig beter dan roepen dat je als een klootzak gedragen niet strafbaar is
Stel je voor dat je dingen roept die waar zijn inderdaad.
pi_165476294
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Volgens mij die halve tamme hier rechts met dat grijze shirtje.

[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk.
Al is ie zo te zien 9 van de 10 keer stoned.

[ Bericht 3% gewijzigd door agter op 21-09-2016 20:23:48 ]
Make my day!
pi_165487421
quote:
„Ik beken dat ik dom gedrag heb getoont en bepaalde dingen online heb gezet die beter niet konden maar dit had nooit zo ver moeten komen de jongens en ik hebben dit nooit gewild, we zijn jong en onervaren en weten niks van het televisie leven of media leven we hebben fouten gemaakt die we konden vermijden maar die zijn eenmaal gebeurt maar fouten worden gemaakt in het leven als je er maar van leert en ik heb er zeker van geleerd. Ik heb gepraat met me emoties en gevoelens ipv me gedachtes maar niet achteruit kijken daar kom je niet verder mee vanaf nu moeten we het goed aanpakken. Voor iedereen die is beledigd hierbij my apologize.”
Een fragment overigens, de post is langer, maar een beetje onoverzichtelijk format en tekstgebruikt. Verder vond ik het sowieso wat overdreven allemaal, snapte de aandacht niet echt, velende hangjongeren (helder) maar niet echte criminelen.

Turken zijn over het algemeen sowieso wat meer geintegreerd in Nederland, niet ideaal maar in ieder geval wel tot het niveau dat er veel sociale controle is en de Westerse omgeving wat meer geapprecieerd wordt, nu nog afwachten tot ook alle Nederlandse Turken onze normen en waarden overnemen wat betekent afstand nemen van iemand als Erdogan bijvoorbeeld.
pi_165488637
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:50 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk.
Wat ik me nu afvraag, hoe kun je zo'n gast nou leuk vinden?
1947-2016
pi_165488676
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:52 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik vermoed de truttige softe aanpak, dat baggeteliseren van kankergedrag, eindeloos buitenlandiërs knuffelen op tv (vnl Zoewarten en Muslims). Zo gaan wij de Zweden achterna. Nederland kan al een paar islamitische teringjochies niet aan. Dat belooft wat voor de toekomst.
Ik ken trouwens ook best wat tering jongetjes op straat die een westerse achtergrond hebben. Dat softe is algemeen de ome agent die respect afdwong en ook wel eens een klap gaf is al heel lang verleden tijd. Zelfde geld voor de onderwijzer enz.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 11:28:33 #37
pi_165490596
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:13 schreef agter het volgende:
Die gast die altijd moves gooit
  donderdag 22 september 2016 @ 12:15:37 #38
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165491445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

Hier het oeverloze, visieloze en krachteloze policor gezwets van onze volksvertegenwoordigers onder denken. :')

Minder, minder, minder!

Maak Nederland weer groots. PVV *O*
  donderdag 22 september 2016 @ 12:18:03 #39
452947 frietenstamp
pi_165491484
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 09:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat ik me nu afvraag, hoe kun je zo'n gast nou leuk vinden?
Hij lijkt op haar vader.
  donderdag 22 september 2016 @ 12:19:52 #40
452947 frietenstamp
pi_165491502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 03:03 schreef Slaro het volgende:
nu nog afwachten tot ook alle Nederlandse Turken onze normen en waarden overnemen wat betekent afstand nemen van iemand als Erdogan bijvoorbeeld.
En islam. :')

Hek om Europa zetten en over 500 jaar pas weer een keer kijken.
pi_165491555
quote:

Alle alarmbellen van mijn Gaydar gaan af, die handtasjes. :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_165491917
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:18 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hij lijkt op haar vader.
1947-2016
pi_165491966
quote:

Toch grappig dat ze een mongolenuiterlijk hebben.
Dat geneuk binnen de familie werpt zijn vruchten af.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 13:22:27 #45
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_165492466
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef regmail het volgende:

[..]

Ze kijken inderdaad nogal schaapachtig uit hun ogen. :Y
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 13:26:50 #46
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_165492532
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:50 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk.
Respect, dat je dat in de openbaarheid durft te brengen. :')
pi_165492665
Georgina Verbaan vond Osama Bin Laden ook een lekker ding, shit happens
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_165492706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:19 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

En islam. :')

Hek om Europa zetten en over 500 jaar pas weer een keer kijken.
Sluit je jezelf ook weleens op?
wooblabalurg
pi_165492854
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef regmail het volgende:

[..]

:X :X :X :X :X
pi_165499955
Ismael is niet meer bij iedereen welkom in Poelenburg.

pi_165500079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:14 schreef MangoTree het volgende:

Neem aan dat dit nep is. Anders is het veel te kort. Zie hem nichterig rennen _O-
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2016 @ 20:26:19 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_165500238
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Neem aan dat dit nep is. Anders is het veel te kort. Zie hem nichterig rennen _O-
Richting het gesloten buurthuis ook echt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_165500255
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:

[..]

Richting het gesloten buurthuis ook echt.
  donderdag 22 september 2016 @ 21:52:24 #54
452947 frietenstamp
pi_165502871
Wel beangstigend dat zelfs ons straattuig uit feminine jankpussies bestaat. Nu weet je zeker dat we via het kraanwater gedrogeerd worden.
pi_165503996
quote:

_O-
pi_165504768

Hmmm kijken wat ik er nog meer van kan maken! :P
Volgens mij had ik er nog eentje....
  donderdag 22 september 2016 @ 22:46:42 #57
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165504792
quote:

Aan de stem te horen lijkt het die Turk die dat filmpje maakte waarin hij aangaf dat Ismail en zijn vrienden een schande waren voor hun moeder.
pi_165504909
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:46 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Aan de stem te horen lijkt het die Turk die dat filmpje maakte waarin hij aangaf dat Ismail en zijn vrienden een schande waren voor hun moeder.
niet alle turken over één kam scheren omdat hun accent 't zelfde is
  donderdag 22 september 2016 @ 22:59:41 #59
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165505173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:49 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

niet alle turken over één kam scheren omdat hun accent 't zelfde is
Het gaat niet om het accent maar om de toon van de stem .... :Y
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 03:43:25 #60
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_165507617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:59 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Het gaat niet om het accent maar om de toon van de stem .... :Y
Die indruk had ik ook.
Gelukkig maar, want als ie een roomblanke kaaskop achter zich aan had gekregen had ie weer huilend 'dizkriminazi' geroepen.
Mijn god wat is dat joch een lelijke loser, met zijn haakneus, en precies zoals verwacht, alléén een grote bek wanneer ie met zijn matties is, zodra je hem alleen treft rent ie als een haas. _O- :')
pi_165507668

Ilgun... what's in a name!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165508020
quote:

Deze video is meer schadelijk voor het imago van Ismail dan wat Pauw etcetera ooit kunnen doen.
pi_165511317
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Deze video is meer schadelijk voor het imago van Ismail dan wat Pauw etcetera ooit kunnen doen.
idd, z'n street creditz heeft hij nu verloren die kan maar beter verhuizen en een andere naam nemen :')
  vrijdag 23 september 2016 @ 13:33:01 #65
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_165513083
quote:

Jep een echte Turk. Moeten in overtal zijn om grote bek te hebben. Bij ondertal of zelfs gelijk aantal hebben ze schrik. Het liefste met een flink overtal zodat ze zekerheid hebben. De helden. (overigens hebben Marokkanen hier ook een handje van).

Overigens wel mooi om te zien dat hij ff op zijn plek wordt gezet door een mede Turk. Dat werkt mijn inziens het beste.

Ik hoop voor die Ismael dat dit geen trend wordt, Ismael opjagen (wat zeg ik nu, natuurlijk hoop ik wel dat dit een trend wordt).
pi_165516581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 22:46 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Nee man, die Sefa heeft een andere stem. Is daarnaast een veel rustiger gast, heeft geblondeerd haar en komt bovendien niet uit Zaandam. Zijn naam wordt in de Telegraaf ook onterecht genoemd door een ooggetuige, maar hij heeft zelf ook al op Facebook aangegeven dat hij het niet was.

Dit is de gozer waar Ismail voor op de vlucht sloeg:

pi_165516745
hoezo vluchtte hij, hij weet toch dat dit slecht is voor zijn repuatie ZIJN STREET CREDITZ :')
pi_165516860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 15:59 schreef Hitchslap het volgende:

[..]

Nee man, die Sefa heeft een andere stem. Is daarnaast een veel rustiger gast, heeft geblondeerd haar en komt bovendien niet uit Zaandam. Zijn naam wordt in de Telegraaf ook onterecht genoemd door een ooggetuige, maar hij heeft zelf ook al op Facebook aangegeven dat hij het niet was.

[ afbeelding ]
Jezus wat een nichterig dunne beentjes heeft die loser eigenlijk ook zeg! _O-

BTW epic username! ^O^
pi_165517374
Het woord van 2016?

#Treitervlogger
  vrijdag 23 september 2016 @ 17:01:29 #70
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_165518001
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_165518410
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

_O- WHOEHAHAHAHAHHA _O-
Haha sukkel

pi_165518842
Wel ironisch dat hij nu als een zielig hondje aangifte moet gaan doen bij dezelfde mensen die hij eerder graag uitschold.
pi_165519058
quote:

[ afbeelding ]
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 18:05:36 #74
137949 Disana
pi_165519520
quote:

[..]

Hij lijkt toch wel op deze gozer.

pi_165519594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:33 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Ik hoop voor die Ismael dat dit geen trend wordt, Ismael opjagen (wat zeg ik nu, natuurlijk hoop ik wel dat dit een trend wordt).
Gelachen, bedankt. :D
pi_165519686
pi_165519716
quote:
spaghetti pootjes :') :') :') Dat niet veel eerder gewoon paar lui die gasten even paar flinke tikken verkocht hebben.

Maja dan was het weer zielig en racistisch geweest DENK in de bres.
Nederland toch zwaar aan het aftakelen -O- -O- -O-
pi_165519760
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

spaghetti pootjes :') :') :') Dat niet veel eerder gewoon paar lui die gasten even paar flinke tikken verkocht hebben.

Maja dan was het weer zielig en racistisch geweest DENK in de bres.
Nederland toch zwaar aan het aftakelen -O- -O- -O-
Ik was gedurende dit hele gebeuren meer verbaasd dat de Turkse gemeenschap niets deed. Itt de Marokkanse zijn zij er meestal wel snel bij om "je brengt schande over ons" mensen te corrigeren.

Ik geef de schuld aan Erdogan.
  vrijdag 23 september 2016 @ 18:41:01 #80
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165519802
Inmiddels gezien dat het iemand anders is geweest.
Een Turk met een Youtube kanaal, 0-Fux (zero fucks).
Hij is van mening dat die jongens niets met hun leven doen en zich moeten schamen voor hun moeders en familie. Hij was van mening dat hij Ismail op zijn plaats moest zetten.

Wat mij betreft is het wel goed dat iemand uit de eigen gemeenschap eens laat zien dat, gasten zoals Ismail, verkeerd bezig zijn en iets van hun leven moeten maken.
pi_165520212
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

_O- WHOEHAHAHAHAHHA _O-
Ben benieuwd hoe dat gesprek gegaan is...

"Hallo politie, er zit iemand met een camera achter mij aan. Valt mij lastig!"
"Rustig meneer, wat is uw naam?"
"Ilgun!"
"Die gast die ons en ook andere mensen lastigvalt met een camera?"
"....."
"Nou succes ermee he, maak er een leuk filmpje van, zien we op youtube wel hoe het afgelopen is.Daag."
  vrijdag 23 september 2016 @ 20:50:12 #83
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_165522717
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Lol
graag op anoniem
pi_165524303
quote:
whaha wat is dit dan voor een gast met z'n sigaar in de auto :o
  zaterdag 24 september 2016 @ 10:54:38 #87
452947 frietenstamp
pi_165531896
Wel echt een verrijking voor ons land al deze vlogmongolen. :')
pi_165535308
Izzie rende wel in het begin als een nicht :D
pi_165535358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
Wel echt een verrijking voor ons land al deze vlogmongolen. :')
En ze bestaan bij gratie van de mensen die er naar kijken.
pi_165535364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Izzie rende wel in het begin als een nicht :D
Ik denk dat je daarmee behoorlijk veel nichten volgens mij aan het beledigen bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 14:52:20 ]
pi_165535388
Waarom noemt ie zichzelf trouwens ismaël? Hij heet toch Ismail? Spreekt ie geen Turks ofzo? En dan wel met zo'n verrot accentje praten. :N
pi_165535401
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik denk dat je daarmee behoorlijk veel nichten volgens mij aan het beledigen bent.
Excuus aan alle nichten van Nederland, behalve de dikkere figuren zoals Paul de Leeuw want die is soberseuw walgelijk.
pi_165535450
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:53 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom noemt ie zichzelf trouwens ismaël? Hij heet toch Ismail? Spreekt ie geen Turks ofzo? En dan wel met zo'n verrot accentje praten. :N
De Turkse uitspraak zou Ismaa-il zijn, met een beetje NLse tongval en accent heb je zo Ismaël.
pi_165535463
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Excuus aan alle nichten van Nederland, behalve de dikkere figuren zoals Paul de Leeuw want die is soberseuw walgelijk.
Ik geef je ook vrijstelling voor de toppers en Verlinde.

Boszhard O+
pi_165535491
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De Turkse uitspraak zou Ismaa-il zijn, met een beetje NLse tongval en accent heb je zo Ismaël.
Er zit geen e in en de uitspraak is gewoon ismajl. Niet iel.
pi_165535511
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:58 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Er zit geen e in en de uitspraak is gewoon ismajl. Niet iel.

Maak er anders meteen iSmile van kan je over enkele jaren miljoenen eisen van Apple.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 15:00:52 ]
pi_165536219
Het heet niet Ismaail. Maar gewoon Sukkel. Jeweettoch!
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:10:37 #100
35723 crew  GGMM
pi_165536299
Sneu zeg. Als Ismaïl of hoe die gast ook heet mensen treitert dan keurt iedereen het af maar gebeurt het bij hem dan heeft iedereen de grootste lol.

Lekker hypocriet. _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 24 september 2016 @ 16:14:13 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165536345
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
Sneu zeg. Als Ismaïl of hoe die gast ook heet mensen treitert dan keurt iedereen het af maar gebeurt het bij hem dan heeft iedereen de grootste lol.

Lekker hypocriet. _O-
Heb je dat nooit dat je het prima vindt als iemand met gelijke munt betaald krijgt?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:17:47 #102
35723 crew  GGMM
pi_165536370
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heb je dat nooit dat je het prima vindt als iemand met gelijke munt betaald krijgt?
Ik ben geen tokkie, nee.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536439
quote:

Lekker hypocriet. _O-
Ismail treiterde ook de treiteraars?
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2016 @ 16:25:09 #104
pi_165536479
Ik denk dat we wel zo'n beetje aan het eind van dit hoofdstuk zijn.
pi_165536480
quote:

Lekker hypocriet. _O-
Los van of het terecht is of niet: een pester als reactie terugpesten is wat anders dan willekeurige mensen pesten. Er is dus op zich niets hypocriet aan.
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:25:44 #106
35723 crew  GGMM
pi_165536487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:23 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ismail treiterde ook de treiteraars?
Ah, jij bent ook zo'n oog om oog tand op tand gevalletje.

middeleeuwse gedachte. :N
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536499
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, jij bent ook zo'n oog om oog tand op tand gevalletje.

middeleeuwse gedachte. :N
Nee hoor. Jouw vergelijking gaat alleen niet op.
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:26:43 #108
35723 crew  GGMM
pi_165536510
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:25 schreef jamesdeen het volgende:
een pester als reactie terugpesten is wat anders dan willekeurige mensen pesten.
Nee hoor, dat gebruik je enkel om je primitieve gedachte goed te praten.

Zou het nu ook terecht zijn als de persoon die deze vlogger pest vervolgens zelf ook weer gepest wordt? Geef hier eens eerlijk antwoord op. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat we wel zo'n beetje aan het eind van dit hoofdstuk zijn.
Eerst nog een Gofundme voor de treitermepper.
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:27:32 #110
35723 crew  GGMM
pi_165536530
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:26 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Nee hoor. Jouw vergelijking gaat alleen niet op.
Ja, wel. Ik vind alleen niet dat sommige mensen het verdienen en sommige mensen het niet verdienen. Pesten zou gewoon helemaal moeten stoppen. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536581
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, wel. Ik vind alleen niet dat sommige mensen het verdienen en sommige mensen het niet verdienen. Pesten zou gewoon helemaal moeten stoppen. :)
Nee, in jouw voorbeeld stelde je onschuldige mensen gelijk aan treitervloggers. Andere situatie dus van hypocrisie kan geen sprake zijn.

Met dat laatste ben ik het eens ^O^
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:32:19 #112
35723 crew  GGMM
pi_165536616
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:30 schreef RobbieRonald het volgende:
Nee, in jouw voorbeeld stelde je onschuldige mensen gelijk aan treitervloggers.
Absoluut niet. Ik zeg niet dat die treitervlogger onschuldig is en dat hetgeen dat hij doet niet kwalijk is. Ik zeg enkel dat dit niet de manier is om om te gaan met pesten.

Ik denk dus dat je me niet helemaal goed heb begrepen. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik zeg niet dat die treitervlogger onschuldig is en dat hetgeen dat hij doet niet kwalijk is. Ik zeg enkel dat dit niet de manier is om om te gaan met pesten.

Maar de mensen die hij te kakken zet zijn wel onschuldig, dus andere situatie en dus geen hypocrisie. Ik denk dat we langs elkaar heen praten ja.
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:38:18 #114
35723 crew  GGMM
pi_165536715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:37 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Maar de mensen die hij te kakken zet zijn wel onschuldig, dus andere situatie en dus geen hypocrisie. Ik denk dat we langs elkaar heen praten ja.
Pesten blijft pesten, makker. :)

Maar genoeg, we hebben ons punt gemaakt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536765
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf niet helemaal begrepen volgens mij. Je wordt gewezen op het feit dat er van hypocrisie geen sprake is, omdat je een foute vergelijking maakt.

Dat dit niet de manier is om om te gaan met pesters dat onderschrijft hij toch net? En ik bij deze ook.
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:43:56 #116
35723 crew  GGMM
pi_165536787
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:42 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf niet helemaal begrepen volgens mij. Je wordt gewezen op het feit dat er van hypocrisie geen sprake is, omdat je een foute vergelijking maakt.

Dat dit niet de manier is om om te gaan met pesters dat onderschrijft hij toch net? En ik bij deze ook.
Je blijft nu een beetje herhalen wat hij al zei.

Nogmaals, je praat je primitieve gedrag goed met drogredenen. Ik vind dat jammer.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536804
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Pesten blijft pesten, makker. :)

Maar genoeg, we hebben ons punt gemaakt.
Klopt maar dat was mijn punt niet :P Ik had het over de zogenaamde hypocrisie, die ik niet zie.

Maar goed, laten we hier geen eindeloze discussie van maken verder.
pi_165536806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je blijft nu een beetje herhalen wat hij al zei.

Nogmaals, je praat je primitieve gedrag goed met drogredenen. Ik vind dat jammer.
Ik geef net aan dat ik dat gedrag niet goedkeur _O-
pi_165536851
Waarom komen er geen nieuwe vlogs meer online?
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:47:57 #120
35723 crew  GGMM
pi_165536852
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:45 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik geef net aan dat ik dat gedrag niet goedkeur _O-
Ja, nu ik met jezelf confronteer ja, maar eerst zat je smakelijk te lachen.

Ik stop hiermee. Mensen met hun fouten confronteren zorgt er altijd voor dat ze zich in rare bochten wringen om maar niet toe te hoeven geven dat ze inderdaad fout zaten.

Tot ziens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536876
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, nu ik met jezelf confronteer ja, maar eerst zat je smakelijk te lachen.

Ik stop hiermee. Mensen met hun fouten confronteren zorgt er altijd voor dat ze zich in rare bochten wringen om maar niet toe te hoeven geven dat ze inderdaad fout zaten.

Tot ziens.
Je weet het wel mooi te draaien, dat wel. ^O^
  Forum Admin zaterdag 24 september 2016 @ 16:50:46 #122
35723 crew  GGMM
pi_165536898
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:49 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Je weet het wel mooi te draaien, dat wel. ^O^
Prima, hoe jij het wil. :W Ik ben niet meer uit je excuses.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165536922
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Prima, hoe jij het wil. :W Ik ben niet meer uit je excuses.
Zullen we elkaar dan maar eindeloos gaan quoten met onzinberichten?
pi_165537048
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maak er anders meteen iSmile van kan je over enkele jaren miljoenen eisen van Apple.
Je spreekt dus zelf ook geen turks begrijp ik.
pi_165537070
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:03 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je spreekt dus zelf ook geen turks begrijp ik.
Ik ken wel wat woorden en veel Turkse vrienden dus.
pi_165537168
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ken wel wat woorden en veel Turkse vrienden dus.
Het is ismajl. niet is isma-il. Twee lettergrepen. Niet drie.
pi_165537219
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:11 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Het is Isma-il.
pi_165537226
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is Isma-il.
Nee kneus. Dat is het dus niet. Vraag maar aan de vader van een van je vriendjes.
pi_165537231
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:16 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee kneus. Dat is het dus niet. Vraag maar aan de vader van een van je vriendjes.
Het is Isma-il
pi_165537262
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is Isma-il
autistisch.
pi_165537267
Allahsnackbar@ISmail.tr?
pi_165537281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:18 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

autistisch.
Luister als je niet bent opgeleid in de Turkse grammatica en niets weet over de etymologische oorsprong van het woord, dan moet je eerst je inlezen alvorens je de naam verkracht met je Ismajl. :')
pi_165537304
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Luister als je niet bent opgeleid in de Turkse grammatica en niets weet over de etymologische oorsprong van het woord, dan moet je eerst je inlezen alvorens je de naam verkracht met je Ismajl. :')
Dit heeft 0,0 met grammatica te maken dus je hele post is bij dezen al onzin. Houje. En nogmaals: vraag het eens aan de vader of moeder van een van je vriendjes. Teringmafkees.
pi_165537348
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:22 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dit heeft 0,0 met grammatica te maken dus je hele post is bij dezen al onzin. Houje. En nogmaals: vraag het eens aan de vader of moeder van een van je vriendjes. Teringmafkees.
Wayooooo schelden..
Trigger, ik zou zijn bot nemen!
pi_165537367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:22 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Oh lord, heeft niets met grammatica te maken zegtie vervolgens. Het is een Arabische naam wat door de eeuwen heen onder de Turken in het Ottomaanse geschrift is geschreven in de vorm van Isma-il. Na de Turkse taalhervormingen waarbij werd overgegaan naar het latijnse alfabet hebben vele woorden en namen hun oorspronkelijke fonetische uitspraak verloren als gevolg van een gebrek aan de nieuwe Turkse letters. Misschien dacht Ataturk en de Turk Tarih Dil Kurumu dat het met onwetende nietsnutten als jij het uiteindelijk wel goed zou komen, maar blijkbaar dus niet helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 17:26:22 ]
pi_165537377
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Wayooooo schelden..
Trigger, ik zou zijn bot nemen!
Hij is ongetwijfeld een crypto-Armeen nageslacht die niets afweet van de Turkse geschiedenis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 17:27:20 ]
pi_165537390
Poll: Is het Ismajl of Isma-il?
Ismajl
Isma-il
Teringmafkees
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_165537404
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh lord, heeft niets met grammatica te maken zegtie vervolgens.
Nee, inderdaad. En ik gok dat je een marokkaan bent, maar turks heeft geen flikker te maken met de talen die ze in Marokko spreken.
pi_165537409
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:27 schreef jamesdeen het volgende:
Poll: Is het Ismajl of Isma-il?
Ismajl
Isma-il
Teringmafkees
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
_O-
pi_165537416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. En ik gok dat je een marokkaan bent, maar turks heeft geen flikker te maken met de talen die ze in Marokko spreken.
Misschien spreek ik wel beter Turks dan jij, weet jij veel.
pi_165537447
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij is ongetwijfeld een crypto-Armeen nageslacht die niets afweet van de Turkse geschiedenis.
En dat zijn vaak de grootste Turkofoben ;(
Gelukkig werk ik hun dossiers nauwkeurig bij zodat wanneer de kans daar is AKP de oplossing kan scheppen.
pi_165537454
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien spreek ik wel beter Turks dan jij, weet jij veel.
Je kent een paar woordjes. Je eigen woorden. Dus nee. En je weet niet wat grammatica is. Ga lekker couscous eten met je pappie en mammie, mohammed.
pi_165537496
:') Zeg wollah.
pi_165537636
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En dat zijn vaak de grootste Turkofoben ;(
Gelukkig werk ik hun dossiers nauwkeurig bij zodat wanneer de kans daar is AKP de oplossing kan scheppen.
Kan ik je daarbij helpen?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 17:48:02 ]
pi_165537665
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:31 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je kent een paar woordjes. Je eigen woorden. Dus nee. En je weet niet wat grammatica is. Ga lekker couscous eten met je pappie en mammie, mohammed.
Met die paar woorden spreek ik nog steeds beter Turks dan jij. Fatmagul, wat is jouw schuld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 17:49:35 ]
pi_165537677
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:34 schreef YokiKater het volgende:
:') Zeg wollah.
Zeg wat tegen Mapima, dat ze niet is opgewassen tegen mij.
pi_165537791
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zeg wat tegen Mapima, dat ze niet is opgewassen tegen mij.
Triggershot profesyonel bir güreşçi olduğunu. Dar pantolon seviyor ve yağ bir sürü.
pi_165537801
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:58 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Triggershot profesyonel bir güreşçi olduğunu. Dar pantolon seviyor ve yağ bir sürü.
:9~
pi_165537803
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan ik je daarbij helpen?
Wanneer de tijd daar is zal MIT je benaderen en zal ook jij je taak krijgen, vervullen en de Turkse glorie bewerkstelligen.
pi_165537815
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Wanneer de tijd daar is zal MIT je benaderen en zal ook jij je taak krijgen, vervullen en de Turkse glorie bewerkstelligen.
Ik kan niet wachten, wil nu al wat bijdragen aan mijn vaderland.
pi_165537841
Ben nu in Zaandam jongens. Het gaat hier echt niet goed. :{
pi_165537856
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ben nu in Zaandam jongens. Het gaat hier echt niet goed. :{
Ga vloggen dan.
pi_165537865
quote:

[..]

Bullshit.
pi_165537877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 17:16 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat is het wel kneus.
pi_165537884
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is het wel kneus.
Alsof jij turks spreekt. :|W
pi_165537957
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:05 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Senin gibi gerizekalilarla aslinda konusmak istemiyorum ama malum insani zor durumda birakiyirson: senin ebeni Triggershot bellesin.
pi_165537971
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Senin gibi gerizekalilarla aslinda konusmak istemiyorum ama malum insani zor durumda birakiyirson: senin ebeni Triggershot bellesin.
Dit is Google Translate-Turks.
pi_165537983
Liever niet, zou zonde zijn van mijn superieure zaad.
pi_165538001
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Neuh, Google zou aslinda goed hebben geschreven. Oog op detail brah, oog op detail.
pi_165538005
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Voorspelbare shit weer. Luister dit eens, zogenaamde turk;

http://forvo.com/word/ismail_uzuner/ <- klinkt aardig turks.

Zal ook wel niet van een of ander stinkwijf uit Nederland komen dat denkt dat ze goed turks spreekt.
pi_165538017
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:12 schreef Ceberut het volgende:

[..]

La olm dan zou je geen puntjes op de i zien salaaggg
pi_165538026
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neuh, Google zou aslinda goed hebben geschreven. Oog op detail brah, oog op detail.
Oog op detail? Kijk wat je mist: "birakiyirson".
pi_165538027
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Zal ook wel niet van een of ander stinkwijf uit Nederland komen dat denkt dat ze goed turks spreekt.
Ananin ki.
pi_165538034
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik ben Erzincanli vriend. Dit is onze taal.
pi_165538055
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Hier alsjeblieft 39339393x Isma-il in een liedje, niet klinkt aardig Turks, maar is Turks. :')

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 18:17:16 ]
pi_165538067
:D ^O^
pi_165538074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Aslinda was nog een onschuldige fout te noemen, birakiyirson is gewoon doelgericht willens en wetens taalverkrachting. ;(
pi_165538088
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aslinda was nog een onschuldige fout te noemen, birakiyirson is gewoon doelgericht willens en wetens taalverkrachting. ;(
Dogulu iste.
pi_165538102
Salazar, geloof niet wat ze beweren. Het is ismajil.
pi_165538114
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:20 schreef Ceberut het volgende:
Niet

Ismail met een i
pi_165538127
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dogulu iste.
Kiro.
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:20 schreef Ceberut het volgende:
Nietus.
pi_165538144
quote:
Dit is dus totaal geen verduidelijking. In de coupletten zingt ie ismajl en in het refrein ismaïl. Muziek is sowieso geen goed voorbeeld, omdat de uitspraak vnl. de muziek moet fitten.
pi_165538179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:23 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dit is dus totaal geen verduidelijking. In de coupletten zingt ie ismajl en in het refrein ismaïl. Muziek is sowieso geen goed voorbeeld, omdat de uitspraak vnl. de muziek moet fitten.
Dit bewijst juist dat het Ismaijl is. JIj hebt gelijk.
pi_165538221
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:25 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dit bewijst juist dat het Ismaijl is. JIj hebt gelijk.
Nog eens geluisterd. En ze zingen niet iel. Maar ies-maa-ie (zonder l). Dus ja, je hebt gelijk.
pi_165538250
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nog eens geluisterd. En ze zingen niet iel. Maar ies-maa-ie (zonder l). Dus ja, je hebt gelijk.
_O-
pi_165538262
Het is gewoon isma-il, fonetisch zoiets als iesma-iel.
pi_165538285
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:05 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wie spreekt er nou geen Turkijs? _O-
Zelfs die starvin Marvins in Somalistan doen dat dus dat vind ik geen waardige wijze van beledigen.

Kemal uit.
pi_165538300
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:30 schreef Ceberut het volgende:
Iel is hij zeker.
pi_165538347
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:30 schreef Ceberut het volgende:
Ja daarom zingt de nicht uit je video ook ieshmajl. 8)7
pi_165538379
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:34 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja daarom zingt de nicht uit je video ook ieshmajl. 8)7
Dat ligt aan de koppeling van de a aan de i.
pi_165538408
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:32 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Iel is hij zeker.
En met vakantie: https://www.facebook.com/ismail.ilgun.14
pi_165538419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat ligt aan de koppeling van de a aan de i.
:? Hij zingt gewoon ieshmaajl en that's it. In het refrein wordt het iesh ma iel, waarschijnlijk omdat het goed past in het origineel 'it's my life' ... ishmaajl is namelijk maar 2 lettergrepen en past dus niet.
pi_165538438
Wallah ik ga hier gewoon stuk van het lachen. :')
pi_165538450
quote:
Nou.. ik ben benieuwd naar de nieuwe vlogs en gekke samenwerkingen.
pi_165538472
Afgezien van dat, trouwens, is het sowieso geen Ismaël en dat was het punt dat ik in eerste instantie maakte.
pi_165538487
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:41 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nou.. ik ben benieuwd naar de nieuwe vlogs en gekke samenwerkingen.
Gewoon met Gewoon Boef.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2016 18:45:40 ]
pi_165538523
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kiro.

[..]

Nietus.
Hastir pis yunanli
pi_165538530
quote:
Ondergedoken bij die pauper van een Appa in Molentje en nu naar het buitenland en dat allemaal ivm die bazige Mocro uit Poeltje.... wayooo die mpp boeler op de vlucht als een giraf die een leeuw op de savannah ziet _O-

Saaaaaang lannen en abimangen ik ga kapot hiero!

Kemal uit.
pi_165538643
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gewoon met Gewoon Boef.
SPOILER
SPOILER
_O-

Zongedroogde tomaatje.
pi_165539345
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Maar de poll geeft toch echt teringmafkees aan
pi_165539393
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 19:42 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Maar de poll geeft toch echt teringmafkees aan
Ja... dat dan maar.
pi_165539404
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ondergedoken bij die pauper van een Appa in Molentje en nu naar het buitenland en dat allemaal ivm die bazige Mocro uit Poeltje.... wayooo die mpp boeler op de vlucht als een giraf die een leeuw op de savannah ziet _O-

Kemal uit.
:D
  zaterdag 24 september 2016 @ 20:34:32 #194
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_165540576
Is die stomme Turk aan het bezuinigen op leestekens of wat? Zinnen met 40 woorden... :{
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 25 september 2016 @ 13:47:57 #195
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_165552609
Wat boeit het hoe je zijn naam uitspreekt :')
graag op anoniem
  zondag 25 september 2016 @ 13:48:32 #196
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_165552621
En heeft hij een verontschuldiging gemaakt oid? Link pls
graag op anoniem
pi_165557088
quote:

[..]

Je spreekt het uit als jus-smael - you smell
pi_165557681
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 17:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Je spreekt het uit als jus-smael - you smell
Ja
pi_165560904
Lees net op zijn Facebook dit :

Voordat ik op vakantie ga wou ik jullie niet achterlaten zonder een video, gister in molenwijk geweest veel geleerd van appa (rachid) en super veel liefde gekregen van deze boys, ik ga zeker terugkomen. Ik ga 10 dagen naar een vakantie plekje heb ik wel verdiend, zodra ik terug ben ga ik veel dingen doen en gelijk beginnen met vloggen elke dag weer, ben ook weer goed met boef zodra hij terug is van marokko komen er gekke samenwerkingen

BRON : https://www.facebook.com/ismail.ilgun.14

Hij komt gewoon weer terug en hij word vervolgt voor zeer kleine vergrijpjes LOL
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_165561194
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2016 18:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Kemal uit.
Stfu nep turk
pi_165562673
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Stfu nep turk
Was jouw ex-man geen Turkse politieagentje in Zaandam of omgeving? Waarom doet hij niet eens iets aan die figuren met stambomen zonder takken? :D
pi_165570228
quote:
Waar is Asian ?
  maandag 26 september 2016 @ 18:16:40 #203
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165581709
Hij is er weer jongens en meisjes.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_165583046
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij is er weer jongens en meisjes.
Nog geen vlog?
Make my day!
pi_165583473
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Was jouw ex-man geen Turkse politieagentje in Zaandam of omgeving? Waarom doet hij niet eens iets aan die figuren met stambomen zonder takken? :D
Nee hij is inmiddels overleden door een motorongeluk tijdens zijn werk. GOD IS GROOT.
pi_165584086
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee hij is inmiddels overleden door een motorongeluk tijdens zijn werk. GOD IS GROOT.
Allah akbar :D
pi_165586227
Wat is dit dan voor onzin ;(

Met zn hempie. Beetje te veel dr dre geluisterd ook, zo te horen.
pi_165586409
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:06 schreef MrSalazar het volgende:
Wat is dit dan voor onzin ;(

Met zn hempie. Beetje te veel dr dre geluisterd ook, zo te horen.
Wat een malloot
  maandag 26 september 2016 @ 21:29:53 #209
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165587107
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 19:22 schreef agter het volgende:

[..]

Nog geen vlog?
Jawel op zijn kanaal.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')