Gelachen, bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:33 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Ik hoop voor die Ismael dat dit geen trend wordt, Ismael opjagen (wat zeg ik nu, natuurlijk hoop ik wel dat dit een trend wordt).
quote:
spaghetti pootjesquote:Op vrijdag 23 september 2016 18:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij lijkt toch wel op deze gozer.
Ik was gedurende dit hele gebeuren meer verbaasd dat de Turkse gemeenschap niets deed. Itt de Marokkanse zijn zij er meestal wel snel bij om "je brengt schande over ons" mensen te corrigeren.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
spaghetti pootjes![]()
![]()
Dat niet veel eerder gewoon paar lui die gasten even paar flinke tikken verkocht hebben.
Maja dan was het weer zielig en racistisch geweest DENK in de bres.
Nederland toch zwaar aan het aftakelen![]()
![]()
Ben benieuwd hoe dat gesprek gegaan is...quote:
En ze bestaan bij gratie van de mensen die er naar kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
Wel echt een verrijking voor ons land al deze vlogmongolen.
Ik denk dat je daarmee behoorlijk veel nichten volgens mij aan het beledigen bent.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Izzie rende wel in het begin als een nicht
Excuus aan alle nichten van Nederland, behalve de dikkere figuren zoals Paul de Leeuw want die is soberseuw walgelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarmee behoorlijk veel nichten volgens mij aan het beledigen bent.
De Turkse uitspraak zou Ismaa-il zijn, met een beetje NLse tongval en accent heb je zo Ismaël.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:53 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom noemt ie zichzelf trouwens ismaël? Hij heet toch Ismail? Spreekt ie geen Turks ofzo? En dan wel met zo'n verrot accentje praten.
Ik geef je ook vrijstelling voor de toppers en Verlinde.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Excuus aan alle nichten van Nederland, behalve de dikkere figuren zoals Paul de Leeuw want die is soberseuw walgelijk.
Er zit geen e in en de uitspraak is gewoon ismajl. Niet iel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Turkse uitspraak zou Ismaa-il zijn, met een beetje NLse tongval en accent heb je zo Ismaël.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er zit geen e in en de uitspraak is gewoon ismajl. Niet iel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |