Dan verschil ik ook van mening met hem. Dat geeft ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is ook de mening van de wethouder die hier nauw bij betrokken is.
Ik vermoed de truttige softe aanpak, dat baggeteliseren van kankergedrag, eindeloos buitenlandiërs knuffelen op tv (vnl Zoewarten en Muslims). Zo gaan wij de Zweden achterna. Nederland kan al een paar islamitische teringjochies niet aan. Dat belooft wat voor de toekomst.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welke zwakke samenleving heb je het over?
Oké man.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:52 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik vermoed dat truttige softe aanpak, dat baggeteliseren van kankergedrag, eindeloos buitenlandiërs knuffelen op tv. Zo gaan wij de Zweden achterna. Nederland kan al een paar islamitische teringjochies niet aan. Dat belooft wat voor de toekomst.
Dit is in een notendop wat er mis is met dit land. Softe mensen met softe ideeën en softe oplossingen voor gezwellen in de samenleving.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De ME er overheen laten rollen levert op termijn helemaal niets op en maakt uiteindelijk wellicht nog meer kapot. Het zal vast leuk zijn voor het gevoel dat "deze gasten gewoon eens moeten luisteren", maar daar houdt het ook mee op.
Concrete, heldere taal. Daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit is in een notendop wat er mis is met dit land. Softe mensen met softe ideeën met softe oplossingen voor gezwellen in de samenleving.
Het is iig beter dan roepen dat je als een klootzak gedragen niet strafbaar is en vervolgens kankeren op de samenleving omdat deze jongens geen eerlijke kans zouden krijgen want dieskriemienazi. Want zo rol jij natuurlijk wel; je staat vooraan om alles en iedereen die niets te maken willen hebben met dit soort jongelui te veroordelen vanwege hun vermeende discriminatie.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Concrete, heldere taal. Daar hebben we wat aan.
Stel je voor dat je dingen roept die waar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is iig beter dan roepen dat je als een klootzak gedragen niet strafbaar is
Ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij die halve tamme hier rechts met dat grijze shirtje.
[ afbeelding ]
Een fragment overigens, de post is langer, maar een beetje onoverzichtelijk format en tekstgebruikt. Verder vond ik het sowieso wat overdreven allemaal, snapte de aandacht niet echt, velende hangjongeren (helder) maar niet echte criminelen.quote:„Ik beken dat ik dom gedrag heb getoont en bepaalde dingen online heb gezet die beter niet konden maar dit had nooit zo ver moeten komen de jongens en ik hebben dit nooit gewild, we zijn jong en onervaren en weten niks van het televisie leven of media leven we hebben fouten gemaakt die we konden vermijden maar die zijn eenmaal gebeurt maar fouten worden gemaakt in het leven als je er maar van leert en ik heb er zeker van geleerd. Ik heb gepraat met me emoties en gevoelens ipv me gedachtes maar niet achteruit kijken daar kom je niet verder mee vanaf nu moeten we het goed aanpakken. Voor iedereen die is beledigd hierbij my apologize.”
Wat ik me nu afvraag, hoe kun je zo'n gast nou leuk vinden?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk.
Al is ie zo te zien 9 van de 10 keer stoned.
Ik ken trouwens ook best wat tering jongetjes op straat die een westerse achtergrond hebben. Dat softe is algemeen de ome agent die respect afdwong en ook wel eens een klap gaf is al heel lang verleden tijd. Zelfde geld voor de onderwijzer enz.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:52 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik vermoed de truttige softe aanpak, dat baggeteliseren van kankergedrag, eindeloos buitenlandiërs knuffelen op tv (vnl Zoewarten en Muslims). Zo gaan wij de Zweden achterna. Nederland kan al een paar islamitische teringjochies niet aan. Dat belooft wat voor de toekomst.
Hier het oeverloze, visieloze en krachteloze policor gezwets van onze volksvertegenwoordigers onder denken.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet niet of ie al gepost was, maar lag na 3 seconden al dubbel.![]()
Hij lijkt op haar vader.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, hoe kun je zo'n gast nou leuk vinden?
En islam.quote:Op donderdag 22 september 2016 03:03 schreef Slaro het volgende:
nu nog afwachten tot ook alle Nederlandse Turken onze normen en waarden overnemen wat betekent afstand nemen van iemand als Erdogan bijvoorbeeld.
Alle alarmbellen van mijn Gaydar gaan af, die handtasjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:
Toch grappig dat ze een mongolenuiterlijk hebben.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze kijken inderdaad nogal schaapachtig uit hun ogen.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef regmail het volgende:
[..]
Toch grappig dat ze een mongolenuiterlijk hebben.
Dat geneuk binnen de familie werpt zijn vruchten af.
Respect, dat je dat in de openbaarheid durft te brengen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk.
Al is ie zo te zien 9 van de 10 keer stoned.
Sluit je jezelf ook weleens op?quote:Op donderdag 22 september 2016 12:19 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En islam.![]()
Hek om Europa zetten en over 500 jaar pas weer een keer kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:52 schreef regmail het volgende:
[..]
Toch grappig dat ze een mongolenuiterlijk hebben.
Dat geneuk binnen de familie werpt zijn vruchten af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |