Heb je dat nooit dat je het prima vindt als iemand met gelijke munt betaald krijgt?quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
Sneu zeg. Als Ismaïl of hoe die gast ook heet mensen treitert dan keurt iedereen het af maar gebeurt het bij hem dan heeft iedereen de grootste lol.
Lekker hypocriet.
Ik ben geen tokkie, nee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je dat nooit dat je het prima vindt als iemand met gelijke munt betaald krijgt?
Ismail treiterde ook de treiteraars?quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
Sneu zeg. Als Ismaïl of hoe die gast ook heet mensen treitert dan keurt iedereen het af maar gebeurt het bij hem dan heeft iedereen de grootste lol.
Lekker hypocriet.
Los van of het terecht is of niet: een pester als reactie terugpesten is wat anders dan willekeurige mensen pesten. Er is dus op zich niets hypocriet aan.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
Lekker hypocriet.
Ah, jij bent ook zo'n oog om oog tand op tand gevalletje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:23 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ismail treiterde ook de treiteraars?
Nee hoor. Jouw vergelijking gaat alleen niet op.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook zo'n oog om oog tand op tand gevalletje.
middeleeuwse gedachte.
Nee hoor, dat gebruik je enkel om je primitieve gedachte goed te praten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:25 schreef jamesdeen het volgende:
een pester als reactie terugpesten is wat anders dan willekeurige mensen pesten.
Eerst nog een Gofundme voor de treitermepper.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat we wel zo'n beetje aan het eind van dit hoofdstuk zijn.
Ja, wel. Ik vind alleen niet dat sommige mensen het verdienen en sommige mensen het niet verdienen. Pesten zou gewoon helemaal moeten stoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:26 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Nee hoor. Jouw vergelijking gaat alleen niet op.
Nee, in jouw voorbeeld stelde je onschuldige mensen gelijk aan treitervloggers. Andere situatie dus van hypocrisie kan geen sprake zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel. Ik vind alleen niet dat sommige mensen het verdienen en sommige mensen het niet verdienen. Pesten zou gewoon helemaal moeten stoppen.
Absoluut niet. Ik zeg niet dat die treitervlogger onschuldig is en dat hetgeen dat hij doet niet kwalijk is. Ik zeg enkel dat dit niet de manier is om om te gaan met pesten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:30 schreef RobbieRonald het volgende:
Nee, in jouw voorbeeld stelde je onschuldige mensen gelijk aan treitervloggers.
Maar de mensen die hij te kakken zet zijn wel onschuldig, dus andere situatie en dus geen hypocrisie. Ik denk dat we langs elkaar heen praten ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik zeg niet dat die treitervlogger onschuldig is en dat hetgeen dat hij doet niet kwalijk is. Ik zeg enkel dat dit niet de manier is om om te gaan met pesten.
Ik denk dus dat je me niet helemaal goed heb begrepen.
Pesten blijft pesten, makker.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:37 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Maar de mensen die hij te kakken zet zijn wel onschuldig, dus andere situatie en dus geen hypocrisie. Ik denk dat we langs elkaar heen praten ja.
Jij hebt jezelf niet helemaal begrepen volgens mij. Je wordt gewezen op het feit dat er van hypocrisie geen sprake is, omdat je een foute vergelijking maakt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik zeg niet dat die treitervlogger onschuldig is en dat hetgeen dat hij doet niet kwalijk is. Ik zeg enkel dat dit niet de manier is om om te gaan met pesten.
Ik denk dus dat je me niet helemaal goed heb begrepen.
Je blijft nu een beetje herhalen wat hij al zei.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf niet helemaal begrepen volgens mij. Je wordt gewezen op het feit dat er van hypocrisie geen sprake is, omdat je een foute vergelijking maakt.
Dat dit niet de manier is om om te gaan met pesters dat onderschrijft hij toch net? En ik bij deze ook.
Klopt maar dat was mijn punt nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pesten blijft pesten, makker.
Maar genoeg, we hebben ons punt gemaakt.
Ik geef net aan dat ik dat gedrag niet goedkeurquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijft nu een beetje herhalen wat hij al zei.
Nogmaals, je praat je primitieve gedrag goed met drogredenen. Ik vind dat jammer.
Ja, nu ik met jezelf confronteer ja, maar eerst zat je smakelijk te lachen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik geef net aan dat ik dat gedrag niet goedkeur
Je weet het wel mooi te draaien, dat wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu ik met jezelf confronteer ja, maar eerst zat je smakelijk te lachen.
Ik stop hiermee. Mensen met hun fouten confronteren zorgt er altijd voor dat ze zich in rare bochten wringen om maar niet toe te hoeven geven dat ze inderdaad fout zaten.
Tot ziens.
Prima, hoe jij het wil.quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je weet het wel mooi te draaien, dat wel.
Zullen we elkaar dan maar eindeloos gaan quoten met onzinberichten?quote:Op zaterdag 24 september 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, hoe jij het wil.Ik ben niet meer uit je excuses.
Je spreekt dus zelf ook geen turks begrijp ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak er anders meteen iSmile van kan je over enkele jaren miljoenen eisen van Apple.
Ik ken wel wat woorden en veel Turkse vrienden dus.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je spreekt dus zelf ook geen turks begrijp ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |