quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus
En bijna alles weg.quote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
quote:Moria kamp Lesbos afgesloten door politie. Alleen wooncontainers families staan nog. Brand inmiddels geblust.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt die niet aanhanger is van een religie. In de Bijbel staan ook verschrikkelijk ridicule en vrouwonvriendelijke dingen. Als je letterlijk volgens de Bijbel gaat leven ben je ook in staat om in de naam van je Geloof vrouwen te mishandelen als ze naar de kapper gaan. Dat is voor een Boeddhist niet te begrijpen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus
Ga ik zeker even doen, is altijd leuk stripverhalen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Check die islamic comicbook anders ff die ik gepost heb!En op Youtube zijn ook Top 10's te vinden van controversiële (en wetenschappelijk verkeerde) Koran-quotes.
Je raakt niet uitgepraatquote:Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is vaak ook wel een leuke trigger om keer op keer de negatieve punten van de islam aan te halen!Hij schijnt een kloontje te zijn; misschien juist een kloon om de islam in een negatief daglicht te stellen?
Geen reacties van de moslim kant hierop? valt me tegenquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Ah we hebben een kenner.quote:Op maandag 19 september 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]Dit is pas een fractie van de waanzin die in dat boekje staat!
Dat van op een magische knol door het luchtledige naar de maan vliegen en die in tweeën splijten staat er niet in. En er zou een lampje in de maan zitten!
Liever niet als het kan.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Veroverd Hindoeïstisch bouwwerk dat om een ingeslagen meteoriet gebouwd was. In de periode dat die ingeslagen was, zijn er in dat gebied behoorlijk veel ingeslagen, maar om één of andere reden werd besloten dat DEZE door Allah gezonden was.quote:Op maandag 19 september 2016 22:26 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ah we hebben een kenner.![]()
Wat is eigenlijk het verhaal achter die zwarte kubus in Mekka?
Hoezo niet volgens jou? dat is toch waar ze in geloven?quote:
Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.quote:Op maandag 19 september 2016 21:15 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Jawel, alleen de PVV niet. De meerderheid van de Nederlanders heeft gelukkig wel een hart.
Ja laat het regelen door onze lord and savior juncker. Als hij uitgepraat is met de aliens van andere planeten die hij heeft ontmoet. Een smerigere groep dictatoriaal incestueuze geestelijken kan je alleen op bilderberg meetings vinden.quote:Op maandag 19 september 2016 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar wringt het bij mij ook wel.
Ik ben absoluut voorstander van een strenge wetgeving met betrekking tot asiel en immigratie. Als je ergens heen wilt, moet je aan X, Y en Z voldoen bijvoorbeeld. Zodra je er bent, teken je er voor dat je punt A, B en C gaat doen binnen een X periode. Dan heb je geen keuze. In die tijd wordt je gesteund en geholpen waar mogelijk, maar daar staat wederprestatie (en dus verplichte immigratie) tegenover. Dat klinkt op papier makkelijker natuurlijk. Feit is dat er dus ook mensen met de verkeerde bedoelingen komen, of mensen die de gruwelijkheden van oorlog hebben mee gemaakt en daardoor psychologisch behoorlijk in de knel zitten.
Ik denk niet dat het een kwestie moet zijn van "wie betaald wat, en wie haalt wie naar binnen". Maar dat we per land (boven Europese wet) kunnen zeggen.; Dit kunnen we, dit willen we en zoveel zullen het er zijn, punt uit. En dan onze eigen immigratie eisen en wensen uitvoeren, zonder een bemoeiend Brussel.
Dan kan je ook veel meer toezien op de uitvoering en heb je het als overheid in eigen handen. Dat lijkt me de enige oplossing persoonlijk.
Maar goed, de realiteit is anders, en in principe zijn we allemaal verplicht om iemand aan te nemen die zijn land ontvlucht voor oorlogs(geweld). Die wetten zijn we over heen gegaan, maar niemand die schreeuwt om vernieuwing of herziening van wetten. Dat debat heb ik nog nergens in de Europese politiek gehoord, tenzij ik dat heb gemist!
Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76.quote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
Que?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja laat het regelen door onze lord and savior juncker. Als hij uitgepraat is met de aliens van andere planeten die hij heeft ontmoet. Een smerigere groep dictatoriaal incestueuze geestelijken kan je alleen op bilderberg meetings vinden.
Er zijn weinig mensen die zo weinig connectie hebben met het volk dat ze verdoemen, zelfs de quote "Qu'ils mangent de la brioche" valt daarbij in het niet.
Ja maar de ellende zal nog wel even voortduren .quote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
Je denkt serieus dat het wel of niet stemmen op de PVV enkel afhankelijk is van of je eindeloos Afrikanen wil binnenlaten of niet?quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76.
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.quote:Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Hoezo niet volgens jou? dat is toch waar ze in geloven?
quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja maar de ellende zal nog wel even voortduren .
quote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
De meerderheid wil gewoon wel parasieten.quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76.
Dat de PVV behalve de islam, verder een behoorlijk links programma heeft helpt ook niet echt om de rechtse kiezers over de streep te trekken......quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:
In andere landen wordt er anders over gedacht:quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.
De meerderheid heeft een hart en wil de medemens helpen, in plaats van egoïstisch te zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid wil gewoon wel parasieten.
Jij denkt echt dat iedereen die niet op de PVV stemt er wel voor is om al die leeglopers hier binnen te laten?quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Geertje draaft keihard door en had met zijn plannen alleen negativiteit genoemd. Dat stoot veel mensen af. Betekent idd niet dat iedereen gelijk aan de grens staat om alle nieuwelingen een gratis pijpbeurt te geven voor ze de grens oversteken.quote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iedereen die niet op de PVV stemt er wel voor is om al die leeglopers hier binnen te laten?
Dat willen de PVV'ers ook, fatsoenlijke hier passende medemensen helpen. Als eerste de beschaafde atheïsten, ex-moslims, in mindere mate christenen en geen moslims. Dan kunnen we meer mensen redden omdat er veel minder geld naar tuig, parasieten, criminelen en overheidsdiensten stroomt.quote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
De meerderheid heeft een hart en wil de medemens helpen, in plaats van egoïstisch te zijn.
Vergeet de joden niet.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat willen de PVV'ers ook, fatsoenlijke hier passende medemensen helpen. Als eerste de beschaafde atheïsten, ex-moslims, in mindere mate christenen en geen moslims. Dan kunnen we meer mensen redden omdat er veel minder geld naar tuig, parasieten, criminelen en overheidsdiensten stroomt.
Scheelt dat meeste in het westen geen sharia willen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
In andere landen wordt er anders over gedacht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Scheelt dat meeste in het westen geen sharia willen.
Die haatbaard in uit de eerste video zit overigens nu in Syrië:
https://en.wikipedia.org/wiki/Abu_RumaysahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stem ook geen PVV, desalniettemin zou ik wel graag willen dat al die lui weer optiefen naar Afrika waar ze thuishoren.quote:Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geertje draaft keihard door en had met zijn plannen alleen negativiteit genoemd. Dat stoot veel mensen af. Betekent idd niet dat iedereen gelijk aan de grens staat om alle nieuwelingen een gratis pijpbeurt te geven voor ze de grens oversteken.
Ja die cultural enrichment zit ik ook ff niet op te wachten.quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik stem ook geen PVV, desalniettemin zou ik wel graag willen dat al die lui weer optiefen naar Afrika waar ze thuishoren.
Tuig van de richel zou Rutte dan zeggenquote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Dit zijn oorlogsvluchtelingen.
Neckshot plzquote:
Via shit creek graag, zonder peddels!quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Op een plastic bootje, onder schot, terug naar z'n land laten peddelen.
Soms zijn komma's gewoon niet nodig!quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Physsic het volgende:
Dit is volgens mij wel een beetje een misplaatste komma.
[ afbeelding ]
Die hebben we niet op wereld op dit moment. Enkel gelukszoekers.quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Dit zijn oorlogsvluchtelingen.
Dit zegt toch wel genoeg over die idioten.quote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zijn komma's gewoon niet nodig!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dit zegt toch wel genoeg over die idioten.
Terug laten ZWEMMEN
Vertel die twee eerst maar eens dat ze eerst de PLICHT hebben hun vrouwen op de bananenplantage te helpen enne hun vrouwen en kinderen niet alleen achter te laten maar te beschermenquote:Op maandag 19 september 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ze vinden dat ze het RECHT hebben hier te zijn!
[ afbeelding ]
MAARRRRR er is ook goed nieuws!
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus veel meer gevallen als die "14-jarige" vluchteling met volle baard en snor die één of andere wedstrijd had gewonnen hier.quote:Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Vertel die twee eerst maar eens dat ze eerst de PLICHT hebben hun vrouwen op de bananenplantage te helpen enne hun vrouwen en kinderen niet alleen achter te laten maar te beschermen
Ben sowieso voorstander dat alle mannen tussen de 18 en 55 terug moeten om voor hun land te vechten![]()
Dan moet er wel oorlog zijn he, anders is het ook zo zinloos.quote:Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ben sowieso voorstander dat alle mannen tussen de 18 en 55 terug moeten om voor hun land te vechten![]()
Wat een triest verhaalquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:05 schreef ToT het volgende:
Maar on topic: na het zien van dit soort filmpjes:
verbaast het me niet echt dat een AZC uit ondankbaarheid afgefakkeld zou zijn.
Maar goe,d dat deze medewerker dag in dag uit voor pakweg 75% alleen met smerige hufters te maken had, is natuurlijk een incidentje.
maar als een moslim daar wel in gelooft.. dan voelt ie zich toch juist rechtvaardig behandeld als hij/zij volgens zijn eigen boekje gestraft wordt?quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan moet er wel oorlog zijn he, anders is het ook zo zinloos.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 00:07 schreef hottentot het volgende:
Mensen die Timeschanger de kans geven om een heel topic vol te trollen
Mensen die janken omdat ze denken het wetboek beter te begrijpen dan rechters....quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Mensen die janken over besluiten die ze niets aangaan.....
Gevangenissen ook. Daar horen illegalen eerder thuis.quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:16 schreef MakkieR het volgende:
Vorige week nog in het nieuws geweest dat we leegstand hebben bij de noodopvang AZC, dat lijkt me dus geen probleem.
Dienstplichtweigeraars...nooit geweten dat dat ook al een reden zou worden om de vluchtelingenstatus te krijgen, ze delen die papiertjes tegenwoordig gratis uit bij twee pakken Brinta geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ze vinden dat ze het RECHT hebben hier te zijn!
[ afbeelding ]
MAARRRRR er is ook goed nieuws!
[ afbeelding ]
Precies!!quote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef Timeschanger het volgende:
De mensen die dit op hun geweten hebben moeten levenslang de gevangenis in. Zieke figuren.
Jawel, dat is de voornaamste reden dat de jonge mannen uit Eritrea hier asiel krijgen. Die moeten asiel aanvragen voordat ze in dienst hebben gezeten, want daarna hebben ze er geen recht meer op omdat ze zich dan schuldig hebben gemaakt aan oorlogsmisdaden e.d. Zoals bijvoorbeeld het oppakken, opsluiten en mishandelen van andere dienstplichtweigeraars.quote:Op dinsdag 20 september 2016 01:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dienstplichtweigeraars...nooit geweten dat dat ook al een reden zou worden om de vluchtelingenstatus te krijgen, ze delen die papiertjes tegenwoordig gratis uit bij twee pakken Brinta geloof ik.
Nee klopt, er is totaal geen burgeroorlog in Syrië en Irak en Afghanistan zijn totaaaaal geen puinhoop.quote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die hebben we niet op wereld op dit moment. Enkel gelukszoekers.
Rechtse propagandaquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:05 schreef ToT het volgende:
Maar on topic: na het zien van dit soort filmpjes:
verbaast het me niet echt dat een AZC uit ondankbaarheid afgefakkeld zou zijn.
Maar goe,d dat deze medewerker dag in dag uit voor pakweg 75% alleen met smerige hufters te maken had, is natuurlijk een incidentje.
Ruim 60% komt niet uit de door jouw genoemde landen en zijn geen oorlogsvluchteling maar economische gelukzoekers die voor ernstige maatschappelijke overlast zorgen, zoals we zien in Calais waar vrachtwagenchauffeurs worden aangevallen en beroofd van hun spullen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Nee klopt, er is totaal geen burgeroorlog in Syrië en Irak en Afghanistan zijn totaaaaal geen puinhoop.
Juist nu zijn er overal oorlogen en daarbij veel oorlogsvluchtelingen. Ik ben trots op Nederland dat wij een hart hebben en deze mensen een veilig heenkomen bieden.
Irak en Afghanistan zijn bovendien enorme landen waar je echt niet op elke locatie hoeft te rennen voor je leven. Maar volgens mensen zoals Timeschanger ben je als Irakees pas veilig als je 5000 km verderop in een Nederlandse rijtjeswoning zit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ruim 60% komt niet uit de door jouw genoemde landen en zijn geen oorlogsvluchteling maar economische gelukzoekers die voor ernstige maatschappelijke overlast zorgen, zoals we zien in Calais waar vrachtwagenchauffeurs worden aangevallen en beroofd van hun spullen.
Onzin natuurlijk. De bevolking wil het ook niet meer. Zelfs de tolerante Duitsers waar de gekscherende term Gutmensch vandaan komt begint massaal op de AdF te stemmen. Dat zegt toch genoeg.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Irak en Afghanistan zijn bovendien enorme landen waar je echt niet op elke locatie hoeft te rennen voor je leven. Maar volgens mensen zoals Timeschanger ben je als Irakees pas veilig als je 5000 km verderop in een Nederlandse rijtjeswoning zit.
Vraag mij werkelijk af of die mensen wel in de realiteit leven, ze zijn in ieder geval niet geschikt om te regeren, ze regeren met emoties, niet met gezond verstand.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De bevolking wil het ook niet meer. Zelfs de tolerante Duitsers waar de gekscherende term Gutmensch vandaan komt begint massaal op de AdF te stemmen. Dat zegt toch genoeg.
Hier in Nederland proberen partijen als de PvdA en de SP toch nog voor de komende verkiezingen snel een initiatiefwet erdoor te drukken die het mogelijk maakt nóg meer asielzoekers naar binnen te halen, ten koste van al die Nederlanders die al jaren op een wachtlijst staan voor zo'n Nederlandse rijtjeswoning.
Wij hebben leiders nodig die zich niet laten leiden tot misplaatst idealisme. Misplaatst idealisme is als gif voor het gezonde verstand. Dat zien we in de uitvoering van hun beleid. Ondoordacht en waarvan de uitkomst altijd anders uitvalt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:34 schreef perezoso het volgende:
[..]
Vraag mij werkelijk af of die mensen wel in de realiteit leven, ze zijn in ieder geval niet geschikt om te regeren, ze regeren met emoties, niet met gezond verstand.
twitter:DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 01:41:51This image says it all. Let's end the politically correct agenda that doesn't put America first. #trump2016 https://t.co/9fHwog7ssN reageer retweet
Dat hoop je dan maar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:14 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is wel zo dat de meesten van dat bakje Skittles idd ons niet dood wil hebben.
Dat klopt inderdaad, daar zijn genoeg aanwijzingen voor. En dan verwelkomen we dus die moordenaars hier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar.
We hadden alleen atheïsten, christenen en ex-moslims moeten toelaten.
Maar die worden op zee al overboord gegooid door de rest van de skittles.
Tja. Niet iedereen rijdt mensen dood. Toch moet iedereen zich aan onze regels houden, zetten we stoplichten neer en eisen we een geldig rijbewijs. Gek he.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, daar zijn genoeg aanwijzingen voor. En dan verwelkomen we dus die moordenaars hier.
Maar goed; ook lang niet iedere islamitische migrant zal persoonlijk mensen overboord gegooid hebben.
Hehehe idd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Tja. Niet iedereen rijdt mensen dood. Toch zetten we stoplichten neer en eisen we een geldig rijbewijs. Gek he.
De aantallen zijn wel te behappen. Het probleem is islam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd.
Nee het gaat sowieso gierend mis als de instroom zo door blijft gaan.
Ja dat bedoel ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De aantallen zijn wel te behappen. Het probleem is islam.
Mijn zegen heb je.quote:Op maandag 19 september 2016 20:19 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Assad is de legitimiteit president en dus degene die alles bepaalt. Zou wel mooi zijn als ik zo de auto pak en Rutte zo dat torentje uittrap. Ja doei Mark
In Syrie, Irak en Afghanistan zijn de gebieden waar gevochten worden te vergelijken met Zaandam in Nederland. Zie jij al heel Nederland vluchten? De mensen daar kunnen rustig even op een andere berg gaan zitten, maar ze kiezen er voor het geluk op te zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Nee klopt, er is totaal geen burgeroorlog in Syrië en Irak en Afghanistan zijn totaaaaal geen puinhoop.
Juist nu zijn er overal oorlogen en daarbij veel oorlogsvluchtelingen. Ik ben trots op Nederland dat wij een hart hebben en deze mensen een veilig heenkomen bieden.
Een feest is pas een feest als Allah is geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:58 schreef perezoso het volgende:
Allah doet natuurlijk weer vrolijk mee.
Haha, jij denkt dat mensen uit Afghanistan en Irak per definitie een verblijfsvergunning krijgen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Zaandam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In Syrie, Irak en Afghanistan zijn de gebieden waar gevochten worden te vergelijken met Zaandam in Nederland. Zie jij al heel Nederland vluchten? De mensen daar kunnen rustig even op een andere berg gaan zitten, maar ze kiezen er voor het geluk op te zoeken.
Je begrijpt de vergelijking die wordt gemaakt niet helemaal. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Zaandam.![]()
Er worden daar mensen onthoofd, hele steden liggen in puin en er zijn nu al meer dan 300.000 doden gevallen in Syrië.
Ja, echt vergelijkbaar met Zaandam, man.
Haha. Dat komt omdat alle rotte appels in Europa zijn neergestrekenquote:Op maandag 19 september 2016 21:56 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Wat een onzin. Marokko bijvoorbeeld is een hartstikke mooi en vredig islamitisch land.
Dus van alle 35 miljoen Marokkanen zijn er maar 400.000 crimineel? Bedankt voor het compliment, dat zijn er namelijk een stuk minder dan de Nederlanders bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Haha. Dat komt omdat alle rotte appels in Europa zijn neergestreken
Ben je marrokaans?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Dus van alle 35 miljoen Marokkanen zijn er maar 400.000 crimineel? Bedankt voor het compliment, dat zijn er namelijk een stuk minder dan de Nederlanders bijvoorbeeld.
Was het maar zo'n feest, 400.000 Marokkanen in Europa.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Dus van alle 35 miljoen Marokkanen zijn er maar 400.000 crimineel? Bedankt voor het compliment, dat zijn er namelijk een stuk minder dan de Nederlanders bijvoorbeeld.
Lekker belangrijk hoeveel er in Europa rondlopen. Ik ben een Hollander, geen Europeaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:46 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, 400.000 Marokkanen in Europa.
Helaas is het het tienvoudige. > 4 miljoen Marokkanen zijn verspreid over Europa. Maar goed met 10% criminelen wordt er nog geen realistisch beeld geschetst (gezien de cijfers hier in NL).
Blijkbaar wel belangrijk voor Marokko, want anders was het er niet zo vredig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:47 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoeveel er in Europa rondlopen. Ik ben een Hollander, geen Europeaan.
Nee gewoon terugsturen naar Syrië. Als je toch oorlogje wilt voeren in zo'n kamp heb je er ook geen moeite mee op teruggestuurd te worden.quote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef Timeschanger het volgende:
De mensen die dit op hun geweten hebben moeten levenslang de gevangenis in. Zieke figuren.
Waarschijnlijk hebben ze nu in voorarrest meer te eten en een beter bed dan voorheen.quote:
In jouw beleving zijn er dus geen gelukszoekers, enkel en alleen oorlogsvluchtelingen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |