abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2016 @ 22:05:51 #176
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165439487
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
waar zijn die clowns als je ze nodig hebt ... (die clowns die begin dit jaar vluchtelingen uit het water hielp op lesbos)
pi_165439497
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat van het schaken in nieuw voor mij
Terwijl ik vrij goed ingelicht ben mbt de Koraan :D

Blijft verder wel een prachtig boek met een prachtige cultuur en prachtige mensen

Genoeg onzin voor vandaag

Back OT plz
idd, het verzandt weer aardig in een discussie over de algemene problemen met de islam. :Y
pi_165439537
quote:
een echte clown tovert het vuur zo weg en brengt vreugde terug.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_165439545
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:07 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

een echte clown tovert het vuur zo weg en brengt vreugde terug.
alleen clowns zijn NIET haram
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_165439547
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:55 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Er is nog plek zat in Nederland hoor. Niet in de Randstad, maar wel in de provincie.
Ik heb liever niet 1 grote stad. :O
pi_165439571
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Taaikorsie het volgende:
Slaan wel erg snel om naar extremisten zo idd. die brave jongetjes
Daar is bij moslims inderdaad niet veel voor nodig, ik ben blij dat je dat erkent. _O_

quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Timeschanger het volgende:
De islam is een prachtig geloof.
Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.
Aangezien het fictie is staan er sowieso al geen waarheden in.

En als er dan ook wat positiviteit in zal staan, waarom gebruiken moslims dan alleen de negativiteit ?
Of is die positiviteit alleen voor moslims onderling ?
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Natuurlijk kan je ze niet zomaar een woning geven, maar het moet anders. Bij binnenkomst de basis voorzieningen
En daar gaat het al mis, die basisvoorzieningen die jij ze wil geven naar NL standaarden, zijn al beter dan de leefomstandigheden van 90% van de wereldbewoners.

[ Bericht 25% gewijzigd door bluemoon23 op 19-09-2016 22:15:43 ]
pi_165439641
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En als er dan ook wat positiviteit in zal staan, waarom gebruiken moslims dan alleen de negativiteit ?
Als de waarheid niet strookt met de Koran, is de waarheid verkeerd! ;) Staat er letterlijk in!

Maar goed, ondankbare vluchtelingen hebben dus een AZC in de hens gestoken, zonder na te denken over de medebewoners die om hadden kunnen komen en nu ook ineens dakloos zijn door die daad.
pi_165439653
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Ik heb liever niet 1 grote stad. :O
Te laat
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Daar is bij moslims inderdaad niet veel voor nodig, ik ben blij dat je dat erkent. _O_

[..]

Ik erken niks.. ik herken :Y
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165439677
Timeschanger haijacked dit topic met zijn onzin

Beste mensen,

Negeren is ook een optie!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165439707
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:12 schreef Ali_boo het volgende:
Timeschanger haijacked dit topic met zijn onzin

Beste mensen,

Negeren is ook een optie!
Ach het is vaak ook wel een leuke trigger om keer op keer de negatieve punten van de islam aan te halen! :D Hij schijnt een kloontje te zijn; misschien juist een kloon om de islam in een negatief daglicht te stellen? :D
pi_165439711
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ja het is een vorm van misbruik. In Afrika zijn er amper conflicten. Ik geloof dat dat Boko Haram nog als een conflict wordt gezien. Verder is het qua oorlog en ellende in Afrika vrij koest de laatste tijd. Als er een vluchtelingenbeleid op touw wordt gezet voor oorlogsvluchtelingen, dan moet die ook voor hen zijn. De rest moet de normale kanalen voor asiel immigiratie doorlopen. Ik denk dat ze hier een stuk harder in moeten zijn.
Wat ik dus eigenlijk bedoel te zeggen is dat als ze zouden weten in wat voor ellende ze maandenlang komen te zitten zodra ze in Europa zijn (Griekenland bijvoorbeeld) dat ik denk dat een groot deel van hen die paar maanden liever nog op eigen bodem had doorgebracht. De mensen die echt direct gevaar lopen en niet tijdelijk naar een andere stad of buurland kunnen uitgezonderd natuurlijk, maar dat zijn er niet veel. Ze denken na aankomst snel ergens te kunnen wonen en werken en nog sneller hun familie over laten komen. In plaats daarvan zitten ze bijna letterlijk vast, vaak dus ook zonder familie, zonder mogelijkheden, etc. Aangezien een groot deel toch geen kans maakt op asiel (dat zullen ze zelf niet altijd weten), vind ik dat erg kwalijk.

Maar he, 'mensenrechten' enzo. Je moet ze dus gewoon naar Europa halen, ze beloven dat je ze gaat helpen, vervolgens in een smerig kamp droppen en er niet meer naar omkijken.
  maandag 19 september 2016 @ 22:15:46 #187
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_165439792
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach het is vaak ook wel een leuke trigger om keer op keer de negatieve punten van de islam aan te halen! :D Hij schijnt een kloontje te zijn; misschien juist een kloon om de islam in een negatief daglicht te stellen? :D
Hij komt wel sterk over als een troll, ja :P
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_165439830
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:55 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Er is nog plek zat in Nederland hoor. Niet in de Randstad, maar wel in de provincie.
Nou, ik woon in Brabant, en hier zijn ze er doorgaans ook niet zo erg blij mee.

Nou niet meteen denken dat ik die varken in de bomen heb gehangen, ik trok slechts een conclusie, he?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_165439834
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:15 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Hij komt wel sterk over als een troll, ja :P
Ik kan het topic ff niet terug vinden waarin men de naam van zijn (waarschijnlijke?) originele account noemt, maar het is vandaag nog in NWS genoemd. De naam zei mij echter niets.
  maandag 19 september 2016 @ 22:16:55 #190
19194 Oversight
◢◤
pi_165439845
:') als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
◢◤
pi_165439877
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou, ik woon in Brabant, en hier zijn ze er doorgaans ook niet zo erg blij mee.

Nou niet meteen denken dat ik die varken in de bomen heb gehangen, ik trok slechts een conclusie, he?
Ik vind het zo ontiegelijk kut dat één of andere leftie jouw UI ook gebruikt. :X Ben ff de naam kwijt,, maar verwarrend is het wel.
pi_165439885
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

De islam is een prachtig geloof. Jij vertrouwt te veel op populistische praatjes van Geert Wilders en Marine le Pen. Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.
Komt bij mij niet echt over als een prachtig geloof. :{
quote:
Snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, dit is een voorbeeldige straf van God. God is Almachtig en Alwijs.
quote:
Het nuttigen van alcohol in het openbaar wordt volgens bepaalde opvattingen eveneens met tachtig slagen bestraft, straatroof met gevangenisstraf.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia
pi_165439899
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik kan het topic ff niet terug vinden waarin men de naam van zijn (waarschijnlijke?) originele account noemt, maar het is vandaag nog in NWS genoemd. De naam zei mij echter niets.
Was dat iets met 5 letters?
pi_165439926
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Check die islamic comicbook anders ff die ik gepost heb! ;) En op Youtube zijn ook Top 10's te vinden van controversiële (en wetenschappelijk verkeerde) Koran-quotes.
pi_165439943
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Was dat iets met 5 letters?
Volgens mij wel, ja, maar ik weet verder niet meer wat. Was idd een korte naam.
pi_165439984
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik vind het zo ontiegelijk kut dat één of andere leftie jouw UI ook gebruikt. :X Ben ff de naam kwijt,, maar verwarrend is het wel.
Ik doe mijn Scrat niet weg al staat er een IS peleton voor me. Hij ook niet. Ik heb al onderhandeld. Zonder succes.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_165440005
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:17 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165440006
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
:D Die staat hier ook in! :D http://islamcomicbook.com

[ afbeelding ]
Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus 8)7
pi_165440017
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat ik dus eigenlijk bedoel te zeggen is dat als ze zouden weten in wat voor ellende ze maandenlang komen te zitten zodra ze in Europa zijn (Griekenland bijvoorbeeld) dat ik denk dat een groot deel van hen die paar maanden liever nog op eigen bodem had doorgebracht. De mensen die echt direct gevaar lopen en niet tijdelijk naar een andere stad of buurland kunnen uitgezonderd natuurlijk, maar dat zijn er niet veel. Ze denken na aankomst snel ergens te kunnen wonen en werken en nog sneller hun familie over laten komen. In plaats daarvan zitten ze bijna letterlijk vast, vaak dus ook zonder familie, zonder mogelijkheden, etc. Aangezien een groot deel toch geen kans maakt op asiel (dat zullen ze zelf niet altijd weten), vind ik dat erg kwalijk.

Maar he, 'mensenrechten' enzo. Je moet ze dus gewoon naar Europa halen, ze beloven dat je ze gaat helpen, vervolgens in een smerig kamp droppen en er niet meer naar omkijken.
Daar wringt het bij mij ook wel.
Ik ben absoluut voorstander van een strenge wetgeving met betrekking tot asiel en immigratie. Als je ergens heen wilt, moet je aan X, Y en Z voldoen bijvoorbeeld. Zodra je er bent, teken je er voor dat je punt A, B en C gaat doen binnen een X periode. Dan heb je geen keuze. In die tijd wordt je gesteund en geholpen waar mogelijk, maar daar staat wederprestatie (en dus verplichte immigratie) tegenover. Dat klinkt op papier makkelijker natuurlijk. Feit is dat er dus ook mensen met de verkeerde bedoelingen komen, of mensen die de gruwelijkheden van oorlog hebben mee gemaakt en daardoor psychologisch behoorlijk in de knel zitten.

Ik denk niet dat het een kwestie moet zijn van "wie betaald wat, en wie haalt wie naar binnen". Maar dat we per land (boven Europese wet) kunnen zeggen.; Dit kunnen we, dit willen we en zoveel zullen het er zijn, punt uit. En dan onze eigen immigratie eisen en wensen uitvoeren, zonder een bemoeiend Brussel.

Dan kan je ook veel meer toezien op de uitvoering en heb je het als overheid in eigen handen. Dat lijkt me de enige oplossing persoonlijk.

Maar goed, de realiteit is anders, en in principe zijn we allemaal verplicht om iemand aan te nemen die zijn land ontvlucht voor oorlogs(geweld). Die wetten zijn we over heen gegaan, maar niemand die schreeuwt om vernieuwing of herziening van wetten. Dat debat heb ik nog nergens in de Europese politiek gehoord, tenzij ik dat heb gemist!
pi_165440036
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik doe mijn Scrat niet weg al staat er een IS peleton voor me. Hij ook niet. Ik heb al onderhandeld. Zonder succes.
Ah je weet al wie ik bedoel! ^O^ Ikzelf namelijk niet! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')