quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus
En bijna alles weg.quote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
quote:Moria kamp Lesbos afgesloten door politie. Alleen wooncontainers families staan nog. Brand inmiddels geblust.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt die niet aanhanger is van een religie. In de Bijbel staan ook verschrikkelijk ridicule en vrouwonvriendelijke dingen. Als je letterlijk volgens de Bijbel gaat leven ben je ook in staat om in de naam van je Geloof vrouwen te mishandelen als ze naar de kapper gaan. Dat is voor een Boeddhist niet te begrijpen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus
Ga ik zeker even doen, is altijd leuk stripverhalen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Check die islamic comicbook anders ff die ik gepost heb!En op Youtube zijn ook Top 10's te vinden van controversiële (en wetenschappelijk verkeerde) Koran-quotes.
Je raakt niet uitgepraatquote:Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is vaak ook wel een leuke trigger om keer op keer de negatieve punten van de islam aan te halen!Hij schijnt een kloontje te zijn; misschien juist een kloon om de islam in een negatief daglicht te stellen?
Geen reacties van de moslim kant hierop? valt me tegenquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Ah we hebben een kenner.quote:Op maandag 19 september 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]Dit is pas een fractie van de waanzin die in dat boekje staat!
Dat van op een magische knol door het luchtledige naar de maan vliegen en die in tweeën splijten staat er niet in. En er zou een lampje in de maan zitten!
Liever niet als het kan.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Veroverd Hindoeïstisch bouwwerk dat om een ingeslagen meteoriet gebouwd was. In de periode dat die ingeslagen was, zijn er in dat gebied behoorlijk veel ingeslagen, maar om één of andere reden werd besloten dat DEZE door Allah gezonden was.quote:Op maandag 19 september 2016 22:26 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ah we hebben een kenner.![]()
Wat is eigenlijk het verhaal achter die zwarte kubus in Mekka?
Hoezo niet volgens jou? dat is toch waar ze in geloven?quote:
Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.quote:Op maandag 19 september 2016 21:15 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Jawel, alleen de PVV niet. De meerderheid van de Nederlanders heeft gelukkig wel een hart.
Ja laat het regelen door onze lord and savior juncker. Als hij uitgepraat is met de aliens van andere planeten die hij heeft ontmoet. Een smerigere groep dictatoriaal incestueuze geestelijken kan je alleen op bilderberg meetings vinden.quote:Op maandag 19 september 2016 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar wringt het bij mij ook wel.
Ik ben absoluut voorstander van een strenge wetgeving met betrekking tot asiel en immigratie. Als je ergens heen wilt, moet je aan X, Y en Z voldoen bijvoorbeeld. Zodra je er bent, teken je er voor dat je punt A, B en C gaat doen binnen een X periode. Dan heb je geen keuze. In die tijd wordt je gesteund en geholpen waar mogelijk, maar daar staat wederprestatie (en dus verplichte immigratie) tegenover. Dat klinkt op papier makkelijker natuurlijk. Feit is dat er dus ook mensen met de verkeerde bedoelingen komen, of mensen die de gruwelijkheden van oorlog hebben mee gemaakt en daardoor psychologisch behoorlijk in de knel zitten.
Ik denk niet dat het een kwestie moet zijn van "wie betaald wat, en wie haalt wie naar binnen". Maar dat we per land (boven Europese wet) kunnen zeggen.; Dit kunnen we, dit willen we en zoveel zullen het er zijn, punt uit. En dan onze eigen immigratie eisen en wensen uitvoeren, zonder een bemoeiend Brussel.
Dan kan je ook veel meer toezien op de uitvoering en heb je het als overheid in eigen handen. Dat lijkt me de enige oplossing persoonlijk.
Maar goed, de realiteit is anders, en in principe zijn we allemaal verplicht om iemand aan te nemen die zijn land ontvlucht voor oorlogs(geweld). Die wetten zijn we over heen gegaan, maar niemand die schreeuwt om vernieuwing of herziening van wetten. Dat debat heb ik nog nergens in de Europese politiek gehoord, tenzij ik dat heb gemist!
Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76.quote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
Que?quote:Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja laat het regelen door onze lord and savior juncker. Als hij uitgepraat is met de aliens van andere planeten die hij heeft ontmoet. Een smerigere groep dictatoriaal incestueuze geestelijken kan je alleen op bilderberg meetings vinden.
Er zijn weinig mensen die zo weinig connectie hebben met het volk dat ze verdoemen, zelfs de quote "Qu'ils mangent de la brioche" valt daarbij in het niet.
Ja maar de ellende zal nog wel even voortduren .quote:Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
Je denkt serieus dat het wel of niet stemmen op de PVV enkel afhankelijk is van of je eindeloos Afrikanen wil binnenlaten of niet?quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76.
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.quote:Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Hoezo niet volgens jou? dat is toch waar ze in geloven?
quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja maar de ellende zal nog wel even voortduren .
quote:Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
De meerderheid wil gewoon wel parasieten.quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76.
Dat de PVV behalve de islam, verder een behoorlijk links programma heeft helpt ook niet echt om de rechtse kiezers over de streep te trekken......quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:
In andere landen wordt er anders over gedacht:quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.
De meerderheid heeft een hart en wil de medemens helpen, in plaats van egoïstisch te zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[..]
De meerderheid wil gewoon wel parasieten.
Jij denkt echt dat iedereen die niet op de PVV stemt er wel voor is om al die leeglopers hier binnen te laten?quote:Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Geertje draaft keihard door en had met zijn plannen alleen negativiteit genoemd. Dat stoot veel mensen af. Betekent idd niet dat iedereen gelijk aan de grens staat om alle nieuwelingen een gratis pijpbeurt te geven voor ze de grens oversteken.quote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iedereen die niet op de PVV stemt er wel voor is om al die leeglopers hier binnen te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |