abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165440068
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus 8)7
_O- Dit is pas een fractie van de waanzin die in dat boekje staat! :D

Dat van op een magische knol door het luchtledige naar de maan vliegen en die in tweeën splijten staat er niet in. En er zou een lampje in de maan zitten! :Y
pi_165440078
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
:') als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
En bijna alles weg.
quote:
Moria kamp Lesbos afgesloten door politie. Alleen wooncontainers families staan nog. Brand inmiddels geblust.
pi_165440090
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Duidelijk geschreven door een krankzinnige dus 8)7
Ik denk dat dat voor iedereen geldt die niet aanhanger is van een religie. In de Bijbel staan ook verschrikkelijk ridicule en vrouwonvriendelijke dingen. Als je letterlijk volgens de Bijbel gaat leven ben je ook in staat om in de naam van je Geloof vrouwen te mishandelen als ze naar de kapper gaan. Dat is voor een Boeddhist niet te begrijpen.
pi_165440119
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 22:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Check die islamic comicbook anders ff die ik gepost heb! ;) En op Youtube zijn ook Top 10's te vinden van controversiële (en wetenschappelijk verkeerde) Koran-quotes.
Ga ik zeker even doen, is altijd leuk stripverhalen. ;)
pi_165440122
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 22:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach het is vaak ook wel een leuke trigger om keer op keer de negatieve punten van de islam aan te halen! :D Hij schijnt een kloontje te zijn; misschien juist een kloon om de islam in een negatief daglicht te stellen? :D
Je raakt niet uitgepraat
Wil je elke probleem aankaarten dan ben je wel een tijdje bezig

Het is een 'religie' die haat en onverdraagzaamheid predikt. Punt, uit!

Ben een voorstander voor de vrijheid van geloof maar maak graag een uitzondering voor deze kansenpareltjes

Het zou een hoop schelen als je het bij wet verbiedt
Lost niet alle problemen op maar het zou een goede eerste stap zijn

Al zal het natuurlijk nooit gebeuren :|W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165440167
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Taaikorsie het volgende:

[..]

Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Geen reacties van de moslim kant hierop? valt me tegen -O-
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165440201
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 22:22 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Dit is pas een fractie van de waanzin die in dat boekje staat! :D

Dat van op een magische knol door het luchtledige naar de maan vliegen en die in tweeën splijten staat er niet in. En er zou een lampje in de maan zitten! :Y
Ah we hebben een kenner. *)
Wat is eigenlijk het verhaal achter die zwarte kubus in Mekka?
pi_165440254
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef Taaikorsie het volgende:

[..]

Desalnietemin.. hun straffen volgens hun eigen handboekje.. op zich geen slecht idee..
Liever niet als het kan.
pi_165440308
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:26 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Ah we hebben een kenner. *)
Wat is eigenlijk het verhaal achter die zwarte kubus in Mekka?
Veroverd Hindoeïstisch bouwwerk dat om een ingeslagen meteoriet gebouwd was. In de periode dat die ingeslagen was, zijn er in dat gebied behoorlijk veel ingeslagen, maar om één of andere reden werd besloten dat DEZE door Allah gezonden was.
pi_165440371
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:27 schreef krokodil76 het volgende:

[..]

Liever niet als het kan.
Hoezo niet volgens jou? dat is toch waar ze in geloven?
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165440499
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:15 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Jawel, alleen de PVV niet. De meerderheid van de Nederlanders heeft gelukkig wel een hart.
Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_165440794
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 22:21 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Daar wringt het bij mij ook wel.
Ik ben absoluut voorstander van een strenge wetgeving met betrekking tot asiel en immigratie. Als je ergens heen wilt, moet je aan X, Y en Z voldoen bijvoorbeeld. Zodra je er bent, teken je er voor dat je punt A, B en C gaat doen binnen een X periode. Dan heb je geen keuze. In die tijd wordt je gesteund en geholpen waar mogelijk, maar daar staat wederprestatie (en dus verplichte immigratie) tegenover. Dat klinkt op papier makkelijker natuurlijk. Feit is dat er dus ook mensen met de verkeerde bedoelingen komen, of mensen die de gruwelijkheden van oorlog hebben mee gemaakt en daardoor psychologisch behoorlijk in de knel zitten.

Ik denk niet dat het een kwestie moet zijn van "wie betaald wat, en wie haalt wie naar binnen". Maar dat we per land (boven Europese wet) kunnen zeggen.; Dit kunnen we, dit willen we en zoveel zullen het er zijn, punt uit. En dan onze eigen immigratie eisen en wensen uitvoeren, zonder een bemoeiend Brussel.

Dan kan je ook veel meer toezien op de uitvoering en heb je het als overheid in eigen handen. Dat lijkt me de enige oplossing persoonlijk.

Maar goed, de realiteit is anders, en in principe zijn we allemaal verplicht om iemand aan te nemen die zijn land ontvlucht voor oorlogs(geweld). Die wetten zijn we over heen gegaan, maar niemand die schreeuwt om vernieuwing of herziening van wetten. Dat debat heb ik nog nergens in de Europese politiek gehoord, tenzij ik dat heb gemist!
Ja laat het regelen door onze lord and savior juncker. Als hij uitgepraat is met de aliens van andere planeten die hij heeft ontmoet. Een smerigere groep dictatoriaal incestueuze geestelijken kan je alleen op bilderberg meetings vinden. :r
Er zijn weinig mensen die zo weinig connectie hebben met het volk dat ze verdoemen, zelfs de quote "Qu'ils mangent de la brioche" valt daarbij in het niet.
pi_165440897
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76. _O-
pi_165440944
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja laat het regelen door onze lord and savior juncker. Als hij uitgepraat is met de aliens van andere planeten die hij heeft ontmoet. Een smerigere groep dictatoriaal incestueuze geestelijken kan je alleen op bilderberg meetings vinden. :r
Er zijn weinig mensen die zo weinig connectie hebben met het volk dat ze verdoemen, zelfs de quote "Qu'ils mangent de la brioche" valt daarbij in het niet.
Que?
  maandag 19 september 2016 @ 22:50:18 #215
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_165441067
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef Oversight het volgende:
:') als jullie klaar zijn met kutten..... de fik is al weer uit.
Ja maar de ellende zal nog wel even voortduren .
There is only one religion
pi_165441087
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat het wel of niet stemmen op de PVV enkel afhankelijk is van of je eindeloos Afrikanen wil binnenlaten of niet?
_O-
pi_165441089
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:30 schreef Taaikorsie het volgende:

[..]

Hoezo niet volgens jou? dat is toch waar ze in geloven?
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.
  maandag 19 september 2016 @ 22:51:18 #218
19194 Oversight
◢◤
pi_165441113
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja maar de ellende zal nog wel even voortduren .
:{w Iedereen zn hart gelucht, dan kan het volgende topic misschien normaal, we'll see.
◢◤
  maandag 19 september 2016 @ 22:51:26 #219
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165441118
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Hathor het volgende:Geloof me nou maar, de meerderheid van Nederland wil gewoon geen parasieten uit Afrika en het midden oosten hier, en terecht.
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 22:45 schreef Timeschanger het volgende:Vandaar ook dat de PVV op 12 zetels staat en niet op 76. _O-
De meerderheid wil gewoon wel parasieten. ^O^
pi_165441181
quote:
Dat de PVV behalve de islam, verder een behoorlijk links programma heeft helpt ook niet echt om de rechtse kiezers over de streep te trekken......
  maandag 19 september 2016 @ 23:04:20 #222
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_165441567
Alweer een incident.
Fade to Black
pi_165441575
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:51 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

[..]

De meerderheid wil gewoon wel parasieten. ^O^
De meerderheid heeft een hart en wil de medemens helpen, in plaats van egoïstisch te zijn.
pi_165441594
quote:

[..]

Jij denkt echt dat iedereen die niet op de PVV stemt er wel voor is om al die leeglopers hier binnen te laten?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_165441755
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat iedereen die niet op de PVV stemt er wel voor is om al die leeglopers hier binnen te laten?
Geertje draaft keihard door en had met zijn plannen alleen negativiteit genoemd. Dat stoot veel mensen af. Betekent idd niet dat iedereen gelijk aan de grens staat om alle nieuwelingen een gratis pijpbeurt te geven voor ze de grens oversteken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')