Dat willen de PVV'ers ook, fatsoenlijke hier passende medemensen helpen. Als eerste de beschaafde atheïsten, ex-moslims, in mindere mate christenen en geen moslims. Dan kunnen we meer mensen redden omdat er veel minder geld naar tuig, parasieten, criminelen en overheidsdiensten stroomt.quote:Op maandag 19 september 2016 23:04 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
De meerderheid heeft een hart en wil de medemens helpen, in plaats van egoïstisch te zijn.
Vergeet de joden niet.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat willen de PVV'ers ook, fatsoenlijke hier passende medemensen helpen. Als eerste de beschaafde atheïsten, ex-moslims, in mindere mate christenen en geen moslims. Dan kunnen we meer mensen redden omdat er veel minder geld naar tuig, parasieten, criminelen en overheidsdiensten stroomt.
Scheelt dat meeste in het westen geen sharia willen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
In andere landen wordt er anders over gedacht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Scheelt dat meeste in het westen geen sharia willen.
Die haatbaard in uit de eerste video zit overigens nu in Syrië:
https://en.wikipedia.org/wiki/Abu_RumaysahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stem ook geen PVV, desalniettemin zou ik wel graag willen dat al die lui weer optiefen naar Afrika waar ze thuishoren.quote:Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Geertje draaft keihard door en had met zijn plannen alleen negativiteit genoemd. Dat stoot veel mensen af. Betekent idd niet dat iedereen gelijk aan de grens staat om alle nieuwelingen een gratis pijpbeurt te geven voor ze de grens oversteken.
Ja die cultural enrichment zit ik ook ff niet op te wachten.quote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik stem ook geen PVV, desalniettemin zou ik wel graag willen dat al die lui weer optiefen naar Afrika waar ze thuishoren.
Tuig van de richel zou Rutte dan zeggenquote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Dit zijn oorlogsvluchtelingen.
Neckshot plzquote:
Via shit creek graag, zonder peddels!quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Op een plastic bootje, onder schot, terug naar z'n land laten peddelen.
Soms zijn komma's gewoon niet nodig!quote:Op maandag 19 september 2016 23:40 schreef Physsic het volgende:
Dit is volgens mij wel een beetje een misplaatste komma.
[ afbeelding ]
Die hebben we niet op wereld op dit moment. Enkel gelukszoekers.quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Dit zijn oorlogsvluchtelingen.
Dit zegt toch wel genoeg over die idioten.quote:Op maandag 19 september 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zijn komma's gewoon niet nodig!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 september 2016 23:48 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dit zegt toch wel genoeg over die idioten.
Terug laten ZWEMMEN
Vertel die twee eerst maar eens dat ze eerst de PLICHT hebben hun vrouwen op de bananenplantage te helpen enne hun vrouwen en kinderen niet alleen achter te laten maar te beschermenquote:Op maandag 19 september 2016 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ze vinden dat ze het RECHT hebben hier te zijn!
[ afbeelding ]
MAARRRRR er is ook goed nieuws!
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus veel meer gevallen als die "14-jarige" vluchteling met volle baard en snor die één of andere wedstrijd had gewonnen hier.quote:Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Vertel die twee eerst maar eens dat ze eerst de PLICHT hebben hun vrouwen op de bananenplantage te helpen enne hun vrouwen en kinderen niet alleen achter te laten maar te beschermen
Ben sowieso voorstander dat alle mannen tussen de 18 en 55 terug moeten om voor hun land te vechten![]()
Dan moet er wel oorlog zijn he, anders is het ook zo zinloos.quote:Op maandag 19 september 2016 23:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ben sowieso voorstander dat alle mannen tussen de 18 en 55 terug moeten om voor hun land te vechten![]()
Wat een triest verhaalquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:05 schreef ToT het volgende:
Maar on topic: na het zien van dit soort filmpjes:
verbaast het me niet echt dat een AZC uit ondankbaarheid afgefakkeld zou zijn.
Maar goe,d dat deze medewerker dag in dag uit voor pakweg 75% alleen met smerige hufters te maken had, is natuurlijk een incidentje.
maar als een moslim daar wel in gelooft.. dan voelt ie zich toch juist rechtvaardig behandeld als hij/zij volgens zijn eigen boekje gestraft wordt?quote:Op maandag 19 september 2016 22:50 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Ik geloof dat sharia niet wenselijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |