abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2016 @ 21:56:04 #151
458213 Roffa123
Feyenoord 4 ever!
pi_165439132
Waar stond dat AZC?
pi_165439133
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef regmail het volgende:

[..]

Zolang ze kop naar beneden van flats gaan
Dat doet IS, ja. Een terreurgroep. Ik wil helemaal niemand vermoorden.
  maandag 19 september 2016 @ 21:56:08 #153
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_165439134
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Vind je het gek dat alleen West-Europeanen en Amerikanen gehaat worden? Hoe zou dat toch komen? Oh wacht, de decennialange bombardementen, genocide en de vernietiging van het Midden-Oosten door bovengenoemde landen zal vast geen rol spelen hoor... :')
alles anders dan islam wordt door de islam gehaat, overal waar islam is neergestreken niks dan ellende
There is only one religion
  maandag 19 september 2016 @ 21:56:15 #154
451005 Grems
Clown World
pi_165439140
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

De islam is een prachtig geloof. Jij vertrouwt te veel op populistische praatjes van Geert Wilders en Marine le Pen. Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.
Is vast een Joods complot dat overal waar de islam neerstrijkt dood en verderf spoedig volgt.
pi_165439143
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef regmail het volgende:

[..]

Zolang ze kop naar beneden van flats gaan
Nee, zich laten afpersen door geld aan moslims te geven en te verkondigen dat de islam superieur is aan hun eigen geloof, is ook voldoende! :Y
pi_165439153
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:
De grieken op lesbos zijn het ook wel zat met die vluchtelingen

mis wel de ontertitel -O-
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165439156
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

alles anders dan islam wordt door de islam gehaat, overal waar islam is neergestreken niks dan ellende
Wat een onzin. Marokko bijvoorbeeld is een hartstikke mooi en vredig islamitisch land.
pi_165439176
Ik denk dat de discussie hier ook niet over Islam moet gaan, maar op de manier hoe de EU gigantisch faalt.
  maandag 19 september 2016 @ 21:57:17 #159
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165439178
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef ToT het volgende:

[..]

DIT!!!! DUS!!!! ABSOLUUT!!!!!!

Dit roep ik al wel vaker!
Denk dat ze liever op jihad gaan met die wapens. Daar komen ze voor.
  maandag 19 september 2016 @ 21:57:35 #160
451005 Grems
Clown World
pi_165439194
quote:

[..]

Vind je het gek dat alleen West-Europeanen en Amerikanen gehaat worden? Hoe zou dat toch komen? Oh wacht, de decennialange bombardementen, genocide en de vernietiging van het Midden-Oosten door bovengenoemde landen zal vast geen rol spelen hoor... :')
Genocide en vernietiging :')

Als het Westen genocide had willen plegen was er geen vredesparel meer over in de gehele zandbak.
pi_165439195
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vol met waarheden?

Why do Muslims believe Satan likes to hide in everyone's nose when they're sleeping?
(Volume 4, Book 54, Number 516) - The Prophet Mohammed said,

"If anyone of you rouses from sleep and performs the ablution, he should wash his nose by putting water in it and then blowing it out thrice, because Satan has stayed in the upper part of his nose all the night."

Leg uit
:D Die staat hier ook in! :D http://islamcomicbook.com

pi_165439213
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:55 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Er is nog plek zat in Nederland hoor. Niet in de Randstad, maar wel in de provincie.
Houdt die troep maar lekker in de Randstad
pi_165439232
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:56 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Wat een onzin. Marokko bijvoorbeeld is een hartstikke mooi en vredig islamitisch land.
Tot je in de buitewijk een rondje doet
Anders dan anders is nog steeds anders, nog altijd hetzelfde.
pi_165439254
Zijn er wel cijfers eigenlijk? Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met alle ingenieurs en leraren die binnen gehaald zouden worden. Wie zei dat ook alweer?
pi_165439258
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Houdt die troep maar lekker in de Randstad
_O- Dit ja! Buiten de grote steden is het tenminste nog een beetje leefbaar! :D
pi_165439261
waar zijn die clowns als je ze nodig hebt ... (die clowns die begin dit jaar vluchtelingen uit het water hielp op lesbos)
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  maandag 19 september 2016 @ 21:59:18 #167
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165439264
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Taaikorsie het volgende:

[..]

Tot je in de buitewijk een rondje doet
Keppeltje opzetten
RED ONS HENNIEGOD
pi_165439273
quote:

[..]

Ohw geen aanslagen in Japan en China?
Ja want decennia lang ging lekker in Irak Afghanistan Libië en Syrië.

Of zeg Turkije of Egypte.

Dat de vs een dubbele agenda had ontkend niemand. Maar dat die landen paradijsjes waren.
Genocide nooit gepleegd. Ja alleen onder islam
pi_165439277
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Schooiers :')
Dit zijn oorlogsvluchtelingen.
Niet allemaal hoor, de Noord Afrikanen die ertussen zitten zeker niet.
Ура для россии
pi_165439281
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
waar zijn die clowns als je ze nodig hebt ... (die clowns die begin dit jaar vluchtelingen uit het water hielp op lesbos)
:D !!! ^O^
pi_165439302
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Niet allemaal hoor, de Noord Afrikanen die ertussen zitten zeker niet.
_O- Ik post dat cultural enrichment plaatje maar niet meer, voor een bepaalde dame hier weer helemaal over de zeik gaat! :D
pi_165439326
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen. Het gehele asielbeleid. Of ze binnen moeten worden gelaten of niet, daar heb ik geen mening over. De manier waarop alles gaat. Dat is wat er mis is. Nederland heeft zich schandelijk opgesteld toen de 1e generatie Marokkanen na de oorlog werden binnen gehaald. Daar zijn veel fouten gemaakt, en je ziet de gevolgen met de 3e generatie nu. Die voelen zich tussen 2 landen/culturen in.
Dezelfde fout wordt nu gemaakt. Ze in tenten flikkeren op een kluitje, als 3e rangs burger behandelen werkt niet.

Natuurlijk kan je ze niet zomaar een woning geven, maar het moet anders. Bij binnenkomst de basis voorzieningen en direct de taal van het land leren. Direct de regels opstellen om te mogen blijven. Gewoon simpele huisregels en dwingen om een andere taal te leren, zichzelf te ontwikkelen en begeleiden met studie bijvoorbeeld. Ik blijf er bij dat educatie een grote manier is om jihadisme op te lossen. Maar ze simpelweg maar te laten rotten in een tent is vragen om problemen.
Naar mijn mening gaat het al veel eerder mis. De kustwacht van zuid-Europa en de Europese grensbewaking werken samen met de mensensmokkelaars. Enkele honderden meters uit de Libische kust worden de mensen opgepikt en naar het Europese vaste land gehaald, om ze vervolgens in gare kutkampen te droppen waar nauwelijks voorzieningen zijn. Dag in, dag uit. Elke dag komt er weer een hele lading bij.
De EU heeft zijn zaakjes overduidelijk niet op orde, maar denkt nog steeds dat het menselijker is om deze mensen maandenlang in dit soort kampen 'op te sluiten' dan er eerst voor te zorgen dat er een degelijk plan is, dat er opvanglocaties zijn en dat een groot deel van de huidige procedures zijn gestart/afgerond.

Ik heb het nu overigens over de Afrikanen, niet over de Syriërs.
pi_165439415
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Naar mijn mening gaat het al veel eerder mis. De kustwacht van zuid-Europa en de Europese grensbewaking werken samen met de mensensmokkelaars. Enkele honderden meters uit de Libische kust worden de mensen opgepikt en naar het Europese vaste land gehaald, om ze vervolgens in gare kutkampen te droppen waar nauwelijks voorzieningen zijn. Dag in, dag uit. Elke dag komt er weer een hele lading bij.
De EU heeft zijn zaakjes overduidelijk niet op orde, maar denkt nog steeds dat het menselijker is om deze mensen maandenlang in dit soort kampen 'op te sluiten' dan er eerst voor te zorgen dat er een degelijk plan is, dat er opvanglocaties zijn en dat een groot deel van de huidige procedures zijn gestart/afgerond.

Ik heb het nu overigens over de Afrikanen, niet over de Syriërs.
Ja het is een vorm van misbruik. In Afrika zijn er amper conflicten. Ik geloof dat dat Boko Haram nog als een conflict wordt gezien. Verder is het qua oorlog en ellende in Afrika vrij koest de laatste tijd. Als er een vluchtelingenbeleid op touw wordt gezet voor oorlogsvluchtelingen, dan moet die ook voor hen zijn. De rest moet de normale kanalen voor asiel immigiratie doorlopen. Ik denk dat ze hier een stuk harder in moeten zijn.
pi_165439449
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:57 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Die staat hier ook in! :D http://islamcomicbook.com

[ afbeelding ]
Dat van het schaken in nieuw voor mij
Terwijl ik vrij goed ingelicht ben mbt de Koraan :D

Blijft verder wel een prachtig boek met een prachtige cultuur en prachtige mensen

Genoeg onzin voor vandaag

Back OT plz
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165439482
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2016 21:57 schreef Timeschanger het volgende:

[..]

Ik blijf lekker in Holland. De uitkeringen en toeslagen zijn lekker hoog hier.
Pas maar op. Hier in Spanje hebben ze bepaalde soc. Voorzieningen aan banden gelegd omdat. Ja juist. Marokkanen er misbruik van maakten.

Tevens was hier de misdaad hoog. Totdat cuardia civil er eens lekker op los ging meppen.
Helaas vluchten de ratten naar west Europa. Maar hier is het verder lekker vertoeven. Geen vieze rat meer hier in de omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')