Dat doet IS, ja. Een terreurgroep. Ik wil helemaal niemand vermoorden.quote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef regmail het volgende:
[..]
Zolang ze kop naar beneden van flats gaan
alles anders dan islam wordt door de islam gehaat, overal waar islam is neergestreken niks dan ellendequote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vind je het gek dat alleen West-Europeanen en Amerikanen gehaat worden? Hoe zou dat toch komen? Oh wacht, de decennialange bombardementen, genocide en de vernietiging van het Midden-Oosten door bovengenoemde landen zal vast geen rol spelen hoor...
Is vast een Joods complot dat overal waar de islam neerstrijkt dood en verderf spoedig volgt.quote:Op maandag 19 september 2016 21:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
De islam is een prachtig geloof. Jij vertrouwt te veel op populistische praatjes van Geert Wilders en Marine le Pen. Lees de Koran maar eens, een prachtig boek vol waarheden en positiviteit.
Nee, zich laten afpersen door geld aan moslims te geven en te verkondigen dat de islam superieur is aan hun eigen geloof, is ook voldoende!quote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef regmail het volgende:
[..]
Zolang ze kop naar beneden van flats gaan
mis wel de ontertitelquote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef Dance99Vv het volgende:
De grieken op lesbos zijn het ook wel zat met die vluchtelingen
Wat een onzin. Marokko bijvoorbeeld is een hartstikke mooi en vredig islamitisch land.quote:Op maandag 19 september 2016 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
alles anders dan islam wordt door de islam gehaat, overal waar islam is neergestreken niks dan ellende
Denk dat ze liever op jihad gaan met die wapens. Daar komen ze voor.quote:Op maandag 19 september 2016 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
DIT!!!! DUS!!!! ABSOLUUT!!!!!!
Dit roep ik al wel vaker!
Genocide en vernietigingquote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vind je het gek dat alleen West-Europeanen en Amerikanen gehaat worden? Hoe zou dat toch komen? Oh wacht, de decennialange bombardementen, genocide en de vernietiging van het Midden-Oosten door bovengenoemde landen zal vast geen rol spelen hoor...
quote:Op maandag 19 september 2016 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vol met waarheden?
Why do Muslims believe Satan likes to hide in everyone's nose when they're sleeping?
(Volume 4, Book 54, Number 516) - The Prophet Mohammed said,
"If anyone of you rouses from sleep and performs the ablution, he should wash his nose by putting water in it and then blowing it out thrice, because Satan has stayed in the upper part of his nose all the night."
Leg uit
Houdt die troep maar lekker in de Randstadquote:Op maandag 19 september 2016 21:55 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Er is nog plek zat in Nederland hoor. Niet in de Randstad, maar wel in de provincie.
Tot je in de buitewijk een rondje doetquote:Op maandag 19 september 2016 21:56 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Wat een onzin. Marokko bijvoorbeeld is een hartstikke mooi en vredig islamitisch land.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Houdt die troep maar lekker in de Randstad
Keppeltje opzettenquote:Op maandag 19 september 2016 21:58 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Tot je in de buitewijk een rondje doet
Ohw geen aanslagen in Japan en China?quote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, de Noord Afrikanen die ertussen zitten zeker niet.quote:Op maandag 19 september 2016 19:50 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Schooiers![]()
Dit zijn oorlogsvluchtelingen.
quote:Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
waar zijn die clowns als je ze nodig hebt ... (die clowns die begin dit jaar vluchtelingen uit het water hielp op lesbos)
quote:Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, de Noord Afrikanen die ertussen zitten zeker niet.
Naar mijn mening gaat het al veel eerder mis. De kustwacht van zuid-Europa en de Europese grensbewaking werken samen met de mensensmokkelaars. Enkele honderden meters uit de Libische kust worden de mensen opgepikt en naar het Europese vaste land gehaald, om ze vervolgens in gare kutkampen te droppen waar nauwelijks voorzieningen zijn. Dag in, dag uit. Elke dag komt er weer een hele lading bij.quote:Op maandag 19 september 2016 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Het gehele asielbeleid. Of ze binnen moeten worden gelaten of niet, daar heb ik geen mening over. De manier waarop alles gaat. Dat is wat er mis is. Nederland heeft zich schandelijk opgesteld toen de 1e generatie Marokkanen na de oorlog werden binnen gehaald. Daar zijn veel fouten gemaakt, en je ziet de gevolgen met de 3e generatie nu. Die voelen zich tussen 2 landen/culturen in.
Dezelfde fout wordt nu gemaakt. Ze in tenten flikkeren op een kluitje, als 3e rangs burger behandelen werkt niet.
Natuurlijk kan je ze niet zomaar een woning geven, maar het moet anders. Bij binnenkomst de basis voorzieningen en direct de taal van het land leren. Direct de regels opstellen om te mogen blijven. Gewoon simpele huisregels en dwingen om een andere taal te leren, zichzelf te ontwikkelen en begeleiden met studie bijvoorbeeld. Ik blijf er bij dat educatie een grote manier is om jihadisme op te lossen. Maar ze simpelweg maar te laten rotten in een tent is vragen om problemen.
Ja het is een vorm van misbruik. In Afrika zijn er amper conflicten. Ik geloof dat dat Boko Haram nog als een conflict wordt gezien. Verder is het qua oorlog en ellende in Afrika vrij koest de laatste tijd. Als er een vluchtelingenbeleid op touw wordt gezet voor oorlogsvluchtelingen, dan moet die ook voor hen zijn. De rest moet de normale kanalen voor asiel immigiratie doorlopen. Ik denk dat ze hier een stuk harder in moeten zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Naar mijn mening gaat het al veel eerder mis. De kustwacht van zuid-Europa en de Europese grensbewaking werken samen met de mensensmokkelaars. Enkele honderden meters uit de Libische kust worden de mensen opgepikt en naar het Europese vaste land gehaald, om ze vervolgens in gare kutkampen te droppen waar nauwelijks voorzieningen zijn. Dag in, dag uit. Elke dag komt er weer een hele lading bij.
De EU heeft zijn zaakjes overduidelijk niet op orde, maar denkt nog steeds dat het menselijker is om deze mensen maandenlang in dit soort kampen 'op te sluiten' dan er eerst voor te zorgen dat er een degelijk plan is, dat er opvanglocaties zijn en dat een groot deel van de huidige procedures zijn gestart/afgerond.
Ik heb het nu overigens over de Afrikanen, niet over de Syriërs.
Dat van het schaken in nieuw voor mijquote:Op maandag 19 september 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]Die staat hier ook in!
http://islamcomicbook.com
[ afbeelding ]
Pas maar op. Hier in Spanje hebben ze bepaalde soc. Voorzieningen aan banden gelegd omdat. Ja juist. Marokkanen er misbruik van maakten.quote:Op maandag 19 september 2016 21:57 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in Holland. De uitkeringen en toeslagen zijn lekker hoog hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |