Hehehe idd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:30 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Tja. Niet iedereen rijdt mensen dood. Toch zetten we stoplichten neer en eisen we een geldig rijbewijs. Gek he.
De aantallen zijn wel te behappen. Het probleem is islam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe idd.
Nee het gaat sowieso gierend mis als de instroom zo door blijft gaan.
Ja dat bedoel ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De aantallen zijn wel te behappen. Het probleem is islam.
Mijn zegen heb je.quote:Op maandag 19 september 2016 20:19 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Assad is de legitimiteit president en dus degene die alles bepaalt. Zou wel mooi zijn als ik zo de auto pak en Rutte zo dat torentje uittrap. Ja doei Mark
In Syrie, Irak en Afghanistan zijn de gebieden waar gevochten worden te vergelijken met Zaandam in Nederland. Zie jij al heel Nederland vluchten? De mensen daar kunnen rustig even op een andere berg gaan zitten, maar ze kiezen er voor het geluk op te zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Nee klopt, er is totaal geen burgeroorlog in Syrië en Irak en Afghanistan zijn totaaaaal geen puinhoop.
Juist nu zijn er overal oorlogen en daarbij veel oorlogsvluchtelingen. Ik ben trots op Nederland dat wij een hart hebben en deze mensen een veilig heenkomen bieden.
Een feest is pas een feest als Allah is geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:58 schreef perezoso het volgende:
Allah doet natuurlijk weer vrolijk mee.
Haha, jij denkt dat mensen uit Afghanistan en Irak per definitie een verblijfsvergunning krijgen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Nee klopt, er is totaal geen burgeroorlog in Syrië en Irak en Afghanistan zijn totaaaaal geen puinhoop.
Juist nu zijn er overal oorlogen en daarbij veel oorlogsvluchtelingen. Ik ben trots op Nederland dat wij een hart hebben en deze mensen een veilig heenkomen bieden.
Vergelijkbaar met Zaandam.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In Syrie, Irak en Afghanistan zijn de gebieden waar gevochten worden te vergelijken met Zaandam in Nederland. Zie jij al heel Nederland vluchten? De mensen daar kunnen rustig even op een andere berg gaan zitten, maar ze kiezen er voor het geluk op te zoeken.
Je begrijpt de vergelijking die wordt gemaakt niet helemaal. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:17 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Zaandam.![]()
Er worden daar mensen onthoofd, hele steden liggen in puin en er zijn nu al meer dan 300.000 doden gevallen in Syrië.
Ja, echt vergelijkbaar met Zaandam, man.
Haha. Dat komt omdat alle rotte appels in Europa zijn neergestrekenquote:Op maandag 19 september 2016 21:56 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Wat een onzin. Marokko bijvoorbeeld is een hartstikke mooi en vredig islamitisch land.
Dus van alle 35 miljoen Marokkanen zijn er maar 400.000 crimineel? Bedankt voor het compliment, dat zijn er namelijk een stuk minder dan de Nederlanders bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:26 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Haha. Dat komt omdat alle rotte appels in Europa zijn neergestreken
Ben je marrokaans?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Dus van alle 35 miljoen Marokkanen zijn er maar 400.000 crimineel? Bedankt voor het compliment, dat zijn er namelijk een stuk minder dan de Nederlanders bijvoorbeeld.
Was het maar zo'n feest, 400.000 Marokkanen in Europa.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Dus van alle 35 miljoen Marokkanen zijn er maar 400.000 crimineel? Bedankt voor het compliment, dat zijn er namelijk een stuk minder dan de Nederlanders bijvoorbeeld.
Lekker belangrijk hoeveel er in Europa rondlopen. Ik ben een Hollander, geen Europeaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:46 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, 400.000 Marokkanen in Europa.
Helaas is het het tienvoudige. > 4 miljoen Marokkanen zijn verspreid over Europa. Maar goed met 10% criminelen wordt er nog geen realistisch beeld geschetst (gezien de cijfers hier in NL).
Blijkbaar wel belangrijk voor Marokko, want anders was het er niet zo vredig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:47 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoeveel er in Europa rondlopen. Ik ben een Hollander, geen Europeaan.
Nee gewoon terugsturen naar Syrië. Als je toch oorlogje wilt voeren in zo'n kamp heb je er ook geen moeite mee op teruggestuurd te worden.quote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef Timeschanger het volgende:
De mensen die dit op hun geweten hebben moeten levenslang de gevangenis in. Zieke figuren.
Waarschijnlijk hebben ze nu in voorarrest meer te eten en een beter bed dan voorheen.quote:
In jouw beleving zijn er dus geen gelukszoekers, enkel en alleen oorlogsvluchtelingen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |