Ik wou net zeggen.... dat gaat mij niet lukken omdat ik sinds 21:00 al aan het gapen benquote:Op zondag 18 september 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels maakt de tijd makkelijk vol tot 03:30 uur
Het was schertsend bedoeld hoorquote:Op zondag 18 september 2016 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.... dat gaat mij niet lukken omdat ik sinds 21:00 al aan het gapen ben![]()
maar ja...... scooter - hyper hyper
Jij mag niet onaangelijnd naar buiten?quote:Op zondag 18 september 2016 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoe het met zijn broer gaat![]()
Na, met Luna gaat het geloof ik wel goed. Hij is zoals gewoon, alleen wel wat schrikkerig door zijn DA bezoek. Maar daar lag hij door de stress ook wel te hyperventileren
Is mij vandaag zelfs gelukt om het (om te wennen) een tuigje om te doen
Katers moeten daar aan wennen omdat ze straks in Drenthe () aan het lijntje naar buiten mogen
(net als ik
)
quote:Op zondag 18 september 2016 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.... dat gaat mij niet lukken omdat ik sinds 21:00 al aan het gapen ben![]()
maar ja...... scooter - hyper hyper
Wanneer is de verhuizing naar Drenthe dan? Of is die nog niet concreet gepland?quote:Op zondag 18 september 2016 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
Katers moeten daar aan wennen omdat ze straks in Drenthe () aan het lijntje naar buiten mogen
(net als ik
)
Even opgezochtquote:
Ik moet eerst gezond worden en weer kunnen werken. Dan kan ik andere baan zoeken in de regio en dan pas kan verhuizing gepland wordenquote:Op zondag 18 september 2016 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer is de verhuizing naar Drenthe dan? Of is die nog niet concreet gepland?
Kijk, ik heb dit woord nu gewoon voor uitsterven behoedquote:Op zondag 18 september 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even opgezocht
SCHERTSEN, ov, zw, (ik schertste, heb gescherts), boerten, kortswijlen, hij schertse maar hij zei het slechts in boert, meende het niet.
Dikke van Dale 1e druk 1872
Oké. We duimen voor jequote:Op zondag 18 september 2016 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet eerst gezond worden en weer kunnen werken. Dan kan ik andere baan zoeken in de regio en dan pas kan verhuizing gepland worden
Ja, jij boerte dat gewoon evenquote:Op zondag 18 september 2016 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dit woord nu gewoon voor uitsterven behoed
inclusief dikke vinger naar je manager?quote:Op zondag 18 september 2016 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet eerst gezond worden en weer kunnen werken. Dan kan ik andere baan zoeken in de regio en dan pas kan verhuizing gepland worden
Die baas van mij spoort gewoon nietquote:Op zondag 18 september 2016 02:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
inclusief dikke vinger naar je manager?
En jij komt er gewoon helemaal bovenop.![]()
![]()
Daar hebben wel meer bazen last van, heb ik in het verleden ervaren.quote:Op zondag 18 september 2016 02:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die baas van mij spoort gewoon niet
How much is the fish?quote:Op zondag 18 september 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
ScooterEerder op de avond ook spontaan gedraaid. In het topic ging het eens over dure vis, zoals Paling. Dus ja... dan kun je als DJ natuurlijk maar één nummer draaien.
quote:Op zondag 18 september 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
ScooterEerder op de avond ook spontaan gedraaid. In het topic ging het eens over dure vis, zoals Paling. Dus ja... dan kun je als DJ natuurlijk maar één nummer draaien.
Amon Tobinquote:Op zondag 18 september 2016 02:23 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom vind ik dit eigenlijk wel hele prettige muziek?
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 18 september 2016 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ja mooi geweest
Dank je wel knokkels !!!!
En geniet van de roze wolk
Hmmm die heb ik niet. Dan maar een andere van The Shamen.quote:Op zondag 18 september 2016 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het valt me nu pas op dat dit ritme veel lijkt op een track van The Shamen. Heal The Seperation, geloof ik.
Altijd lekkerquote:Op zondag 18 september 2016 02:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm die heb ik niet. Dan maar een andere van The Shamen.
Schaamteloos als ik ben
Deze is wel lekker inderdaadquote:
Radio49, het is een dagtaakquote:Op zondag 18 september 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
Als Knokkels zo klaar is, heb ik er, inclusief mijn eigen show, 8 uur Radio 49 luisteren op zitten.
whehheheh bijna compleet afgedraaid, laatste secondes kapte ie afquote:Op zondag 18 september 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Thanks, Knokkels![]()
Goed dat je weer terug bent. Bedankt voor het draaien en welterusten
quote:Op zondag 18 september 2016 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
De loop is terug.... - dat wordt de komende uren non-stop luisteren naar de slotklanken van Goodbyee
quote:Op zondag 18 september 2016 03:01 schreef knokkels het volgende:
Morgen mijn computer inbouwen en dan ben ik er weer helemaal klaar voor
quote:
Wie is er vannacht zo lomp geweest om het te slopen dan?quote:Op zondag 18 september 2016 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
Stilte op radio49.nl...
Gup ligt er dus weer eens uit.
wijst naar knokkelsquote:Op zondag 18 september 2016 13:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is er vannacht zo lomp geweest om het te slopen dan?
Beter even afwachten dan.quote:Op zondag 18 september 2016 13:21 schreef tailfox het volgende:
Iknwil draaien maar weet niet of ik vanavond al ontslagen ben
zit je nog steeds met plakkers op je hoofd? Hebben ze al activiteit gemeten?quote:Op zondag 18 september 2016 13:21 schreef tailfox het volgende:
Iknwil draaien maar weet niet of ik vanavond al ontslagen ben
Dat zijn dokters.quote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
doktor is traag. Zou om 9 uur bij mij komen
vanacht ritje in de gele taksiequote:Op zondag 18 september 2016 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zit je nog steeds met plakkers op je hoofd? Hebben ze al activiteit gemeten?
Gup deed al raar na mijn show.quote:Op zondag 18 september 2016 13:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is er vannacht zo lomp geweest om het te slopen dan?
quote:Op zondag 18 september 2016 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
Maar we geven gewoon Knokkels de schuld. Gewoon, omdat het kan.
gelijk spelletje psv-feyenoordquote:Op zondag 18 september 2016 15:16 schreef just me het volgende:
Tail, hou ons wel op de hoogte hè, sterkte
Zo dat was heerlijk golfen vanmorgen, alles zat mee, het weer, het verkeer waardoor ik nog op tijd kwam
Nu even bijkomen en op de achtergrond PSV - Feijenoord aan
quote:Op zondag 18 september 2016 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
Maar we geven gewoon Knokkels de schuld. Gewoon, omdat het kan.
Ha, Karzaiquote:
quote:Programma van vandaag
16:20 - 18:20 DJ Knokkels - Zondag sounds
19:00 - 21:00 DJ Symph the Free
quote:
quote:
ach jaaaaaaaaaaaaa........ het is dan ook heerlijk weerquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 17:19 schreef knokkels het volgende:
Ik had eerder moeten gaan draaien. Ik ben nu van mijn hoofdpijn af lol
zo dan.. dat ziet er best eetbaar uitquote:Op zondag 18 september 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
De whiskylunch vanmiddag:
[ afbeelding ]
Makreel met watermeloen, IJslands gerookt zout en mierikwortel en crestpuree
[ afbeelding ]
Souflé met merguez worstje, ingelegde citroenschilletjes en gegrilde rode peper
[ afbeelding ]
East End Pie met vers gedraaid grof gehakt en paling op zeekraal
[ afbeelding ]
Oplegkaas (36 maanden) met gefrituurde peterselie, verse truffel en op ingelegde aardappel
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt slagroomijs met bramen op bramen gin met een kletskop
Dit alles onder begeleiding van verschillende Schotse whisky's die weer perfect aansloten bij de gerechten...
quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef knokkels het volgende:
Zal ik het gat tussen mij en Symph dichten? Ik voel een afstand
Jij hebt regelmatig van die interessante etentjes zeg!quote:Op zondag 18 september 2016 17:42 schreef MadMaster het volgende:
De whiskylunch vanmiddag:
[ afbeelding ]
Makreel met watermeloen, IJslands gerookt zout en mierikwortel en crestpuree
[ afbeelding ]
Souflé met merguez worstje, ingelegde citroenschilletjes en gegrilde rode peper
[ afbeelding ]
East End Pie met vers gedraaid grof gehakt en paling op zeekraal
[ afbeelding ]
Oplegkaas (36 maanden) met gefrituurde peterselie, verse truffel en op ingelegde aardappel
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt slagroomijs met bramen op bramen gin met een kletskop
Dit alles onder begeleiding van verschillende Schotse whisky's die weer perfect aansloten bij de gerechten...
Ik heb er geen bezwaar tegen...quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt regelmatig van die interessante etentjes zeg!
doen!quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef knokkels het volgende:
Zal ik het gat tussen mij en Symph dichten? Ik voel een afstand
doggiebagquote:
Nee, het is opgegaan.quote:
ik neem je plaats vrijdag wel in hoor, no problemquote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is opgegaan.
Met z'n 5’en hebben we 3 van die pie's weggewerkt.
En vrijdag moet ik er weer eten...
Zo hee, wat een straf. Heb je een stand-in nodig?quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is opgegaan.
Met z'n 5’en hebben we 3 van die pie's weggewerkt.
En vrijdag moet ik er weer eten...
Sorry, maar dat is nog een verjaardagscadeautje waar ik dus wel bij moet zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik neem je plaats vrijdag wel in hoor, no problem
Die foto is genomen in het Whisky Heritage Center in Edinburgh...quote:Op zondag 18 september 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Mad's favoriete plaats
[ afbeelding ]
Gewoon feilloos weten waar het is ookquote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto is genomen in het Whisky Heritage Center in Edinburgh...
Ik ben er meerdere keren geweest, dus ik ken die vitrine...quote:Op zondag 18 september 2016 17:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon feilloos weten waar het is ook![]()
Whiskeydar werkt goed
Ah! ik vroeg me al af op wie ik die stem vond lijkenquote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het klonk een beetje als Nickelback en co
quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel weer zielig.
quote:Op zondag 18 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig dat Knokkels draait, schakelt in en heeft meteen twee associaties
Ik had eerst niet eens door dat je aan het uitzenden was. Ik wou kijken of Gup alweer normaal doet. Ben net thuis, was naar een verjaardag.quote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]laatste kwartiertje nog even snel meepakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zondag 18 september 2016 18:55 schreef Symphonic het volgende:
Mijn show is tot in de puntjes voorbereid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
whehehe had je mijn hand in de songkeuzes niet gemerkt?quote:Op zondag 18 september 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had eerst niet eens door dat je aan het uitzenden was. Ik wou kijken of Gup alweer normaal doet. Ben net thuis, was naar een verjaardag.
lolquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
Ik ben toch voor een groeps app, dan mis ik geen shows
Ik keek op radio49 en zag dat je draaidequote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe had je mijn hand in de songkeuzes niet gemerkt?
Zou kunnen, paar requests van een vriend
Of een automatisch bericht bij aanpassing van de programmagids op radio49.nlquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
Alstuquote:
Goed punt welquote:Op zondag 18 september 2016 18:58 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 18:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin met een liedje voor Tailfox
Thanks, was weer geinig draaien. Lichte chaos enzoquote:Op zondag 18 september 2016 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik keek op radio49 en zag dat je draaide
Bedankt weer, trouwens.
En Symph, succes!
Ik heb uit betrouwbare bron dat dat ook in de planning staatquote:Op zondag 18 september 2016 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of een automatisch bericht bij aanpassing van de programmagids op radio49.nl
(Sowieso moet die website op de schop)
CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS?quote:
quote:
De informatievoorziening is best wel rukquote:
doe er dan wat aanquote:Op zondag 18 september 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
De informatievoorziening is best wel ruk
Binnenkort!quote:
Die kreeg een epileptische aanval, ambulance dit dat.quote:Op zondag 18 september 2016 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nieuws over Tailfox gemist, begrijp ik?
Ik hoop dat ie het goed maaktquote:Op zondag 18 september 2016 19:06 schreef just me het volgende:
rare tailfox, afgevoerd worden in een geel autootje
Mooi. Op de site moet veel meer informatie over Radio 49 komen. En we zouden ook eens wat meer in MUZ de boer op moeten.quote:Op zondag 18 september 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat dat ook in de planning staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |