Van dezelfde hand: London Underground, Paracetamoxyfrusebendroneomycinequote:
ik heb laatst ook maar eens betaald, die adds werden steeds irritanterquote:Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee hoor volgens mij nietJe kon eindelijk je overal score eens op schroeven omdat je zoon beter in WF is dan jij
toch?
Ik heb ooit eens betaald voor WF om van de ads af te zijn dus kan een grafiek zien van mijn scores. Aan de grafiek is duidelijk af te lezen wanneer ik in het ziekenhuis lag
Ook gelijk andere PC gebouwd,quote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die oplossing luistert naar de naam Windows 7?
quote:Op zondag 18 september 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook gelijk andere PC gebouwd,
Die vond ik 4 jaar geleden al ergelijk en voor 2,50 eenmalig er vanafquote:Op zondag 18 september 2016 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb laatst ook maar eens betaald, die adds werden steeds irritanter
Is het normale intro hoorquote:
Is wel ver rijden hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
Muis droomt even
Met Lucky verhuizen naar Barcelona
Voor wiequote:
Ik denk dat ik dan alleen een wat kortere radio-edit ken. Dat andere nummer, het eigenlijke officiële nummer van de Olympische Spelen, heb ik nog op single: Amigos Para Siempre.quote:Op zondag 18 september 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het normale intro hoor
Tenminste die ik van de (maxi)single ken
Ow, diequote:
Ik weet alleen nog maar dat ik (het nummer kende ik al) ademloos naar de opening heb zitten kijken, en kort na de O.S. was ik in Barcelona en daar heb je zo'n fontuin die ook als waterorgel gebruikt wordt. Barcelona met dat waterorgelfontein, de sfeer, de warmte, het bier (en later het niet te kanen te koude eten bij dat *-restaurant bij de fontein) wasquote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen een wat kortere radio-edit ken. Dat andere nummer, het eigenlijke officiële nummer van de Olympische Spelen, heb ik nog op single: Amigos Para Siempre.
Ik durf niet te vliegen en denk in andere termen.quote:Op zondag 18 september 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die
Die vliegt volgende week naar Griekenland, dus kan t.z.t. best ook eens naar Spanje komen
In welke termen denk jij dan?quote:Op zondag 18 september 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik durf niet te vliegen en denk in andere termen.
Dat is voor mij te lang geleden. De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen was onovertroffen. Wat een muziekfeest. Met "Imagine" van John Lennon eigenlijk als hoogtepunt.quote:Op zondag 18 september 2016 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog maar dat ik (het nummer kende ik al) ademloos naar de opening heb zitten kijken, en kort na de O.S. was ik in Barcelona en daar heb je zo'n fontuin die ook als waterorgel gebruikt wordt. Barcelona met dat waterorgelfontein, de sfeer, de warmte, het bier (en later het niet te kanen te koude eten bij dat *-restaurant bij de fontein) was
OS London zowel opening als sluiting werd door de BBC in 3D uitgezondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is voor mij te lang geleden. De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen was onovertroffen. Wat een muziekfeest. Met "Imagine" van John Lennon eigenlijk als hoogtepunt.
ik vind katten tof maar heb er geenquote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Behalve knokkels geen kattenmensen hier toch?
Moet ik weer eens in F&F gaan kijken
Daar wordt de privejet toch voor van stal gehaald?quote:
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???quote:Op zondag 18 september 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar Griekenland is 2 a 3 dagen daarna naar Spanje is ook zoiets.
wattan?quote:Op zondag 18 september 2016 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Behalve knokkels geen kattenmensen hier toch?
Moet ik weer eens in F&F gaan kijken
quote:Op zondag 18 september 2016 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???
Da's toch maar 3 uurtjes vliegen max?
Je krijgt mij niet in vliegtuig.quote:Op zondag 18 september 2016 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 a 3 dagen onderweg naar Griekenland???
Da's toch maar 3 uurtjes vliegen max?
Laatst bij de DA geweest met Luna omdat ie wat wondjes boven zijn oog heeft en ik niet weet of dat komt omdat ie gevochten had met zijn broer. De DA zag aan zijn vacht direct dat hij terminaal was, last heeft van zijn schildklier, nieren en hart, en omdat wij roken van zijn longen, en een voedselintollerantiequote:
verdovingspijl, donequote:Op zondag 18 september 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet in vliegtuig.
Ik heb mijn luchtdoop gehad in een DC-3 die later in de waddenzee crashtequote:Op zondag 18 september 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt mij niet in vliegtuig.
ik zat een week of 2 voor die crash in dat vliegtuigquote:Op zondag 18 september 2016 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtdoop gehad in een DC-3 die later in de waddenzee crashte
quote:Op zondag 18 september 2016 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatst bij de DA geweest met Luna omdat ie wat wondjes boven zijn oog heeft en ik niet weet of dat komt omdat ie gevochten had met zijn broer. De DA zag aan zijn vacht direct dat hij terminaal was, last heeft van zijn schildklier, nieren en hart, en omdat wij roken van zijn longen, en een voedselintollerantie
Dus kreeg direct pretnisonkeur mee waarmee je een hond van 2x zijn gewicht nog knockout kon slaan en duur dieetvoer mee.
De man van mijn toenmalige lerares zat in dat vliegtuig.quote:Op zondag 18 september 2016 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn luchtdoop gehad in een DC-3 die later in de waddenzee crashte
Voor, bij de vleugels, of achterin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat een week of 2 voor die crash in dat vliegtuig
ik zat net achter de vleugels. We maakten toen een rondvlucht oa over Sail Amsterdam heen destijds. Was tofquote:Op zondag 18 september 2016 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor, bij de vleugels, of achterin?
Bij de vleugels kreeg ik hele koude voeten
Was een mooi toestel, en nu ik even snel teruglees is de eindconclusie een andere dan die in de eerste dagen na de ramp getrokken waren.
Sometimes bad LUCK does happens
En dat is dan toch wel weer bijzonder, we hebben het hier in heel klein commitee over de DC-3 ramp en al 3 mensen die iets met het gecrashte toestel hebben.quote:Op zondag 18 september 2016 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
De man van mijn toenmalige lerares zat in dat vliegtuig.
Daarvoor een heel opgewekte vrouw, echt stralend... Daarna een absoluut wrak.
quote:Op zondag 18 september 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was in Londen met de trein en dat vind ik eigenlijk al klote, wil zelf sturen.
Ik vloog geloof ik in 1995 of zo met het toestel, over noord-holland, was ook gaaf, maar valwinden bij Schiphol en de landing ging niet zoals gepland. Toestel schoof bij het landen weg en viel schuin half in het weiland en half op de landingsbaan. Dat was op Schiphol Oost (dus korte oude langingsbanen).quote:Op zondag 18 september 2016 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat net achter de vleugels. We maakten toen een rondvlucht oa over Sail Amsterdam heen destijds. Was tof
funny how that goesquote:Op zondag 18 september 2016 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dan toch wel weer bijzonder, we hebben het hier in heel klein commitee over de DC-3 ramp en al 3 mensen die iets met het gecrashte toestel hebben.
Je kan beter vragen hoe het met zijn broer gaatquote:
Altijd leukquote:Op zondag 18 september 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
zal ik er nog een half uurtje aanplakken?
verrek, nu ik eens verder doorlees was die vlucht van mij veeeel eerder dan zo kort er voor.....quote:Op zondag 18 september 2016 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vloog geloof ik in 1995 of zo met het toestel, over noord-holland, was ook gaaf, maar valwinden bij Schiphol en de landing ging niet zoals gepland. Toestel schoof bij het landen weg en viel schuin half in het weiland en half op de landingsbaan. Dat was op Schiphol Oost (dus korte oude langingsbanen).
quote:Op zondag 18 september 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
zal ik er nog een half uurtje aanplakken?
Dat verbaast mij ook hoe als je 'feiten' terug leest ze anders lijken te zijn dan wat je je herinnerd. Ik heb het boek hier nog wat uitgegeven was voor de eerste vlucht van deze DC-3. Mijn vlucht was denk ik ook in '95 maar zeer zeker voor de sail.quote:Op zondag 18 september 2016 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verrek, nu ik eens verder doorlees was die vlucht van mij veeeel eerder dan zo kort er voor.....
De crash was in 1996, en Sail was in 1995ik had ook nog geen auto destijds, reed met auto van destijds nog geen mevrouw Koen naar Schiphol Oost.
Vaag, hoe in mijn hoofd vluch en crash zoveel dichterbij elkaar gekomen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |